Šta je novo?

Podrška proizvođača

kiza

Čuven
Učlanjen(a)
15.12.2001
Poruke
1,063
Poena
675
Moja oprema  
CPU & Cooler
Intel i7 2700k @ CM Hyper212
Matična ploča
Asus P8Z68-V_GEN3
RAM
8GB DDR3
GPU
AMD Radeon HD 7700
Storage
KIngston UV400/256GB; WD 4TB WD40EFZX
Zvuk
Altec Lansing 5.1
PSU
Chieftec GPE-600S Eco
Kućište
Thermaltake Chaser A31
Monitor
Dell P2414H
Miš & tastatura
Microsoft Wireless Laser Desktop 6000v2
Ostale periferije
HP LJ1020,Canon LiDE
Laptop
Dell Latitude E6400
Tablet
Xiaomi MiPad 4 pro
Mobilni telefon
Samsung S23
Pametni uređaji
Huawei GT2 pro, Xiaomi Mi Air Purifier 2S
Pristup internetu
  1. Optički internet
Gde nestade Xiaomi iz Podrške proizvođača?
 
Izgleda da su se povukli posle barazne vatre. Verovatno nisu ocekivali ovakav napad na forumu.
Mozda se vrate kad se kosoliduju, cekaju da popusti pritisak.
A i mi korisnici smo, u nedostatku "pravog" krivca, jedva docekali na noz prvog kog smo mogli, bez pardona..:cool:
 
Forum za podršlku kao što ime kaže, znači nešto sasvim drugo od svega onoga što se u tom forumu moglo videti
Xiaomi Srbija je odlučio da se privremeno povuče u nedostatku ljudi koji bi odgovarali na sva ta pitanja - i zamolili su nas da forum na neko vreme uklonimo. Kada će se i da li će se forum vratiti - ne znam. Jedna lepa ideja je još jednom upropaštena
 
Lepa ideja, losa realizacija. Genericki odgovori na vecinu pitanja, redirekcija na ovlasceni servis i na globalni Xiaomi forum. Falio je neko sa autoritetom ko bi mogao da odgovori na pitanja, ali ujedno da moze i da promeni nesto sa trenutnim stanjem Xiaomi uredjaja u Srbiji.
 
Ne znam sta ste ocekivali?

Garantujem da ni jedan uvoznik nekog brenda u Srbiji apsolutno nema osobu u svojim redovima koji poznaje sve te proizvode i sta se desava u redovima proizvodjaca. Otuda genericki odgovori...
Vecina naprednih korisnika ovde je daleko od bilo kojeg radnika u tim domacim firmama po pitanju znanja :)
 
ali ujedno da moze i da promeni nesto sa trenutnim stanjem Xiaomi uredjaja u Srbiji.
Hteo si reci globalno...
Posto ni Ger podrska nije bila nesto narocito recita u odnosu na Srb, jasno je da su takve direktive sa vrha.
Ne rade u tim kancelarijama mutavi, zaostali, lenji, neznalice itd vec su ograniceni kako i sta smeju pisati/delati, sasvim normalna stvar, nemojte pisati gluposti.
 
Onda ne vidim poentu takve podrske, pogotovo ne na forumu gde vec ima pregrst ljudi koji mogu istu ili kvaltetniju pomoc pruziti ljudima.
 
Ni ja ne vidim poentu da ti objasnjavam sta znaci podrska proizvodjaca niti kako funkcionise podrska proizvodjaca bilo kog brenda i ustaljene procedure koje se sa razlogom koriste.
E sada sto su neki ocekivali utopiju, svog lokalnog 24/7 agenta za instant resavanje problema i vrecu za udaranje usled eventualnih frustracija je druga prica...
 
Ne znam sta ste ocekivali?

Garantujem da ni jedan uvoznik nekog brenda u Srbiji apsolutno nema osobu u svojim redovima koji poznaje sve te proizvode i sta se desava u redovima proizvodjaca. Otuda genericki odgovori...
Vecina naprednih korisnika ovde je daleko od bilo kojeg radnika u tim domacim firmama po pitanju znanja :)
Taj bilo koji uvoznik nekog brenda može da zaposli jednu osobu koja će se posvetiti tome.
Srbija je i pored svog odliva mozgova puna mladih entuzijasta koji samo čekaju da im se ukaže šansa.
Taj bilo koji uvoznik ako nije u stanju da pronađe odgovrajuću osobu - ima toliko agencija u Republici Srbiji koje bi to mogle da odrade za njih. (već uveliko rade za razne strane "partnere")
Dakle, ja i ako lično ništa nisam očekivao (niti sam obraćao specijalnu pažnju na dotični podforum) reći ću da se očekivao profesionalizam.
Posle sjajnog šlagorta iz nekoliko Benchmark YT videa imali su "meč loptu".

Ako im treba uzor - neka bace pogled kako to Motorola radi. ;)
 
Ista motorola ciji review za jedan model mob telefona je bio broj jedan pretraga ali je prekinula saradnju jer je video bio na engleskom?
Veruj mi i njihovi vidicu su slabi, sve je to smesno.
Svi oni su samo nebitni ogranci malog trzista niko nece da trosi pare koje ne mora, entuzijasta je nalazio informacije i bez ovih pod foruma.
 
Na forumu ovog tipa treba napredna podrska, a ne "resetujte vas uredjaj mozda proradi". Ljudi zele konkretne informacije i da na pitanja , zahteve, molbe odgovara osoba koja ima "dozvolu"/znanje da odgovori na sva takva pitanja tipa da li se radi na resavanju nekog problema kod nekog uredjaja da bi neko mozda razmotrio da uredjaj kupi ili ne zameni. Nije ovo ana forum ili gresim. Firme dodju misle da je to reklama, ali ispadne anti reklama. Realno, kakav je forum za xiaomi bio, bolje za xiaomi kao brend da ga nema.
 
To bi bio idealan slucaj, koi najverovatnije necemo videti nikada ni sa jednim support-om.
Xiaomi je nezvanicno najzastupljeniji fon u Srbiji. Sa tolikim odnosom korisnika dobijas toliki odnos problema. Jos su sami dokuvali sa internom politikom.
Zamisli Samsung da otvori podforum, cega bi tek tu bilo tipa exy vs sd, baterije, pregrevanja, burn in itd itd...
Takodje na zvanicnim Samsung forumima ne vidim da su ista bolji od Xi sa reset i servis savetima, sto je normalno i ocekivano.
Isto kao kada imas problem sa autom i zoves servis, niko nikada ti nece reci otvori haubu i proveri da li ti radi senzor bregaste vec nosi ili nosimo u servis.
Dok sam bio mlad o zelen sam se isto tripovao oko vizije idealnog supporta, sve dok nisam poceo da radim za Telenor i tu uvideo sta kako i zasto je to tako.
 
Forum za podršlku kao što ime kaže, znači nešto sasvim drugo od svega onoga što se u tom forumu moglo videti
Xiaomi Srbija je odlučio da se privremeno povuče u nedostatku ljudi koji bi odgovarali na sva ta pitanja - i zamolili su nas da forum na neko vreme uklonimo. Kada će se i da li će se forum vratiti - ne znam. Jedna lepa ideja je još jednom upropaštena
Одлична је идеја била, али људи су као хијене напале момка са питањима и захтевали одговоре одмах као да је момак главни и одговорни у Шаомију за софтвер и хардвер.
Све је могло лагано и смирено да се пита и одговори. Да пренесу свеукупне утиске корисника из Србије и околине о Шаоми софтверу и хардверу и бар мало утичу на Шаоми да нешто у будућности промене.
 
Premalo smo mi trziste za to :) to je utopija :)
 
Pročitao sam par poruka, telefone više ne pratim niti me zanimaju, ali ljudi su ladno na forumu pitali za bagove u softveru, pa to ni sam kineski developer ne bi znao reći kada će i dal ce uopšte ispraviti a ljudi su na benchu zahtevali odgovor. Ono za servisiranje je glupost pogotovo sa Xiaomi milion hardverskih problema telefonima, i skoro ne videh losiju politiku firme
 
Одлична је идеја била, али људи су као хијене напале момка са питањима и захтевали одговоре одмах као да је момак главни и одговорни у Шаомију за софтвер и хардвер.
Све је могло лагано и смирено да се пита и одговори. Да пренесу свеукупне утиске корисника из Србије и околине о Шаоми софтверу и хардверу и бар мало утичу на Шаоми да нешто у будућности промене.
Ih kao da kod nas moze da se sagleda neka krupnija slika. To samo nadji vrecu i isprazni se da bude lakse 😅
 
Forum za podršlku kao što ime kaže, znači nešto sasvim drugo od svega onoga što se u tom forumu moglo videti
Xiaomi Srbija je odlučio da se privremeno povuče u nedostatku ljudi koji bi odgovarali na sva ta pitanja - i zamolili su nas da forum na neko vreme uklonimo. Kada će se i da li će se forum vratiti - ne znam. Jedna lepa ideja je još jednom upropaštena
Пецо, хоће ли се враћати у скорије време?
 
Forum za podršlku kao što ime kaže, znači nešto sasvim drugo od svega onoga što se u tom forumu moglo videti
Xiaomi Srbija je odlučio da se privremeno povuče u nedostatku ljudi koji bi odgovarali na sva ta pitanja - i zamolili su nas da forum na neko vreme uklonimo. Kada će se i da li će se forum vratiti - ne znam. Jedna lepa ideja je još jednom upropaštena
Da se ne lazemo, pravi razlog je taj sto su ih ljudi napali zbog politike servisiranja telefona. Dok se nije poteglo to pitanje, nisu bezali. Cim su ljudi krenuli da govore o tome, odmah su pobegli sa foruma.

Bitno da znaju da se bave laznim marketingom, a kada treba da se pruzi konkretna usluga i podrska korisnicima, bezanija...
 
Nazad
Vrh Dno