Šta je novo?

Ponuda Hipernet paketa, promocije i korisnička podrška

Upravo su me zvali iz Yettela jer je moja zalba na racun usvojena, tako da cu ipak imati 14 meseci po 1 dinar.
Znaci kada zovu iz centrale onda usvajaju, a kada prodavac usluga prevari korisnika onda nista nego te zamajavau da je bilo ponudjeni ili ovo ili ono i da je korisnik izabrao ono sto pise u ugovoru. Bas su ozbiljno neozbiljna firma.
 
Da da, stari su to prevaranti, obećaju 14 meseci i onda nakon 12 pošalju full račun i čekaju, ako se upecaš i platiš njima super, a ako se žališ onda ti prihvate. Najobičniji neprofesionalni pijačari.
 
Da li neko zna kakva je sada situacija ukoliko je ugovor za optiku potpisan pre nego što su odlučili da veće brzine i nižu cenu ponude svim korisnicima? U trenutku potpisivanja nisam bio u Yettelu, dobio sam 14 meseci za dinar, a sada nakon 14 meseci vidim da ću plaćati više nego što je standardna ponuda na sajtu (2300 naspram 2600). Da li mislite da mogu da mi ''prepakuju'' ponudu i ponude veću brzinu i nižu cenu ukoliko vratim broj u Yettel? Zvali su me neki akviziteri ali nisu mogli odmah ništa da mi kažu, nego da ja podnesem zahtev za prenos broja pa ćemo videti:D
 
Cene se nisu menjale za sve korisnike nego samo za nove korisnike. Nije se ni brzina menjala, a vecu brzinu hipernet optike i popust dobijas samo ako imas odgovarajucu mobilnu postpaid tarifu bez obzira da li si novi ili postojeci korisnik hiperneta.
 
Jasno, ali pitao sam da li neko zna upravo zato što ne postoji više zahtev koji pominješ, a to je da se ima odgovarajuća postpejd tarifa da bi se dobile veće brzine/niže cene, već to važi za sve (nove) korisnike
 
Mislim da moze to jos uvek, nakon prenosa broja, ali ne garantujem, meni su to obavili naknadno (znaci postojeci korisnik od prosle godine) pocetkom ove godine. Posalji mejl Yetelu da ti potvrde, da ne prenosis broj ako su ukinuli tu opciju, ali ne znam zasto bi to menjali, fora je samo da nadjes kod njih nekog ko razume sta zapravo trazis.
 
Na ugovoru stoje losije brzine i puna cena. Tek kao korisnik, oni te povezu pa ti se racun na kraju umanji. U android aplikaciji sve do samog izdavanja racuna, zaduzenje stoji bez popusta.
Plus, 2 dana sam imao neubrzan net jer treba da se klikne negde kod njih.
To me sve navodi na to da ti mozes naknadno da ih pozoves i kazes im da ti to aktiviraju. Takodje nisu naveli da je potrebno biti korisnik u trenutku potisivanja ugovora nego da korisnici ostvaruju benefit.
 
Zdravo svima,
Da li se plaća dodatni uređaj za tv nešto? Dobio sam dva komada kada sam uzeo ugovor ali mi sada treba još jedan.

Hvala
 
350 RSD mesečno je dodatni uređaj ako se ne varam.
 
Zdravo svima.
Molim za par odgovora. Zbog selidbe se nerado moram odreci 2.5Gb/750Mb Orion interneta i trazim alternativu. Na novoj lokaciji postoji u stanu MTS optika. Pretpostavljam da je to dovoljno od uslova? Ukoliko se odlucim za Hipernet + staticku IP, da li mogu direktno povezati moj OPNSense ruter na ONT? Yettel daje pppoe sifru ili je DHCP setovanje kao kod Oriona? Poslednje pitanje je sta odabrati od ponudjenih ONT modela da radi stabilno (pretpostvka je da postoji izbor).
Hvala unapred na odgovorima.
 
Mozes povezati opnsense, dobices podatke, a cak i ako ti ne daju, lako se izvlace, kolega je kacio uputstvo u drugoj temi. Kod mene upravo radi pfsense.
Za ONT izbor niko do sada nije cuo, nisam video da se uopste prica o tome.
 
Vecini su montirali Huawei ONT za Hipernet. A to je verovatno i najbolja opcija. Ne znam dal moze da se bira uopste ili zavisi od lokacije ili neceg drugog. PPPoE podatke nakon instalacije mozes da trazis putem mejla za podrsku.
 
Poslednja izmena:
Zavisi cini mi se od OLT-a (prakticno od lokacije), ja licno nisam dobio izbor ONT-a kada sam uvodio.
 
Nazad
Vrh Dno