- Učlanjen(a)
- 03.11.2008
- Poruke
- 12,208
- Poena
- 1,205
Uskocio sam privremeno kao admin da sto pre resimo problem resetovanja lozinki i uvidjam sablon istih pitanja i zabuna.
Iako je Kutija u drugoj temi objasnio, po zahtevima vidim da mnogima jos nije jasno sta kako:
Password reset:
Posto se automatski generisani mailovi za reset sifri salju sa istog servera tj IP adrese i velike kolicine generisanim mailova u kratkom vremenskom roku, mnogi mail provajderi tipa yahoo, yandex itd ih tretiraju kao spam i trotluju protok mailova, sto rezultuje velikim kasnjenjem mailova na vasu mail adresu. Na kraju dobijate mail sa reset/potvrdnom sifrom koja vise nije vazeca.
Ako ni posle 2-3 reset zahteva ne dobijate mail (sto treba da se desi u vrlo kratkom vremenskom roku), nemojte se dalje truditi ni cekati jer necete uspeti vec nam pisite sa zahtevom na:
[email protected]
gde cemo rucno obraditi zahtev, resetovati vasu trenutnu sifru sa generisanom sifrom, istu cemo vam poslati preko servisa Lokot koji ce generisati enkriptovan link koji vazi 24 sata i koji, posle prvog otvaranja linka, vise nece biti dostupan tj gubi se trajno. U prevodu, jednom otvorite link i kada zatvorite taj tab/prozor u browseru, vise ga necete moci otvoriti.
U slucaju da ste slucajno zatvorili/pogresili/zakasnili sa linkom, nije nikakav problem, jednostavno posaljite ponovo zahtev na gore navedeni mail, gde cemo ponoviti proceduru.
Email promena:
Mnogi korisnici su se registrovali sa mail adresama koje vise ne koriste. Da bi vam promenuli email adresu na zeljenu, nije dovoljno napisati " moja sta mail adresa je ova, hocu novu koja je ova" jer sama mail adresa nije potvrda da ste vi vlasnik naloga.
Kao potvrda da ste vlasnik naloga je potreban screenshot gde se vidi da ste ulogovani na svoj nalog i gde se vidi vase korisnicko ime (user name).
Pri promeni maila ce vam biti resetovana i lozinka po gore navedenom postupku.
Nemojte nam slati u mailovima vase trenutne sifre naloga. Samo vi znate vasu sifru, mi nemamo uvid u iste te navodjenje nije od nikakve koristi.
Vise naloga po jednom korisniku je strogo zabranjeno i krsi osnovna pravila foruma. Mnogi korisnici su imali vise naloga, srecom uglavnom su nalozi koji su pravljeni iz nuzde pri problemima sa pristupanjem forumu i koji su vrlo kratko korisceni. U takvim slucajevima vrsimo integraciju vise naloga u jedan, gde birate koji nalog zelite zadrzati.
I molim vas ljudi, nemojte nam slati mailove koji ne sadrzi nikakve relevantne podatke jer bez istih vam ne mozemo pomoci.
Relevantni podaci su vase korisnicko ime (user name) i email adresa sa kojom ste se registrovali.
Mailovi bez ikakvih relevantnih podataka ce biti ignorisani.
Tema ostaje otvorena za sva pitanja, slobodno pisite ako imate problema.
Iako je Kutija u drugoj temi objasnio, po zahtevima vidim da mnogima jos nije jasno sta kako:
Password reset:
Posto se automatski generisani mailovi za reset sifri salju sa istog servera tj IP adrese i velike kolicine generisanim mailova u kratkom vremenskom roku, mnogi mail provajderi tipa yahoo, yandex itd ih tretiraju kao spam i trotluju protok mailova, sto rezultuje velikim kasnjenjem mailova na vasu mail adresu. Na kraju dobijate mail sa reset/potvrdnom sifrom koja vise nije vazeca.
Ako ni posle 2-3 reset zahteva ne dobijate mail (sto treba da se desi u vrlo kratkom vremenskom roku), nemojte se dalje truditi ni cekati jer necete uspeti vec nam pisite sa zahtevom na:
[email protected]
gde cemo rucno obraditi zahtev, resetovati vasu trenutnu sifru sa generisanom sifrom, istu cemo vam poslati preko servisa Lokot koji ce generisati enkriptovan link koji vazi 24 sata i koji, posle prvog otvaranja linka, vise nece biti dostupan tj gubi se trajno. U prevodu, jednom otvorite link i kada zatvorite taj tab/prozor u browseru, vise ga necete moci otvoriti.
U slucaju da ste slucajno zatvorili/pogresili/zakasnili sa linkom, nije nikakav problem, jednostavno posaljite ponovo zahtev na gore navedeni mail, gde cemo ponoviti proceduru.
Email promena:
Mnogi korisnici su se registrovali sa mail adresama koje vise ne koriste. Da bi vam promenuli email adresu na zeljenu, nije dovoljno napisati " moja sta mail adresa je ova, hocu novu koja je ova" jer sama mail adresa nije potvrda da ste vi vlasnik naloga.
Kao potvrda da ste vlasnik naloga je potreban screenshot gde se vidi da ste ulogovani na svoj nalog i gde se vidi vase korisnicko ime (user name).
Pri promeni maila ce vam biti resetovana i lozinka po gore navedenom postupku.
Nemojte nam slati u mailovima vase trenutne sifre naloga. Samo vi znate vasu sifru, mi nemamo uvid u iste te navodjenje nije od nikakve koristi.
Vise naloga po jednom korisniku je strogo zabranjeno i krsi osnovna pravila foruma. Mnogi korisnici su imali vise naloga, srecom uglavnom su nalozi koji su pravljeni iz nuzde pri problemima sa pristupanjem forumu i koji su vrlo kratko korisceni. U takvim slucajevima vrsimo integraciju vise naloga u jedan, gde birate koji nalog zelite zadrzati.
I molim vas ljudi, nemojte nam slati mailove koji ne sadrzi nikakve relevantne podatke jer bez istih vam ne mozemo pomoci.
Relevantni podaci su vase korisnicko ime (user name) i email adresa sa kojom ste se registrovali.
Mailovi bez ikakvih relevantnih podataka ce biti ignorisani.
Tema ostaje otvorena za sva pitanja, slobodno pisite ako imate problema.