Šta je novo?

Postavljanje PHP-Nuke sajta?!

IvanziLLa

Čuven
Učlanjen(a)
11.02.2004
Poena
620
Da li je postavljanje php nuke sajta isto ili pak slicno postavljanju PHPBB2 foruma...Ja sam pocetnik u vezi sa php code-om pa bih vas molio da mi pomognete? :type:

Pozdrav
Unapred Zahvalan
:cigar:

skinuo sam Nuke...e sam apach+php+mysql je li to dobitna combination,a?
imate li neki nas site koji ima nesto vishe informacija o tome kako mogu da postavim php nuke??? Pozdrav svima

Hvala
cheers
trouble

Treba ti web server tipa npr. Apache, mysql server i php. Možeš sve odvojeno da skineš i instaliraš ili da pokupiš sa neta npr. phptriad koji jeste malo stariji ali za kućni probni server završava posao oko phpnuke-a. Iz arhive phpnuke iskopiraš HTML dir u apache/htdoc dir i importujes bazu nuke.sql (mysql nuke < c:\blabala\nuke.sql) Pre toga naravno startuješ winmysqladmin i napraviš admin user name, password i praznu bazu nuke. Eto to je ukratko.

Pitanje nije baš najjasnije: da li hoćeš da postaviš lokalno ili na nekom serveru, vidljivom sa Interneta? Ako je ovo prvo, Stevs ti je objasnio. Ako je ovo drugo, trebalo bi da zakupiš neki domen sa PHP i MySQL podrškom, onda ti oni "otvore" bazu, daju ti user i pass, ti to lepo ubaciš u PHP Nuke, zatim uploaduješ sve to na sajt (FTP-parametrima koje će ti oni dati) i uz malo sreće, sve će proraditi.
Druga varijanta je da nađeš neki besplatni web server na netu koji to odrađuje, međutim, kako je to po mom iskustvu dosta sporo i nepouzdano, bolje idi kod naših...

Možeš, za početak, da posetiš i ovaj link pa da lupiš malo search...

Poslednja izmena:
a je li moze Nuke da se posle prebacivanja na server (ja sam ga prebacio na Tripod) da se installira kao i PHP BB ON LINE??? Ili ipak mora da se nabavi apache +php+ mysql ???

Pozdrav i hvala
tane

@ Genghis Khan
Mozesh li mi objasniti kako to da uradim ... Postavio sam phpBB forum i nije bilo nikakvih problema online... u cemu se razlikuje install proces ?

Pozdrav
hvala
tane