Šta je novo?

Orion Telekom

Ja već poslao Ratelu prigovor.Možda ako svi to urade,možda ih ovi iz Ratela i pritisnu da vrate ono što su uzeli.
 
Iako sam davno otišao iz Oriona i dalje imam dodirnih tačaka s njima. Večeras sam rođaku rešavao mrežu u kući, bridžovao wifi rutere i između ostalog, menjao ADSL ruter jer mu je Orion poslao novi (TP-Link). Ono što me je iznerviralo je činjenica da je Orion poslao ruter u FABRIČKOM STANJU bez PPPoE parametara. Da li je moguće da im je bilo teško uneti tri reda podešavanja, ako ništa drugo (da ne pričam o access managmentu i ostalim vidovima zaštite). Naravno pozvao sam korisnički, za divno čudo bio prvi na redu ( nekada je to bilo nemoguće ), i jedva se suzdržah da operateru ne očitam bukvicu. Reših sve za 5 min jer sam ga prekinuo u pola i objasnio mu da je ruter već podešen kako treba, da mi fali samo PPPoE. Čovek je to oduševljeno prihvatio, pao mu kamen sa srca što neće morati da lomata jezik kroz celo podešavanje... Da mi je samo posetiti te ljude u tehničkoj službi, da vidim šta rade kad im je teško rutere konfigurisati.

Tako da pouka svim novim ADSL korisnicima, i onima koji menjaju ruter, ako vam ne radi u startu, poslali su vam "prazan" ruter.
 
Meni je bila stigla poruka, ali nisam nista dopunio, a imao sam 800 dinara kredita... :(
 
8e7c1efecd12a2ea5a430b5109e78b8a.jpg
 
Informacija sa Google+:

Ring Plus Team moderator 11.05.2016.

"Poštovani Ringovci,

Želimo da vas obavestimo da uvedene izmene koje se odnose na bonus kredit imaju za cilj definisanje pravila po kojima će aplikacija kao i svi Ring+ nalozi funkcionisati u narednom periodu. Ove izmene su prvenstveno uvedene kako bi se regulisao status do sada aktiviranih naloga sa dodeljenim geografskih i nomadskim numeracija a koje nisu imale aktivan saobraćaj u prethodnih 60 dana.

Uzimajući u obzir dosadašnju dobru saradnju kao i vaše konstruktivne sugestije, kompanija Orion telekom je donela odluku kojom aktivnim korisnicima Ring+ aplikacije daje mogućnost ponovne aktivacije bonus kredita.
Mogućnost ponovne aktivacije bonus kredita biće dostupna svim korisnicima koji nisu obratili pažnju na obaveštenje prosleđeno 14.04.2016. kao i korisnicima koji nakon obaveštenja nisu izvršili uplatu kredita.

Ukoliko u narednih 30 dana izvršite uplatu u minimalnom iznosu od 100 RSD celokupan bonus kredit koji ste imali na nalogu na dan 10.05.2016. će biti reaktiviran i biće aktivan, uključujući i uplaćeni kredit, u narednih 60 dana.

Kako bi se obezbedila optimalna iskorišćenost geografske odnosno nomadske numeracije koje se dodeljuju u okviru fiksne telefonije i ispoštovali akti koje definiše državno regulatorno telo za telekomiunikacije RATEL, na aplikaciji je uveden rok važenja Ring+ naloga.

Prepaid Ring+ nalog se aktivira instalacijom Ring+ aplikacije i uspešnom dodelom geografske odnosno nomadske numeracije fiksne telefonije sa inicijalnim kreditom od 100 RSD. Korisnik u naredna tri dana ima mogućnost testiranja rada aplikacije nakon čega je, ukoliko želi da nastavi korišćenje, dužan da izvrši registraciju. Registrovanje se vrši unosom ličnih podataka i to imena i prezimena korisnika, kao i adrese „instalacije“ odnosno adrese na koju se registruje dodeljeni geografski broj. Ukoliko korisnik ne izvrši registraciju i unos neophodnih podataka korišćenje Ring+ naloga putem dodeljenog geografskog broja, odnosno rad aplikacije se ograničava. Korisnici koji se registuju sa traženim podacima dobijaju dodatni bonus kredit u vrednosti od 200 RSD.

Rok važenja Ring+ naloga je 60 dana od datuma aktivacije, odnosno od poslednje dopune pripejd kredita. Nakon ovog perioda vaš nalog neće biti aktivan i nalaziće se u statusu suspenzije dolaznog i odlaznog saobraćaja. Ponovnu aktivaciju Ring+ naloga možete da izvršite u roku od 30 dana od isteka uplatom prepaid kredita u minimalnom iznosu od 100 RSD. Početni kredit na ponovo aktiviranom nalogu biće ukupan iznos kojim ste reaktivirali nalog. Preostali iznos pripejd kredita kao i bonus kredit sa naloga koji je istekao se poništava. Ukoliko se nakon 30 dana od isteka nalog ne reaktivira, nalog se kao i sama numeracija trajno deaktivira.

Svaki put kada u periodu važenja Ring+ naloga dopunite kredit u iznosu od 100 RSD i više, uplaćeni iznos se dodaje na neiskorišćeni iznos kredita i period važenja pripejd kredita odnosno naloga se produžava za narednih 60 dana.

Srdačan pozdrav,
Ring+ DevTeam"
 
Poslednja izmena:
Znači svakih 60 dana treba da dopunjujemo krediti da bi to radilo?
I ovako im ne radi kako treba.
Nije mi samo jasno kako ih nije sramota da uslovljavaju sa bilo čim kad im je aplikacija u haosu.
 
Poštovani korisnici,

U petak 13. maja, internet korisnici širom Evrope napadanuti su virusom, koji za posledicu ima prekid rada internet konekcije. Ovaj virus ne napada sam kompjuter, već ruter preko kojeg se uspostavlja internet konekcija. Brzo se širi i već je prisutan u nekoliko zemalja u Evropi.

Orion telekom je registrovao da je jedan broj rutera naših internet korisnika zaražen ovim virusom. Odmah smo reagovali kako bismo sprečili njegovo ozbiljnije širenje.

Molimo za vaše strpljenje. Tehnička podrška Orion telekoma, u saradnji sa drugim internet provajderima u Evropi, radi na rešavanju ovog problema.

U svakom trenutku, dostupan vam je naš korisnički servis koji će vam dati poslednje informacije u vezi sa otklanjanjem problema.

Vaš Orion telekom.
...
 
Android aplikacija radi korektno kod mene, a svakako je najbolje da se koristi preko voip gateway uređaja. U tom slučaju je odlično.
Uplatiti 100din svakih 60 dana zaista nije mnogo.
 
Poslednja izmena:
Android aplikacija radi korektno kod mene, a svakako je najbolje da se koristi preko voip gateway uređaja. U tom slučaju je odlično.
Uplatiti 100din svakih 60 dana zaista nije mnogo.

Svakih 59 dana :)
Da ne blokiraju saobracaj ili da ponovo ne izbrisu kredit.
 
Poslednja izmena:
Kada sam ih pitao tada nije bilo ograničenja,nego su to sad neznalice uveli kada su korisnici počeli da se bune,pa da nam vrate milo za drago.
Jako loš potez i odnos prema korisnicima.
 
A najbolje od svega sto se nigde ne moze dopuniti kredit sa bas minimalnih 100 dinara. Mora 200. Svaka cast za njihov menadzment koji je upropastio i ono malo sto je valjalo kod njih.
 
Орион има отказни рок од 30 дана, или барем тако кажу. Али мени уговор истиче сам по себи првог јуна. Сад ме терају да плаћам до 15. јуна због тог отказног рока. Ја не отказујем уговор технички, уговор сам истиче, ја само не желим да га продужим. WTF?
 
Šalji mail ratelu čim ti istekne dobićeš mik u roku od odma ako želiš da pređeš negde

Sent from my E5823 using Tapatalk
 
Video sam lično da su ljudima vratili kredit - nekima dan posle dopune a nekima i bez ikakve dopune.

A na http://www.ringplus.rs/#azuriranje su od skora unete izmene: tab "Trajanje naloga" (umesto taba ažuriranje - ostao stari link #azuriranje).
 
Orion FTTH 100 Mbps
 

Prilozi

  • Orion FTTH 100 Mbps.png
    Orion FTTH 100 Mbps.png
    596.1 KB · Pregleda: 183
Poslednja izmena:
Drugar imam orion tv i net 20/1 čini mi se, da li je neko pokušao da se loguje na orion tv app sa user i pass ko ima orion tv da mu radi, ako radi da ga cimam za podatke
 
Njihov 100mb bi trebalo da je kroz /20 up. Ovo kod tebe neka čudna brzina. DL mnogo manji, a UP malo veći.

Je li i dalje 3.5k? Da li si plaćana setup. Ja sam im tražio proveru za lokaciju novog stana pa čekam odgovor.


Ovo je guest wifi mreza firme na Cukariskoj padini.

Nemam pristup opremi i podacima pa ne znam koliko da poverujem ali kazu da je 100/100, a za goste 30/30.
 
Poslednja izmena:
Od danas je omogucena minimalna uplata Orion Ring+ pripejd kredita od 100 din (on line placanje platnom karticom).
Za one koji nemaju platne kartice, SIT kartica (uz zvanje racunovodstva Oriona) takodje to omogucuje.
 
Poslednja izmena:
Ljudi da li neko zna koliko trosi megabajta orion tv po minutu/satu/danu?
 
Kod:
http://www.oriontelekom.rs/orion_telekom/press_centar/saopstenja.241.html?type=news&category=2&newsId=252

Opet pilićarenje, postoji li varijanta da se raskine ugovor zbog ovoga? Mesec dana je prošlo, a kome bi palo na pamet da prati deo sajta O nama/press centar...
 
Opet ta njihova praksa da sakriju informaciju negde na sajtu. Pilićarska su firma. Naravno da može da se raskine ugovor zbog ovoga. Ne samo da može sada, nego će moći i nakon isteka tih 30 dana koji su kao odredili. Isto su to uradili 2014 sa cenama neta. Kada sam tražio raskid, rekli su da ne može. Nakon žalbe RATEL-u, naprasno je moglo.

Mada u ovom slučaju je prosto "U narednih 30 dana možete da se izjasnite ukoliko ne želite da prihvatite novu ponudu, u suprotnom po isteku ovog perioda usluga će vam automatski biti aktivirana."
 
Nisu povećane cene usluga posle toga.
 
Kako nisu, jutros mi došao račun uvećan za 250 dinara... Rok je istekao prvog juna.
 
I meni je dosao upravo uvecan racun, zvao ih, kazu trebali ste da pratite desavanja na nasem sajtu jer ako prodje mesec dana onda ste saglasni...reko sreco ja imam ugovor potpisan i ne zanima me sta vi izbacujete...ako se nesto potpise na dve god valjda to vazi dve god a ne da menjate kako vi zelite, i nikog da ne obavestite, pa vi ste mogli da povecate i na 10 hiljada dinara, samo je rekla ako vam ne odgovara zalite se...zabole njih.

Poslato uz pomoc veš-mašine.
 
Samo prigovor RATELU i svim nadležnim inspekcijama. Ja sam upravo to uradio.


BTW na ovo se vade, iz Opštih uslova

XXIII KOMUNIKACIJA OPERATORA I PRETPLATNIKA
105. Korisnik je u obavezi da redovno prati informacije objavljene na
WEB sajtu operatora. Smatra se da je korisnik upoznat sa
obaveštenjem operatora prvog radnog dana nakon njegovog
objavljivanja na WEB sajtu operatora.
 
Poslednja izmena:
Imaju mogućnost da obaveste korisnike putem papirnog ili E računa,a mogu i na email da ih obaveste.
Ovo je klasično ciganisanje.
 
Nazad
Vrh Dno