Kal-El
Slavan
- Učlanjen(a)
- 04.05.2008
- Poruke
- 1,936
- Poena
- 350
Shvatili su da im gunplay ne ide i da im je pametnije da prave drugačije igre - podržavam!
matori System Shock 2 pređem sa užitkom s vremena na vreme, stalno menjajući karaktere/gejmplej stilove.
Jos nekoliko postova u kome se tvrdi da je napucavanje u Bioshockovima lose (sto sam samo ovde do sada cuo) a nigde obrazlozenja, pa da ponovom pitanje jer me iskreno zanima:
Sta fali napucavanju u Bioshock igrama??
Deus Ex, System Shock i slične igre nisu konstruisane oko fajt izazova kao jedinog načina prelaska, postoji čitav niz načina na koje ih je moguće preći i alternativnih puteva kojima se može ići.
Ne znam samo na osnovu cega je BS toliko losiji?! Prica je vrhunska (po meni bolja nego i u SS2 i DE), dizajn, grafika generalno, atmosfera, muzika, glasovna gluma, sve je na vrhunskom nivou! Eto jedino moze da smori repetativna akcija i nista vise. Ovo nije nimalo subjektivno misljenje, vec najobjektivnije moguce i sa cim se vecina slaze. Dokaz su i mnogobrojne recenzije, moje skromno misljenje je da su to ipak ljudi koji se iole bolje razumiju u igre nego obicni hejtera, flejmeri ili trolovi po forumima.Šteta što su STALKER, Deus ex i System shock za 3 klase bolje igre od bioshocka u svakom smislu.
edit: čisto da se razumemo, ne kažem ja da je napucavanje kao element bilo bolje u System Shock 2 ili Deus Exu, ali su kao igre bile neuporedivo bolje i zanimljivije, inspirativnijeg okruženja, neuporedivo kvalitetnije radnje i dešavanja, realističnijeg izazova i slično. Makar za moj ukus.
Alternativni putevi, citav niz nacina?!:trust: Hehehe... Ne zasmijavaj me pliz.
Alternativnim putevima moze samo Deus Ex da se pohvali, SS2 i BS su identicni po tom pitanju tj. imaju isti pristup - linearni, klaustofobicni nivoi, nema vise puteva da se stigne do cilja vec jedan jedini. Sunjanje i prelazenja nekih misija putem dijaloga to ne postoji u Shock igrama, sve je isto samo sto BS nema klasican inventar. Cak sta vise, Bioshock ima vise razlicitih zavrsetaka i mozes da donosis odluke u toku igre, da li ces harvestovati adam ili ces postedjeti djevojcice. To je element koji unosi dozu nelinearnosti u BS, dok takvih moralnih odluka nema u System Shocku.
Edit: Sad se sjetih da obje Shock igre imaju donekle taj "stealth" element, ali to ne moze ni da se uporedi sa DE ili Thiefom.
Ne znam samo na osnovu cega je BS toliko losiji?! Prica je vrhunska (po meni bolja nego i u SS2 i DE), dizajn, grafika generalno, atmosfera, muzika, glasovna gluma, sve je na vrhunskom nivou! Eto jedino moze da smori repetativna akcija i nista vise. Ovo nije nimalo subjektivno misljenje, vec najobjektivnije moguce i sa cim se vecina slaze. Dokaz su i mnogobrojne recenzije, moje skromno misljenje je da su to ipak ljudi koji se iole bolje razumiju u igre nego obicni hejtera, flejmeri ili trolovi po forumima.
Upravo tako. To je vise stvar ukusa nego relno, objektivno, glediste. Eto na primjer meni je BS originalniji od SS2 i DE zajedno, radnja je na istom kvalitativnom nivou ako ne i bolja, a taj realisticni izazov to je teska prica neka sigurno.
Deus Ex HR je takođe linearna igra, šta god uradio u igri (ne računam poslednji) ne utiče na priču, niti na bilo šta u igri. Jedino što Deus Ex ima to je više načina da se pređe jedan nivo...
Ne znam samo na osnovu cega je BS toliko losiji?! Prica je vrhunska (po meni bolja nego i u SS2 i DE), dizajn, grafika generalno, atmosfera, muzika, glasovna gluma, sve je na vrhunskom nivou! Eto jedino moze da smori repetativna akcija i nista vise. Ovo nije nimalo subjektivno misljenje, vec najobjektivnije moguce i sa cim se vecina slaze. Dokaz su i mnogobrojne recenzije, moje skromno misljenje je da su to ipak ljudi koji se iole bolje razumiju u igre nego obicni hejtera, flejmeri ili trolovi po forumima.
Za ranije BS ne znam, igrao sam bese prvi gunplay je bio los pa sam ga brzo batalio. Infinite sam odigrao celog i pored loseg gunplay pa i celokupnog gameplay, samo zbog toga da vidim taj kraj zbog kog je ceo svet poludeo i proglasio je najboljom svih vremena.
Elem, igru ni posle kraja nisam skapirao i pomirio sam se stim da ili mi je nesto promaklo i li sam prosto glup, jer nije valjda da ceo svet uspeo da je ukapira a samo ja nisam.
naravno da igram opet taj smor od igre nije dolazilo u obzir tako da sam batalio o njoj da razmisljam, sve dok nisam naleteo na ovog lika
Koji je cak i primetio neke stvari koje su i meni promakle
Prica u Infinity toliko veze sa zivotom nema da je smatram cistom prevarom pa i ociglednim primerom da ljudi koji rade recenzije bas i nemaju nesto izrazit IQ.
sve u svemu napucavanje je jadno da jadnije biti ne može.
Verujem ja da su američki rivjueri imali divno iskustvo sa Bioshockom, ali meni ne prija. I to je znak da igra objektivno nije toliko dobra koliko se priča, jer sam upravo ja najpametniji :d
Izvini, ali američki rivjueri (niko ne pominje debele Amere, niti konzole) su bitni jer je priča u Bioshocku direktno kreirana kao kritika dešavanja na javnoj sceni SŠA (Соединенные Штаты Америки). Ignorisati to zapravo znači ne prodreti uopšte u priču Bioshockova. Prve dve igre su bile kritika progresivne elite SŠA, onoga što tamo konzervativci zovu leftist liberalism, što je kulminiralo izborom Baraka Obame za predsednika, dok je treći deo obrnut, kritika američkog konzervativizma i tea party pokreta što je kulminiralo u prethodnim midterm izborima kada su republikanci počistili sve pred sobom i ovladali i kongresom i senatom, iako su u suštini manjinska partija belaca.
Zato su oni u SŠA toliko i oduševljeni "pričom", ili makar okruženjem i njegovim suptilnim porukama. Onaj ko ne razume direktnu vezu između toga jednostavno nije ni shvatio u punoj meri priču iz Bioshock igara. Zato mi je i glupo što se posle svi fokusiraju na nekakav mind bending trip o paralelnim dimenzijama iz perspektive glavnog lika i pokušavaju da dokuče ne znam ni ja šta. Jednostavno, tim je pravio priču o jednoj grupi koja se izdvojila (pod vodom, progresivci koji maštaju o svetu jednakosti i idealizma), drugoj grupi koja se izdvojila (u vazduhu, konzervativci koji maštaju o svetu starih ideala i očevima osnivačima kada je sve bilo bolje) i realnom svetu koji je između njih. To je metafora dešavanja u SŠA (Соединенные Штаты Америки) i poenta igre, a ne da li je glavni lik putovao kroz vreme ili dobio čir na pogrešnoj strani stomaka jer je boravio u paralelnom svetu.
Ako pricas o tome kako si doziveo igru onda si formuski trol, osim ako se ne tvoj dozivljaj ne slozi sa r0nin -ovim, onda si valjda u pravuMa zašto je bitno šta je neki "rivjuer" napisao, pričamo kako je ko od nas doživeo igru.
Vidim da uporno forsiraš to da je u Bioshock Infinite priči glavni sloj kritika američkog društva, a to je isključivo najpovršniji sloj u priči, a sama priča ima više slojeva, ide daleko dublje, ide dublje i od priče o paralelnim uiverzumima. Očito je da nisi uopšte nešto dublje ulazio u njen smisao, a upravo sam njen smisao je disfunkcionalna porodica.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari