Šta je novo?

Orion Telekom

Orion teleklekom ne blokira ništa. Taj problem je na drugoj strani, tako da ne znam šta bi konkretno naveo kao razlog zašto je usluga gora nego što je bila (na tvoju štetu).

Ako to ne možeš da dokažeš, moraš da platiš penale.
 
D
To ne važi ovde kod mene. Samo jednom sam sam setovao šifru za pristup ruteru i to kada su ga oni tako setovali pa mi je sam ponudio. Sve vreme to ne diram i koristim ili fabričku ili onu koju mi Orion daje.


E sad da kupujem novi uređaj i zatrpavam se dodatnim kablovima zato što oni ne znaju ili neće samo da zaobiđu SSID i šifru u svojoj skripti. Nadam se pre da je kod njih javašluk i haos i da možda postoji način da ovo stigne do prave osobe koja može na to da utiče i podesi stvari na očekivano i kako treba da funkcioniše.

Hvala na sugestiji, da je za zdravlje moralo bi. Ali ovako, od njih očekujem da se saberu što verujem da je vrlo korektno i razumno sa moje strane.

Ček, znači ti tvrdiš da nakon reseta rutera tebi bude jedan SSID i šifra, ti to ne diraš i onda nakon sledećeg reseta bude drugi SSID i šifra??
To je baš neuobičajeno ponašanje.
Najčešći je slučaj da nakon reseta ruter dobije default SSID i šifru, korisnik to promeni pa sledeći reset opet sve vrati na default.
Meni se recimo za četiri godine korišćenja to samo jednom desilo.
Elem, takva je procedura kod Oriona - niko se ne bakće sa korisničkim podešavanjima kada reset skripta "prođe" kroz mrežu.
Za sada je jedino rešenje bilo da svoje "muzičke želje" izdiktiraš telefonom Orionovoj "sekretarici".

O ovome je više puta pričano ovde.

Ne verujem da je realno očekivati da Orion prilagođava svoje protokole korisnicima po ugledu na SBB ali svakako te podržavam u toj nameri.
Najbolje je da im napišeš tiket, pa da se ubeđuješ tamo jer će sigurno na prvu loptu da se prave blesavi. Tražiš eskalaciju itd.
 
I ja koristim, od prijatelja, eon aplikaciju za smart TV na Orion optici i naravno imam od juče geoblokadu. Pošto imam i Telenor kućni internet prebacim na njega kad i tamo geoblokada čak ni N1 ne radi.
 
Orion teleklekom ne blokira ništa. Taj problem je na drugoj strani, tako da ne znam šta bi konkretno naveo kao razlog zašto je usluga gora nego što je bila (na tvoju štetu).

Ako to ne možeš da dokažeš, moraš da platiš penale.

Sve je to meni jasno, pitanje se više odnosilo na to o kakvim penalima bi se radilo i koliko bih morao da im isplatim na račun popusta kojo su mi dali tih 3-4 meseca u toku kojih sam koristio uslugu.
 
Sve je to meni jasno, pitanje se više odnosilo na to o kakvim penalima bi se radilo i koliko bih morao da im isplatim na račun popusta kojo su mi dali tih 3-4 meseca u toku kojih sam koristio uslugu.
Sve ti piše u ugovoru druže.
Samo pročitaj sitna slova.

Ako i dalje ostanu pitanja nazoveš njihov Call centar i traži da ti izračunaju sve penale.
Nije to samo popust na 3-4 meseca, ima tu i rad majstora i ostalih koji su te priključili... ti si prihvatio da platiš taj trošak na 24 "rate" potpisivanjem ugovora...
(zapravo i više od 24 jer retko ko raskine ugovor nakon 24 meseca)
 
Zvali su me malopre, u vezi sa istekom ugovora, da mi ponude višu brzinu od 2,5 Gb/0,75 Gb. Rekoh, to se mi već aktivirali, prošli put, kada ste poskupeli. S obzirom da sam vas dva puta molio da mi zamenite ruter, a rekli ste da niste u mogućnosti, razmisliću.
Razmatram alternative trenutno.
 
Ali mozda ti nisu to aktivirali. Meni su podigli samo download a ostao mi je isti upload, imao sam 1000/200, sad imam 2000/200

Edit: Po kojoj ceni ako nije tajna? I meni istice ugovor u aprilu
 
Izgleda da samo Supernova ima za sada pristup UM kanalima uz bag.

Probajte i vi, kod mene radi.

Kada vam se pojavi geoblock, skočite na bilo koji kanal koji radi i vratite se na kanal koji je pod geoblock.
 
Ček, znači ti tvrdiš da nakon reseta rutera tebi bude jedan SSID i šifra, ti to ne diraš i onda nakon sledećeg reseta bude drugi SSID i šifra??

Dešava se kao što opisuješ u ostatku posta koji sam isekao, SSID i njegova šifra se stalno vraćaju na isto a šifra za pristup ruteru se ponekada nepredvidljivo menja. To sve postaje irelevantno tehničko pitanje jer ima indikacija da se radi o neispravnom ruteru.

Ako i kada saznam nešto novo i pouzdano, pokušaću da iznesem to ovde, ne ugrožavajući bilo čiju privatnost i slično.
 
Da li se moze traziti novi ruter ako sam stari korisnik, kolike su sanse da daju? I koji preporucujete da se trazi? Eventualno preporuke koji kupiti? Sad ce mi dici na 2500/750
I pitanje, zasto kod Oriona nema reseta IP adrese nego uvek ostaje ista koliko god bio iskljucen ruter? Jel uspeo neko nekad da je resetuje i sta raditi po tom pitanju? Mogu li oni da podese da se to cesce resetuje kao npr. kod adsl-a sto je bilo?
 
Da li se moze traziti novi ruter ako sam stari korisnik, kolike su sanse da daju? I koji preporucujete da se trazi? Eventualno preporuke koji kupiti? Sad ce mi dici na 2500/750
I pitanje, zasto kod Oriona nema reseta IP adrese nego uvek ostaje ista koliko god bio iskljucen ruter? Jel uspeo neko nekad da je resetuje i sta raditi po tom pitanju? Mogu li oni da podese da se to cesce resetuje kao npr. kod adsl-a sto je bilo?
Ja sam trazio, rekli su mi da ide samo uz novi ugovor. Mislim da trenutno nemaju wifi6 rutere, drugar se ganja sa njima.

Mislim da na 1 TV-u.
Standardno je 5 slotova, od toga ti je zauzeto koliko stb imas (kod mene 2) a ostale slotove mozes na smart tv aplikacije ili telefone/tablete/sta god. Nekim korisnicima su za poskupljenje davali jos jedan slot pa neki imaju i 6.
 
Da li neko zna kako je moguće da Orion administracija prilikom resetovanja optičkog rutera, nekad jednom u dve nedelje a nekad više puta dnevno, nema načina da to uradi a da ne resetuje i SSID i wireless šifru?

Kada ih kontaktiram povodom ovoga, odgovor je da treba njima da javim željeni SSID i šifru pa će oni to da setuju, što deluje vrlo naopako. Radi se o uređaju EG8145X6. Pristup ruteru preko kabla je nakada default, nekada user, nekada kako se nekome tamo ćefne. Ne znam da li je sve ovo proizvod neznanja, haosa ili naplata što su pristali da se pridržavaju ugovora koji smo potpisali, mimo fantomskih obaveštenja i izgovora za kršenje ugovornih obaveza.

Na SBBu, sa kojim sam imao veće probleme netehničke prirode, nikada za 15 godina nisam imao ovaj problem, sa bar 5 različitih uređaja i na dve lokacije u Bg.

Jel ima neko ideju šta mi je raditi i kako prevazići ovu glupost? Nije nešto strašno ali jeste naopako a sumnjam da sam jedini.

Hvala unapred

@Zuel @drdexy @antena @gicko @shamanNS @CAMOPEJB

Došao sam do pouzdanih podataka zahvaljujući ljudskom biću koje se nalazi u dubinama Oriona i želim da podelim informacije sa svima zainteresovanima.
Ispostavlja se da je u pitanju feleričan ruter. Sve radi odlično osim reset funkcije koja se iz nepoznatog razloga samoaktivira nepredvidljivo. Verovatno se radi o fabričkom feleru. Izgleda da ih ima više ali ne mnogo. Zato se ljudi ne žale češće.
Za sada se dešava dovoljno retko da sam odlučio da ga pratim jer je alternativa zamena za ruter sa inferiornim wifi-em ili mala šansa da dobijem bolji ruter koji mi neće trebati ni za 10 godina. Novih identičnih rutera trenutno nema.
Čekam i pratim.
Hvala svima na pomoći.
 
Da li je dobio neko kod Oriona ugovor za optički NET paket na 12 meseci a ne na 24 meseca? I koja je cena onda?
 
Nikako da povećaju ul za prepaid optiku.
 
Standardno je 5 slotova, od toga ti je zauzeto koliko stb imas (kod mene 2) a ostale slotove mozes na smart tv aplikacije ili telefone/tablete/sta god. Nekim korisnicima su za poskupljenje davali jos jedan slot pa neki imaju i 6.
Imam 3 LAKI STB koji uzimaju 3 ... i to je sve. Nemam ni jedan preko toga. Zvao ORION i potvrdili da imam samo 3 slota. Paket je DUAL TV PLUS 2500Mb

Bezveze...
 
Au kakva glupost, pa ako mi to ukinu onda ne isplati mi se da obnavljam ugovor. Ja boxove i ne palim, na oba tv-a koristim aplikaciju
 
Uvek možeš raskačiti aplikaciju sa boxova. https://oriontv.rs/ uloguješ se i na "Povezani uređaji" skineš šta ne koristiš.
 
Ne mogu, nemam opciju da uklonim te STB uredjaje

1678703251167.png
 
Meni dozvoljava. Vidi ih kao android TV

1678703613662.png


Ne znam koja je caka.
 
@nagard

Imas pripejd opciju ( bez duzine trajanja ugovorne obaveze )
oriontelekom.rs/budi-slobodan/
Sve mi je jasno osim kontinuiteta. Može li neko provereno da kaže koliko dugo moze da se bude bez pretplate pre nego ugase infrastrukturu?
Recimo ako zelim da se uverim u kvalitet usluge, platim uvodenje jednokratno, donesu ruter i potpisem revers za opremu, onda recimo drugi mesec uplatim kolko treba, koristim i zakljucim da uslugom nisam zadovoljan da bih prešao na postpaid. I sta onda, ako ne uplatim treći mesec, pa četvrti i tako dalje...?
 
Sve mi je jasno osim kontinuiteta. Može li neko provereno da kaže koliko dugo moze da se bude bez pretplate pre nego ugase infrastrukturu?
Recimo ako zelim da se uverim u kvalitet usluge, platim uvodenje jednokratno, donesu ruter i potpisem revers za opremu, onda recimo drugi mesec uplatim kolko treba, koristim i zakljucim da uslugom nisam zadovoljan da bih prešao na postpaid. I sta onda, ako ne uplatim treći mesec, pa četvrti i tako dalje...?
Jedan mesec u toku 12 meseci moraš da platiš da bi mogao da koristiš uslogu bez ponovnog plaćanja naknade za uvođenje usluge.
 
Jedan mesec u toku 12 meseci moraš da platiš da bi mogao da koristiš uslogu bez ponovnog plaćanja naknade za uvođenje usluge.
Pa to je ekstra. Da li si siguran, jel imaš neki link gde to piše, nigde ne nalazim? Da nema neka renta za opremu ako se ne koristi?
 
Nazad
Vrh Dno