Šta je novo?

Potreban savet oko reklamacije!

sille

Čuven
Učlanjen(a)
08.03.2003
Poruke
151
Poena
619
Nisam siguran da ovo spada u ovu sobu,ako ne ,neka moderatori premeste gde treba.
Dakle ,stvar je sledeca.Negde Novembra meseca 2004 kupim dva WD 80Gb
(sata)diska,nedobijem racun,posto sam tamo kupio dosta HW-a,odnesem kuci
prikljucim i jedan disk radi super ,a jedan kilavi.Istestiram sa raznim programima(izmedju ostalog i sa dlgdiag) prijavi mi neki error zakoji kaze da ga treba reklamirati,posle nekoliko dana se pojave i bad sektori,odnesem na reklamaciju ,kazu mi da moraju da posalju dobavljacu.Disk se vraca meni navodno ispravan,ponovo prikljucujem i opet isto(primetno sporiji od onog ispravnog).
Ponovo reklamiram disk,ali sam prilikom skidanja-stavljanja okrnjio parcence
plastike na konektoru za napajanje(to uopste nije uticalo na rad diska),ponovo cekam i ponovo mi vracaju isti disk kao ispravan,(bez primedbe o okrnjenoj plastici)koji ovog puta radi jedno 3-4 nedelje(i dalje sporije,ali bez pojave bad sektora) i konacno crkava totalno,bios ga vidi,ali ni sa jednim programom mu se nemoze pristupiti.Jos jednom nosim disk na reklamaciju (i ponovo nema ni spomena o okrnjenom konektoru) i posle nekih mesec dana dobijam informaciju da je disk neispravan,ali da nemam pravo na reklamaciju posto je ostecen konektor za napajanje!?!
Moje pitanje je prvenstveno upuceno prodavcima HW-a sa foruma i ljudima sa slicnim (istim) iskustvom,sta raditi?
Oprostiti se od 60e ili ici u inspekciju, ili neznam ni ja sta vec?
 
Poslednja izmena:
Ne verujem da bi ti iko zamenio disk ako primete da je ostecen. Makar to bila i plastika na konektoru. Da sam na tvom mestu ne bi se bunio ako u garanciji pise da se reklamacija nece uvaziti ukoliko je disk na bilo koji nacin ostecen i tu ti nece pomoci nikakva inspekcija.
A prijavljivanje inspekciji nije na mestu. Trebao si odmah da ih prijavis zbog racuna ako si vec hteo a sada to deluje malo jadno jer si se setio racuna tek kada si ostetio disk a nisu hteli da ti zamene.
 
Nisam siguran da si shvatio poentu mog posta.
Prethodne dve reklamacije su bile sa OSTECENIM konektorom i nisu dovodili u pitanje reklamaciju jer su uspeli da ga "oprave"(sta god da su mu radili),tek kad nisu mogli da ga "oprave" onda sam izgubio pravo na reklamaciju.Zar nisu trebali prvi put(ili drugi) da mi kazu ,nemas pravo na reklamaciju ostecen je konektor?
Ili da su rekli,nemas pravo na reklamaciju,ali probacemo da ga "opravimo" i to kosta toliko i toliko(u reklamnom roku ne neplacuju ti opravku,koliko ja znam).
 
Ma shvatio sam poentu. Mozda nisu primetili da je konektor polomljen.
U svakom slucaju ja bi ga prodao za delove i zaboravio. Ipak je hard ostecen.

Sve ovo vazi u slucaju da u garanciji pise: Ne priznaje se garancija ukoliko ostetite uredjaj i sl.
 
@velkod: ma, da... :mad:
a njegovo vreme i novac ne vrede nishta, dok je novac tih lelemuda zlatan, shta li?:smack:
ajde, bre..

pa, jesu li ga ( po njegovim rechima) zavlachili sa istim tim pokvarenimm uredjajem par meseci dok nije crkao i onda su tek "pronashli" polomljenu plastiku?!
i, kako shto ih nije odmah prijavio?
po tome, ili su svi prodavci hardware-a lopovi ili nijednom ne pada na pamet nigde da smuva??

taj crno-beli stav teshko ccesh da nadjesh u stvarnosti..



@sille: shto se tiche tih likova, daj ime firme i u kom gradu su, opljuj ih javno ovde..
ako si u pravu, nacci cce se josh neko sa slichnim problemima sa njima..
ako nisi, sigurno cce neko da te "okrpi", pa ti izvoli..

shto se tiche diska, mozzesh da probash da ih pozovesh na odgovornost za loshe servisiranje, mozzda i uspe ako imaju imalo obraza i zzele da ga sachuvaju pred mushterijama..
mozzesh i da blefirash inspekcijom, ali samo ako ti je pricha 100% istinita.. ako nije, provalicce te za 2 sekunde i to je to..


najgore je da se pomirimo da je ovde situacija takva i da dozvoljavamo da nas pljachkaju kojekakvi "pijachni trgovci"





pozdrav
 
Poslednja izmena:
To sto su ti uradili definitivno nije korektno i sad imas male izglede da bilo sta uradis po pitanju reklamacije, jer uvoznik nece prihvatiti fizicki ostecen disk na reklamaciju.

Njihova je dobra volja da li ce ti vratititi novac (u nekoj iole ozbiljnijoj firmi ne bi te niko razvlacio XX puta za reklamaciju), ali posto su se ocigledno odlucili za varijantu "bole nas #@% za garanciju" red bi bio da ih javno ispljujes (ili da im pripretis antireklamom - mozda ti onda i izadju u susret).
 
E, da si ti lepo posle razresenja reklamacije uzeo hard u ruke pred njima i rekao:"Sta je ovo, polomili ste konektor?!". Jel bi to bilo u redu?
Slazem se iz ove tvoje price da su prevaranti, ali ti si nestrucnim rukovanjem, po meni, zavrsio svu dalju pricu vezanu za reklamaciju.
Epilog: Oni su uspeli da te prevare tako sto su ti vratili neispravan hard, pa si ti njih prevario sto si im vratio na reklamaciju ostecen, pa su opet oni tebe, i sad...?
Pomiri se sa tim da si polomio uredjaj i ostao bez reklamacije. Naravno ti si zaradio iskustvo: uvek trazi racun i garanciju koju pozljivo procitaj pre preuzimanja uredjaja. I sad znas kako da ne vadis napajanje iz hard-a.
 
Zveki je napisao(la):
E, da si ti lepo posle razresenja reklamacije uzeo hard u ruke pred njima i rekao:"Sta je ovo, polomili ste konektor?!". Jel bi to bilo u redu?
Slazem se iz ove tvoje price da su prevaranti, ali ti si nestrucnim rukovanjem, po meni, zavrsio svu dalju pricu vezanu za reklamaciju.
Epilog: Oni su uspeli da te prevare tako sto su ti vratili neispravan hard, pa si ti njih prevario sto si im vratio na reklamaciju ostecen, pa su opet oni tebe, i sad...?
Pomiri se sa tim da si polomio uredjaj i ostao bez reklamacije. Naravno ti si zaradio iskustvo: uvek trazi racun i garanciju koju pozljivo procitaj pre preuzimanja uredjaja. I sad znas kako da ne vadis napajanje iz hard-a.
Prilikom prvog posta nisam hteo da duzim pricu pa sam neke detalje preskocio,
kao npr.da sam taj "defekt" uredno prijavio i pitao dali ce to predstavljati problem?Odgovorili su mi "nebi trebalo",sto je meni bilo sasvim dovoljno da shvatim da nece biti problema oko toga.Tako da ja njih nikako nisam prevario.Trudio sam se da budem maksimalno strpljiv i korektan i da razumem sve njihove problem sa dobavljacem(cela ova ujdurma traje 6meseci i jos nije gotova).Tebi to lici na prevaru?

P.S.Inace velicina okrnjene plastike je 4x3 mm u samom cosku konektora, i dalje tvrdim da to nikako nemoze da utice na rad HDD-a.BTW koliko sam procitao na forumu to i nije tako retka pojava.
 
Poslednja izmena:
ma zavlace te....najasi ih zbog bezobrazluka,ako treba cimaj inspekciju,kakav je to olos kad ti vraca neispravan hard nekoliko puta,pa uoci 7 reklamacije na tvoju primedbu da je okrnjen neki plasticni konektor(to uopste ne sprecava hard da se pravilno napaja sa "elektricnom strujom",tako da ne moze biti razlog neispravnosti) oni kao "ma ok-sredicemo" pa cekas jos 20 dana i kazu ti da "ipak nisi smeo da polomis konektor,jer ti ne mogu uvaziti garanciju"
a sto se tice garancije i garantnog lista,isto je pravilo za sve prodavce bez obzira na velicinu firme,tako da nema sanse da bude stabilnija garancija ako je to odstampano na vecem papiru,u vise reci objasnjeno,sa ili bez pecata...
jasi stoku!
 
Poprilicno gadna situacija, a definitivno si izvukao deblji kraj, jer sa lomom, pa makar i plastike na konektoru za napajanje, nema izgleda za zamenu uredjaja novim. Ne radi se o volji prodavca, vec o pravilima koja su ustanovljena od strane proizvodjaca uredjaja, a prihvacena od strane uvoznika. Takodje, trostruka reklamacija istog uredjaja je sramna za prodavca opreme. Da ikako mozes dokazati situaciju, bilo bi izgleda, ali ovako, jednostavno - ne. Ne bi bilo lose da hronoloski prikazes razvoj dogadjaja, jer mi period od 6 meseci razvlacenja mirise na prekoracene zakonske rokove za resavanje reklamacionog postupka, a ne bi bilo lose da navedes i gde si disk pazario, jer mozda ispliva jos koje saznanje vezano za doticnu prodaju.
 
sille je napisao(la):
velicina okrnjene plastike je 4x3 mm u samom cosku konektora, i dalje tvrdim da to nikako nemoze da utice na rad HDD-a.
Ne može, ali strani distributeri to podvode pod 'grubo i nestručno rukovanje'. Nastaje kad se flat kabl čupa iz hard diska 'na prekret', još ako su pinovi u uglu konektora malo iskrivljeni - Maxtor nema šanse da to prihvati. Za WD sam mislio da su tolerantniji po tom pitanju.
 
Floyd me je preduhitrio sa odgovorom, a lepo je objasnio problematiku garantnog lista i pravo na reklamaciju. LM, mogu se prodavci na papiru ograditi od mnogih stvari, ali mnoge od njih nisu pravno utemeljene, tj. kada Zakon kaze jedno, prodavac do mile volje moze pricati drugo, zna se cija je poslednja. Isto vazi i za situacije koje nisu "obradjene" u Garantnom listu. Takodje, ma sta mi mislili i znali, a vezano je ovog puta za polomljeni konektor na HDD-u, do pravde se moze doci tek u sudskom procesu koje ukljucuje vestacenje osobe koja ce potvrditi ono sto mi znamo (da HDD moze raditi bez te plastike), ali se u tom slucaju atakuje direktno na prodavca opreme i njegov dzep, jer isti prodavac nikada nece dobiti drugi disk u zamenu za ovaj. Proizvodjac je rekao da ostecena roba ne podleze garanciji (mozda je disk ispao i mozda je to razlog njegove neispravnosti).
Da ne bude zabune, na sille-tovoj sam strani, ali treba razmotriti sve cinjenice i pronaci ozbiljniji propust prodavca i potom delovati.
 
verujem vam obojici(mihaila poznajem,a u imtelu sam kupio dosta stvari i uvek su bili max. korektni),i verovatno ja npr. ne bi ni rec rekao da sam polomio plastiku i dobio objasnjenje da ne mogu da ostvarim garanciju(znam da bi se cimao i mihailo i zormi da ucini ako moze),ali da nosim istu stvar 4 puta na reklamaciju i uvek da mi vracaju sa istim defektom pa da mi kazu da ne mogu nista da urade za mene zbog te plastike...poludeo bi skroz i ne bi birao sredstva radi obestecenja
 
mihailo je napisao(la):
Poprilicno gadna situacija, a definitivno si izvukao deblji kraj, jer sa lomom, pa makar i plastike na konektoru za napajanje, nema izgleda za zamenu uredjaja novim. Ne radi se o volji prodavca, vec o pravilima koja su ustanovljena od strane proizvodjaca uredjaja, a prihvacena od strane uvoznika. Takodje, trostruka reklamacija istog uredjaja je sramna za prodavca opreme. Da ikako mozes dokazati situaciju, bilo bi izgleda, ali ovako, jednostavno - ne. Ne bi bilo lose da hronoloski prikazes razvoj dogadjaja, jer mi period od 6 meseci razvlacenja mirise na prekoracene zakonske rokove za resavanje reklamacionog postupka, a ne bi bilo lose da navedes i gde si disk pazario, jer mozda ispliva jos koje saznanje vezano za doticnu prodaju.

Pa hronoloski je to otprilike izgledalo tako, samo je period cekanja na povratak sa reklamacije nekad kraci nekad duzi.Jos jedna stvar koju nisam spomenuo je,da smo posle nove godine,kad je poceo PDV(disk je tada bio na reklamaciji) razgovarali o tome dali cu uzeti drugi disk (veci,od 160Gb,posto ovih od 80 nisu imali)ili nesto drugo od HW-a,postu su ovog "mog" dilera razduzili za taj hard(ovi sto rade sa HW-sigurno znaju o cemu pricam ,oko razduzenja) pa sam se ja dvoumio dali da uzmem neku zvucnu ili pare nazad,posto zvucnu nije mogao da mi nabavi,a navodno nemoze ni pare da mi vrati, te se ja tako odlucim da sacekam novu turu 80-ki i u tom cekanju (mozda mesec dana)resim da nazovem pre neki dan, i rekose mi to sto mi rekose.
Eto.

P.S Pitanje za Mihajla,sta da dokazem,kome i kako?Nisam razumeo.
 
Poslednja izmena:
Imam jedno pitanje u vezi garantnog roka za Maxtor diskove. Dobio sam uz disk od 40GB garanciju od godinu dana, otisao sam na maxtorov sajt i ima servis da se vidi waranty period za svaki hard koji je napravljen (unese se serijski broj harda i prikaze ti do kada ti traje garancija) i za moj hard stoji da je waranty period do 15. februara 2008. godine. Btw hard sa kupio negde oko 20. februara ove godine. Ko sada ovde laze???
Ako je offtopic i treba u drugi room, molim moderatore da post premeste.
 
Poslednja izmena:
ZorMi je napisao(la):
Ne može, ali strani distributeri to podvode pod 'grubo i nestručno rukovanje'. Nastaje kad se flat kabl čupa iz hard diska 'na prekret', još ako su pinovi u uglu konektora malo iskrivljeni

Disk je SATA...

illidan je napisao(la):
Imam jedno pitanje u vezi garantnog roka za Maxtor diskove. Dobio sam uz disk od 40GB garanciju od godinu dana, otisao sam na maxtorov sajt i ima servis da se vidi waranty period za svaki hard koji je napravljen (unese se serijski broj harda i prikaze ti do kada ti traje garancija) i za moj hard stoji da je waranty period do 15. februara 2008. godine. Btw hard sa kupio negde oko 20. februara ove godine. Ko sada ovde laze???
Ako je offtopic i treba u drugi room, molim moderatore da post premeste.

Ja kao prodavac mogu da ti dam garanciju i od 7 dana na uredjaj na koji proizvodjac daje lifetime. Znaci ubuduce se raspitaj, pa reci hop.

sille je napisao(la):
Prilikom prvog posta nisam hteo da duzim pricu pa sam neke detalje preskocio,
kao npr.da sam taj "defekt" uredno prijavio i pitao dali ce to predstavljati problem?Odgovorili su mi "nebi trebalo",sto je meni bilo sasvim dovoljno da shvatim da nece biti problema oko toga..

Preskocio si najbitniju stvar u celoj prici. Ajde ja sad opet nesto kazem, a ti odgovoris:"Vidis nisi u pravu, preskocio sam jos jednu sitnicu..."...?
Sto se mene tice CASE CLOSED.
 
Zveki je napisao(la):
Ja kao prodavac mogu da ti dam garanciju i od 7 dana na uredjaj na koji proizvodjac daje lifetime. Znaci ubuduce se raspitaj, pa reci hop.

Jadan je taj prodavac koji ni priblizno nepostuje garancijske uslove koje proizvodjac daje.

Zveki je napisao(la):
Preskocio si najbitniju stvar u celoj prici. Ajde ja sad opet nesto kazem, a ti odgovoris:"Vidis nisi u pravu, preskocio sam jos jednu sitnicu..."...?
Sto se mene tice CASE CLOSED.

Najbitnija stvar je da netreba JA da snosim troskove tudjeg neznanja ili propusta.
 
Ja ako u startu (kad kupim uredjaj), primetim neku gresku ili neispravnost, nikako ne prihvatam "servisiranje" jer kada kupim nesto, to hocu da bude potpuno novo i ispravno, da ga niko pre mene nije ni pipnuo, jer to je moje pravo. Ako zateknem bilo kakvu anomaliju, uvek zahtevam zamenu uredjaja/ili cega vec za novo.
Ko je lud da prihvati da mu servisiraju nesto sto su mu neispravno uvalili.
 
Imao sam isti problem (disk zeza, verovatno elektronika) nisu hteli da prihvate reklamaciju zato sto je polomljeno parcence plastike kod ulaza za napajanje. Cak mi je tip rekao kad ga je odneo na reklamaciju, da dobavljac pod lupom zagleda svaki cosak ne bi li ugledao bilo kakvo ostecenje (te da ne bi prreuzeli hardware za garanciju).

Znaci, nema reklamacije na osteceni hardver.
 
Nazad
Vrh Dno