Šta je novo?

Pitanje wireless internet+savet mi treba

fanatic

Čuven
Učlanjen(a)
25.12.2001
Poena
619
Evo ovako, imam na krovu zgrade (ja sam zadnji sprat) antenu i AP iz kojeg mi ide kabal u struju i drugi koji ide direktno u mreznu kartu (no name od 450 din.). Svi mi savetuju da promenim tu mreznu i da stavim PLANET WL 8310 wireless karta. E sada, posto sam totalni laik, interesuje me sledece:

Ja izvadim staru kartu, ubodem novu koja ima onu malu antenicu i ? Jesam li dobio isto kao sa starom karticom ili sada jos tu nesto treba da se doda od opreme ? Od AP do kompa ima nekih 10 metara najvise, u stvari meni je prakticno AP iznad glave (deli nas samo krov :) )

Napominjem da jos uvek nisam nista probao, jednostavno mi treba savet.

Hvala unapred i pozdrav

Poslednja izmena:
ne bih ja tu menjao nista, naravno pod uslovom da ti kablovi ne smetaju i da ti komp nije lap top...

Ne smetaju kablovi, nego ovako imam pristup samo KBCnetu a sa ovime bih valjda mogao i TEHNICOM

Ako stavis tu karticu Planet WL8310 (koja je skroz ok) trebace ti kabl za bezicni internet koji ide direktno u antenu - sa Lan kablom neces moci. Takodje imas i neke alternetive sa obicnim koaksijalnim kablom. Ako hoces da experimentises, pozovi nekog druga da ti donese wireless karticu i kabl pa se petljaj po ceo i vidi da li to provereno radi i li ces moci da vidis tehnicom, mada sve to zavisi od antene i njene pozicije.

cek, cek...AP koji je na krovu je tvoj AP ili AP KBCneta...
mogao bi malo bolje da pojasnis situaciju...

Moj ap. Kakav je to kabal za wireless karticu ? Gde on uposte ide ?