Šta je novo?

Posle Telenora, i VIP mobile belezi rast korisnika

To sto imaju visak ljudi me iskreno ne brine... ***, to je trosak ali bi ti koji nista ne rade nasli drugi nacin da uzimaju pare ;)
Brine me sto stvarno ima malo onih koji znaju sta rade.... i kad odete kod njih u poslovnicu, vidite da se SAV posao na njih svali... svi njih pitaju kako/sta, svi njima daju da urade ugovore, svi cekaju da njih pitaju :) Ko je bio u poslovnici u TC Usce ili Trg Nikole Pasica zna i sam :) (mada je u Trg NP bolja situacija jer sam samo jednog curana sreo da nema pojma :))
 
:) mene pa ne brinu ti u poslovnicama oni su još i extra (imao sam iskustva iz prve ruke sa VIP-ovim poslovnicama i korisničkim servisom, kao i ljudi u mom okruženju i znam šta znači katastrofa :) ), ali oni koji rade na back-end strani, oni koji se brinu da sve funkcioniše kako treba - e tamo tamo bukvalno na 10 imaš 1 eksperta (ljudi koji nenormalno dobro znaju svoj posao), 2 koja se razumeju i rade korektno - a onih 7 blage veze nemaju... Posto lično poznajem coveka koji je radio kao DBA u jednoj našoj firmi (sada radi za istu firmu samo u inostranstvu) i koji mi je rekao da se divi ljudima koji mt:s drže na ledjima (poprilično je dobro upoznat sa stanjem).
Inace po poslovnicama mt:s-a imate osim tih radnika koje vidite još više onih koje ne vidite (i to mnogo vise koji se "kao" bakću sa nekom višom papirologijom - e tamo je pa posebna situacija :) )
 
Nazad
Vrh Dno