Šta je novo?

Pomozite neukom da kupi Bitcoine

xakep

Slavan
Učlanjen(a)
19.12.2005
Poena
330
Potpuni sam laik za bitcoine ali treba mi pomoc za jednokratnu operaciju koju treba da izvedem.

Od kad su Skrill i Neteller ukinuli platne kartice trebala mi je zamena za iste i nasao sam wallet e-coin io. Da bih verifikovao virtuelnu i narucio plasticnu karticu treba mi nesto bitcoina na racunu. S druge strane, imam nesto dolara na pomenuta dva platna procesora pa bih da vidim kako to da prebacim u bitcoine pa na moj e-coin nalog. Ima nesto vise nego sto kostaju kartice koje mi trebaju. Vidim da kupivina bitcoina placanjem sa Skrill i Neteller naloga funkcionise ali na jednom sajtu na kome sam nasao takve ponude likovi imaju sumanute zahteve (da im se posalje selfi pored racunara, skenirana licna karta i masa drugih gluposti). Izgleda da se radi o direktnom spajanju kupaca i prodavaca. Pretpostavljam da postoji i neki posrednik preko koga se sve moze odraditi brzo i bezbedno.

Dakle, molim forumase da mi daju predlog i objasne kako najjednostavnije da izvedem kupovinu bitcoina placanjem sa Skrill i Neteller naloga i prosledim te bitcoine na e-coin nalog.

Jako tesko ces to izvesti, ja koliko znam za Skrill mozes kupiti BTC samo u 2 ili 3 menjacnice, ali kurs je recimo 20-30 % visi (pre neki dan kad je cena za 1 BTC bila 720 EUR tamo je cena bila 840 i 890 tako da ti se to nikako ne isplati osim ako ne nadjes nekog koga znas pa nece da te dere a da mu bas treba Skrill novac i da ima BTC pa da se razmenite. U svakoj drugoj varijanti kostace te mnogo skupo.

OK. Hvala na informaciji. Ako neko imas jos neku ideju, nek' iznese.

Najlakse ti je da se nadjes sa nekim uzivo da ti proda to sitno btc-a da fundujes nalog... mada mislim da mozes i sa bankovnim transferom. Pricam za ecoin servis.

Da, video sam sve te opcije ali da probam prvo da unovcim ovo sa ova dva racuna ako moze.

pogledaj na virwox.com tamo je moglo ranije i sa skrilom i sa jos par opcija da se kupi....