Šta je novo?

Ponuda Hipernet paketa, promocije i korisnička podrška

Yettel Srbija

Poštovan
Urednik
Učlanjen(a)
17.11.2021
Poruke
508
Poena
85
Hipernet je jedno ime za našu ponudu fiksnih usluga za domaćinstva. Evo kako su podeljeni:

Hipernet su optički internet paketi.
Hipernet + je paket optičkog interneta i fiksne telefonije.
Hipernet Duo su paketi koji podrazumevaju optički internet i digitalnu TV.
Hipernet Trio su paketi koji podrazumevaju optički internet, digitalnu TV i fiksnu telefoniju.
Ovi paketi su dodatno podeljeni po veličinama.

Detalji o brzinama interneta i tome šta paketi donose su dostupni na sledećem linku.
Sve prikazane cene na prethodnom linku su sa uračunatim popustom od 100 dinara za korišćenje E-računa.
Ukoliko si vlasnik i Telenor postpejd ugovora za mobilnu telefoniju, čija mesečna pretplata nakon svih popusta iznosi 1499 dinara, Hipernet pakete dobijaš sa duplo većom brzinom interneta i manjom cenom mesečne pretplate, u odnosnu na ono što je prikazano na sajtu. Tako je npr. cena Hipernet Trio L paketa 4299 dinara sa uračunatim popustom koji je dostupan za Telenor mobilne korisnike, umesto cene od 5299 dinara koja je prikazana na sajtu. Opširniji uslovi promocije su takođe dostupni na našem sajtu, pri dnu stranice. Takođe, tu sam i ja da odgovorim na pitanja u vezi same ponude i paketa na ovom thread-u. ~Dejan
 
Na samom početku, svi naši korisnici mogu da besplatno testiraju naše usluge, od datuma sklapanja ugovora do 01.02.2022. godine.
U tom periodu, Hipernet Duo i Hipernet Trio paketi će biti potpuno besplatni za korišćenje. Više detalja o tome šta podrazumevaju ovi paketi je dostupno na temi “Hipernet ponuda i paketi” u okviru ovog foruma.

Kao što samo ime kaže, ovo je beta faza i povratne informacije će nam biti od velikog značaja, kako bismo unapredili našu uslugu jer nam je mišljenje korisnika izuzetno važno. Sugestije možete postaviti na jednoj od odgovarajućih tema u okviru ovog foruma, radi lakše preglednosti, a i svi korisnici koji budu učestvovali u testiranju naših usluga dobijaće mejl gde anonimno mogu oceniti naše usluge.

U slučaju da ipak želite da odustanete od testiranja usluga, to će biti dostupno zaključno sa 31.01.2022. godine, uz povrat opreme. Moguće je i raskinuti ugovor samo za digitalnu televiziju, nakon čega se nastavlja korišćenje Hipernet internet paketa, uz sklapanje ugovora po komercijalnim uslovima.

Od početka februara, korisnici nastavljaju sa korišćenjem Hipernet paketa, uz sklapanje ugovorne obaveze po komercijalnim uslovima. To podrazumeva i dodatnu promociju koja u narednih šest meseci donosi mesečnu pretplatu od 1 dinar za sve Hipernet Duo i Trio pakete. To efektivno znači da se do 01. avgusta, usluge neće biti naplaćene.

Postojeći postpejd korisnici Telenor mobilne mreže, benetfite u vidu veće brzine interneta ostvaruju i tokom trajanja beta promocije.
 
Kao što je to i za mobilne korisnike, Moj Telenor app će biti centralno mesto za upravljanje Hipernet paketima. Pored osnovnih funkcionalnosti u vezi pregleda i plaćanja računa, pregleda trenutnog stanja i aktivacije dodataka, putem Moj Telenor app će biti dostupna i administracija kućne mreže (promena imena i lozinke WiFi signala, postavljanje URL filtera, roditeljska kontrola...).

Proaktivno pratimo rad vaše mreže i ukoliko primetimo neku smetnju, potrudićemo se da je rešimo i pre nego što je primetite. Ako ipak dođe do toga da nas kontaktirate, od vas ćemo zahtevati minimum jer aktivnostima upravlja agent za podršku, daljinskim putem. Na ovaj način će na podršku moći da se oslone i korisnici koji nisu vični sa podešavanjima.

Korisnička podrška je svakako dostupna na broju 0639000, a pritiskom na taster 2 se dolazi do Hipernet kontakt centra. Pisana podrška je dostupna mejlu [email protected], a tu smo da pružimo podršku i ovim putem.
 
Lep potez dolazak Telenora na Bench i moram prvo pohvaliti vasu podrsku na tviteru :) Samo kada sam ih pitao za neke stvari vezane za ovu uslugu uputili su me na mail i na kontakt centar. Nisam napisao jos mail pa me zanima da li mogu vama kao PM ovde ili da pisem mail.
 
Lep potez dolazak Telenora na Bench i moram prvo pohvaliti vasu podrsku na tviteru :) Samo kada sam ih pitao za neke stvari vezane za ovu uslugu uputili su me na mail i na kontakt centar. Nisam napisao jos mail pa me zanima da li mogu vama kao PM ovde ili da pisem mail.
Hvala na lepim rečima 😊 Slobodno nam možeš i ovde postaviti pitanje, otvorili smo više različitih tema, kako bi informacije bile lakše za pronalaženje. Ako tvoje pitanje uključuje i lične podatke, zamolio bih te da nam pišeš poruku, na društvenim mrežama ili da nam pošalješ mejl, zbog zaštite tvoje privatnosti. ~Dejan
 
Ako sam dobro informisan, vi nudite usluge preko optike tamo gde je Telekom sproveo svoju infrastrukturu. Imao bih nekoliko pitanja:

Ako neko već ima u svom domu uveden optički priključak od Telekoma, da li mora da se radi instalacija novog optičkog priključka ako:
a) više ne koristi usluge Telekoma preko optike
b) i dalje koristi usluge Telekoma preko optike

Takođe me zanima ako znate kakav je stav Telekoma po tom pitanju ako bi na adresi bio samo vaš priključak za optiku (pretpostavljam da se optički kablovi i kutija na zidu koje vaši tehničari montiraju ne skidaju posle prekida korišćenja usluge).
Ja danas idem da podnesem zahtev za raskid ugovora sa Telekomom (istekla UO na optici) i dajem šansu Telenoru, pa se javljam sa detaljima oko procedure. Za sada što znam jeste da treba da zahtevam IDP broj (nešto slično MIK-u kod xDSL), pa ćemo videti za dalje.
 
Hvala na lepim rečima 😊 Slobodno nam možeš i ovde postaviti pitanje, otvorili smo više različitih tema, kako bi informacije bile lakše za pronalaženje. Ako tvoje pitanje uključuje i lične podatke, zamolio bih te da nam pišeš poruku, na društvenim mrežama ili da nam pošalješ mejl, zbog zaštite tvoje privatnosti. ~Dejan
Hvala poslao sam poruku putem moj telenor app pa se nadam da cu dobiti odgovor.
 
Hoce li biti paketa gde mozemo da uzmemo samo aplikaciju(ako imamo ugovornu obavezu za mobilni tel kod vas ) ,kao sto sbb ima eon van mreze,gde ne moras da uzmes ni internet ,niti da imas opremu,vec koristis samo apllikaciju,na smart tv ili mobilnom ,nije bitno ?
 
Hoce li biti paketa gde mozemo da uzmemo samo aplikaciju(ako imamo ugovornu obavezu za mobilni tel kod vas ) ,kao sto sbb ima eon van mreze,gde ne moras da uzmes ni internet ,niti da imas opremu,vec koristis samo apllikaciju,na smart tv ili mobilnom ,nije bitno ?
Hoće 🙂
Hipernet TV aplikacije za Android, iOS, Web platforma, Smart TV aplikacije (za LG i Samsung TV) i Apple TV su u razvoju i biće dostupna kupovina samo TV paketa, bez obzira na internet provajdera. Dodao bih i to da Hipernet TV paketi u ovom momentu nisu dostupni, ali da će biti dostupna njihova kupovina kao postpejd varijanta (samo pristup app ili i kupovina STB uređaja) i pripejd varijanta. ~Dejan
 
Poslednja izmena:
600 din za fiksni, za 150 minuta? Pa gde su tu inovacije, ozbiljno? Fiksni bi trebalo da bude razlog vise da se uzme neki paket, a ne razlog manje.
 
Drago mi je da ste se pojavili kao jos jedan internet/tv/tel provajder ali... Ali, postoji zbog cena koje nisu ni malo konkurentne. Umesto da ste iskoristili trenutak da pomrsite racune konkurenciji vi ste uleteli u pricu sa prilicno visokim cenama bez nekih posebnih benefita u odnosu na ostale. Lepo je to sto instalaciju sprovodite gotovo nevidljivo, sto moze da se prati dolazak ekipe, sto rasklone sve za sobom... Ali to je impresija za jedan dan, a nama korisnicima ostaje naredne dve godine da placamo ne tako niske cene. Nazalost situacija i platezna moc kod nas je takva da ljude mnogo vise interesuje cena nego neke stvari poput gore pomenutih. Mislim da zaista treba da razmislite o tome kako cete privuci korisnike a prvenstveno mislim na neke dobre akcije, pa mozda na kraju i korekcije cena. Sa ovakvim cenama tesko da se moze nesto uraditi pogotovo kada uzmete u obzir da koristite telekom infrastrukturu a oni imaju nize cene. Prosecnom korisniku malo ce da znaci dobar upload, mesh wifi... Izvinjavam se na malo duzem postu, ovo je samo dobronamerna kritika koja verovatno nista nece promeniti ali kao veliki postovalac Pece i cele benchmark ekipe hteo sam da ostavim komentar pod utiskom odgledanog klipa. Pozdrav svima.
 
Neke sugestije:

1. Uključite mobilnu pretplatu u pakete (ne da smanjite cene Hyperneta za 300 do 500 dinara). I koliko sam razumeo, minimum 1500 dinara mora da iznosi postpejd paket za umanjenje? To je neozbiljno.

2. Ukinite plaćanje digitalitacije za do 3 tv uređaja ili omogućite veći broj tv brendova za smart aplikaciju (najmanje za dva uređaja, ako nije moguć prvi deo)

3. Omogućite postpejd korisnicima Telenora korišćenje aplikacije za mobilni/smart TV, bez obzira što nemaju Hypernet usluge.

4. Dajte neku vrstu dodatne promocije za dugogodišnje Telenor korisnike i kasnije za sve korisnike Hypernet usluge dodatne pogodnosti za produženje ugovora.
 
Da li se misli prosirivanje sistema po selima na severu Vojvodine?
 
Pozdrav, "Telenore", uz pohvalu što ste voljni da čujete i saslušate.
Reći ću vam šta meni kao vašem mobilnom korisniku smeta.

1. Ja kao vaš korisnik imam utisak da sam kažnjen. Zašto? Zato što sam prvo dobio poskupljenje, a onda za, faktički, istu sumu umanjenje, ukoliko izaberem neki od paketa, koji, inače, nisu jeftiniji nego kod konkurencije. Takođe, neshvatljiv mi je nedostatak quad-play paketa (sve četiri usluge u jednom). Zašto? To samo vi znate. Nekako mi se čini da ste sve zbrzali.

2. Ni u jednom osnovnom paketu ne nudite gigabitne brzine, što je neshvatljivo, jer vaša konkurencija nudi već godinama. Doplata za gigabitni paket (1 gbps) je skandalozno skupa.

3. Pohvaljujem odnos 1:2, ul/dl, mada verujem da su mnogi očekivali simetrični link.

Za sada nisam siguran da ću se odlučiti za vašu ponudu, iako je vaš akviziter bio veoma ljubazan kad je dolazio na vrata.
 
Da li je moguće uzeti odvojene usluge ili mora sve zajedno u paketu ?
Dakle, može li se uzeti samo internet ili samo televizija ?
 
Da li je moguće uzeti odvojene usluge ili mora sve zajedno u paketu ?
Dakle, može li se uzeti samo internet ili samo televizija ?
U ovom momentu je dostupna kupovina samo internet paketa, televizija je trenutno dostupna u Duo i Trio paketima.
U budućnosti će biti dostupna i kupovina samo TV paketa. ~Dejan
 
Morate omoguciti aplikaciju za gledanje TV-a na STB uredjajima koji nisu vasi (dakle na vasoj mrezi, ali i sa drugim STB uredjajima). To prosto mora.
Onih 150 minuta u fiksnoj mrezi za 600 dinara je presmesno, vas najskuplji paket bi trebalo da sadrzi jos neke pogodnosti (pogotovu sto niste ni dosli, a vec ste najskuplji na trzistu). Recimo 100-150 GB za mobilne telefone.

Koliko ste se stisli, prosto ne smem nista drugo ni da predlozim. Nije ovo klasican hejt kako je trziste u srbiji ovakvo ili onakvo. Ovaj put sam prosto zaprepascen koliko vasa ponuda nije konkurentna. Nikakav HBO po promo ceni, nikakvi gigabajti, ne znam jednog ko bi platio 5300 za vas trio paket. Osim onih sa patoloskom i politickom mrznjom prema telekomu, pa ne vide problem da daju skoro 2000 dinara (!!!) vise za maltene isti paket kao telekomov box 3. Neka vas neko prodrma ozbiljno.

Posedujete trecinu trzista mobilne telefonije, nikakve beneficije od njih i ka njima.
 
Zašto, kad ne završite sa aplikacijom za Play Store/App Store ne dodate vašu aplikaciju sa kanalima kao premium dodatke za Total korisnike, tipa kao što su HBO GO, Deezer itd.
Npr. kao što znamo Total korisnici imaju pravo na dve besplatne app, jedna premium i jedna društvena mreža, e sada mogli biste kada završite sa app da je stavite u premium kako bi total korisnici mogli besplatno da prate barem nekih 60-70 kanala :)
 
U što ga tupite ljudi, koji će ti gigabajtni paket ili gigabajti upload? Pricam o pojedincu a ne za firme(jer firmama koje imaju potrebu za takk nesto vec imaju) mada i dalje ne vidim poentu. Recite mi bar jedan posao gde je potrebna tolika brzina? Kuc i imam 150 cini mi se i gigabajt mi skine za + -1min. Peca je bas u videu na YT objasnio da se uploaduje snimak pre nego sto popune one gluposti...a njihovi snimci su po par gb sigurno.
Ne vidim logiku zasto nisu ukljucili mobilne u pakete?!
Mislim da je ovo preskupo i da ne vredi prelazak sa SBB-a(placam ga vise nego sto bi placao ovde)
Ovo je glupost sto oni ciste i sredjuju za sobom, nekako mi je porazavajuce za te radnike-ne mislim da mi naprave krater od 10cm hiltijem a provuku koaksijalac ili optiku vec mislim da si valjda ti kao domacin da spremis sve za njihov dolazak cak i pivo da ohladis. A posle svakako moram da ocistim posle njih
 
Hvala na sugestijama, preneo sam ih na pravu adresu.

Hipernet TV kao samostalna usluga se u ovom momentu razvija i biće dostupno kupiti samo TV paket. To podrazumeva korišćenje TV servisa na STB uređaju, ili putem aplikacija koje će biti razvijene za različite platforme. To podrazumeva sajt na kojem će moći da se gleda televizija, aplikacije za mobilne telefone (android, iOS), kao i aplikacije za LG i Samsung Smart TV, Apple TV i Android TV. U zavisnosti i od odabranog paketa, Hipernet TV pretplata će podrazumevati i istovremene strimove na različitim uređajima.
Takođe, korisnici Telenor mobilnih paketa će moći da aktiviraju Hipernet TV servis kao jednu od aplikacija u okviru svog paketa.

Dodatno bih skrenuo pažnju na to da postojeći Telenor mobilni korisnici ostvaruju snižene cene u odnosu na cene koje su vidljive na sajtu, kao i duplo veće brzine interneta.

Hipernet TV platforma neće imati restrikcije po pogledu internet provajdera koji se koristi, kako bi se pratio televizijski sadržaj. Takođe, otvorena je odvojena tema za testnu digitalnu televiziju, na kojoj se već vodi diskusija za TV usluge. ~Dejan
 
Koliko vidim ovde sve sto fali u pondi se jos razvija i moz' ce biti il nece, ali su zato cene paketa vec u startu doooobro razvijene.

Kada jos nema u ponudi gomile usluga, a koje su tek u planu, malo je previse odmah ici sa tolikim nekonkurentnim cenama i sa tako malo benefita.
 
Poslednja izmena:
Dobro to sada nije tema, zasto srbija kasni bar 5 godina. Jos uvek ni gradovi od 15000 stanovnika nemaju optiku. I nece se popraviti situacija bar jos 2-3 godine. Za sela vec sada moze da zavrsi i 4G internet, uz uslugu operatera da se TV protok ne naplacuje u njihovoj mrezi. To mts vec sada ima (ali on pa nema konkurentni 4G kucni net, a vala ni aplikaciju za android TV box - dakle telenor sve to moze da promeni, ako razume srpsko trziste).
Koliko vidim ovde sve sto fali u pondi se jos razvija i moz' ce biti il nece, ali su zato cene paketa vec u startu doooobro razvijene.
I to sto se razvija vazno je kako se implementira. Fiksne usluge (preko optickog kabla) predstavljaju u isto vreme porodicne usluge, dakle nije kao kod mobilne telefonije gde ce pojedinac koristiti ceo paket. Ovde se usluge odnose na ceo stan. Hocu da kazem, dzabe sve to najavljeno, ako tv aplikaciju ogranice na dva uredjaja i to tek od trio paketa. Ili eventualni bonus od 100 GB samo na jedan telenor broj. A sto je potpuno moguce, imajuci u vidu kako se vec sada stiskaju.
 
Poslednja izmena:
Na samom početku, svi naši korisnici mogu da besplatno testiraju naše usluge, od datuma sklapanja ugovora do 01.02.2022. godine.
U tom periodu, Hipernet Duo i Hipernet Trio paketi će biti potpuno besplatni za korišćenje. Više detalja o tome šta podrazumevaju ovi paketi je dostupno na temi “Hipernet ponuda i paketi” u okviru ovog foruma.

Kao što samo ime kaže, ovo je beta faza i povratne informacije će nam biti od velikog značaja, kako bismo unapredili našu uslugu jer nam je mišljenje korisnika izuzetno važno. Sugestije možete postaviti na jednoj od odgovarajućih tema u okviru ovog foruma, radi lakše preglednosti, a i svi korisnici koji budu učestvovali u testiranju naših usluga dobijaće mejl gde anonimno mogu oceniti naše usluge.

U slučaju da ipak želite da odustanete od testiranja usluga, to će biti dostupno zaključno sa 31.01.2022. godine, uz povrat opreme. Moguće je i raskinuti ugovor samo za digitalnu televiziju, nakon čega se nastavlja korišćenje Hipernet internet paketa, uz sklapanje ugovora po komercijalnim uslovima.

Od početka februara, korisnici nastavljaju sa korišćenjem Hipernet paketa, uz sklapanje ugovorne obaveze po komercijalnim uslovima. To podrazumeva i dodatnu promociju koja u narednih šest meseci donosi mesečnu pretplatu od 1 dinar za sve Hipernet Duo i Trio pakete. To efektivno znači da se do 01. avgusta, usluge neće biti naplaćene.

Postojeći postpejd korisnici Telenor mobilne mreže, benetfite u vidu veće brzine interneta ostvaruju i tokom trajanja beta promocije.
Pozdrav, sta je potrebno za sklapanje ugovora i sta podrazumeva "Oprema na koriscenju"? Koji su preduslovi za sklapanje Ugovora?
Unapred hvala! :))
 
Pozdrav, sta je potrebno za sklapanje ugovora i sta podrazumeva "Oprema na koriscenju"? Koji su preduslovi za sklapanje Ugovora?
Unapred hvala! :))
Zdravo, za sklapanje ugovora je neophodno da je na lokaciji kuće/stana dostupna optička infrastruktura.
Ugovor mogu sklopiti državljani Republike Srbije sa važećom ličnom kartom, ukoliko nemaju dugovanja prema kompaniji Telenor. Oprema podrazumeva ONT uređaj, ruter, STB uređaj i ukoliko se koristi wifi satelit. ~Dejan
 
Nazad
Vrh Dno