Šta je novo?

Parhelija vs GF4Ti

Ma to je odavno jasna stvar, nego ovi novi GPU - VPU tripovi raspaljuju maštu. Zamislite full 128-bit FPU pipeline, sa po xy texturnih jedinica i raznih džirlo ku*aca palaca. Razvoj tehnologije je neminovan, samo je pitanje prioriteta u tom razvoju i pravca u kome se krećemo. Da ne *****m previše, okrteni obrni u narednih 10-ak godina nas očekuje šou. :)
 
magick je napisao(la):
Ma to je odavno jasna stvar, nego ovi novi GPU - VPU tripovi raspaljuju maštu. Zamislite full 128-bit FPU pipeline, sa po xy texturnih jedinica i raznih džirlo ku*aca palaca. Razvoj tehnologije je neminovan, samo je pitanje prioriteta u tom razvoju i pravca u kome se krećemo. Da ne *****m previše, okrteni obrni u narednih 10-ak godina nas očekuje šou. :)

Ako prezivimo 10 godina, kupujuci svako 4 meseca novu GF karticu.
I tamo negde kod GF23, prilikom istresanja 1200$ za graficku, samo te strefi srchka.
 
notax je napisao(la):
Ako prezivimo 10 godina, kupujuci svako 4 meseca novu GF karticu.
I tamo negde kod GF23, prilikom istresanja 1200$ za graficku, samo te strefi srchka.
:D:D:D
 
&Mancha& je napisao(la):
Vazno je da cemo u perspektivi za iste pare dobijati mnogo mocnije sprave, jos samo da programeri pocnu da maksimalno iskoriscavaju mogucnosti i bice nama Industrial Light & Magic na stolu.
Nikada nećemo imati Industrial Light & Magic ili Lucas Arts CGI mašine, možda nešto slično onome što su oni imali pre 10-ak godina, ali nikada aktuelne. Budi siguran u to. ;)
 
Ma sta ti je... Pa ti sada mozes na svom kompu da uradis istu scenu kao ILM (kada je CG u pitanju), samo sto nemas to znanje, vreme (kada imas jednu, dosta slabiju, masinu, potrebno je vise vremena za render samo jedne sekunde)... Ti ljudi rade u istim programima kao i mi (evo Ji4Tze i Muzzy mogu da ti objasne)... ali su jednostavno tate za to, rade na mocnijem hardveru, timski i nonstop...
 
byMaX je napisao(la):
Ma sta ti je... Pa ti sada mozes na svom kompu da uradis istu scenu kao ILM (kada je CG u pitanju), samo sto nemas to znanje, vreme (kada imas jednu, dosta slabiju, masinu, potrebno je vise vremena za render samo jedne sekunde)... Ti ljudi rade u istim programima kao i mi (evo Ji4Tze i Muzzy mogu da ti objasne)... ali su jednostavno tate za to, rade na mocnijem hardveru, timski i nonstop...
Pa da, u principu je to tačno, ali je Manhcina primedba išla baš na račun hardvera, kao i cela priča uostalom, a ne softvera. Inače teško da rade pod Windows-ima i sa istim ovim programima. :)
 
magick je napisao(la):
Inače teško da rade pod Windows-ima i sa istim ovim programima. :)

hehe, pa da rade pod win-ovima, verovatno bismo gledali SW ep1 negde oko 2005 :p , a ovako, maximum chime bi PC useri mogli da se ograniche jesu, npr. introi iz warcrafta3 (salim se :D) ...
Elem, ono sto me je odusevilo jeste kad sam video podrsku za HDRI koju ima novi Rade, al o_tom-potom...Matroxov DM mi i dalje mirishe na mrtvo slovo (ne mislim na inovativnost vec na trenutno stanje iskoriscenosti istog)

HDRI (HighDynamicRangeImagery) - ko_sta_gde_kako
DM (DisplacementMapping)
 
Ji, nemoj se pretrano paliti. To je cista bitmapa, nekoliko lepih PixelShaders Glow efekata i malo barkerovanih light mapa :). Daleko smo mi od HDR iluminacije u real time-u :D.
Ono sto je fascinantno( mada sam malo skeptican da li je to bas tako) je neverovatan real-time Ratyrace Reflekcije i refrakcije. Ono ako stvarno radi fizicki realne regleksije...bale :D
 
Vrh Dno