Šta je novo?

Polovan telefon sa wifi, 2mpx+, large screen

l0wfLoW

Slavan
Učlanjen(a)
12.06.2008
Poena
309
Koji polovan telefon uzeti a glavni uslovi su da ima wifi, kameru sa 2 ili vise mpx, pristojno veliki ekran a da ne prelazi ~130e? Gps, touchscreen i qwerty imaju prednost iako mi to nije kljucno. Treba mi nesto sto radi brze od Nokia N73 sa krcatom karticom tako da i ne trazim neki strasan odziv.

Za oko su mi zapali HTC 9100, HTC tytn, SE p1i ili u economy klasi p990 al sam laik posto nikad nisam mogao da priustim da bilo sta od ovoga uzmem u ruke pa ne znam. Mozda nesto starije iz s serije htc-a? :\

Znaci samo da ima pristojne performanse a nakon toga je kljucni faktor cena jer mi treba nesto sto samo zavrsava posao bez mnogo muke a valjalo bi i kad bi mogao da istrpi neki pristojan pad. :d

Poslednja izmena:
U principu meni ne treba neka impresivna brzina, samo da mi se ne ponavlja ista slika kao sa n73 da kad hocu na brzinu da fotnem nesto ja lepo cekam 5 sec da se ugasi screen saver, onda jos jedno 5 sekundi da mi se upali kamerica i onda jedno 2 sec nakon klika da se zapravo i zacuje onaj capture sound i onda 5 sec da pogledam sliku. :\ Znaci nemam neke zahteve za brzinom samo da nije sve u slow motionu, da kad palim app preko shortcuta da ne vidim kompletnu putanju kao na sporom slide showu nego da mi sa nekim pristojnim odzivom 1-2sec otvori ono sto sam trazio.

pa onda taj HTC 9100, tj QTEK ne bi bio loš izbor, ili nešto kao što ja imam (mada nije toliko čest) - HTC S710. ne znam za telefone sa symbianom, ali mislim da ovaj telefon (uprokos procesoru od 200MHz) ima ok odziv, nije brzinski šampion, ali ništa se ne čeka preterano dugo (sa izuzetkom SMS aplikacija, mada upališ je jednom i posle je više ne gasiš).
naravno, ima wifi, bt, qwerty, samo mu fali TS, i uz normalno krišćenje baterija lagano traje 2-3 dana

htc-s710_00.jpg