Šta je novo?

Orion Telekom

Čovek je rekao da mu treba Netflix i HBO Max i da nema smart TV, ti mu nudiš Orion box i aplikaciju.
I posle se pitaš šta je smešno... naravno da nemam pojma o elektronici.
pricas gluposti, napisao je da na boksovima moze da gleda i hbo i netfliks. Da li on ima i smart tv da im da, to nije napisao, retko ko danas ima samo jedan. Za razliku od tebe (koji ne odgovaras direktno na pitanja) dao sam mu informaciju kako moze jednostavno i jeftino da resi problem, a sta ce on uraditi nije moj problem.
 
Ako nekom znaci, Orion TV aplikacija radi lepo na EON smart boxu, imam je 7-8 dana, puno sam je koristio i nije bilo nikakvih problema.
 
Da li je iko probao da priključi svoj ONT na orion mrežu?
Razmišlljam o ovom modelu? 2,5Gbit Lan + Wi-Fi 6


Moras obratiti paznju da li je kompatibilan sa XGPON odnosno XGSPON - sta god koristio Orion kod tebe.

Verzije PON standarda su:
GPON - 2488Mbps max download na vlaknu, 1244Mbps max upload na vlaknu
XGPON - 9953Mbps max download na vlaknu, 2488Mbps max upload na vlaknu
XGSPON - 9953Mbps max download na vlaknu, 9953Mbps max upload na vlaknu

Jedno vlakno deli do 32 korisnika obicno. I ne mogu ti dati recimo 2.5Gbps ako tolko imaju na celom vlaknu.

Koliko ja znam, Orion koristi uglavnom XGPON (10/2.5Gbps po vlaknu), negde klasican GPON (tu nude manje brzine).
SBB za optiku koristi XGSPON (10/10Gbps) po vlaknu
mts i supernova uglavnom koriste klasican GPON.

Bitno je da imas kompatibilan uredjaj.
 
Hvala svima na odgovorima, samo još jedno pitanje, jel koristi neko Orion TV aplikaciju na Xiaomi sticku ili boxu?
Zanima me jel ima nekih mana u odnosu na taj njihov uređaj, u smislu da sve radi podjednako brzo i bez problema?
Ja koristim Orion TV aplikaciju na Xiaomi boxu i radi podjednako brzo i bez problema kao i na njihovom uređaju koji takođe imam.
pricas gluposti, napisao je da na boksovima moze da gleda i hbo i netfliks. Da li on ima i smart tv da im da, to nije napisao, retko ko danas ima samo jedan. Za razliku od tebe (koji ne odgovaras direktno na pitanja) dao sam mu informaciju kako moze jednostavno i jeftino da resi problem, a sta ce on uraditi nije moj problem.
Ti si druže zreo za Ignore. Nadam se da troluješ i da to što govoriš nije stvarno tvoj način razmišljanja.
Kako god, lep dan ti želim. Ja sam s tobom završio.
 
Poslednja izmena:
Ja koristim Orion TV aplikaciju na Xiaomi boxu i radi podjednako brzo i bez problema kao i na njihovom uređaju koji takođe imam.

Ti si druže zreo za Ignore. Nadam se da troluješ i da to što govoriš nije stvarno tvoj način razmišljanja.
Kako god, lep dan ti želim. Ja sam s tobom završio.
kako god da razmisljam, nikome se ne podsmevam kao ti. Tvoje ponasanje je krajnje nepristojno i nekorektno,
 
Hvala svima na odgovorima, samo još jedno pitanje, jel koristi neko Orion TV aplikaciju na Xiaomi sticku ili boxu?
Zanima me jel ima nekih mana u odnosu na taj njihov uređaj, u smislu da sve radi podjednako brzo i bez problema?
Ja koristim Orion aplikaciju na Xiaomi stick 4k i Fire stick 4k. Radi odlično na oba, ali moraš da skineš verziju 4.0.1 ili noviju, na starijima ne može da se namesti maksimalni kvalitet.
Po tvojim pitanjima bih zaključio da nisi nešto mnogo verziran oko boxeva/stickova, tako da ti preporučujem nešto što koristi Android TV/Google TV sistem i gde imaš klasičan play store.
Inače iz Niša sam, jedva sam drugara ubedio da batali Jotel, njemu bili najjeftiniji, kad ih promenio rodio se.
 
Hvala svima na odgovorima, samo još jedno pitanje, jel koristi neko Orion TV aplikaciju na Xiaomi sticku ili boxu?
Zanima me jel ima nekih mana u odnosu na taj njihov uređaj, u smislu da sve radi podjednako brzo i bez problema?
Imas dve verzije app na storu onu kao sto je za telefon i nativnu koja se moze skinuti direktno sa orion sajta ta druga moze biti malo izazov za neke uredjaje da se instalira ali je slika em bolja em se jako brzo menjaju kanali i bolja je od njihovog jeftinog boxa.

Ja imam amazon fire tv 4k stick i na njemu leti ali posto nema store vec moras sam da podesavas i instaliras apk onda treba malo muke dok sve ne proradi ali posle sve super radi
 
Danas povezah laptop kablom na ruter. Brzina iznenađujuća za mene:
14286134741.png
 
Za paket 1000/200Mbps je to neki maksimum.
 
Jeli postoji negde spisak HD kanala koje emituju? Piše na sajtu 100HD kanala, ali ne i koji su to kanali.
Drugo, na koliko smart TV uređaja može da se instalira aplikacija?
Što se tiče neta, video sam ovde da se priča o bridge modu; da li to hoće da odrade? Na SBB je nemoguća misija...

Poslao sam ova pitanja i njima direktno, ali kako stoje stvari teško da će biti odgovora :) Teška pitanja :)
 
Da li imate informaciju koliko vremena ruter mora da bude off da bi se promenio IP?
 
Džabe i da bude off X dana. Uradi factory reset ONT-a pa onda proveri IP :)
Naravno onda mota sve ponovo da se podešava...
 
Pozdrav, moze li neko da mi kaze da li eon aplikacija radi u fullu na orion internetu? Mogu li da se geldaju konkretno nova kanali?
 
Ako instaliram neku third party app, mogu li da dodam na početnoj stranici ikonicu za pokretanje iste?
 
I ja imam igranku sa orionom.
Njihova opsta pravila su nebitna u poredjenju sa zakonom o zastiti potrosaca.
Clan 87 zakona o zastiti potrosaca kaze da je operater obavezan da licno obavesti korisnika o bilo kakvoj promeni vezanoj za uslove koriscenja, cene usluga ili u ovom slucaju nametnutim novonastalim uslugama (podrska/odrzavanje) putem sms-a, e-maila, priloga u racunu ili pozivom.
Jedino je operateru dozvoljeno da "obavesti" korisnika putem oglasne table na svom sajtu, ako nije u mogucnosti da obavesti korisnika ni na jedan drugi nacin.
Primer: U slucaju ako nema broj fiksnog/mobilnog broja telefona korisnika, e-mail adresu korisnika, ako korisnik prima racun u stampanoj formi i ako postar ne uspe da uruci njihovo obavestenje pisanim putem (pismom). Jedino onda mogu da obaveste korisnika putem obavestenja na njihovoj web stranici.

Drugim recima osim sto nas tehnicki kradu vec mesecima, jer nam naplacuju vise nego sto je naznaceno u ugovoru bez ikakvog licnog obavestenja isto znaci i da bukvalno krse jasno definisan zakon.

Za nas je nazalost gubitak, ali za trzisnu inspekciju je poklon za novu godinu.

Javicu kako sam resio problem.

Da javim razvoj situacije i moje utiske.

Oni ljudi....ljudi je darezljivo....polu ljudi, homunkulusi, ljudi gusteri ili sta vec ne znaju gde im je dupe, a gde im je glava.

Posle vise meseci kulturne prepiske, poziva i interakcije uzivo objasnjavajuci da "javno obavestavanje" je bukvalno nezakonito i da clan 87 zakona o zastiti potrosaca nije Nostradamusovo prorocanstvo da se tumaci na 35 nacina vec je jasno napisano stvari su pocele da se resavaju tek kada sam ih prijavio trzisnoj inspekciji sa kompletnom e-mail i sms prepiskom i svim racunima i ostalom dokumentacijom koju su mi slali. Do tog trenutka su mi odbijali zahteve za vracanje racuna na cenu koja je dogovorena ugovorom.

Nakon prijave trzisnoj inspekciji zvao me je gospodin iz Oriona i rekao mi je da je prihvaceno vracanje cene na onu koja je dogovorena ugovorom.
Posle zavrsenog poziva u narednih mozda 24 sata, ne secam se najbolje mi je stigao sms sa smanjenom cenom racuna.
Ali cudan deo je da to opet nije bila cena koja je pisala u ugovoru, vec je bila uvecana za npr. 200 din.
Otisao sam u poslovnicu u Beogradskoj da platim racun i da se raspitam zasto mi je javljeno da ce cena biti vracena na cenu koja je naznacena u ugovoru, a opet je stigao veci racun.
Gospodjica iz Beogradske mi je rekla da je smanjen racun za novu uslugu "odrzavanja i tehnicke podrske", ali nije umanjen za neko povecanje cene koje su imali u junu/julu.

Tu sam vec krenuo da gorim. Platio sam joj cifru koja je naznacena u ugovoru i rekao da pise reklamaciju ili zahtev za smanjenje pretplate ili sta god hoce samo da se resi vise ta situacija.
Ona je nesto napisala i rekla mi je da ce me neko kontaktirati u narednom vremenskom periodu.

Par dana kasnije me zove nova gospodjica na mobilni i javlja mi da mi je zahtev za smanjenje na cenu u ugovoru odbijen.
Pitao sam je kulturno, zasto mi je odbijen kada gospodin koji me je zvao mi je rekao da mi je prihvaceno smanjenje za ugovorenu cenu, ona je krenula kao papagaj da ponavlja da mi on to nije rekao, da je to nemoguce.
U tom trenutku sam izgoreo i krenuo sam da galamim.
Posle 15-ak minuta galame i rasprave i njenog ponavljanja kao papagaj da se stvari koje su mi licno javili, koje sam licno cuo svojim usima da se nisu desile, da je to samo plod moje maste.

Rekla mi je da pisem mail opet na [email protected].
Na sta smo se ljudski rastali sa zavrsnim recima "Ma idi bre u P materinu".

Napisao sam mail, u kome sam objasnio clan 87 i celokupno iskustvo koje sam imao i gle cuda, odgovara mi najnovija gospodja/djica i kaze da mi je prihvaceno smanjenje cene na originalnu koja je naznacena u ugovoru + umanjenje dodatno za aktuelni racun za vec placeno uvecanje od prethodnih racuna.

Nadam se da je ovo kraj igranke.

Zakljucak koji sam izveo je da sigurno dobrih 80% ljudi koji rade tamo nemaju predstavu sta se desava. Samo ponavljaju fraze koje ih nauce.
Bukvalno bi bilo efikasnije da zaposle istrenirane papagaje koji bi ponavljali jednu te istu pesmu, jer tako bi barem bila jasna granica izmedju ljudi i papagaja.
Ovako mora da se desifruje da li je covek, da li ima svest, karakter, interesovanje, vestinu ili autoritet za to cime se bavi ili bi trebalo da mu dam kreker.
 
Da li samo kod mene televizija na Laki boksu na svakih pola sata (nisam merio, odokativno) secne, tj. zakoči se slika na sekund pa nastavi, dok ton radi kako treba?
 
Kod nas u zgradi u Nišu radili kampanju za optički internet. Stanari i upravnik dali saglasnost. Kada je trebalo da krenu u realizaciju odustali sa obrazloženjem da im se ne isplati da uvode odmah za jednog korisnika. Zgrada pored ima njihovu optiku ali im se ne isplati da vuku kabl od 200m. Trenutni operater na lokaciji je omogućio infrastrukturu pa onda jurio korisnike za ugovor. Kada ih kontaktiraš preko kc sve može pa ti kasnije jave da ipak ne može. Da ne pišem da ti sugerišu da glumiš njihovog akvizitera i juriš stanare za uo da bi uveli islugu. Verujem da im je optika dobra kako se ovde navodi, ali im je komunikacija zaposlenih nula.
 
Sticajem okolnosti (selim se u neko dogledno vreme) sam zaglavljen sa ADSL netom. Nisam pod ugovorom.
Elem, danas mi je stigao račun uvećan za 250 din.

Neka nova stavka (koja nije postojala u prethodnim računima) glasi: "Usluga održavanja i podrške za xDSL pristup od 01/01/2023 do 31/01/2023 - 250 din"

Sutra ću naravno do poslovnice da se svađam, ali, da li je neko dobio ovakvu glupost?
 
Sticajem okolnosti (selim se u neko dogledno vreme) sam zaglavljen sa ADSL netom. Nisam pod ugovorom.
Elem, danas mi je stigao račun uvećan za 250 din.

Neka nova stavka (koja nije postojala u prethodnim računima) glasi: "Usluga održavanja i podrške za xDSL pristup od 01/01/2023 do 31/01/2023 - 250 din"

Sutra ću naravno do poslovnice da se svađam, ali, da li je neko dobio ovakvu glupost?
Malo prelistaj unazad 10tak strana imas sve informacije nacices se u porukama... Da se ne ponavljamo
Da bi postedeo sebe a i te radnice koje nista nece moci da ti pomognu vise od nas odmah angazuj ratel ili advokata ako zelis staru cenu mada ti i nisi pod ugovorom maksimalno ces dobiti tih 250 dinara

svakako se saoosecam sa tobom ...
Kod nas u zgradi u Nišu radili kampanju za optički internet. Stanari i upravnik dali saglasnost. Kada je trebalo da krenu u realizaciju odustali sa obrazloženjem da im se ne isplati da uvode odmah za jednog korisnika. Zgrada pored ima njihovu optiku ali im se ne isplati da vuku kabl od 200m. Trenutni operater na lokaciji je omogućio infrastrukturu pa onda jurio korisnike za ugovor. Kada ih kontaktiraš preko kc sve može pa ti kasnije jave da ipak ne može. Da ne pišem da ti sugerišu da glumiš njihovog akvizitera i juriš stanare za uo da bi uveli islugu. Verujem da im je optika dobra kako se ovde navodi, ali im je komunikacija zaposlenih nula.
Pa nece ni drugi provajderi nigde za jednog ima neki minimum, ja sam tako pre nego sto su uveli ostatku zgrade isto tako pitao posto ulaz pored ima ista prica 200m kabla ne isplati se i posle kad je bio neki tehnicarmi namestao adsl kazem da pita svog sefa koliko kosta da cu ja platiti kabl i sve nazvao i sredili za 20000 e sad ako ti bas treba i isplati ti se trazi da ti finansiras kabl , meni je bilo tada mnogo bitnije da imam optiku nego 20000 :), btw dve godine kasnije su celoj zgradi uveli za dz
 
Poslednja izmena:
To je GPON Light, "bolji" WiFi koji generalno radi ok, mada ima zabadanja sa brzinom (prijavljivali su korisnici).
 
Pa nije ni upload 200 :D :D

A kakav je: pa to zavisi i od tehnologije kojom ti realizuju taj paket (da li je FTTH optika ili "optika sa WiFI antenama" Orion specijalitet) + lokacije/adrese / čvorišta. U smislu količina i dužina prekida može drastično da varira kod različitih Orion korisnika.
 
Nazad
Vrh Dno