Šta je novo?

Ponuda Hipernet paketa, promocije i korisnička podrška

Imam pitanje, koliko ste cekali da u potpunosti puste optiku u zgradi. Kod nas su pre dve-tri nedelje bili radnici i provukli kablove kroz zgradu i bio je akviziter da potpisuje ugovore sa zainteresovanima za mts ponudu. Ali i dalje nije pušteni, i i dalje stoji na mts sajtu da optika nije dostupna na adresi. Hvala unapred!
U mom slucaju je trajalo oko mesec i po dana od busenja zgrade do pustanja signala. Mozda bi trajalo i krace da ih nisu uhvatili praznici.
 
@Telenor Srbija

Video sam na sajtu da popust za telenor korisnike vazi samo uz pakete preko 1499din. Posto trenutno koristim Go Data koji kosta 1749din ali ga ja placam 874,50din sa popustom da li imam pravo na popust za hipernet pakete ili je taj popust vezan za iznos telenor paketa ?
 
U mom slucaju je trajalo oko mesec i po dana od busenja zgrade do pustanja signala. Mozda bi trajalo i krace da ih nisu uhvatili praznici.
Važi, Hvala ti mnogo ne bi trebalo onda još dugo da čekam.

@Telenor Srbija

Video sam na sajtu da popust za telenor korisnike vazi samo uz pakete preko 1499din. Posto trenutno koristim Go Data koji kosta 1749din ali ga ja placam 874,50din sa popustom da li imam pravo na popust za hipernet pakete ili je taj popust vezan za iznos telenor paketa ?
Ne bi trebalo, pošto taj popust važi na konačnu cenu tj. cenu sa uračunatim popustima. Pošto imaš 50% morao bi da uzmeš skuplji paket i da ga zajedno sa popustom plaćaš preko ~1500 dinara.
 
Iako nisam dobio odgovor putem privatne poruke (ne zameram, imate posla a i verovatno ste bombardovani porukama), moram da pohvalim par stvari koje ste odradili!!!

+ Za azuriranje baze gde je optika dostupna. Iako sam korisnik MTS otpike, prilikom provere dostupnosti Hiperneta na mojoj lokaciji optika nije bila dostupa sto je sada ispravljeno pa se nadam da ce i drugi korisnici dobiti prave informacije kod provere.

+ Jedan veliki plus za promenu dizajna na stranici https://www.telenor.rs/sr/privatni/paketi-i-dodaci/hipernet . Prethodni dizajn je bio blagi uzas tako da svaka pohvala i samo napred!

- Mali minus vezano za prethodni plus u vezi stranice (znam da je malo konfuzno :) Baner sa tekstom "prvih 12 meseci 1 din mesecno" koji ide sa desna na levo je nekako iritirajuci i amaterski da ne kazem "seljacki" :) (1 din deluje kao ulicni recnik i mislim da je bolja opcija RSD ako ga ostavite). Misljenja sam isto da bi lepse i profesionalnije bilo da u plavo belom motivu kao na vrhu stranice napisete "Oseti snagu Telenor mreze u svom domu sa prvih 12 meseci za 1 dinar mesecno" umesto tog pokretnog banera.

- Jos jedan mali minus u vezi stranice kad su u pitanju ovi interaktivni skrolovi da ih tako nazovem u nedostatku bolje reci.
a) Batica sa naocarima i laptop gde meditiraju je visak u tom redu. Mnogo bi lepse bilo da ostavite samo 2 informacije koje prate sa punim tekstom "protok do cak 1Gbps uz tekst ispod" - "upload/download uz tekst ispod"
b) Svidja mi se ovaj gif cilca sto gleda utakmicu
c) TV sa loptom bespotreban. Gif sa klincima super, mada ovaj blurovan deo je visak mozda bolje da se ubaci neki majstor koji ceka :). Ovu zenu u crvenom iznad gifa sa klinacima izbacite skroz. Agresivne crte lica, vristi a i deluje kao da je u nekom horor filmu pre nego sto ubije/bude ubijena (ne vidim poentu i sta je poruka tog gifa?)... Mapa, metar i gif devojcice koja otvara vrata je pun pogodak.

Nije minus ali mozda preporuka za "Hipernet ponudu sa cenama" i "Dodatne informacije o Hipernet paketima" na dnu stanice da povecate velicinu fonta za 1 ili 2 tipa 8->10 ili 8->12. Iako imam jako dobar vid, ovaj kontrast i velicina su bas sitni. Najbolje da se testira par velicina jer verujem da osoba koja je radila stranicu nije obracala paznju na to.

Pitanje u vezi popusta za telenor postpaid korisnike. Na sajtu pise da popust i 2x brzinu ostvaruju postpaid korisnici sa mesecnom pretplatom vecom od 1499RSD pa me zanima da li se ta cena odnosi na konacnu cenu paketa? Da budem jasan... da li pomenuti benefiti mogu da se ostvare ako korisnik ima 50% pretplatu na Go Data+ gde je originalna cena veca od 1499RSD (2349RSD) dok sa popustom izadje manje od 1499RSD odnosno 1174RSD?

Jos jedno pitanje. Da li korisnik iz druge mreze koji predje na Telenor postpaid veci od 1500RSD moze odmah da potpise ugovor sa benefitima ili to vazi samo za stare korisnike?

Hvala unapred
Zdravo,

Upućujem ti iskreno izvinjenje što je odgovor sa naše strane u privatnoj prepisci izostao i hvala ti puno na razumevanju. Puno nam znači i što si podelio sa nama svoj utisak u vezi sa stranicama na sajtu, imaćemo to u vidu 👍 Što se tiče uslova za popust i duplo veću brzinu interneta, potrebno je da korisnik ima paket čija je puna tj. originalna cena minimum 1.499 din, dakle nema veze ako sa popustom to ispadne manje, a benefit važi za sve korisnike. To znači da ukoliko bi prešao u našu mrežu i izabrao paket čija je cena veća od 1.499 din, moći ćeš da iskoristiš benefit 🙂

Pošto usluge jesu raspoložive na tvojoj adresi, dodatno predlažem da nam u privatnoj poruci ostaviš neki kontakt telefon i ime i prezime, pa možemo da obavestimo kolege da te pozovu i još detaljnije informišu o svemu.

~Mila
 
Hvala na interesovanju @pois0n i @vladat1, u ovom momentu ne postoji paket koji obuhvata Hipernet usluge zajedno sa uslugama mobilne telefonije, ali je svakako super ideja i obavestićemo ako slična ponuda bude bila u planu u budućnosti. Svakako je na raspolaganju opcija odvojene kupovine paketa, ili prenos broja telefona u našu mrežu 🙂

@dervisbegovic_ Došlo je do izmene u uslovima za ostvarenje promocije, pa se sada gleda puna cena paketa i važno je samo da ona bude veća od 1.499 din, tako da @buster358 ukoliko imaš Go Data paket, možeš da iskoristiš promociju bez obzira što imaš popust 🙂 U toku dana ćemo postaviti i obaveštenje na forumu.

~Mila
 
@dervisbegovic_ Došlo je do izmene u uslovima za ostvarenje promocije, pa se sada gleda puna cena paketa i važno je samo da ona bude veća od 1.499 din, tako da @buster358 ukoliko imaš Go Data paket, možeš da iskoristiš promociju bez obzira što imaš popust 🙂 U toku dana ćemo postaviti i obaveštenje na forumu.
Nimalo fer prema nama koji smo prešli na veći paket samo da bismo upali u kategoriju "potrošnja veća od 1499 dinara" i tako ostvarili pravo na promociju.
 
Dragi svi,

Još jednom bih ovim putem iznela novost u vezi sa uslovima Hipernet promocije za Telenor korisnike mobilne telefonije.

Pravo na promociju ostvaruju Telenor korisnici koji imaju paket mobilne telefonije čija je puna cena veća od 1.500 din. Dakle, nije važno ako sa popustima vaša pretplata iznosi manje, ono što je bitno jeste da je puna cena paketa veća od 1.500 din. Originalnu cenu svog paketa možete pogledati na linku.
Promocija, kao i do sada, podrazumeva popust na mesečnu pretplatu za odabrani Hipernet paket, kao i duplo veće brzine interneta. Detaljnije informacije o svemu možete pronaći na ovoj stranici, a tu se takođe nalaze i cene paketa sa uračunatim popustom.

Nadamo se da ćete prepoznati ovo kao još jedan razlog da se odlučite za Hipernet usluge 😊

Na raspolaganju smo za sva dodatna pitanja.
Lep pozdrav 👋
~Mila
 
Nimalo fer prema nama koji smo prešli na veći paket samo da bismo upali u kategoriju "potrošnja veća od 1499 dinara" i tako ostvarili pravo na promociju.
Nisi puno ostecen.. Mislim da su povecali cene i izbacili aplikacije pa dodje na isto
 
Poštovani,

Pošto se očekuje ulazak mts optike u zgradu za mesec dana znači negde recimo do polovine marta, da li je moguće rezervisati uslugu instalacije hiperneta (internet paket 150/75 bez fiksnog i televizije) po trenutnoj promociji koja iznosi 12 meseci po 1 din, a koja važi do 28.02.2022.
 
Poštovani,

Pošto se očekuje ulazak mts optike u zgradu za mesec dana znači negde recimo do polovine marta, da li je moguće rezervisati uslugu instalacije hiperneta (internet paket 150/75 bez fiksnog i televizije) po trenutnoj promociji koja iznosi 12 meseci po 1 din, a koja važi do 28.02.2022.
Zdravo,

Čini mi se da smo se već dopisivali na Facebook-u maločas, pa ako je tako hajde da komunikaciju nastavimo tamo radi efikasnosti 🙂

~Mila
 
Pozdrav imate li nekih informacija kada ce biti tehnickih mogucnosti za Zemun (novi grad)?
Zdravo,

Hvala ti na interesovanju :) Verujem da bi bilo najbolje da nam proslediš tačnu adresu u privatnoj poruci (grad, opština, ulica, broj zgrade i stana), pa ću odmah proveriti dostupnost usluga na tvojoj lokaciji. Hipernet mreža se kontinuirano razvija, pa i ukoliko usluge nisu dostupne u ovom momentu, možemo da ostavimo tvoje kontakt podatke na našoj stranici za proveru dostupnosti kako bi kolege pozvale kada se situacija promeni.

~Mila
 
Dragi svi,

Još jednom bih ovim putem iznela novost u vezi sa uslovima Hipernet promocije za Telenor korisnike mobilne telefonije.

Pravo na promociju ostvaruju Telenor korisnici koji imaju paket mobilne telefonije čija je puna cena veća od 1.500 din. Dakle, nije važno ako sa popustima vaša pretplata iznosi manje, ono što je bitno jeste da je puna cena paketa veća od 1.500 din. Originalnu cenu svog paketa možete pogledati na linku.
Promocija, kao i do sada, podrazumeva popust na mesečnu pretplatu za odabrani Hipernet paket, kao i duplo veće brzine interneta. Detaljnije informacije o svemu možete pronaći na ovoj stranici, a tu se takođe nalaze i cene paketa sa uračunatim popustom.

Nadamo se da ćete prepoznati ovo kao još jedan razlog da se odlučite za Hipernet usluge 😊

Na raspolaganju smo za sva dodatna pitanja.
Lep pozdrav 👋
~Mila

Izvinjavam se što citiram ceo komentar, no imam "tehničko" pitanje - na temu razumevanja gornjeg komentara (znam da ćete mi tražiti podatke putem poruka, ali hajde da batalimo to za sada), zanima me sledeće:

Ako sam vaš korisnik, imam dva ugovora, jedan na onaj satić-smartić (550 plaćam uređaj, 249 sam paket)...koji ističe 05.05.2023 i drugi mobilni paket smart 300 (plaćam pretplatu sa popustom, bez uređaja) koji ističe 10.05.2022. - da li ulazim u kategoriju koja dobija popust kao Telenor korisnik ili ne?

Da li sam uslovljen nečim specifičnim nakon isteka ovog smart 300 paketa (produžio bih isti, ali ne baš po svaku cenu....već isključivo po cenu dobre ponude)?

Hvala unapred na odgovoru.
 
Dobar dan,
Od jutros imam problem sa pristupom Microsoft uslugama (Office 365, Teams, ...). Problem postoji samo preko Telenor Hipernet-a, dok preko Telenor mobilnog interneta i SBB UniFi radi normalno.
Imate li informaciju o čemu se radi i kada će problem biti rešen?
Pozdrav
 
Izvinjavam se što citiram ceo komentar, no imam "tehničko" pitanje - na temu razumevanja gornjeg komentara (znam da ćete mi tražiti podatke putem poruka, ali hajde da batalimo to za sada), zanima me sledeće:

Ako sam vaš korisnik, imam dva ugovora, jedan na onaj satić-smartić (550 plaćam uređaj, 249 sam paket)...koji ističe 05.05.2023 i drugi mobilni paket smart 300 (plaćam pretplatu sa popustom, bez uređaja) koji ističe 10.05.2022. - da li ulazim u kategoriju koja dobija popust kao Telenor korisnik ili ne?

Da li sam uslovljen nečim specifičnim nakon isteka ovog smart 300 paketa (produžio bih isti, ali ne baš po svaku cenu....već isključivo po cenu dobre ponude)?

Hvala unapred na odgovoru.
Zdravo,

Važno je samo da imaš jedan broj telefona na kom puna cena paketa, bez popusta koji ostvaruješ na osnovu ugovorne obaveze, bude veća od 1.500 din. Punu cenu svog paketa možeš da proveriš na ovoj stranici. Svakako bi najbolje bilo da mi proslediš broj telefona i poslednje tri cifre JMBGa vlasnika broja u privatnoj poruci, jer se ponuda paketa menja, pa je to najsigurniji način da proverim tačnu cenu i da li ostvaruješ uslove za promociju :)

~Mila
 
Dobar dan,
Od jutros imam problem sa pristupom Microsoft uslugama (Office 365, Teams, ...). Problem postoji samo preko Telenor Hipernet-a, dok preko Telenor mobilnog interneta i SBB UniFi radi normalno.
Imate li informaciju o čemu se radi i kada će problem biti rešen?
Pozdrav
Zdravo,

Hvala ti što si nam ukazao na ovo, imali smo već nekoliko prijavljenih smetnji od strane korisnika i naše kolege već rade na rešavanju. Verujemo da će sve biti vraćeno u normalan režim uskoro, samo ću te zamoliti za malo strpljenja. Ja ću obavestiti i ovim putem čim dobijem nove informacije 🙂

~Mila
 
Poručen paket preko neta, kolege došle i za pola h sve završeno budući da sam sam izbušio rupu ispred stana i provukao sve ispod keramike pre renoviranja. Pedantno, organizovano i najbitnije od svega - TAČNO. Bukvalno sam bio u fazonu da li je moguće da su ljudi došli kada su se i najavili? Počeo sam da se čudim nečemu što bi trebalo da je normalno... Valjda?

Danas i aktivirana promocija duplo više neta, od mene najiskrenije pohvale. Mada ruku na srce, priznajem da nisam gotivio Telenor, no vremena se menjaju. :D
 
Sada tek vidim da su sve moje kritike i zamerke iz ranijih postova na stranicu telenor.rs bile na privremeno i prelazno resenje sto onda vodi do toga da nije ni trebalo da se zamera!

Zasto ovo kazem, zato sto je novi sajt bukvalno zadao domaci svim ostalim provajderima bilo cega u Srbiji! Fluidnost, brzina, jednostavnost i jako lep vizuelni dozivljaj stavlja stranicu na novi nivo i to dolazi od nekoga ko nije podnosio Telenor zbog skupoce i fensi statusa koji nije zasluzivao. Ako i usluga bude na istom nivou a vidim da se trudite da komunicirate i sa korisnicima, jako lako moze da se desi da napustim MTS nakon 20 godina!
 
@Stoudemire Hvala ti što si podelio svoje iskustvo i mnogo mi je drago što si zadovoljan radom naših kolega 😊 Slobodno nam javi i utiske o samom Hipernetu 👍
@m1tsu Potrudili smo da novi dizajn upravo prenese duh naše kompanije, koji je inovativan, moderan, a pre svega korisnički orijentisan i praktičan za upotrebu. Drago mi je što si to prepoznao i što ti se dopada. Tu smo da saslušamo sve sugestije 🤗

~Mila
 
Ćaos 😊

Imamo novost u vezi Hipernet promocije 12 meseci 1 dinar, a to je da će važiti i u martu po istim uslovima 🎉 Verujem da ste već upoznati sa ostalim detaljima ove promocije, a svakako možete sve informacije da pronađete i na našem sajtu.

~Mila
 
Možda je već pisano o ovome, izvinjavam se ako jeste, ali trenutno nije moguće prebacivanje fiksnog broja telefona sa mts mreže na yettel. Planirao sam da pređem sa mts optike, ali me je ova informacija dobijena od promotera na terenu i proverena kod podrške na tviteru pokolebala.
 
Pozdrav!
Imam jedno pitanje.
Bio sam u vašoj prodavnici i pitao sam ih da li mogu da prebacim već postojiće broj fiksnog telefona kod vas.
Rekli su mi da može, ali da mi treba neki IDP broj.
Pošto je bila gužva, nisam hteo da ih zadržavam.
Molim Vas da mi objasnite tu proceduru.
I takođe, moje drugo pitanje je da li možemo da imamo i drugu fiksnu liniju jer sada imamo u mts-u 2 fiksna broja.
Unapred hvala! :)
 
@ikacks @mitapavlaka U ovom trenutku nije moguće realizovati prenos postojećeg fiksnog broja u Yettel mrežu, ali je svakako to planirano u budućnosti i obavestićemo ovim putem čim dobijemo više info na tu temu.

Što se tiče prenosa optike iz mts-a za buduće korisnike Hiperneta, kako bi se započeo proces prenosa u Yettel, potreban nam je broj IDP optičkog priključka koji se može tražiti u mts poslovnici. Verujem da se na to odnosi info koju si dobio za IDP :) Mogla bih da predložim, ukoliko ti je potreban još jedan fiksni broj, da razmisliš o našim Trio paketima koji sadrže digitalnu TV, optički net i fiksnu telefoniju.

Ukoliko je lakše, možeš i da nam proslediš adresu na kojoj bi koristio usluge u privatnoj poruci, kako bih te povezala sa našim kolegama koji mogu da te pozovu i upute u više detalja @mitapavlaka 🙌

~Mila
 
@ikacks @mitapavlaka U ovom trenutku nije moguće realizovati prenos postojećeg fiksnog broja u Yettel mrežu, ali je svakako to planirano u budućnosti i obavestićemo ovim putem čim dobijemo više info na tu temu.

Što se tiče prenosa optike iz mts-a za buduće korisnike Hiperneta, kako bi se započeo proces prenosa u Yettel, potreban nam je broj IDP optičkog priključka koji se može tražiti u mts poslovnici. Verujem da se na to odnosi info koju si dobio za IDP :) Mogla bih da predložim, ukoliko ti je potreban još jedan fiksni broj, da razmisliš o našim Trio paketima koji sadrže digitalnu TV, optički net i fiksnu telefoniju.

Ukoliko je lakše, možeš i da nam proslediš adresu na kojoj bi koristio usluge u privatnoj poruci, kako bih te povezala sa našim kolegama koji mogu da te pozovu i upute u više detalja @mitapavlaka 🙌

~Mila
Hvala.
Za sada nećemo ništa, kada omogućite prenos postojećeg broja fiksnog tada ćemo.
A što se tiče TV-a, imamo ugovor sa Total TV-om do avgusta 2023. tako da TV nećemo.
;)
 
Moje iskreno mišljenje je da se to skoro neće desiti zato što verujem da je to deo dogovara Telekoma i Telenora/Yettela tj. da je to deo "cene" iznajmljivanja optike, nadam se da grešim. Meni lično fiksni broj je nebitan, ali mojim ukućanima nažalost nije i zbog toga je prelazak odložen / stopiran.
 
Da li ce u nekoj bliskoj buducnosti postojati paket sa mobilnom pretplatom?
 
@Yettel Srbija
Neprijatno me iznenadio aprilski pregled stanja u android aplikaciji za Hipenet servis

1648929481411.png

Ja NIKAD nisam ukljucio Speed Booster paket, nego ste mi vi to dali kao promociju i da izvucete fleke sto sam morao triput da prolazim kroz instalaciju zbog vase greske u sistemu.
Ja JESAM ukljucio DRUGI STB i red je da platim samo 351 RSD mesecno.
Voleo bih da verujem da je ovo greska u aplikaciji, a ne vasa marketiska navlakusa, sto bi zbilja bilo bedno.
Hvala unapred!
 
Koliko RAM-a i skladista ima Hipernet TV box?
 
Nazad
Vrh Dno