@Yettel Srbija da li je miguće da je neko pametan u kompaniji doneo odluku da za pomoć putem call centra može da se obrati "samo osoba koja se nalazi na ugovoru i to pozivom sa broja koji je naveden na ugovoru" ??
Hvala
Hvala
Zdravo, hvala na javljanju.@Yettel Srbija Da li je plan da se u skorijem vremenskom periodu poboljša izbor TV kanala? I da li je plan da se HBO paket uvrsti u najjači TV paket bez doplate?
Juče je bio 01. danas je 02. a 03. dolazi sutra.Ćao svima! 🙂
Od juče, 03.10.2022. aktuelna je nova Hipernet promocija.
Svi korisnici koji sklope ugovor ostvaruju popust na mesečnu pretplatu do kraja ugovorne obaveze. 🙂
Takođe, uz to vas čeka i mnoštvo pogodnosti i sa mobilne strane 🙂
Naravno, sve detalje o cenama tarifnih paketa sa popustom na pretplatu, kao i sve druge pogodnosti, možete pogledati na našem sajtu, putem linka: https://www.yettel.rs/sr/privatni/paketi-i-dodaci/hipernet 👈
~Yettel
A sta je ovo ako nije u kategoriji dodatni uređaj?Instalacija i box - 2RSD
@Yettel Srbija da li je miguće da je neko pametan u kompaniji doneo odluku da za pomoć putem call centra može da se obrati "samo osoba koja se nalazi na ugovoru i to pozivom sa broja koji je naveden na ugovoru" ??
Hvala
Ćao svima!
Ne vidim svrhu seljakanja fiksnog iz mreze u mrezu kada se na njega ne dobija nikakav benefit.
Pa da, nego sam citao da je @vladat1 potpisao prenos broja i da ce se prenos izvrsiti al' eto, izgleda mrka kapa.
Без проблема можеш да задржиш, само буди упоран и обавезно да онај дан кад добијеш IDP од МТС, радник Yettela мора затражити пренос броја из МТС јер без тога МТС неће пребацити, изгледа да Yettel не жели кориснике са фиксним телефоном и због тога кажу да се број не може пребацити са МТС оптике на Yettel. Ја сам успео али било је мучно, кад је радник Yettela затражио пренос броја након пола сата стигла је СМС порука од МТС да је пренос дозвољен и после три дана добио сам свој број на мрежи Yettela.Odlicno. Tebi tako odgovara. Meni fiksni, tj. stari broj treba i gledam da ga zadrzim.