Šta je novo?

Orion Telekom

a koji uslov su tebi promenili da bi trazio raskid ? Ovo vazi samo ko zeli ko ne zeli sve ostaje isto.
Izvini, a gde to piše?

Ja vidim da piše:
"OBAVEŠTENJE O POVEĆANJU BRZINE I IZMENI USLOVA ZA ORION KORISNIKE OPTIČKOG INTERNETA
31.03.2021"

Znači, izmena uslova i to jednostrana. Nit mi traže dozvolu za izmenu, nit mi nude opciju da odbijem izmenu.
Jedina opcija koja mi je bila ponudjena jeste da ne reagujem u roku od 30 dana i da na taj način prihvatim izmenu.

ja sam testirao tako sto imam dva kompa i parelelno pustim testiranje brzine, download je zaista dupliran, a upload se deli, tako da je taj downlod znaci ako imate vise racunara na mrezi.
Tako je - ukoliko imate više računara na mreži koji u istom trenutku downloaduju velike fajlove sa različitih servera koji mogu da podnesu opterećenje od više GBps i da iskoriste tu brzinu downloada onda taj download zaista znači.
U stvarnom svetu ne.
U stvarnom svetu problematično je čak i izmeriti tu brzinu uz pomoć servera napravljenih namenski za merenje brzine.
 
Poslednja izmena:
Mene zvali danas posto mi istekao ugovor da mi ponude 2,5gb reko al nemate opremu, teta na telefonu ali znate to po portovima ide 1 1 500 reko jeste vi normalni ako uredjaj ima 4 porta ja imam 4 uredjaja na njima kako mislite onda da barem na 1 imam 2,5 , ona pa da upravu ste.....stize nova oprema "uskoro" i ja reko vi hocete da potpisem novi ugovor sada na 2 godine za nesto sto ce da "stigne", posto imam trenutno jako ne standardan ugovor nisu u mogucnosti da mi ponude isto uz novi, reko neka hvala ostavicu trenutni da se sam produzava dok ne prestane da placam, nisam zainteresovan, sreca imam 4 opticke linije da vidimo sta ce supernova, mts i sbb da ponude
 
MTS/Supernova su izgleda krenuli da tonu u zimski san pre vremena jer su blizu ispunjenja kvota koje im je vlast odredila da moraju da ispune. Nešto ne vidim da bi bez tog push-a MTS ikada uvodio optički internet ili radio na bilo kakvom unapređenju mreže. SBB sa druge strane, trenutno ne može ništa a nešto mi govori sve i da mogu to bi išlo na kašičicu po NBGu i centru BGa a ostali bi i dalje vozili viseće coax kablove dok ne pukne pvc izolacija.

Nije mi jasno koja je priča sa Orionom i ovim brzinama, oni baš i nisu pravi konkurent MTSu da bi se cimali. Nadam se da će MTS da odgovori ali mi deluje da oni imaju u planu da za fizičke korisnike 400/160 bude max ponuda u BOX3 još 5-10 godina.
 
S obzirom na stavku na računu "povećanje brzine na mesec dana" verujem da smo svi dobili neku promociju?
Koristim PTT kablovsku, pa me zanima kakva je njihova televizija? Kvalitet slike? Kako radi box? Koristio bi se isključivo za TV, za ostalo imam Smart TV. Da li je moguće instalirati njihov app na neki drugi box, ili android TV? Razmišljam da odjavim PTT KDS - pošto više nemaju SK, niti druge programe iz ponude Uniteda i da uzmem tripple paket kod Oriona - već imam Optiku i tel.

Hvala svima na odgovorima.
Jel moguce da niko nema njihovu televiziju? :D
 
Koliko kosta Laki TV 32" za Orion korisnike? Gledam da uzmem mami, ona svakako hoce neki fox, a kapiram da ovo ne moze da bude nesto gore/bolje, samo jeftinije.
 
Zdravo, da li neko koristi Orion iptv aplikaciju za smart tv? Kakva su iskustva i kako ide naplata ako se registrujes preko mob.broja?
 
app je odlična, prvi mesec je besplatno, posle toga možeš da se registruješ, otvoriš profil i plaćaš pretplatu
potreban je broj mobilnog
 
Jel moguce da niko nema njihovu televiziju? :D
pa uglavnom su aktuelni za net. Meni svakog meseca dolaze na vrata da nude usluge, bas je bio jedan decko prekjuce i nudio mi 1Gbps po ceni 1700 i prvih 12 meseci gratis. Ja inace ne zelim ugovorne obaveze i nisam zainteresovan. Kaze da su tv kanali sa odlicnom slikom... ali znam da su u prepaid katastrofa, ne razlikuju se od onih na besplatnoj aplikaciji. Pretpostavljam da je dobra HD na paketima od preko 3000 din.
Aplikaciju mozes da instaliras na svoj tv box i to je bolje resenje. Kod poste sam bio, iskreno slabiji su sa ponudom od svih ostalih, to im je hronicno. Ako budes prelazio onda ce ti povoljnije biti preko akvizitera.
 
Ja imam i iskreno nije nista specijalno, zavisi kakav si korisnik. Nek ti bude dovoljno to sto preko njih gledam samo Arene a sve ostalo ide preko Eon-a :D
Smart tv app je mnoooogoo bolji nego aplikacija na laki boksu, al je i dalje kilometrima iza Eon smart tv app-a..
 
Ispod sledi jedan poduži zapis o raskidu ugovora sa zlOrionom pre isteka ugovorne obaveze, koga ne zanima slobodno preskočite :)

Evo ja se otreznih od prvih majeva pa da napišem po koju.
29.04 sam konačno otišao i podneo zahtev za raskid ugovora zbog promena 31.03.2021 opisanih ovde:


Povećanje cene paketa mi jednostavno nije odgovaralo i po zakonu imam pravo da raskinem ugovor bez plaćanja bilo kakvih troškova u roku od 30 dana od najave promene što sam i uradio.

Ceo taj dan 29.04 sam se dopisivao sa njihovim korisničkim servisom tražeći da mi dostave Zahtev za raskid korisničkog ugovora, da mogu ljudski da ga odštampam, popunim kući na tenane i samo da im ga predam u poslovnici.

Nivo ludila koji je prikazala njihova zaposlena je daleko premašio 9000. Umesto lepo da mi kaže da ne sme da mi da Zahtev za raskid da ga ne bih izmenio i tako izmenjenog popunio i predao ona se pravila luda i ceo dan me zamajavala pišući citate iz Opštih uslova zlOrion telekoma, i savetovala da tražim Zahtev za raskid od Korisničkog Servisa, pritom svaki put potpisujući se kao radnik korisničkog servisa.

Screenshot_593.png

Pritom je bitno napomenuti da je konkretna poruka bila poslata oko 16h, znači Korisnički servis radi.
Zaključio sam da im je bilo bitno da ih nazovem na fiksni broj, jer za 0800 nema se para, da sačekam na red pa će onda oni meni putem DTMF signala (ili možda Fax? LOL) poslati zahtev.
Elem, pošto ni ja nemam para da zovem fiksni broj i da gubim vreme na čekanje operatera a i živim u 21om veku gde se ovakve stvari završavaju putem tiketa/e-maila,
rešio sam da samostalno sastavim Zahtev za raskid ugovora, jer sam imao priliku da vidim Zahtev za raskid ugovora kod Supernove i ništa bolje nisam očekivao (opravdano) ni kod zlOriona.

Moj zahtev je izgledao ovako:

Screenshot_594.png
Svi bitni podaci navedeni, čak je i citiran zakon na koji se pozivam da olakšam posao njihovoj pravnoj službi. Taman sve lepo stalo na A4 list.
Dok sam sve ovo sklapao u celinu, dok sam tražio gde ću to da odštampam jer glupa krava u knjižari misli da je od krucijalne važnosti iskenirati moj USB flash od 64 GB koji je pun malih fajlova njenim retardiranim antivirusom, dok sam stigao na Banovo brdo i našao Orionovu poslovnicu veličine omanje pekare, radno vreme se bližilo kraju...
Elem, upadam ja u poslovnicu u 19:55 (Rade do 20h) ono ostala jedna cura koja još nije pobegla kući da se priprema za proslavu.
Kažem njoj da sam došao da podnesem zahtev za raskid ugovora, ona nešto promrmlja u vezi sa krajem radnog vremena, ja njoj tutnem moj raskid - rekoh sve je već popunjeno.
I onda kreće interesantna priča. Ona počne da me ubedjuje kako ja ne mogu da zahtevam raskid ugovora "u slobodnoj formi" nego moram da koristim njihov obrazac.
OK - uzmem ja od nje obrazac, krenem da popunjavam, pitam šta da stavim kao broj korisničkog ugovora a ona mi kaže: "Ma ne morate to da popunjavate - popuniću ja sama"
Na to dobija odgovor: "Znači ja samo da potpišem blanko formular a Vi ćete da popunite? To neće da može."
Počne ona opet da se buni u vezi kraja radnog vremena na šta je ja podsetih da sam već doneo gotov i popunjen zahtev za raskid koji samo treba da potpiše i da zavede.
Ona izjavi kako ne sme da potpiše i da prihvati taj moj zahtev za raskid i da može jedino da ga primi kao prilog njihovog zahteva za raskid.
Pokušao sam njoj da objasnim da priča nebuloze i krši zakon ali sam ubrzo shvatio da je to gubljenje vremena pa sam nastavio da popunjavam njihov zahtev za raskid.
Pošto u njihovom formularu ne postoji mesto za napomenu korisnika, tražio sam od nje da upiše u napomenu zaposlenog da postoji zahtev za raskid koji sam ja sastavio i da je on deo zahteva za raskid što je ona i uradila.
Tražio sam da mi se potpiše i na zahtevu koji sam ja sastavio kako bih imao dokaz da je primljen ali je ona to kategorički odbila. Više puta.
Nakon što sam popunio Orionov zahtev za raskid ona mi je rekla da će ga iskopirati i meni dati kopiju dok će oni zadržati original.
Tada sam ja kategorički odbio da mi ostavlja kopiju i tražio original zahteva koji sam popunio i potpisao.
To je i uradila. Skenirala je zahtev i sken poslala "nadležnoj službi" a meni ostavila original.
Kada sam tražio da mi saopšti delovodni broj pod kojim se vodi moj zahtev za raskid, ona je rekla da će me kontaktirati "nadležna služba" i saopštiti taj podatak.
Evo prođe i 07.05 a mene i dalje niko nije kontaktirao iako je zakon jasan što se ovoga tiče:
Pružalac usluge je u zakonskoj obavezi da na reklamaciju odgovori pisanim ili elektronskim putem najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, a da je reši u roku od 15 dana.
I naravno, ispostavilo se da je Orionov zahtev za raskid ugovora još gori od Supernovinog.
Bukvalno te obavezuju u zahtevu za raskid ugovora kao da je u pitanju ugovor, citiraju svoje opšte uslove a onda ispod toga zahtevaju od tebe da pod punom krivičnom i materijalnom odgovornošću potvrdiš da su gore navedeni podaci stvarni(!) i istiniti. Kao da bilo ko osim njih može da odgovara za gluposti koje su izlupali u svojim opštim uslovima...
Ovako izgleda njihov zahtev za raskid ugovora:
Screenshot_595.png

Ja sam pokušao maksimalno da učinim zahtev bezbednim po mene ali me i dalje zanima komentar na sve ovo ljudi koji se više razumeju u zakon i upućeni su u stvari koji rade telekomunikacioni operateri a dobro bi mi došao i savet šta dalje raditi da bi progurao ovu stvar jer je očigledno zapela.
 
Poslednja izmena:
Pisi Ratelu email i objasni im sve sto si ovde sada napisao i sve dokaze koje imas im prosledi. Naravno spremi se na to da ces cekati jedno 20 dana mozda na odgovor.

Ali ako neko moze da ti pomogne i pogura celu pricu to su oni. Kada im posaljes email nazovi ih telefonom pa pokusaj i tako da ubrzas celu stvar.
 
Potrebno je uneti broj telefona i onda je prvi mesec besplatno, bez obaveze da se produži
 
Ček, ček, za povećanje cene saznajem preko foruma ovde, nisu me obavestili ni na koji način...

Korisnički servis im je izuzetno neljubazan i neprofesionalan, zvao pre par meseci da se žalim na internet konekciju, devojka sa kojom sam pričao je u jednom trenutku krenula da viče na mene, ničim izazvano.
 
Ček, ček, za povećanje cene saznajem preko foruma ovde, nisu me obavestili ni na koji način...

Korisnički servis im je izuzetno neljubazan i neprofesionalan, zvao pre par meseci da se žalim na internet konekciju, devojka sa kojom sam pričao je u jednom trenutku krenula da viče na mene, ničim izazvano.
To je uobičajena praksa kod svih operatera. Veliki broj korisnika na žalost kada na njih krenu da viču sa druge strane povijaju glavu.
A što se tiče obaveštenja, to nije regulisano zakonom. Zakon jedino nalaže da operater obavesti korisnika - ne i kako.
Zato svakog jutra posetite sajt vodovoda, elektrodistribucije, da vidite da li ima planiranih isključenja, pa onda Infostan, kablovska, internet, telefon, mobilni... i dobro pretražite sajtove svaki put, jer ta obaveštenja o promeni uslova umeju da se "sakriju".
Ovi iz Oriona još ispali i fer donekle jer im link ka obaveštenju stoji na stranici sa računima (https://edoc-temp.oriontelekom.rs) koja je relativno posećena...
 
Hvala dobrim ljudima koji su mi otkrili "Moj Orion" aplikaciju.
Kao doskorašnji korisnik iPhona, nisam znao da postoji jer za iOs aplikaciju nema se para kao ni za 0800 broj (kao ni za NBS IPS QR)
E sad, baš sam dosta korisnih informacija otkrio u toj aplikaciji recimo da plaćam za gomilu stvari koje ne koristim ili nemam.
Isto tako u aplikaciji piše da je aktivan Tarifni paket:
Optika povećanje brzine na mesec dana DL1000 UL100 Mbps a faktičko stanje je:
Screenshot_1.png
Da li ovo znači da je to maksimum koji može da izvuče to čvorište ili su nešto zabrljali?
 
Meni isto piše u aplikaciji(povećano sa 200/20) i imam 850/100
 
Hvala dobrim ljudima koji su mi otkrili "Moj Orion" aplikaciju.
Kao doskorašnji korisnik iPhona, nisam znao da postoji jer za iOs aplikaciju nema se para kao ni za 0800 broj (kao ni za NBS IPS QR)
Nesto mi kao matorcu nije jasno, sta ti ovo znaci, sta je pisac hteo da kaze. Pises da si imao IPhon koji je skup, 0800 nije valjda da zvanje podrske ide preko 0800 i da se to naplacuje. NBS IPS QR je deo racuna a bancina aplikacija kod koje imas racun obavlja ostatak. Ni SBB nije ima NBS IPS QR ali ja sam malo davio i sad ima, prvo je to moja banka naplacivala 30 din, ja pisamce NBS i pitam zasto 30 din, posle toga vise nije bilo placanja 30 din provizije ako ides preko NBS IPS QR. Ne znam kako je to zakonom regulisano ali sad se skoro na svim racunima koje placam pojavljuje NBS IPS QR, jedino poreska ima NBS IPS QR al su stavili na resenju iznos 00 din i bancin program ne prihvata 00 , da se ne bi lomatao sa njima napravio sam sablom za Poresku, sve placam preko mobilnog koji ima android 8 OS. Koloko kapiram ti raskidas ugovor sa Orionom, kod mene ima provucen Orion u ulazu i komsija hoce da se okaci kod njih, ja sam davno bio na ADSL kod njih, nisu mogli da izvuku vise od 8Mb/s a ladno su mi naplacivali uslugu po ugovoru za 24Mb/s, kad sam raskinuo ugovor i vratio opremu pokazali su se kao najgori pilicari trazili su telefonski kabl da im vratim, imao sam ih na kilo al nisam poneo, to je kablic od 1,5 koji dobijas ili stavis svoj, to su mi naplatili a na buvljaku kod mene mogao sam da kupim 20 takvih kablica za te pare koje su mi uzeli. Orion je bivsi Sezam Neobee i neka firma koja je radila za drzavu, kod mene dok je bio Neobee bili su super korektni, sad Orin je provukao optiku u ulazu kroz Targove kanalice.
 
Poslednja izmena od urednika:
Nesto mi kao matorcu nije jasno, sta ti ovo znaci, sta je pisac hteo da kaze. Pises da si imao IPhon koji je skup, 0800 nije valjda da zvanje podrske ide preko 0800 i da se to naplacuje. NBS IPS QR je deo racuna a bancina aplikacija kod koje imas racun obavlja ostatak. Ni SBB nije ima NBS IPS QR ali ja sam malo davio i sad ima, prvo je to moja banka naplacivala 30 din, ja pisamce NBS i pitam zasto 30 din, posle toga vise nije bilo placanja 30 din provizije ako ides preko NBS IPS QR. Ne znam kako je to zakonom regulisano ali sad se skoro na svim racunima koje placam pojavljuje NBS IPS QR, jedino poreska ima NBS IPS QR al su stavili na resenju iznos 00 din i bancin program ne prihvata 00 , da se ne bi lomatao sa njima napravio sam sablom za Poresku, sve placam preko mobilnog koji ima android 8 OS. Koloko kapiram ti raskidas ugovor sa Orionom, kod mene ima provucen Orion u ulazu i komsija hoce da se okaci kod njih, ja sam davno bio na ADSL kod njih, nisu mogli da izvuku vise od 8Mb/s a ladno su mi naplacivali uslugu po ugovoru za 24Mb/s, kad sam raskinuo ugovor i vratio opremu pokazali su se kao najgori pilicari trazili su telefonski kabl da im vratim, imao sam ih na kilo al nisam poneo, to je kablic od 1,5 koji dobijas ili stavis svoj, to su mi naplatili a na buvljaku kod mene mogao sam da kupim 20 takvih kablica za te pare koje su mi uzeli. Orion je bivsi Sezam Neobee i neka firma koja je radila za drzavu, kod mene dok je bio Neobee bili su super korektni, sad Orin je provukao optiku u ulazu kroz Targove kanalice.
Nadovezao sam se na moj gornji kilometarski post gde sam pričao na čemu sve Orion štedi.
Do skoro sam imao iPhone koji je star 6 godina, kupljen polovan i nije bio skup ali nije u tome poenta nego da nemaju aplikaciju za iOs već samo za Android.
Korisnički servis im je na najobičnijem 011 broju a ne kao kod drugih provajdera na 0800, i dok čekaš da ti se javi operater on ti komotno troši minute iz paketa.
Svi računi koji mi stižu imaju NBS IPS QR osim Orionovog, to što ni SBB to nije imao meni je jako čudno a ti ako si uspeo da se izboriš da to uvedu, svaka čast.
Naplaćivanje 30 dinara je čist lopovluk jer u tom kodu su sadržani svi podaci o uplati i nikakav se dodatni servis ne koristi. Bukvalno je ista procedura kao isčitavanje bar koda.
Šablon je rešenje iz prošlog veka i kako dostavljači usluga malo-malo pa promene broj računa, nije dovoljno efikasno.
Orion jeste bio krš u vreme ADSLa i WiFi interneta ali sada sa optikom su dosta dobri tj. bili su dok nije krenulo ovo ludilo oko povećanja brzina.
Sad se više ne zna ko koji paket ima, ko koji paket plaća i koja je brzina zagarantovana.
 
Poslednja izmena:
@CAMOPEJB je l' ono gore speedtest preko kabla ili wifi-a? I meni su pustili pogresan (manji) paket pa sam ih zvao i pushovali su novu konfiguraciju rutera i sredilo se sve
 
Korisnički servis im je na najobičnijem 011 broju a ne kao kod drugih provajdera na 0800
SBB, Telenor i A1 takodje nemaju 0800 broj a imaju veliki udeo korisnika. Verovatno je trosak 0800 broj i onima koji ga nemaju nije opravdan za visinu poziva.
Naplaćivanje 30 dinara je čist lopovluk jer u tom kodu su sadržani svi podaci o uplati i nikakav se dodatni servis ne koristi.
To banka naplacuje ne izdavalac racuna, a bankarske usluge kostaju a i nisu obavezne ;)
 
@CAMOPEJB je l' ono gore speedtest preko kabla ili wifi-a? I meni su pustili pogresan (manji) paket pa sam ih zvao i pushovali su novu konfiguraciju rutera i sredilo se sve
Preko kabla. Skoči na 360-370 pa se stabilizuje oko 330. 300/30 je paket bio pre promena.
Moraću i ja da njih zovem, da iskoristim poslednji mesec promocije ;)


SBB, Telenor i A1 takodje nemaju 0800 broj a imaju veliki udeo korisnika. Verovatno je trosak 0800 broj i onima koji ga nemaju nije opravdan za visinu poziva.

To banka naplacuje ne izdavalac racuna, a bankarske usluge kostaju a i nisu obavezne ;)
Znaš, ima banaka koje naplaćuju i korišćenje mobilne aplikacije. To je takođe lopovluk. Aplikacija i opcije u aplikaciji su napravljene da privuku korisnike i da kompanija ostane konkurentna na tržištu a ne da bi naplaćivali svaku proveru stanja na računu.
Telenor ima svoj broj koji je besplatan za pozivanje iz mreže. U većini slučajeva se ponaša kao 0800 jer svakako imaš njihov broj ako ih zoveš osim ako si korisnik kućnog interneta.
Onda komuniciraš preko fejsa :poop:
A1 mislim da isto ima besplatne pozive u mreži.
Problem sa Orionom je da on nije mobilni operater da može da obezbedi besplatne pozive u okviru mreže a nema ni besplatan 0800 broj.
 
Nadovezao sam se na moj gornji kilometarski post gde sam pričao na čemu sve Orion štedi.
Do skoro sam imao iPhone koji je star 6 godina, kupljen polovan i nije bio skup ali nije u tome poenta nego da nemaju aplikaciju za iOs već samo za Android.
Korisnički servis im je na najobičnijem 011 broju a ne kao kod drugih provajdera na 0800, i dok čekaš da ti se javi operater on ti komotno troši minute iz paketa.
Svi računi koji mi stižu imaju NBS IPS QR osim Orionovog, to što ni SBB to nije imao meni je jako čudno a ti ako si uspeo da se izboriš da to uvedu, svaka čast.
Naplaćivanje 30 dinara je čist lopovluk jer u tom kodu su sadržani svi podaci o uplati i nikakav se dodatni servis ne koristi. Bukvalno je ista procedura kao isčitavanje bar koda.
Šablon je rešenje iz prošlog veka i kako dostavljači usluga malo-malo pa promene broj računa, nije dovoljno efikasno.
Orion jeste bio krš u vreme ADSLa i WiFi interneta ali sada sa optikom su dosta dobri tj. bili su dok nije krenulo ovo ludilo oko povećanja brzina.
Sad se više ne zna ko koji paket ima, ko koji paket plaća i koja je brzina zagarantovana.
Тако ти је кад имаш Ипхоне, ја сам покушао да ставим женине сестре ипхоне на ћирилицу и српски па ме сви сад исмејавају. Ни СББ нема број на 0800, не видим у чему је ту проблем, обичан број који се лако памти. Проблем је што ти они троше минуте кад их позовеш, на реклами пише да је телефонирање бесплатно. Е сад ја то радим са назови фиксног, са мобилног искључиво Вибер кад причам са људима јер ту деру. Ја имам квоту али никад не испуцам месечну квоту на назови фиксном телефону. NBS IPS QR дигните фрку, пишите НБС, ја сам само давио подршку на СББ а мислим да је то сад и по закону обавезно али увек има изузетака и повлаштених. За тих 30 дин жалио сам се НБС јер то наплаћује банка чију апликацију имаш за плаћање. Код СББ само се мења месец и кад се промени година у свим рачунима, сад пошто има NBS IPS QR само стартујем банчину апликацију и скенирам код, проверим и потврдим плаћање отиском прста. После потврду пошаљем себи на свој емаил на ПЦ, морам то да поскидам на УСБ из маилова и да поделим по фирмама којима плаћам. Мени долазе стално на врата, нудили су ми раскид са СББ, плаћање адвоката ако треба и ТВ пријемник али сам их отпушио. То што продају маглу а немају ту технологију то је срамотно, треба их пријавити сад се Рател зове другачије али суштина је да што више људи поднесе жалбу. Орион је бивши Сезам, Необее и нека државна фирма из тадашње власти кад су напраљени као Орион, можда зато им пролазе те шарене лаже. Људи буните се, пишите где год стигнете и овде ако вас не банују, једино тако се може нешто променити, нисмо овце...
 
Poslednja izmena od urednika:
Pojavila se app na tizenu il ja kasno palim mada je slika losija nego preko laki box-a. Doduse logovao sam se sa free nalogom posto su mi tri slota puna.
 
Ja sam za novi TV vratio Aris a na starom ostavio Laki jer mi treba kao smart stb... Znam da nema neke logike ali na novom 43" 4K TV sam odmah primetio lošiju sliku na Lakiju...
 
Hvala dobrim ljudima koji su mi otkrili "Moj Orion" aplikaciju.
Kao doskorašnji korisnik iPhona, nisam znao da postoji jer za iOs aplikaciju nema se para kao ni za 0800 broj (kao ni za NBS IPS QR)
E sad, baš sam dosta korisnih informacija otkrio u toj aplikaciji recimo da plaćam za gomilu stvari koje ne koristim ili nemam.
Isto tako u aplikaciji piše da je aktivan Tarifni paket:
Optika povećanje brzine na mesec dana DL1000 UL100 Mbps a faktičko stanje je:
Pogledajte prilog 305959
Da li ovo znači da je to maksimum koji može da izvuče to čvorište ili su nešto zabrljali?
Da odgovorim sam sebi:
Reset ONTa nije pomogao, zvao sam korisnički servis na 011 4100 100, posle 12 minuta mi se javio serviser, podesio brzinu, resetovao ONT i sada je:
Screenshot_619.png
Sve OK :)

Morate da ih zovete ako vam nisu digli brzinu.
 
Meni u moj orion app stoji "povecanje brzine 2000/200 na mesec dana" znaci nisu nam povecali za stalno? nece naplacivati onih 150 din vise?
 
Vrh Dno