Šta je novo?

Password/email reset/promena (kasnjenja mejlova) - procedura (sta, kako, zasto)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.

DukeLander

Administrator
Administrator
Učlanjen(a)
03.11.2008
Poruke
12,208
Poena
1,205
Uskocio sam privremeno kao admin da sto pre resimo problem resetovanja lozinki i uvidjam sablon istih pitanja i zabuna.
Iako je Kutija u drugoj temi objasnio, po zahtevima vidim da mnogima jos nije jasno sta kako:

Password reset:
Posto se automatski generisani mailovi za reset sifri salju sa istog servera tj IP adrese i velike kolicine generisanim mailova u kratkom vremenskom roku, mnogi mail provajderi tipa yahoo, yandex itd ih tretiraju kao spam i trotluju protok mailova, sto rezultuje velikim kasnjenjem mailova na vasu mail adresu. Na kraju dobijate mail sa reset/potvrdnom sifrom koja vise nije vazeca.
Ako ni posle 2-3 reset zahteva ne dobijate mail (sto treba da se desi u vrlo kratkom vremenskom roku), nemojte se dalje truditi ni cekati jer necete uspeti vec nam pisite sa zahtevom na:

[email protected]

gde cemo rucno obraditi zahtev, resetovati vasu trenutnu sifru sa generisanom sifrom, istu cemo vam poslati preko servisa Lokot koji ce generisati enkriptovan link koji vazi 24 sata i koji, posle prvog otvaranja linka, vise nece biti dostupan tj gubi se trajno. U prevodu, jednom otvorite link i kada zatvorite taj tab/prozor u browseru, vise ga necete moci otvoriti.
U slucaju da ste slucajno zatvorili/pogresili/zakasnili sa linkom, nije nikakav problem, jednostavno posaljite ponovo zahtev na gore navedeni mail, gde cemo ponoviti proceduru.

Email promena:
Mnogi korisnici su se registrovali sa mail adresama koje vise ne koriste. Da bi vam promenuli email adresu na zeljenu, nije dovoljno napisati " moja sta mail adresa je ova, hocu novu koja je ova" jer sama mail adresa nije potvrda da ste vi vlasnik naloga.
Kao potvrda da ste vlasnik naloga je potreban screenshot gde se vidi da ste ulogovani na svoj nalog i gde se vidi vase korisnicko ime (user name).
Pri promeni maila ce vam biti resetovana i lozinka po gore navedenom postupku.

Nemojte nam slati u mailovima vase trenutne sifre naloga. Samo vi znate vasu sifru, mi nemamo uvid u iste te navodjenje nije od nikakve koristi.

Vise naloga po jednom korisniku je strogo zabranjeno i krsi osnovna pravila foruma. Mnogi korisnici su imali vise naloga, srecom uglavnom su nalozi koji su pravljeni iz nuzde pri problemima sa pristupanjem forumu i koji su vrlo kratko korisceni. U takvim slucajevima vrsimo integraciju vise naloga u jedan, gde birate koji nalog zelite zadrzati.

I molim vas ljudi, nemojte nam slati mailove koji ne sadrzi nikakve relevantne podatke jer bez istih vam ne mozemo pomoci.
Relevantni podaci su vase korisnicko ime (user name) i email adresa sa kojom ste se registrovali.
Mailovi bez ikakvih relevantnih podataka ce biti ignorisani.

Tema ostaje otvorena za sva pitanja, slobodno pisite ako imate problema.
 
Ja slao mailove i privatne poruke sa svim relevantnim podacima i nista. Ako hocete da resetujete sifru starog (na drugi, novi mail, ne ovaj sa screenshota ili preko PP) ili integrisete 2 naloga u 1 ok, ako necete - poslednji pozdrav.
1.png
 
Pretrazio sam komplet mail arhivu i nasao sam samo jedan mail poslat sa protona, u kojem se ne nalaze nikakvi relevantni podaci i gde navodis da si slao prethodne mailove sa spam mail generatora. Cudno da ih nismo dobili...
Posalji zahtev na gore opisan nacin sa maila koji koristis a ne tipa [email protected] i nece biti problema.
 
Ја сам имао проблема са логовањем јер ми није слало потврдни мејл за 2FA, то сте ми решили тако што сте ми искључили 2FA, тако да се сада логујем само са шифром. Само што више не могу да укључим 2FA, јер ми и даље не шаље потврдни мејл. У чему је фора?
 
Dodji na Bench diskord pa da probamo da resimo live, da se ne vijamo preko mailova, potrebno je nekoliko koraka u tvom slucaju.

 
Poslednja izmena:
Zahvaljujem se @tozovac na vremenu i strpljenju.

Ispostavilo se da imamo problem na relaciji nas mail - gmail, mailovi previse kasne,verovatno jos neki mail servisi ne funcionisu blagovremeno.
Kutija ce se pozabaviti problemom cim stigne

Tako da ako imate problema sa 2FA zbog koje ne mozete da normalno koristite forum, javite nam se mail iz prvog posta i iskljucicemo vam 2FA funkciju manuelno.
 
Mail za resetovanje je svaki put kasnio satima, i onda mi izbaci grešku na forumu, i da tražim opet mail, koji opet stigne sa debelim kašnjenjem.
Zamalo sam odustao, ali na kraju je uspelo iz ne znam kog puta.
 
I meni je kasnio na 2fa, ali ja nisam čekao već upotrebio generisane code-ove od ranije, onda odmah pušta :)
 
Ja uspeo posle 48 sati i nije britanski yahoo bacio mail poruku u spam, ali je kašnjenje bilo dva dana.

Od jutros sve je radilo normalno i brzo, tako da - evo me, ponovo sam ulogovan, sada sa novom lozinkom.
 
Posle vise neuspesnih mailova za reset (najverovatnije zbog kasnjenja), jutros uspeo bez problema.
 
Jedva resetovah. :D
 
Али баш је сморило...
Срећа па ових дана нисам имао неке потребе да се логујем, али пошаљи па неће, па пошаљи па не стиже ,-)
На крају преко имејла за локот, морам да кажем то је бар брзо одговорено, хвала ко год да је Милан,
што могу да заборавим на ово и продужим на уобичајене дневне активности (y);)

ПС
Мада то што ме дочекала анкета... оно кад баш нећете да се смилујете корисницима у вези нечега...
 
Ispostavilo se da imamo problem na relaciji nas mail - gmail, mailovi previse kasne,verovatno jos neki mail servisi ne funcionisu blagovremeno.
Kutija ce se pozabaviti problemom cim stigne
Da se nadovezem na ovo. Ranije mi je odmah stizao mail, bez problema sam resetovao pass i ukljucio 2fa kad je bilo potrebno. Medjutim od pre neki dan mi mailovi za obavestenja o PMu kasne na gmail.
Oko 02:10 mi je stigao mail vezan za PM koji sam dobio oko 17h prethodnog dana.

Cisto feedback ako i dalje podesavate backend sa mail serverima.
 
I meni puno kasne na @ptt-rs, ponekad danima.
 
Vidim da ste sredili stizanje na mail potvrdnog koda za 2FA. Upravo ga ukljucih. Lepo :)
 
Ti si delom odgovoran za to :)
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno