Šta je novo?

Pitanje u vezi IPOD-a ...

fanatic

Čuven
Učlanjen(a)
25.12.2001
Poena
619
Totalni sam laik pa me zanima sledeće: Čuo sam da za iPOD postoji mogućnost da se pušta muzika na običnom radio aparatu ili tako nešto po principu radio talasa. E sada, ako tako nešto postoji, zanima me kakva je to spravica za iPOD i postoji li mogućnost da se onda zvuk pusti i na radiu u kolima bez kabla ? Pozdrav

AAAAaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh našao ...

To je iTRIP zar ne ? Ako neko ima ovo neka da neke utiske i kako sve to radi u kolima. Hvala

Poslednja izmena:
Loshe radi u Beogradu, jer je FM frekventni spektar pretpan. Ne moze da se ubode slobodna frekvenca.

Sacekaj da pogase radio stanice koje nisu obnovile dozvolu za emitovanje na teritoriji BG-a :)

ja sam imao ceo komplet do juce, lepo je radio, mada ga nisam nesto testirao u kolima, ali kod mene kuci nije bilo problema (sarajevska ulica)

Tu ima jos nekih zicnih resenja. Pored kasete adaptera, vidim da se pojavljuje i neki kit za ugradnju, koji omogucava da se ipod poveze sa auto stereo sistemom putem izlaza za CD changer, tako da koristi komande i funkcije istog (npr. komande na volanu, displej stereo sistema). To kod nas ne vidjam da ima u prodaji, a na appleovom sajtu za Srbiju nema nekih preciznijih podataka niti su pokrivene odredjene marke automobila (istini za volju, Ferari jeste :) ).
Takvo resenje bas nije jeftino, odmah da kazem i zahteva malo kupusanja po kablovima iza radija (konzole).

Ovo sve pisem iskljucivo na bazi visednevne pretrage interneta - i sam bih voleo da se javi neko ko ima prakticnog iskustva na tu temu, pa da prodiskutujemo malo.

Ima i za BMW... Mada iPod dock connector u kolima obicno stize kao opcija koju ugradjuju sami proizvodjaci.

kako radi iPod radio remote !?

Poslednja izmena:
To nema veze sa ovim FM transmiterima... IPod RF remote se koristi uz Apple iPod Dock.