Šta je novo?

Orion Telekom

Ako sad lupe još +350 din i pređu magičnu granicu od 2000 din za internet uslugu e pa onda ću već da se zamislim šta raditi: menjati provajdera (i time dobiti neke dž mesece) ili ostati na Orion prepaid ali tražiti promenu na paket sa nižom brzinom (sa 500 na 200 Mbps, i još gore sa 50 na 20 Mbps upload :( ) zbog niže cene. Jer na prepaid nema cenkanja i popusta, a postpaid ugovor u kom piše ona cifra 20.000 din za uvođenje (još nakon što sam platio uvođenje kad sam uzeo prepaid) neću da potpisujem.
Jesi li siguran da na prepaid nema cenkanja i popusta? :)
 
Nisam probao. Prepaid koliko znam ne nude "akviziteri".
To bi verovatno? zahtevalo promene na portalu za plaćanja da mogu da ti zveknu popuste za svaku buduću uplatu meseca usluge.

Nisam probao da se "ciganim" i tipa pretim da ću otići kod Supernove koja nudi 12 meseci po dinar 🤣🤣
 
Pozdrav, imam jedno pitanje u vezi Gpon light tehnologije za napredne korisnike. Naime pre nego što sam uzeo paket DO 600/120 Mbps, moj komšija je imao do 200/30 Mbps. E sada, dešavalo se da mu brzina padne na 94 Mbps, i nakon poziva korisničkoj podršci, oni resetuju konekciju i vrati se puna brzina. Od večeras se i meni to dešava, s tim što im ja neću prijaviti problem, već ću 3 dana za redom raditi speedtest preko ratel net test aplikacije, a onda prigovor proslediti ratelu, kao i zahtev za raskid ugovora bez penala. Komšiji se to dešava od juna, svakog meseca mu umanjuju račun, kažu da imaju problema u linku između dve antene, i uvek se vade na to da su otklonili smetnje u roku od 48h od prijave. Trenutna brzina mi je 94/94 Mbps, dakle nije do kompjutera, jer sam pre 3 dana merio 587/116 Mbps, na Wi-Fi dobijam takođe identičnu brzinu od 94/94 Mbps.
 
@NecaBG Isti problem imam, prijavio juče kvar i ništa za sad. Verovatno ću i ja tražiti raskid.
 
Meni su zbog poskupljenja ponudili 2500/500 paket ili orion tv posto kod njih samo net imam, obe opcije do kraja ugovorne obaveze
 
@Imotep95 @NecaBG
Vama sa postpaid GPON Light u ugovoru piše 60.000 din trošak za uvođenje usluge? Ili "samo" 20.000 kao sa GPON / FTTH?
"Samo" 20000 din, iako sam pre toga bio prepaid korisnik, i imam ugovor, tj dokaz da sam platio instalaciju 4500 din. Mogu oni da prete sa tim priključkom, ali brzina od 94 Mbps nije ni blizu 600 Mbps, tako da ću ili raskinuti ugovor, ili će svaki mesec umanjivati račun za 50% , to je onda ok cena😂
@NecaBG Isti problem imam, prijavio juče kvar i ništa za sad. Verovatno ću i ja tražiti raskid.
Tu imaju očigledno neki problem, moj komšija im od juna prijavljuje taj problem, međutim nikako da ga reše trajno. Bude brzina ok 2-3 dana, i onda opet sve po starom. Kao da kada padne kiša poremeti link, i oprema se sama prebacuje na 100Mbps režim da bi održala konekciju.
 
Nije mi jasno cemu sva ta kukanjava. Ustvari jasno mi je, al mi nije jasno zasto trpite sav taj vandalizam od strane Oriona. Ako vam nesto ne odgovara, imate i vise nego dovoljno alternativa, makar za one koji zive u Beogradu. Raskinite ugovor bez penala, imate pravo na to, predjite kod drugog provajdera i prenesite svoju kuknjavu tamo.

Koliko mogu da primetim, ovde je vecini Orion los. Pa ko vas tera da ostanete sa Orionom? A da, drugi su duplo skuplji pa vam se bas i ne prelazi tamo. Al bitno je da se kuka i zapomaze. To je u ljudskoj prirodi. Kad sve radi ok, slabo ko pohvali, ali kad nesto ne radi, ajoooj.

Jedva cekam da me napljuju svi ovi sto ce se naci uvredjeni ovim postom
 
Poslednja izmena:
Nije mi jasno cemu sva ta kukanjava. Ustvari jasno mi je, al mi nije jasno zasto trpite sav taj vandalizam od strane Oriona. Ako vam nesto ne odgovara, imate i vise nego dovoljno alternativa, makar za one koji zive u Beogradu. Raskinite ugovor bez penala, imate pravo na to, predjite kod drugog provajdera i prenesite svoju kuknjavu tamo.

Koliko mogu da primetim, ovde je vecini Orion los. Pa ko vas tera da ostanete sa Orionom? A da, drugi su duplo skuplji pa vam se bas i ne prelazi tamo. Al bitno je da se kuka i zapomaze. To je u ljudskoj prirodi. Kad sve radi ok, slabo ko pohvali, ali kad nesto ne radi, ajoooj.

Jedva cekam da me napljuju svi ovi sto ce se naci uvredjeni ovim postom
Evo meni Orion nije los uopste. Net opticki, stabilan. Kanali korektni (fali Nova S i za to ih smaram), usluga isto korektna.
Ali ova poskupljenja dok si pod ugovorenom obavezom mora da prestane. Ponizavajuce je. Jos kada se doda na to da novim korisnicima daju istu tu uslugu sa 50%, osecam se kao da pishaju po meni.
Jutros videh da su povukli ovo za 50% na nove korisnike. Ocigledno ih je ovo dobro udarilo.

Cekam i dalje poziv, i buduci da im je usluga okej, ali nisam okej sa ovime da povecaju cenu, ne znam sta da radim.
Treba mi potvrda samo od nekoga od Vas da li je uspeo da raskine ugovorenu obavezu skoro, kao i da li je uspeo to bez penala. Vidim da je efektiva izbacila sta mozemo da dobijemo kao zamenu, a pri tome raskid ugovora pominje kao da je Orion "ok" subjekat sa kojim se moze dogovoriti raskid, lol.
(ps. Ja nisam video na onom njihovom sajtu, koji nikad ne posecujem, "obavestenje o poskupljnju")
 
Radi internet dosta korektno, TV isto vema sam zadovoljan, ono sto nije korektno je povecanje cena za vreme UO, trebali su kkako kome istice ugovor a pri obnavljanju novog uvesti novi namet, gledajuci na duzi rok isto bi se dobilo.

Neka puste neke nove kanale. dodatni sadrzaj i td. (npr. Discovery kanal, Nova S, ili neku novu uslugu barem za praznike....)
 
Ali ova poskupljenja dok si pod ugovorenom obavezom mora da prestane. Ponizavajuce je. Jos kada se doda na to da novim korisnicima daju istu tu uslugu sa 50%, osecam se kao da pishaju po meni.
Jutros videh da su povukli ovo za 50% na nove korisnike. Ocigledno ih je ovo dobro udarilo.
To su nudili za nove korisnike koji se prijave do kraja novembra i cena je bila oko 1250 mislim za net+tv, ne znam koja brzina, tokom 2 godine UO. U isto vreme su nama povecali cenu i sada mi nije jasno koliko im sta kosta kad imaju po 5 razlicitih cena za isti paket. Verujem da ni sami ne znaju.
Ne bih imao primedbi da su mi odmah rekli da im je net 2000 umesto 1000, pa da me ne cimaju svakih nekoliko meseci, pristao bih ja i na to i njima bi se vise isplatilo. Ali svi nasi provajderi bi da se mi bavimo njima, sto nama svakako nije interesantno.
Sto se kvaliteta veze tice, brzina svima oscilira, sto je u najvecoj meri posledica losih rutera i modema. Ja sam morao da kupim ruter wifi6 da bih se oslobodio cestih prekida, a sada sam i za drugi link narucio AP takodje wifi6, jer oni te rutere nerado daju. Nadam se da cu taj problem resiti.
Sto se tice dokumentarnih kanala, discovery i sl. oni su jako malobrojni, pa ja koristim sbb za sve mreze, inace o sbb i mts nemam dobro misljenje jer su bahati i za svaku sitnicu prete. Upravo zbog tih pretnji, kad god mogu biram pripejd usluge i u svakom trenutku mogu da ih otkacim.
 
Pozdrav, imam jedno pitanje u vezi Gpon light tehnologije za napredne korisnike. Naime pre nego što sam uzeo paket DO 600/120 Mbps, moj komšija je imao do 200/30 Mbps. E sada, dešavalo se da mu brzina padne na 94 Mbps, i nakon poziva korisničkoj podršci, oni resetuju konekciju i vrati se puna brzina. Od večeras se i meni to dešava, s tim što im ja neću prijaviti problem, već ću 3 dana za redom raditi speedtest preko ratel net test aplikacije, a onda prigovor proslediti ratelu, kao i zahtev za raskid ugovora bez penala. Komšiji se to dešava od juna, svakog meseca mu umanjuju račun, kažu da imaju problema u linku između dve antene, i uvek se vade na to da su otklonili smetnje u roku od 48h od prijave. Trenutna brzina mi je 94/94 Mbps, dakle nije do kompjutera, jer sam pre 3 dana merio 587/116 Mbps, na Wi-Fi dobijam takođe identičnu brzinu od 94/94 Mbps.
Ne radis pravilno, RATEL moze da reaguje tek ako Operater nije resio problem u roku od 14 dana, dakle, prvo moras da podneses tiket Orionu, da ga obnavljas ukoliko ga zatvore a problem ostane i tek posle 14 radnih dana mozes da se zalis RATEL-u.

Sto se tice konkretnog problema, on nije vezan za link gotovo sigurno, vec brzina etherneta pada sa 1000 na 100. Problem moze biti sf, a to ces znati ukoliko dok pricas sa operaterom oni resetuju konekciju i vrati se na 1000 odmah ili gora varijanta hw gde je onda problem sa nekim od lan kablova ili switcheva ili eth adaptera na samim antenama. U svakom slucaju, moraju da krenu lancano da resavaju metodom eliminacije i nadju gde je tacno problem, sto nije nemoguce ali je ovako lakse.
 
Upravo se to dešava, dok pričam sa operaterom, resetuju konekciju i brzina se vrati u normalu. Samo što oni taj problem očigledno ne žele da reše, jer moj komšija ima od juna tačno 37 prijava vezano za brzinu, ratel mu je rekao da meri tri dana za redom brzinu preko njihovog portala, i tek onda imaju osnova za reagovanje. Skoro svakog meseca mu umanjuju račun, ali problem očigledno nisu u stanju da reše.
Dakle ne pomaže restart rutera, već svaki put kada je problem prisutan, mora da se zove podrška i oni vrate brzinu daljinskim putem.
 
Tačno sam posle ovog posta prestao da razmišljam da li preći na gpon light sa ethernet optike pošto su prodati telekomu i najverovatnije sleduje krah ovog provajdera kojeg imam kao i kod exe neta u Nišu uz uvaljivanje novih ugovora i cena.
Ne mogu da dozvolim sebi da plaćam nešto za šta moram da 37 puta zovem podršku i što sam na wifi prošao 2015.godine. Do sada sam za 7 godina podršku operatera zvao jednom kad nisam mogao da se setim pristupnih parametara za ppoe jer sam čačkao podešavanja.
 
Dobio sam njihov novi Laki box 4k. Da li neko zna kako isključiti HDR na njemu? Sa uključenim HDR, slika je 4x lošija nego na starom boxu.
Opcija sa onim disable color depth ne radi. I dalje prikazuje HDR only modove na podešavanju slike. Hisense 65U7QF je tv.
 
Pozdrav svima,

i ja sam se žalio na iznos računa i dobio sam sledeći odgovor:

"Poštovani,

U vezi sa Vašim emailom upućenim dana 12.12.2022. godine, zavedenim u Orion telekomu pod brojem ********, obaveštavamo Vas o sledećem:

U vezi sa Vašim navodima koji se odnose na povećanje cene, obaveštavamo Vas da je Orion telekom doneo odluku da će od dana 01.11.2022. godine za sve korisnike koji uslugu ostvaruju preko Orion telekom internet servisa biti naplaćena usluga održavanja i podrške kao posebna stavka na mesečnom računu.

Ova usluga je do sada bila sastavni deo ugovorenog paketa i bila je naplaćena kroz sve mesečne pretplate u ponudi Orion telekoma gde je određeni iznos od ukupno naplaćenog iznosa pretplate (sa PDV-om) bio predviđen za pružanje usluge održavanja i podrške.

Izdvajanjem usluge održavanja i podrške kao posebne usluge i kreiranjem različitih nivoa cena za korisnike u odnosu na tehnologiju preko koje korisnik prima osnovni servis internet konekcije, a koje će i ubuduće biti sastavni deo svake ponude i ugovora za rezidencijalne korisnike, Orion telekom će moći da isprati privredni i ekonomski uticaj na troškove održavanja i podrške za osnovni internet servis i da svojim korisnicima transparentno prikaže cenu ovog servisa i prilagodi ga razlikama koje proizilaze iz infrastrukture i tehnoloških rešenja u odnosnu na tehnolgiju preko koje se korisniku pruža osnovni internet servis. Na ovaj način konačni iznos za naplatu svim Orion telekom korisnicima će biti povećan za iznos nove izdvojene usluge u skladu sa tehnologijom pristupa internetu.

U skladu sa navedenim, kao i odredbama Opštih uslova, Orion telekom je mesec dana unapred, odnosno dana 30.9.2022. godine pojedinačno obavestio korisnike o nameri povećanja cene za održavanje i podršku za osnovni internet servis (putem obaveštenja na web strani Orion telekoma od dana 30.9.2022. godine i dodatno insertovanjem objave na korisničkom portalu eRačun).

Opštim uslovima pružanja i korišćenja elektronskih komunikacionih usluga definisano je da su Opšti uslovi, cenovnik i druga opšta akta operatora koja regulišu uzajamna prava i obaveze operatora i korisnika podložna promenama. Operator je dužan da na pogodan način najmanje mesec dana unapred pojedinačno obavesti korisnike, o nameri jednostrane izmene ugovorenih uslova pružanja usluge, kao i o pravu korisnika na raskid ugovora pre isteka perioda na koji je zaključen.

Korisnik ima pravo da, po prijemu obaveštenja iz prethodne tačke, raskine ugovor bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, pod uslovom da se najavljenim jednostranim izmenama bitno menjaju uslovi pod kojima je ugovor zaključen, na način koji nije na korist pretplatnika, a naročito u pogledu specifikacije usluga (sadržaj paketa) i uslova za korišćenje usluga u vezi sa ponuđenim promotivnim pogodnostima. Korisnik pravo na raskid ugovora zbog izmena uslova pružanja usluge može iskoristiti najkasnije do stupanja izmena na snagu.

Po prijemu prigovora, uzimajući u obzir Vaše navode, nakon izvršene provere naloga umanjen je račun za mesec novembar u iznosu od *. RSD, te Vas obaveštavamo da će iznos računa ostati nepromenjen, dok će se usluga održavanja i podrške fakturisati u okviru ugovorene cene.

Orion telekom nastoji da svim svojim korisnicima obezbedi inovativna i najkvalitetnija telekomunikaciona rešenja, servise i usluge ali i da na efikasan način rešava sve eventualne probleme, te Vas u tom smislu uveravamo da činimo sve profesionalne napore u pravcu zadovoljenja potreba naših korisnika kao i podrške u slučaju tehničkih problema.

Izvinjavamo se ukoliko je došlo do neprijatnosti i zahvaljujemo na strpljenju i ukazanom poverenju."

Da li to sad znači da je moja žalba urodila plodom? Račun će ostati po starom bez stavke "održavanja"?
 
Mislim da je sve jasno iz ovoga sto su poslali.
 
Tu imaju očigledno neki problem, moj komšija im od juna prijavljuje taj problem, međutim nikako da ga reše trajno. Bude brzina ok 2-3 dana, i onda opet sve po starom. Kao da kada padne kiša poremeti link, i oprema se sama prebacuje na 100Mbps režim da bi održala konekciju.
Problem je los kabl ili konektori od njihovog switcha do tebe(i tvog komsije) ako probleme imate u razlicitom trenutku, ili izmedju njihovog sw i 60ghz antene ako imate problem istovremeno.
Oni urade down/up etherneta, veza se vrati na 1g i to onda opet radi... jednotavno treba da promene kabl/konektore i bice sve ok :)
 
Pozdrav svima,

i ja sam se žalio na iznos računa i dobio sam sledeći odgovor:

"Poštovani,

U vezi sa Vašim emailom upućenim dana 12.12.2022. godine, zavedenim u Orion telekomu pod brojem ********, obaveštavamo Vas o sledećem:

U vezi sa Vašim navodima koji se odnose na povećanje cene, obaveštavamo Vas da je Orion telekom doneo odluku da će od dana 01.11.2022. godine za sve korisnike koji uslugu ostvaruju preko Orion telekom internet servisa biti naplaćena usluga održavanja i podrške kao posebna stavka na mesečnom računu.

Ova usluga je do sada bila sastavni deo ugovorenog paketa i bila je naplaćena kroz sve mesečne pretplate u ponudi Orion telekoma gde je određeni iznos od ukupno naplaćenog iznosa pretplate (sa PDV-om) bio predviđen za pružanje usluge održavanja i podrške.

Izdvajanjem usluge održavanja i podrške kao posebne usluge i kreiranjem različitih nivoa cena za korisnike u odnosu na tehnologiju preko koje korisnik prima osnovni servis internet konekcije, a koje će i ubuduće biti sastavni deo svake ponude i ugovora za rezidencijalne korisnike, Orion telekom će moći da isprati privredni i ekonomski uticaj na troškove održavanja i podrške za osnovni internet servis i da svojim korisnicima transparentno prikaže cenu ovog servisa i prilagodi ga razlikama koje proizilaze iz infrastrukture i tehnoloških rešenja u odnosnu na tehnolgiju preko koje se korisniku pruža osnovni internet servis. Na ovaj način konačni iznos za naplatu svim Orion telekom korisnicima će biti povećan za iznos nove izdvojene usluge u skladu sa tehnologijom pristupa internetu.

U skladu sa navedenim, kao i odredbama Opštih uslova, Orion telekom je mesec dana unapred, odnosno dana 30.9.2022. godine pojedinačno obavestio korisnike o nameri povećanja cene za održavanje i podršku za osnovni internet servis (putem obaveštenja na web strani Orion telekoma od dana 30.9.2022. godine i dodatno insertovanjem objave na korisničkom portalu eRačun).

Opštim uslovima pružanja i korišćenja elektronskih komunikacionih usluga definisano je da su Opšti uslovi, cenovnik i druga opšta akta operatora koja regulišu uzajamna prava i obaveze operatora i korisnika podložna promenama. Operator je dužan da na pogodan način najmanje mesec dana unapred pojedinačno obavesti korisnike, o nameri jednostrane izmene ugovorenih uslova pružanja usluge, kao i o pravu korisnika na raskid ugovora pre isteka perioda na koji je zaključen.

Korisnik ima pravo da, po prijemu obaveštenja iz prethodne tačke, raskine ugovor bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, pod uslovom da se najavljenim jednostranim izmenama bitno menjaju uslovi pod kojima je ugovor zaključen, na način koji nije na korist pretplatnika, a naročito u pogledu specifikacije usluga (sadržaj paketa) i uslova za korišćenje usluga u vezi sa ponuđenim promotivnim pogodnostima. Korisnik pravo na raskid ugovora zbog izmena uslova pružanja usluge može iskoristiti najkasnije do stupanja izmena na snagu.

Po prijemu prigovora, uzimajući u obzir Vaše navode, nakon izvršene provere naloga umanjen je račun za mesec novembar u iznosu od *. RSD, te Vas obaveštavamo da će iznos računa ostati nepromenjen, dok će se usluga održavanja i podrške fakturisati u okviru ugovorene cene.

Orion telekom nastoji da svim svojim korisnicima obezbedi inovativna i najkvalitetnija telekomunikaciona rešenja, servise i usluge ali i da na efikasan način rešava sve eventualne probleme, te Vas u tom smislu uveravamo da činimo sve profesionalne napore u pravcu zadovoljenja potreba naših korisnika kao i podrške u slučaju tehničkih problema.

Izvinjavamo se ukoliko je došlo do neprijatnosti i zahvaljujemo na strpljenju i ukazanom poverenju."

Da li to sad znači da je moja žalba urodila plodom? Račun će ostati po starom bez stavke "održavanja"?
Ostace ti cena ista kao i pre poskupljenja, ako naplate ponovo sledeci mesec pozovi se na ovu poruku
 
U skladu sa navedenim, kao i odredbama Opštih uslova, Orion telekom je mesec dana unapred, odnosno dana 30.9.2022. godine pojedinačno obavestio korisnike o nameri povećanja cene za održavanje i podršku za osnovni internet servis (putem obaveštenja na web strani Orion telekoma od dana 30.9.2022. godine i dodatno insertovanjem objave na korisničkom portalu eRačun).
Koji su ovo lazovi!
 
"... obaveštavamo Vas da je Orion telekom doneo odluku da će od dana 01.11.2022. godine za sve korisnike koji uslugu ostvaruju preko Orion telekom internet servisa biti naplaćena usluga održavanja i podrške kao posebna stavka na mesečnom računu.

Ova usluga je do sada bila sastavni deo ugovorenog paketa
i bila je naplaćena kroz sve mesečne pretplate u ponudi Orion telekoma gde je određeni iznos od ukupno naplaćenog iznosa pretplate (sa PDV-om) bio predviđen za pružanje usluge održavanja i podrške."
__________

U prevodu - naplaticemo vam to isto i van paketa.
 
Ne bih ja rekao da će da ti ukinu podršku i održavanje? 😭😭😭
I meni su negativno odgovorili, sad čekam RATEL da vidimo šta oni mogu? Da li je neko pokušao preko Ratela da ostvari svoja prava i koliko se čeka na odgovor?
 
@kota76
Meni su naplatili ovo iako su obecali da nece, pa sam se pozvao na e mail gde su se izjasnili da nece naplacivati, znaci iz dva puta sam morao da se branim od ovoga iako sam potpisao ugovor koji je trebalo da me stiti od poskupljenja. Tako da, sa orionom je sve moguce, mada za ove 2.5 godije koliko sam kod njih nisam imao negativnih iskustava sto se tice celokupne usluge. Oni su u principu pilicarska firma gde probaju nesto pa ako im prodje prodje.
Mada evo kod mene dosao i supernova opticki, slucajno saznao, u firmi gde radim dolazili monteri pa pitam jednog da li ima optika, on poslao moj broj nekok kolegi koji me je zvao i za dual pakete minumum nudio 14m za dinar, mada iskreno meni se cini da je orion manje zlo od supernove. Posle par dana nadjoh i letak pored vrata, samo sto zanimljivo svoje usluge na tom letku nude istovremeno i mts i supernova, sa jedne strane mts, sa druge supernova.
 
Optika im je odlična i to kao višegodišnji korisnik mogu da potvrdim. Sve ostalo manje-više, ali su u zadnje vreme počeli baš da zaj...vaju i malo po malo menjaju uslove. Pa po sistemu app i uvek kao nešto gratis ti dodaju na paket, klasično pilićarenje. Ali sa ovim poskupljenjem, drugim u prethodnih šest meseci baš su preterali i ako ne pre, čim istekne Ugovor -ĆAO! Preteraše ga brate!!
 
@kota76
Meni su naplatili ovo iako su obecali da nece, pa sam se pozvao na e mail gde su se izjasnili da nece naplacivati, znaci iz dva puta sam morao da se branim od ovoga iako sam potpisao ugovor koji je trebalo da me stiti od poskupljenja. Tako da, sa orionom je sve moguce, mada za ove 2.5 godije koliko sam kod njih nisam imao negativnih iskustava sto se tice celokupne usluge. Oni su u principu pilicarska firma gde probaju nesto pa ako im prodje prodje.
Mada evo kod mene dosao i supernova opticki, slucajno saznao, u firmi gde radim dolazili monteri pa pitam jednog da li ima optika, on poslao moj broj nekok kolegi koji me je zvao i za dual pakete minumum nudio 14m za dinar, mada iskreno meni se cini da je orion manje zlo od supernove. Posle par dana nadjoh i letak pored vrata, samo sto zanimljivo svoje usluge na tom letku nude istovremeno i mts i supernova, sa jedne strane mts, sa druge supernova.
Oni jednostavno nepostuju korisnike od kojih zive i zato to rade,i zato sto smo banana drzava po nekim pitanjima.
 
Meni nemaju sta gratis da uvale jer koristim samo internet :D
 
Nazad
Vrh Dno