Pozdrav svima,
i ja sam se žalio na iznos računa i dobio sam sledeći odgovor:
"Poštovani,
U vezi sa Vašim emailom upućenim dana 12.12.2022. godine, zavedenim u Orion telekomu pod brojem ********, obaveštavamo Vas o sledećem:
U vezi sa Vašim navodima koji se odnose na povećanje cene, obaveštavamo Vas da je Orion telekom doneo odluku da će od dana 01.11.2022. godine za sve korisnike koji uslugu ostvaruju preko Orion telekom internet servisa biti naplaćena usluga održavanja i podrške kao posebna stavka na mesečnom računu.
Ova usluga je do sada bila sastavni deo ugovorenog paketa i bila je naplaćena kroz sve mesečne pretplate u ponudi Orion telekoma gde je određeni iznos od ukupno naplaćenog iznosa pretplate (sa PDV-om) bio predviđen za pružanje usluge održavanja i podrške.
Izdvajanjem usluge održavanja i podrške kao posebne usluge i kreiranjem različitih nivoa cena za korisnike u odnosu na tehnologiju preko koje korisnik prima osnovni servis internet konekcije, a koje će i ubuduće biti sastavni deo svake ponude i ugovora za rezidencijalne korisnike, Orion telekom će moći da isprati privredni i ekonomski uticaj na troškove održavanja i podrške za osnovni internet servis i da svojim korisnicima transparentno prikaže cenu ovog servisa i prilagodi ga razlikama koje proizilaze iz infrastrukture i tehnoloških rešenja u odnosnu na tehnolgiju preko koje se korisniku pruža osnovni internet servis. Na ovaj način konačni iznos za naplatu svim Orion telekom korisnicima će biti povećan za iznos nove izdvojene usluge u skladu sa tehnologijom pristupa internetu.
U skladu sa navedenim, kao i odredbama Opštih uslova, Orion telekom je mesec dana unapred, odnosno dana 30.9.2022. godine pojedinačno obavestio korisnike o nameri povećanja cene za održavanje i podršku za osnovni internet servis (putem obaveštenja na web strani Orion telekoma od dana 30.9.2022. godine i dodatno insertovanjem objave na korisničkom portalu eRačun).
Opštim uslovima pružanja i korišćenja elektronskih komunikacionih usluga definisano je da su Opšti uslovi, cenovnik i druga opšta akta operatora koja regulišu uzajamna prava i obaveze operatora i korisnika podložna promenama. Operator je dužan da na pogodan način najmanje mesec dana unapred pojedinačno obavesti korisnike, o nameri jednostrane izmene ugovorenih uslova pružanja usluge, kao i o pravu korisnika na raskid ugovora pre isteka perioda na koji je zaključen.
Korisnik ima pravo da, po prijemu obaveštenja iz prethodne tačke, raskine ugovor bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, pod uslovom da se najavljenim jednostranim izmenama bitno menjaju uslovi pod kojima je ugovor zaključen, na način koji nije na korist pretplatnika, a naročito u pogledu specifikacije usluga (sadržaj paketa) i uslova za korišćenje usluga u vezi sa ponuđenim promotivnim pogodnostima. Korisnik pravo na raskid ugovora zbog izmena uslova pružanja usluge može iskoristiti najkasnije do stupanja izmena na snagu.
Po prijemu prigovora, uzimajući u obzir Vaše navode, nakon izvršene provere naloga umanjen je račun za mesec novembar u iznosu od *. RSD, te Vas obaveštavamo da će iznos računa ostati nepromenjen, dok će se usluga održavanja i podrške fakturisati u okviru ugovorene cene.
Orion telekom nastoji da svim svojim korisnicima obezbedi inovativna i najkvalitetnija telekomunikaciona rešenja, servise i usluge ali i da na efikasan način rešava sve eventualne probleme, te Vas u tom smislu uveravamo da činimo sve profesionalne napore u pravcu zadovoljenja potreba naših korisnika kao i podrške u slučaju tehničkih problema.
Izvinjavamo se ukoliko je došlo do neprijatnosti i zahvaljujemo na strpljenju i ukazanom poverenju."
Da li to sad znači da je moja žalba urodila plodom? Račun će ostati po starom bez stavke "održavanja"?