Šta je novo?

Orion Telekom

Ok je da neko koriguje cene, ali to nikako ne smeju da rade dok sam pod ugovornom obavezom. Jer bi tako mogli da stave i +100k din na racun, i ja sam i dalje obavezan da platim tih 100k sledecih x meseci. E to je fundamentalni problem. Mozda je Orion i dalje jeftiniji, ali ja iz PRINCIPA ne zelim da me neko smatra budalom i ovcom, i da moze tako da se ponasa prema meni.
Gospodo, sacekajte jos koji mesec da mi istekne ugovor, pa podignite cenu za koliko god zelite. Ja cu, ako mi se ta cena svidja ostati, a ako ne, otici kod nekog drugog.

Da, jeste tuga sto je vlast sa potrebom za monopolom/kontrolom medija, pokupovala sve manje operatere na manje vise silu, ali nadam se da ce i tome doci kraj..
 
Ako uporedimo cene i ponudu ( brzina interneta/TV kanali) vidimo da je Orion i sa povećanjem povoljniji od ostalih. Kad su najavili povećanje, pogledao sam ponudu ostalih operatera koji su mi dostupni i u roku od 5min sam prežalio tih 350din. Iskreno, 400 kinti dam za cigare, a da ne trepnem. Najbolje bi bilo kad bih mogao cigare da batalim.
Pozvao sam Orion da se malo pobunim oko cene, ali čisto ono APP-a radi, razgovarao sa nekom menadžerkom, žena mi ponudila HBO kanale kao poklon za pristanak na povećanje, skroz korektno, ja prihvatio i to je to.
Ne razumem zašto toliko kukate, kad je većina operatera manje-više istog ponašanja, svi dižu cene u sred ugovora, zabušavaju na opremi i održavanju (prethodni operater Supernova mi naplaćivao 500din izlazak na teren kad menjaju adapter za struju ili CI karticu, a SBB je prvi počeo sa menjanjem cena u sred ugovora još davno).

Nema u životu ništa savršeno, nismo ni mi savršeni, pa da očekujemo to od svih drugih.

Win some, lose some - life goes on.
 
Poslednja izmena:
Isto to i ja pricam ali napase me i zakljucise da cak i radim u Orionu. Cim neko ima drugacije misljenje od vecine, mora da je placen ili radi za njih :D

Pritom ni jedan operater ne bi pristao da smanji cenu korisnicima koji podnesu zalbu.
 
Bas zbog takvih ljudi koji ocas posla prezale 300-350 dinara uz misljenje da su idalje najjeftiniji i na najmanje zamazivanje ociju kao sto su dali hbo kanale koji njih realno ne kostaju nista ce te doci u situaciju da orion nece biti vise najjeftiniji, jer sledece povecanje kada ga bude ide na 500+ kinti uz opet neko debilno obrazlozenje zasto to mora da se desi. A samo je pitanja koliko ce vremena prodje dok im opet dupe ne zine za pare.

A vi zivi bili pa videli.
 
I kad dodje do te situacije, promenis provajdera i nema problema.
 
Kad dođeš do te situacije i okreneš se oko sebe kad ono jedini provajder dostupan je MTS i najjeftinije internet only paket je 3000 din...
 
I kad dodje do te situacije, promenis provajdera i nema problema.
Da lako je sada tako pricati ali pojedini cak ni ako budu skuplji nece menjati provajdera a zasto pa zato sto ga mrzi i misli sve je to isto. E bas zato se sada treba buniti i bojkovati ih dok ne svate da oni su tu zbog nas a ne mi zbog njih da placamo kojekakve namete.

Sta mislis koliko ce vremena da prodje dok i ostali provajderi ne uvedu ovu tacku na svoje racune, pod izgovorom korisnici oriona su se malo bunili ali su na kraju prihvatili.

Sta je bilo kada je iphone izbacio punjac iz kutije, svi mu se smejali i sprdali sa njima a ostali kada su stavili na papir racunicu su poceli isto da rade.
 
Ako uporedimo cene i ponudu ( brzina interneta/TV kanali) vidimo da je Orion i sa povećanjem povoljniji od ostalih. Kad su najavili povećanje, pogledao sam ponudu ostalih operatera koji su mi dostupni i u roku od 5min sam prežalio tih 350din. Iskreno, 400 kinti dam za cigare, a da ne trepnem. Najbolje bi bilo kad bih mogao cigare da batalim.
Pozvao sam Orion da se malo pobunim oko cene, ali čisto ono APP-a radi, razgovarao sa nekom menadžerkom, žena mi ponudila HBO kanale kao poklon za pristanak na povećanje, skroz korektno, ja prihvatio i to je to.
Ne razumem zašto toliko kukate, kad je većina operatera manje-više istog ponašanja, svi dižu cene u sred ugovora, zabušavaju na opremi i održavanju (prethodni operater Supernova mi naplaćivao 500din izlazak na teren kad menjaju adapter za struju ili CI karticu, a SBB je prvi počeo sa menjanjem cena u sred ugovora još davno).

Nema u životu ništa savršeno, nismo ni mi savršeni, pa da očekujemo to od svih drugih.

Win some, lose some - life goes on.
Zato sto smo za produzenje ugovora dobili nizu cenu kao benefit, znaci mi se vezemo 2 godine ugovorom, a oni nas za to nagrade sa odredjenim popustom. Zamisli ti da se tako radi svugde, na sta bi licila ekonomija? Znaci ti mozes novim korisnicima da povecas cenu to im niko ne brani, ali ne mozes meni koji sam potpisao ugovor sa jasno odredjenim uslovima, znaci dok traje ugovor ima da mi naplacuju onoliko koliko smo ae dogovorili, a posle kada istekne ugovor onda se dogovaramo o uslovima novog. Nw znam sta tu nije jasno, jako malu svest imamoo svojim potrosackim pravima i zato nam je i trziste ovakvo, u zapadnim zemljama bih vec uveliko tuzeli.
 
Evo ti sad oko crnog petka, na gomili sajtova si imao popuste online, vidiš dobra cena, piše na stanju, platiš, oni te zovu, nema na stanju, storniraju. Šta da radiš? Da tražiš taknuto maknuto?
Nije vredno živaca da se nerviraš oko ovog povećanja cene za 350din. kad su manje više svi isti. Kod svih neke muke i problemi, svi gledaju da ti zavuku ruku u džep, a da za to pruže što manje. Takav je svet u kome živimo.
Bitno je da kad platiš nešto, to radi i da nemaš problema i kad nije tako potpuno razumem prigovore na bilo kog od operatera.
Za povećanje cene je svako od nas mogao da raskine ugovor. Zašto nismo?
 
Ok je da neko koriguje cene, ali to nikako ne smeju da rade dok sam pod ugovornom obavezom.
Smeju. Isto kao što to rade i banke.
Ali... postoji vreme za obaveštavanje korisnika i njegovo prava (korisničko) da bez penala raskine ugovor jer mu nova cena ne odgovara.
Prežvakano više puta.
 
Evo ti sad oko crnog petka, na gomili sajtova si imao popuste online, vidiš dobra cena, piše na stanju, platiš, oni te zovu, nema na stanju, storniraju. Šta da radiš? Da tražiš taknuto maknuto?
Nije vredno živaca da se nerviraš oko ovog povećanja cene za 350din. kad su manje više svi isti. Kod svih neke muke i problemi, svi gledaju da ti zavuku ruku u džep, a da za to pruže što manje. Takav je svet u kome živimo.
Bitno je da kad platiš nešto, to radi i da nemaš problema i kad nije tako potpuno razumem prigovore na bilo kog od operatera.
Za povećanje cene je svako od nas mogao da raskine ugovor. Zašto nismo?
Zato sto su mi stornirali to povecanje. Ma nisam se ja nervirao, poslao e mail kada su povecali,rekli da sam izuzet, ok.
Sada stigao rscun vidim naplatili, poslao e mail opet, da nisu ispravili gresku poslao bih ratelu screen shot e maila i sliku ugovora. Nije samo poenta da se raskine ugovor, poenta je da se ne samo orionu nego svakom ko se bavi ovime jasno stavi da znanja da je to kaznjivo.
To za crni oetak ne znam, iskreno ne poznajem taj zakon da bih komentarisao da li imaju pravo na takve stvari, aali u svakom slucaju ako nisi platio unapred pa ti zarobili novac ne znam da li imas pravo na neki vid odstete.

Jos nesto, orion po zakonu ima pravo da poveca cenu,a ti imas pravo na raskid bez penala, ali je ovde problem druge vrste, netransparentno obavestavanje korisnika. Mislim da ti ne razumes o cemu pisemo, jedno je kada orion svima poalje sms a drugo kada u nekom uglu sajta to najavi pa to niko i ne primeti...
 
@shamanNS

O cemu da ih obavestim? Mogu da se vade na gresku koju su ispravili, ne verujem ni da ratel voli da se cima tamo gde ne postoji prekrsaj. Ratel treba da obaveste oni koji nisu videli obavestenje i koji sada placaju ovu globu zbog toga.
 
Ne slažem se sa tvojim viđenjem situaciju. To kao da na ulici neko pokušao da te zgazi kolima i promašio te za dlaku ili si skočio pa izbegao i onda on kaže "joj izvini nisam te video" i produži i tako isto "joj nisam te video" uradi pred tvojim očima istu ustvar uradi još gomili ljudi... i na kraju niko od vas ne ode da prijavi policiji da ima ludak na ulici za volanom.
Jer eto pa mene nije zgazio ili zgazio me "samo malo" ali joj što je korektan bio platio mi troškove lečenja kad sam zapretio policijom.
 
Zvali me. Nisu imali ista da kazu, barem nista pametno (ponudili povecanje brzine). Trazio im pisanim putem tacan datum isteka ugovorne obaveze. Planiram da ovu stranicu zatvorim zauvek - posle 20 godina od prvih dana adsl-a kod nas. Zaista su zasluzili.
 
da ti ne razumes o cemu pisemo, jedno je kada orion svima poalje sms a drugo kada u nekom uglu sajta to najavi pa to niko i ne primeti...
Razumem ja to da je netransparentno (mogu lako da to stave uz račun, a neće), meni više smeta (i plaši me) što sud može da okači nešto na svoju oglasnu tablu i da se smatra da si obavešten.
 
Ne slažem se sa tvojim viđenjem situaciju. To kao da na ulici neko pokušao da te zgazi kolima i promašio te za dlaku ili si skočio pa izbegao i onda on kaže "joj izvini nisam te video" i produži i tako isto "joj nisam te video" uradi pred tvojim očima istu ustvar uradi još gomili ljudi... i na kraju niko od vas ne ode da prijavi policiji da ima ludak na ulici za volanom.
Jer eto pa mene nije zgazio ili zgazio me "samo malo" ali joj što je korektan bio platio mi troškove lečenja kad sam zapretio policijom.
To je banalizovanje situacije. Ti sa tim vozacem nemas ugovor, sa orionom imas. Da su pokusali da me zavrnu i da nisu odmah smanjili racun, ne samo da bi ih prijavio ratelu nego bi ih i najverovatnije tuzio jer imam druga advokata pa mi to ne bilo neko cimanje. Zavrsavao bi to bez mene.
Ratel treba da ukljuce ljudi koji su prevareni netransparetnim obavestavanjem.
 
Meni je poskupeo racun ~15%. Ako ce da povecaju brzinu interneta(jer imam samo optiku) za 15%, nema problema, ako nece/ne mogu, ide raskid ugovora.
 
Ako u tih 15% racunas ovo odrzavanje onda treba da trazis veci paket ,ako vec neces da raskidas ugovor.
Njih to nista ne kosta, a svakako treba maksimum da izvuces jer je batina u tvojoj ruci dok traje zakonski rok za mogucnost raskida ugovora.
 
Ma kakvo odrzavanje, kako nismo placali odrzavanje svih ovih godina/meseci? To im je samo izgovor. U to niko normalan nece poverovati.
 
Koju verziju imate na laki stb uredjaj u, da li je 1.0.17 najnovija verzija? Ako nije kako se inicira update?
 
Ok je da neko koriguje cene, ali to nikako ne smeju da rade dok sam pod ugovornom obavezom. Jer bi tako mogli da stave i +100k din na racun, i ja sam i dalje obavezan da platim tih 100k sledecih x meseci. E to je fundamentalni problem. Mozda je Orion i dalje jeftiniji, ali ja iz PRINCIPA ne zelim da me neko smatra budalom i ovcom, i da moze tako da se ponasa prema meni.
Gospodo, sacekajte jos koji mesec da mi istekne ugovor, pa podignite cenu za koliko god zelite. Ja cu, ako mi se ta cena svidja ostati, a ako ne, otici kod nekog drugog.

Da, jeste tuga sto je vlast sa potrebom za monopolom/kontrolom medija, pokupovala sve manje operatere na manje vise silu, ali nadam se da ce i tome doci kraj..
Treba ih pitati kako bi bilo da mi imamo pravo da se predomislimo i trazimo smanjenje cene i to nekoliko puta u toku ugovorene obaveze,pa da vidimo kako bi im to zvucalo.
 
Pa onda bi se pozvali na ugovor koji je potpisan izmedju korisnika i provajdera koji samo vazi za korisnike da nemaju nikakva prava a provajder moze sta hoce i kako hoce da menja u ugovoru jer za njih pravila ne vazi.
 
Stalno mi se pojavljuje stavka videoteka na racunu i to mi dodaje jos cca 200din na racun. Jel postoji neki nacin da se to ukljuci dok gledam preko laki boksa jer sam siguran da to nije bilo u originalnom ugovoru a ni da sam to ja trazio od njih preko kol centra.
 
Treba ih pitati kako bi bilo da mi imamo pravo da se predomislimo i trazimo smanjenje cene i to nekoliko puta u toku ugovorene obaveze,pa da vidimo kako bi im to zvucalo.
Nike loš predlog, s tim da bi morao da ih obavestiš mesec dana ranije tako što zalepiš obaveštenje na banderu na početku svoje ulice, pa oni imaju 30 dana da raskinu ugovor ako im ne odgovara.
 
Orion Telekom će zadržati pravo na povećanje cene, saglasno važećim propisima. Zauzvrat, svakom korisniku će od narednog meseca biti omogućen jedan od sledećih benefita:
  1. Dodavanje 4-og uređaja za multiscreen uslugu za IPTV korisnike.
  2. Dodatnih 100 min u paketu za korisnike fiksne telefonije.
  3. Povećanje internet brzine za korisnike internet usluga.
Takođe, svi korisnici će dobiti direktnu poruku (SMS ili poruka na TV-u za IPTV korisnike) sa obaveštenjem o aktiviranim benefitima.

Ukoliko korisnik želi da raskine ugovor predlažemo da se obrati Orionu u cilju postizanja zajedničkog dogovora, a Orion je potvrdio da će ispoštovati zakonska prava korisnika.
(izvor)
 
Da lako je sada tako pricati ali pojedini cak ni ako budu skuplji nece menjati provajdera a zasto pa zato sto ga mrzi i misli sve je to isto. E bas zato se sada treba buniti i bojkovati ih dok ne svate da oni su tu zbog nas a ne mi zbog njih da placamo kojekakve namete.

Sta mislis koliko ce vremena da prodje dok i ostali provajderi ne uvedu ovu tacku na svoje racune, pod izgovorom korisnici oriona su se malo bunili ali su na kraju prihvatili.

Sta je bilo kada je iphone izbacio punjac iz kutije, svi mu se smejali i sprdali sa njima a ostali kada su stavili na papir racunicu su poceli isto da rade.
Cela drzava nam je ovakva, puna ovih sto se bune online, potpisuju razne peticije online, sheruju i lajkuju i zato smo tu gde jesmo. Nista se konkretno ne radi na resavanju problema.

Mozemo mi da se bunimo koliko hocemo ovde na forumu i preko mejlova, nista se nece promeniti dok se ne izadje na ulice i ne krene silom nesto da menja, ali to nije tema za ovaj forum.
 
Poslednja izmena:
 
Letos povecali UL, sada ce DL. uglavnom vide da nije u redu to sto rade, pa da se malo izvade.
 
Nazad
Vrh Dno