Šta je novo?

- PAZNJA! - "nezvanicni" opoziv Philips CPAP i BiPAP respiratornih aparata

DukeLander

Administrator
Administrator
Učlanjen(a)
03.11.2008
Poruke
12,721
Poena
1,205
Srecom, kontaktira me danas prijatelj da mu pogledam originalne delove za Philips CPAP aparat, tacnije crevo, gde je on samo kopije nalazio.
Pretragom i mojim cudjenjem u Nemackoj nisam nasao originalne delove, takodje samo kopije dok zvanicni Philips uopste nije nudio delove, iako je u pitanju par godina star aparat.
Daljom pretragom slucajno nalazim nemacki dopis gde se navodi da su aparati opozvani, jer mogu da prouzrokuju teske zdravstvene probleme kao i kancer.
Daljom pretragom nalazimo:

...sto vazi i za ceo svet.

Prijatelj je odmah pozvao zvanicnog predstavnika Philips Srbija gde je i kupio aparat, jer ovi aparati se ne mogu kupiti u slobodnoj prodaji vec samo preko recepta specijaliste.
Daljim istrazivanjem teme i iz razgovora sa nasim Philips predstavnikom se ispostavilo da Philips Srbija, kao i sva Phillps direktna i indirektna predstavnistva u celome svetu nisu nikoga obavestili o opozivu i opasnostima o koriscenju ovih aparata (misli se na direktne kupce-privatna lica), vec su samo javili zdravstvenim institucijama i na finjaka, ispod tepiha pokusali da odrade neuspesan recall, jer i novija verzija pati od istih problema.
I saga se i dalje nastavlja i jos uvek traje, naci cete sve na netu ako vas dublje zanima tema, koja je jako ozbiljna.

Tako da ako ste korisnici ili znate nekoga ko koristi ove aparate, obavestite ljude o potencionalnim opasnostima koje su itekako realne jer i prijatelj pati od nekih navedenih mogucih simptoma a do sada se nije znao uzrok zasto.
 
Ovo treba proslediti medijima za svaki slučaj
 
Ovo treba da se proširi, jer država deli između ostalih i Philips respiratore osobama kojima je potreban u kućnim uslovima. Mi smo koristili Trilogy 100, pa smo prešli na Breas, ali dosta osoba koristi baš Philips!
Ozbiljne stvari u smešnoj državi...
 
Polako, ajd malo da se smirimo, nema razloga kriviti državu, ovo je na globalnom nivou
 
pa mi zivimo u ovoj drzavi?
 
Kao prvo to je objavljeno još letos. Ja sam se još u avgustu prijavio za recall i dobio potvrdu, u novembru sam dobio i broj za recall.
Philips Srbija, kao i sva Phillps direktna i indirektna predstavnistva u celome svetu nisu nikoga obavestili o opozivu i opasnostima o koriscenju ovih aparata (misli se na direktne kupce-privatna lica)
Ovo takođe nije uopšte tačno, ja sam dobio obaveštenje kao direktni kupac (ili privatno lice kako kažete) i ušao sam u normalnu proceduru opoziva. To što vi niste čuli za nešto ne znači da niko drugi nije čuo još pre više meseci, niti da je u pitanju nekakva svetska zavera. Stvarno morate da o'ladite malo.
 
Kao prvo to je objavljeno još letos. Ja sam se još u avgustu prijavio za recall i dobio potvrdu, u novembru sam dobio i broj za recall.

Ovo takođe nije uopšte tačno, ja sam dobio obaveštenje kao direktni kupac (ili privatno lice kako kažete) i ušao sam u normalnu proceduru opoziva. To što vi niste čuli za nešto ne znači da niko drugi nije čuo još pre više meseci, niti da je u pitanju nekakva svetska zavera. Stvarno morate da o'ladite malo.
Gde si kupio uređaj?
 
Kao prvo to je objavljeno još letos. Ja sam se još u avgustu prijavio za recall i dobio potvrdu, u novembru sam dobio i broj za recall.

Ovo takođe nije uopšte tačno, ja sam dobio obaveštenje kao direktni kupac (ili privatno lice kako kažete) i ušao sam u normalnu proceduru opoziva. To što vi niste čuli za nešto ne znači da niko drugi nije čuo još pre više meseci, niti da je u pitanju nekakva svetska zavera. Stvarno morate da o'ladite malo.
Pazljivo sam procitao sta sam napisao i stvarno ne vidim nista ne razumljivo u mom tekstu niti razumem tvoj post, koji kompletno ignorise navedeno.
Tema uopste ne bi ni postojala da je Philips, kao sto ti navodis, informisao korisnike, tj sve korisnike.
Posto ocigledno nije niti im je bila namera (nije na meni da navodim sta su izjavili frendu preko telefona) te ocigledno nije jedini (zbog toga stoji "nezvanicni" u naslovu), zato sam i otvorio temu.
Takodje revizija uredjaja je bila neuspesna, kao i beta revizija revizije, gde su nemci rekli da ni ona ne valja i imaju slicne probleme.
Posto nije rec o Lidl artiklu vec uredjaju gde se tacno znaju broj i podaci korisnika, zbog takvog pristupa resavanju problema koji je izazvao bes korisnika jer je Philips i pre juna znao za problem, se spremaju kolektivne tuzbe u USA i Nemackoj, gde samo nemci traze pola milijarde odstete.
Ako je tebi u redu da pola godine svakodnevno koristis aparat koji treba da ti olaksa zivot a moze te eventualno ubiti jer cekas neko resenje od proizvodjaca, normalnim ljudima nije.
Nije ovo hajka protiv Philipsa ili sl, vec obavestavanje tj po tebi dodatno obavestavanje korisnika.
Licno me ovaj slucaj podseca na Takata aferu sa airbegovima, za koju znamo kako se zavrsila.
Srecom Philips je mnogo jaci igrac, koji moze da resi problem, samo je pitanje kako.
 
Nazad
Vrh Dno