https://oriontelekom.rs/obavestenje-o-promeni/
Meni se nije promenio paket koji sam ugovorio, i naziv i sadržaj paketa je potpuno isti. Video sam ja to obaveštenje ali sam mislio da se odnosi na istekle stare pakete i ugovore kao i na one koji sklapaju nove ugovore. Mislio sam da, kao i kod mobilnih operatora, ostaje da važi ugovorena cena. Nije u pitanju iznos od dodatnih 170 dinara, nego način na koji je to urađeno.Naravno da je moguće. Ljudi vi kao juče da ste se rodili i počeli da sklapate ugovore sa provajderima internet i TV usluga... Apsolutno svi praktikuju isti podmukli način "obaveštavanja" svojih korisnika o takvim promena: okače obaveštenje na sajt i to je to ko pročitao pročitao. Kod takvih promena nakon obaveštenja teče rok od mesec dana kome ne odgovara da raskine ugovor bez "penala".
To obaveštenje je okačeno na sajt krajem aprila tako da je rok istekao.
Kod:https://oriontelekom.rs/obavestenje-o-promeni/
To si pobrkao lončiće sa MTS-ovim obaveštenjem o promena box paketa i mobilnih tarifa? U ZLOrion obaveštenju se ne spominje ni koji sve paketi su obuhvaćeni poskupljenjem a kamo li da preciziraju da li važi za one bez UO ili i one sa još uvek tekućom UO.ali sam mislio da se odnosi na istekle stare pakete i ugovore kao i na one koji sklapaju nove ugovore.
Ovo obaveštenje nema veze s mozgom jer ne informiše konkretno ni o visini poskupljenja ni o korisnicima koje će te promne pogoditi.Naravno da je moguće. Ljudi vi kao juče da ste se rodili i počeli da sklapate ugovore sa provajderima internet i TV usluga... Apsolutno svi praktikuju isti podmukli način "obaveštavanja" svojih korisnika o takvim promena: okače obaveštenje na sajt i to je to ko pročitao pročitao. Kod takvih promena nakon obaveštenja teče rok od mesec dana kome ne odgovara da raskine ugovor bez "penala".
To obaveštenje je okačeno na sajt krajem aprila tako da je rok istekao.
Kod:https://oriontelekom.rs/obavestenje-o-promeni/
Sledeći put kad vidiš zvanično obaveštenje Oriona, molim te da ga odmah ovde okačiš,
na sajtu Milana Kragujevića, koga je neki genijalac banovao sa foruma
Meni jok ali bilo je ranije da oni mogu tvoja podesavnja da povuku i da ih vrate kad ide update rutera... ja nisam imao potrebe ali da desilo mi se jednom da se resetovaoJel se nekome desavalo da ovaj Orionov Huawei HG8245Q2 pogubi port forwarding rulove? Iz cista mira mi rulovi prestali da rade, njakao se da skontam sta je u pitanju i tek na kraju udjem u njihov ruter da vidim da se nije neka interna IP promenila, kad Port Mapping skroz prazan :O Nisam imao nikakve prekide interneta itd, samo od sebe nestala lista...
Oni svako malo rade update, čak su mi jednom i lozinku wifija promenili, a admin lozinka se menja redovno.
Imaš fore mesec dana da raskineš ugovor, jer su prekršili ugovornu obavezu.Potpisao sam ugovor na 24m sa kraljevima krajem aprila i danas mi stigne veći račun za 170 dinara. Tačno jedan mesec sam imao garantovanu cenu i oni su prekršili ugovor. Pa ovo je hit! Čemu služi UO, ako provajder menja cene kako mu se ćefne?
Šta su ti rekli kao obrazloženje? Ja sam pre sedam meseci potpisao ugovor i stigao mi je uvećan račun.Ja sam poslao reklamaciju na račun i upravo su mi pozitivno odgovorili, poslali su mi novi korigovan.
Ma jesam pazio nego ta tvoja konstantna kuknjava razvodni informaciju pa sam bio uveren da ta promena sa "starih" na "nove" pakete ne odnosi na mene jer kao imam nov paket.Naravno da sam kačio i da sam i komentarisao kako samo ZLOrion može da objavi obaveštenje koje ne sadrži neophodne informacije nego upućuje korisnika da kontaktira podršku za te stvari. Ti samo nisi pažljivo pazio na času pa nisi to primetio.
Pa eto, i tu sam informaciju propustio. Izgleda da sam razvio filter na tvoje gunđanjeNaravno da znam i da su promenili cenu prepaid paketima jer sam ja prepaid korisnik i komentarisao sam i gunđao ovde kad su 2 nedelje nakon što sam ih pitao kod tog prvog obaveštenja za postpaid poskupljenja pitao da li su planirana poskupljenja i za prepaid pakete dobio odgovor da nisu a posle video to obaveštenje koje najavljuje poskupljenje prepaid paketa (uz promenu upload-a i promenu imena paketa i "akcije").
Baš šteta... Bio je veoma koristan član foruma.Milan nije banovan ni sa ovog foruma ni sa ove teme (ja sam npr bio banovan sa teme, i to posle diskusije u koju si se ako se dobro sećam i ti uključivao kao sporedni sagovornik / provokator) nego prosto ne želi više da piše na ovom forumu. Čita, prati šta se piše ali on sam više ne piše komentare.
E i kod mene ista situacija, zvao sam ih da se zalim, pozivao se na ugovor, posle par danas u me pozvali i dogovorio sam se da mi daju HBO paket za to povečanje od 170 din.Potpisao sam ugovor na 24m sa kraljevima krajem aprila i danas mi stigne veći račun za 170 dinara. Tačno jedan mesec sam imao garantovanu cenu i oni su prekršili ugovor. Pa ovo je hit! Čemu služi UO, ako provajder menja cene kako mu se ćefne?
Kakve sada uslove nude za nove korisnike?Jesi li uspeo da dobiješ nešto preko ponude sa sajta?Potpisao sam ugovor na 24m sa kraljevima krajem aprila i danas mi stigne veći račun za 170 dinara. Tačno jedan mesec sam imao garantovanu cenu i oni su prekršili ugovor. Pa ovo je hit! Čemu služi UO, ako provajder menja cene kako mu se ćefne?
Kakve sada uslove nude za nove korisnike?Jesi li uspeo da dobiješ nešto preko ponude sa sajta?
Evo, ovo ti je moj ugovor krajem aprila.Rezime:
Zvali me iz pomenute službe. Ponudili su aktuelne pakete uz povoljnost 50% popusta u narednih 6 meseci, što u totalu izađe 12,5% popusta. Dakle, ipak može neka povoljnost da se dobije. Verovatno preko akvizitera može i bolje. Kako se vama čini?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari