I da vam radi i da vam ne radi, takve stvari se niti pitaju javno niti odgovaraju.Pa ne znam šta je razlog, ali baš nije htelo. inače net imam od komšije, dovukao sam LAN, pa imam ruter kod mene. Porvajder mu je Telecom Italia...
Upravo sam i ja iskusio sitna štucanja i mikro prekide u netu u bloku 62 sever sam. Primetio sam da malo štuca otvaranje stranica i vidim da po koji SpeedTestNet neće da prođe do kraja...
Prvi put od kada koristim vidim ovo
Ja sam u tiketu jasno najavio raskid ugovora pa su me opet zvali telefonom "da se dogovorimo".Lepo im najavi raskid ugovora ako imas mogucnost da predjes kod nekog drugog provajdera pa da vidis kako ce da te izuzmu iz placanja haraca. Go*na su to u to SezamPro/Orion, dzaba im promena imena kada im je poslovanje i politika ostala ista.
Dobar si... Orion je vrlo svestan da se to radi, cak to koriste kao jednu od prodajnih prednosti, ljudima su bukvalno i agenti i monteri govorili da mogu da nose na more ako hoce... I to se nece promeniti jer im ide u korist sem ako TV to ne zahtevaju a realno sem RTS sve ostale boli uvce...I da vam radi i da vam ne radi, takve stvari se niti pitaju javno niti odgovaraju.
Neko bi mogao da zloupotrebi tu informaciju a onda bi nam se svima pogoršao kvalitet usluge.
To je već viđena priča - možeš da pogledaš peticiju iz mog potpisa.Dobar si... Orion je vrlo svestan da se to radi, cak to koriste kao jednu od prodajnih prednosti, ljudima su bukvalno i agenti i monteri govorili da mogu da nose na more ako hoce... I to se nece promeniti jer im ide u korist sem ako TV to ne zahtevaju a realno sem RTS sve ostale boli uvce...
Paranoises za prekid, desava se...
Druže, mani se te priče "svi su isti". Daleko od toga da su svi isti i kad je cena i kad je kvalitet usluge u pitanju.Ako bismo ih uporedjivali sa ostalim domacim provajderima, tu su negde svi, niko nije bez problema. Njima je najveci broj prekida zbog losih rutera, znaci da ih ne zanima mnogo kvalitet vec kvantitet, a upravo kvalitet je ono sto najviser privlaci klijentelu. Na konekciji gde sam zamenio njihov ruter dosta kvalitetnijim nemam vise prekida, a na drugoj konekciji sa njihovim ruterom cesto mi nestaje 5G wifi, ujutru puna brzina po celom stanu, uvece padne na 1/4.
Zdravo, sta se to desilo tj. sta je Ratel prisilio Orion? Da li nece doci do povecanja cena ili ce doci? Da kontaktiram Ratel ili? Citam im ovo za promenu cena i vidim da su tu napisali kako ovo sto sada zele da izdvojeno naplacuju, da se to vec naplacivalo kroz pretplatu. Dakle, ako samo odvajaju tu stavku kao posebno cenu onda povecanje jer ne uvode nego samo odvajaju od trenutne pretplate?Mogu oni u ugovor da stave sta hoce... zakon je jasan... A da ne bih opet pisao sta sam milion puta ponovio, pogledajte moje prethodne postove u temi...
Cak i kad stave nesto u ugovor sto je zakonski ok, a nije moralno niti realno, kao sto je naknada od 60 000 dinara, zakonodavac, ili izvrsno telo, u ovom slucaju RATEL ima pravo da to ponisti i prisili Operatera da to ukine a sve do tada potpisane da anexuje... Sto se u ovom slucaju i desilo...
Pricao sam o tvom kvaru... desava se, samo se potrefilo da je bas kad si se zalio...Nije to nikakva paranoja - to je realnost kod nas.
Zapravo, ako pogledas ono sto su istakli na sajtu, tu su vec rekli da se to naplacuje kroz pretplatu tako da ne mogu 2 puta istu stvar da naplate.@Sakura
Ukratko, Orion je stavljao u ugovor sumu od 60000 din nakdane za prevremeni raskid, RATEL je reagovao i Orion je promenio... Nije vezano za ovo poskupljenje koje se odnosi na odvajanje usluge odrzavanja koje se dodaje na postojecu cenu... Dakle, ne odvajaju samo nego se ta nova nadoknada dodaje na postojecu pretplatu...
Nazalost, do toga ce doci jer je ispostovana zakonska procedura da su istakli obavestenje na sajtu tako da RATEL tu ne moze nista da uradi, a ti ako ti ne odgovara onda imas rok do kraja meseca da raskines ugovor bez placanja penala...
Mislim da mora.Pozdrav kolege,
Zanima me da li i kod Oriona kao kod SBB mora mesec dana pre isteka ugovorne obaveze da se ode u poslovnicu ili pozove call centar i da im se najavi raskid ugovora na dan kada ističe ugovor od 2 godine?
Razumem da se sada izdvaja, ali opet ponavljam, ako se izdvaja onda se cena pretplate umanjuje za taj iznos. Zvacu ih ofc i raskinuti ugovor ako treba, nije mi problem.Mora, naravno... pa nisu oni ludi da jedini to ne traze...
@Sakura
Do sada je to bilo ukljuceno u cenu, sada se izdvaja i bice dodatak na pretplatu... Mogu i naplatice vise, kao sto sam napisao, ako ti ne odgovara jedina mogucnost je da raskines ugovor bez penala... Ili mozes da ih zoves i probas da tebi ne naplate, nekima su prihvatili ( i meni ) nekima ne...
Kad raskineš ugovor hvataju se za otkazni rok pa platiš još jedan mesec. Čisto da te ne iznenadi... Inače u tom otkaznom mesecu normalno koristiš paket.Pozdrav kolege,
Zanima me da li i kod Oriona kao kod SBB mora mesec dana pre isteka ugovorne obaveze da se ode u poslovnicu ili pozove call centar i da im se najavi raskid ugovora na dan kada ističe ugovor od 2 godine?
RandomnoPozdrav.
Da li zna neko kako se menja dinamicka IP adresa kod Oriona? I par sati kad ne radi, ne resetuje se IP.
Zato i čekam da se javi neko iz mog kraja (Banjica) da potvrdi da nisam jedini ja imao prekidPricao sam o tvom kvaru... desava se, samo se potrefilo da je bas kad si se zalio...
Mora kod svih pa i kod Oriona.Pozdrav kolege,
Zanima me da li i kod Oriona kao kod SBB mora mesec dana pre isteka ugovorne obaveze da se ode u poslovnicu ili pozove call centar i da im se najavi raskid ugovora na dan kada ističe ugovor od 2 godine?
I ja tebi ponavljam da pogledas sta su oni sami napisali i ako umes da razumes procitano videces da to vec naplacuju. I od mene dosta.