Šta je novo?

Orion Telekom (nije tema za Orion TV aplikaciju)

Dvojna kuca, kad je meni ugradjivan net doveli 2 parice do tavana "ako zatreba". Došli jutros u 9h da ugrade kod burazera, prelazi sa SBB - još su tu 😶‍🌫️

Pre sat vremena dosao monter sto je kod mene ugradjivao, zvali ga upomoc - kaze fantomski kvar ne vidi se ruter slab signal, merili kod mene 2x sve full... Burazer se smorio kaže kakav početak valjda neće tako ici 2 godine 🤣 Najjaci paket neki veliki beli ruter dobio - ako sam dobro video huawei. Dobio je neke nove laki boxeve, pise 4k na njima, plavo svetlo na sredini velika dioda i duplo veci daljinski. Kazu monteri nešto brži nego stariji model i to je to...
 
Jel se neko seca mozda kada je izaslo obavestenje za PRIVATNE korisnike da li je na kraju obavestenja pisalo da ce dodatne informacije korisnicima stici u JUNSKI racun ili za maj? Posto znam kad sam gledao da je pisalo za jun a sada pise maj. Ubedjuju me da je to samo pisalo za poslovne korisnike, ali ja za poslovne tada nisam ni otvarao jer me nije zanimalo, Mislim da su naknadno editovali post.

Jel se seca neko? Ovako je bilo, samo da mi neko potvrdi da je to obavestenje bilo za privatne korsinike.

Detaljnija informacija o navedenom će svim afektovanim korisnicima biti i dodatno prosleđena na registrovanu mail adresu kao poseban dokument u prilogu računa za jun mesec.
 
Može li neko da proba da vrati nešto na Eurosportu 1? Slika kod mene nije u FHD kad se vrati, a ovako uživo je dobra, i to sam primetio na La Vuelti. Kad vratim na ESP2, bude ok snimak.
Da li je samo kod mene ili kod svih?
 
Danas sam imao prekid, došli da zamene onaj optički kabl koji je bio okrpljen izolir trakom.

Nisam to video odmah i zovem tehničku podršku oni mi kažu da resetujem modem na fabričko, i tu sam već bio sumnjičav, zašto bi to radio?

Ali ok, ubodem čačkalicu i vratim na fabričko, Pon lampica svetli ali niti više mogu da se zakacim na ruter na wifi niti na kabl....

Sad vidim da Ssid koji ruter emituje ne odgovara onom na nalepnici rutera, na kabl ne može da se spoji.

Kako to?

Ovaj ruter su očigledno preflesovali zato emituje drugi Ssid....
Šta da radim?
Sada jedino da čekam da mi zamene fizički ruter?
 
Namestili su jutros ruter remote...

Ostaje gorak utisak da mi je tehnicka podrska sugerisala da resetujem ruter na fabricko, i ako sam siguran da to nije bilo potrebno
bez napomene da ce tako da se izgube sva setovanja koja su oni ocigledno uneli u njega pre instalacije kod mene pa sam 20 sati ostao bez interneta, jer tehnicka podrska ne radi 24h
 
Jel se neko seca mozda kada je izaslo obavestenje za PRIVATNE korisnike da li je na kraju obavestenja pisalo da ce dodatne informacije korisnicima stici u JUNSKI racun ili za maj? Posto znam kad sam gledao da je pisalo za jun a sada pise maj. Ubedjuju me da je to samo pisalo za poslovne korisnike, ali ja za poslovne tada nisam ni otvarao jer me nije zanimalo, Mislim da su naknadno editovali post.

Jel se seca neko? Ovako je bilo, samo da mi neko potvrdi da je to obavestenje bilo za privatne korsinike.

Detaljnija informacija o navedenom će svim afektovanim korisnicima biti i dodatno prosleđena na registrovanu mail adresu kao poseban dokument u prilogu računa za jun mesec.
Ja samo jos jednom ovo da pitam ako se neko seca? @bakara ili @miki92 neko od vas dvojice?
 
Kad ti stigne račun, plati nesporni deo i napiši reklamaciju. Ako nisi zadovoljan njihovim odgovorom (pismenim, ništa poziv), obrati se Ratelu.
U suprotnom, mogu da ti isključe uslugu, prodaju potraživanje agenciji i onda će izvršitelji da se posluže iz tvojih primanja...
Odgovorili da je to to :) nemam lrava na zalbu ni ratelu cak. to je njihov odgovor. Ne bi se iznervirao da nisam na pocetku placao 2 meseca a nisam imao uslugu, i zato su mi rekli da sam imao jedan kanal ostali su reseno u roku od 60 dana.
 
Ja samo jos jednom ovo da pitam ako se neko seca? @bakara ili @miki92 neko od vas dvojice?
Obaveštavamo Vas da će od počev od 1.7.2024. godine cene pojedinih internet i IPTV paketa biti uvećane za 300.00 RSD a pojedinih Dual TV i Triple paketa za 390.00 RSD sa uračunatim PDV-om. Obaveštenje o ovome je sastavni deo računa kod svih korisnika koji su obuhvaćeni ovom promenom, dok je detaljnija informacija ovim korisnicima dodatno prosleđena i na registrovanu e-mail adresu ili adresu prebivališta (korisnici koji su odabrali da račune primaju u papirnoj formi) kao poseban dokument u prilogu računa za maj mesec. Povećanje je posledica povećanja opštih troškova poslovanja a korisnici koji nisu saglasni sa ovom promenom, u skladu sa članom 131 Zakona o elektronskim komunikacijama, imaju mogućnost da raskinu pretplatnički ugovor bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, zaključno sa 5. julom 2024. godine.
ja sam ovakvo obavestenje dobio 6. juna kada sam se zalio na povecanje racuna
 
Može li neko da proba da vrati nešto na Eurosportu 1? Slika kod mene nije u FHD kad se vrati, a ovako uživo je dobra, i to sam primetio na La Vuelti. Kad vratim na ESP2, bude ok snimak.
Da li je samo kod mene ili kod svih?
Sad sam probao, ni uzivo ni premotano mi ne deluje da FHD
 
Jel zna neko da li se besplatni meseci placaju 1din ili ne treba nista?
 
Koliko se sećam, za kratko vreme koliko sam imao orion tv, na skoro svim kanalima je kod vraćanja bio lošiji kvalitet nego uživo
 
Koliko ranije treba da im se prijavi za raskid ugovora, da ga oni ne bi sami produžili po drugoj ceni?
 
verovatno 30 dana...osim ako ugovorom nije drugacije definisano.
mada ne znam kako to oni mogu sami da produze,
verovatno se misli na nastavak koriscenja ugovora a ne na novu ugovornu obavezu, nju ipak moras potpisati.
 
Pa da, nesto sam citao, ugovor mi ističe decembra, a u glavi mi ne neka info 2 meseca pre isteka. Potrazicu, u svakom slučaju hvala
 
Koliko se sećam, za kratko vreme koliko sam imao orion tv, na skoro svim kanalima je kod vraćanja bio lošiji kvalitet nego uživo
Neki imaju sd sliku kada se vrati unazad(npr n1) , neki hd(npr pink) dok su u lajvu oba hd. Štednja resursa.
 
Ne znam šta da mislim o ovom potezu…
 

Prilozi

  • IMG_3123.jpeg
    IMG_3123.jpeg
    201.5 KB · Pregleda: 179
Blok 45 LOS lampica sija crveno 🤯 jos neko ima mozda problem Novi Beograd ?
 
Blok 70 sve ok
 
i mirijevo sve ok.Prebacena optika u bridge mod.Pa proveravam konekciju ulaskom remote u svoj ruter koji se koristi tamo
 
blok 45 sad je ok palo je drvo na opticke kablove i pokidalo sve zivo
 
da li i vama ide unapred sat na laki uređaju? kada šaltate kanale da li je pod "trenutno" to što se emituje?
pomalo me zbunjuje , a i kada želim da vratim vreme unazad, ne poklapa se
Kada su uvodili nije bilo tog problema.
Jel zna možda neko kako da sat bude ispravan?

i još jedno: da li je moguće da u postavkama rutera podesim adguardov dns za sve uređaje koji su povezani? (dns.adguard.com)?
EDIT:
da li je ovo ta opcija?
 

Prilozi

  • Screenshot-00000.png
    Screenshot-00000.png
    185.4 KB · Pregleda: 63
Poslednja izmena:
i još jedno: da li je moguće da u postavkama rutera podesim adguardov dns za sve uređaje koji su povezani? (dns.adguard.com)?
EDIT:
da li je ovo ta opcija?
Ne, nije to opcija koja ti treba.
Treba da ideš na LAN > DHCP Server Configuration i tu da popuniš "Primary DNS Server" i "Secondary DNS Server" sa IP adresama AdGuard DNS servera (dakle IP adrese a ne "dns.adguard.com" što je DNS-over-TLS hostname koji na Android uređajima dodaješ kao "PrivateDNS").

Da li ti je vreme i datum na samom ruteru tačno i podešeno kad treba da "pomera sat" zbog DST?

Screenshot_20240823_144641_Chrome.png
 
  • Like
Reagovanja: pmb
hvala ti. Zapravo sam hteo da probam i adguardov family protection dns i ubacio bih IP adrese. Ali nema teorije da uključim opciju za podešavanja gde si naveo. Ona se nalazi tu ali je disejblovana za uređivanje :( .
A što se tiče vremena moguće da je Ubuntu nešto zezno jer po njegovoj instalaciji i dual boot šemi sa windowsom u Win kad ulazim vreme je 2h razlike.

Ali nemam tu opciju u System toolsu:
 

Prilozi

  • Screenshot-00002.png
    Screenshot-00002.png
    212.1 KB · Pregleda: 20
  • Screenshot-00003.png
    Screenshot-00003.png
    103.7 KB · Pregleda: 22
  • Screenshot-00004.png
    Screenshot-00004.png
    95 KB · Pregleda: 59
Ali nema teorije da uključim opciju za podešavanja gde si naveo. Ona se nalazi tu ali je disejblovana za uređivanje :( .
Zato što se nisi logovao kao admin već kao "user" korisnik. Moraš kao admin. Lozinka za admin nalog ti je SN rutera (48575443...).

A što se tiče vremena moguće da je Ubuntu nešto zezno jer po njegovoj instalaciji i dual boot šemi sa windowsom u Win kad ulazim vreme je 2h razlike.
Linux po default vreme / RTC clock čuva /vodi u GMT / UTC vremenskoj zoni, tako da svaki put kad bootuješ iz Ubuntu nazad na Windows sat bude vrednost za GMT / UTC zonu a ne za našu GMT+2 kad je DST tj GMT+1 kad nije aktuelan DST. I onda moraš ručno da otkineš sync sa NTP servera u Windowsu da bi to sredio.

Bolje i trajno rešenje tog problema je da Ubuntu prebaciš locam time zone na "Europe/Belgrade" i da ti koristi "RTC in local TZ":

 
Poslednja izmena:
  • Interesting
Reagovanja: pmb
Nazad
Vrh Dno