Šta je novo?

Pomozite novom ATi-jevcu! :)

bibby

Čuven
Učlanjen(a)
09.12.2000
Poena
680
Danas sam ispazario ljutog Radeona VE :D, i imam neke frke sa gledanjem filmova na TV-u. Film se na TV-u vidi samo u donjem desnom cosku, nikako ne mogu da namestim da lepo fura... to mi je nekako poslo sa Windows Media Playerom ali samo u full screenu.
I ladno mi ne radi BS Player!! Ej smorio sam se ko zmaj... jel to kod mene neki bag ili...?

Znaci totalni sam laik za ovaj ATi, dajte pomagajte! :)

ko je proizvidjac karte?
koji je drajver instaliran,koji CP ?

Re: Re: Pomozite novom ATi-jevcu! :)

Mali HoBiT je napisao(la):
ko je proizvidjac karte?
koji je drajver instaliran,koji CP ?

Odmah skidaj nove drajvere ako si instalirao sa postojeceg cd-a. Pravac na www.omegacorner.com pa tamo nadji drajvere za ati-ja. To je sigurno do drajvera jer sam i ja imao isti problem.:wave;

E pojma nemam koja je karta, u opcijama ne pise a sad me mrzi da instaliram Sandre i cuda da gledam[sta bi bre 'teo za 36€?!:D] ; sistem je XP SP1.
Evo skidam ove Omega drivere[2.3.5.5] - to je kao zamena za Catalyste, jel? Da li cu pored njih morati da instaliram onaj Control Panel, Hydra Vision, Rage3D Tweak? Sta je bre ovo ima mali milion programa oko ovog ATi-a...

Niste mi rekli za BS Player - nece da mi prikaze sliku na TV-u, dok na monitoru radi?

Control Panel obavezno, Hydra Vision pozeljno (koliko mi se cini to je vise za razdvajanje slike na dva monitora, ali mozda iam neke uloge i u gledanju na TV), Rage3D samo ako hoces da izvlacis poslednje atome snage i mogucnosti...

Ne znam mozda je u ovome zez: pod TV Format stoji: Yugoslavia, Format: Pal B. TV je Sony[da ne kazem onaj obicni] sa chinchvima za audio i video.

Jos niko da mi odgovori u cemu je fora sa BS Playerom, ima li leka?