Šta je novo?

Pitanje za korisnike Beobug provajdera

Gadjan

Slavan
Učlanjen(a)
01.05.2006
Poruke
2,423
Poena
390
Ranije su lepo odgovarali na mail a sad ništa. Na njihovom sajtu nije detaljno i precizno objašnjen postupak dopune već samo otvaranje naloga, i čak piše da se može dopunjavati samo sa broja sa kog je nalog otvoren, što nije tačno.
Mene konkretno zanima dopuna (produžavanje) flat naloga, tj. ako pošaljem "dopuna username" na 4545 hoću li dobiti novih 30 dana na tom nalogu. Ranije je moglo ali sam imao jedan problem kad im se sistem zbunio i ugasio mi nalog samo 4 dana od uplate, ali sam razmenio par mailova sa njima i to je regulisano. Čitao sam i o slučajevima da ljudima skine 295 din a ne dopuni im nalog pa sam zato oprezan.
A posebno me interesuje da li je moguće potrošen satni nalog dopuniti flat-om i obrnuto.
Računam da je neko to već pokušavao, pa ajde nek se jave ako ih ima.
Hvala unapred.
 
To za "dopuna_username" prvi put cujem. Uvek sam kucao "flat_username" ili kako vec, zaboravio sam i uvek je prolazilo.
 
Ja baš prvi put čujem za "flat_username". Stvarno zanimljiv provajder. Davno je bilo na sajtu uputstvo za dopunu sa različitog broja, ali sad više nema iako sam siguran da je moguće.
Poslao sam im još jedan mail, ovog puta sa njihovog webmaila ali ništa.
Kako se još neko ne javi, pa ogroman broj ljudi koristi beobug.
Gde su sad svi oni zbog kojih ja ne mogu da se konektujem uveče:D
 
Evo i meni ne odgovaraju, pokušao sam 2x da uplatim vreme i oba puta su mi naplatili a nisu upisali vreme na račun. Ranije su mi odgovarali na mail a sad ništa. Od uplate je prošlo 2 nedelje. Jel neko zna njihov broj telefona kako bi mogao da ih pozovem.

Hvala
 
Имаш број на сајту beosms.com. Ја сам их тамо звао, дали су ми неки мобилни на који се два-три сата нико није јављао и онда ми је прорадио нет. Пре тога сам им био послао порука преко пост-пејда али сумњам да су ми због тога укључили.
 
Procitajte i postujte pravila sa www.beobug.com/prepaid.php pa ce biti manje problema :D

Sa druge strane SMS Net bi mogao da uvede standardnu podrsku,a ne da ih korisnici kontaktiraju mejlom i traze preko ko zna koliko brojeva telefona.
 
ima li ko komentar na njihovo funkcionisanje proteklih par nedelja?
 
Imam ja komentar. Često mi se događa da u toku konektovanja dođe do "verifying username and password" i onda izbaci neki od živopisnih errora, a imam vremena na računu. Nekad tako po ceo dan. Hteo sam da im šaljem mail, ali ni meni na poslednja dva maila nisu odgovorili pa sam odustao. U vreme kad su se pojavili su fino i redovno odgovarali na mailove.
Nego pitao sam ih ono za uplatu flata sa 063, kad će moći itd, ali sad vidim da nijedan provajder ne nudi flat dialup sms-om sa 063. Znači neki problem sa telenorom. Čuo sam da nešto ne mogu da se dogovore oko tarifiranja (podele kolača). Ima li neko tačnu informaciju?
 
Nazad
Vrh Dno