Šta je novo?

Orion Telekom

LAN kartica ti naravno treba koja podržava 2.5, 5 ili 10 Gbps u zavisnosti koliko ti se troši parica.
I ruter (i svič ako koristiš) koji takođe ima ethernet portove koji podržava tih XY Gbps.
 
Da imas 2G samo ako korotis wifi+lan ili lan+lan, 1 port je max 1G
ruteri koji imaju 2.5-10G portove su 300$+ nazalost, kinesko smece je itekako 100x precenjeno i skupo

Ja sam pitao i za sad ne znam jel se i sa 10G netom odbija ruter sa LAN od 10G uopste, uzeo sma taj paket danas pa cu videt jel cu koji ce mi ruter tacno isporucit

upload je sad 1G i na 2 port na starom ruteru i dalje sam ogranicen sa 1G moguce da je ONT kod ovog rutera za upload limitiran na 1G, javljam svakako kad dobijem nov ruter
 
danas mi stigne čestitka od oriona., nova cifra od 2049 dinara...imam net i fiksni...kao to je stari paket, pa su morali da promene u neki približni, i onda po drugoj ceni...niti su zvali, niti poslali maili, sms, ništa samo su na kvarno to promenilli, bajagi bilo je na sajtu...kad sam platio poslednji račun, pošto nije leglo tačno 20og za to znali da mi pošalju 2 maila i 3 sms-a kako račun nije plaćen a za ovo ništa...između ostalog, tu informaciju i ne mogu da pronađem na sajtu...

ne znam da je ikome ko je imao neki stari paket podizana cena usred ugovora jer je zaboga nepostojeći...baš pre neki dan prijatelj išao u yettel i kažu imate neki stari paket ali mu niko nije digao cenu zbog toga...

vraćaju se svojim korenima, jajarenje na sitno...
 
Šta se dešava sa njima? Koristim 1gbit+tv optika
Ugovor obnovio u martu, isti uslovi..
2256 rsd aprilski bio (i zadnjih 2-3god)
2476 rsd maj
2825 rsd jun
+ 569 din, to je povećanje od 26%.

Razumem da moraju povećati cene jer je sve poskupelo, ali bez obaveštenja i u toku ugovorne...
 
Obaveštenje je stajalo sve vreme na oglasnoj tabli kod Alfe Kentaura. 🤨
 
I meni je danas stigao uvećani račun za paket net 1 gb. Do sada sam plaćao 1400 a novi račun je 1570 din. Tek mi je prošlo sedam meseci kako sam sklopio ugovor, nije to nikakav stari paket. U ugovoru piše da sam sklopio ugovor na 24 meseca po ceni od 1400 din. Da li je moguće da su promenili cenu iako je ugovorom utvrđena.
 
Naravno da je moguće. Ljudi vi kao juče da ste se rodili i počeli da sklapate ugovore sa provajderima internet i TV usluga... Apsolutno svi praktikuju isti podmukli način "obaveštavanja" svojih korisnika o takvim promena: okače obaveštenje na sajt i to je to ko pročitao pročitao. Kod takvih promena nakon obaveštenja teče rok od mesec dana kome ne odgovara da raskine ugovor bez "penala".

To obaveštenje je okačeno na sajt krajem aprila tako da je rok istekao.

Kod:
https://oriontelekom.rs/obavestenje-o-promeni/
 
Naravno da je moguće. Ljudi vi kao juče da ste se rodili i počeli da sklapate ugovore sa provajderima internet i TV usluga... Apsolutno svi praktikuju isti podmukli način "obaveštavanja" svojih korisnika o takvim promena: okače obaveštenje na sajt i to je to ko pročitao pročitao. Kod takvih promena nakon obaveštenja teče rok od mesec dana kome ne odgovara da raskine ugovor bez "penala".

To obaveštenje je okačeno na sajt krajem aprila tako da je rok istekao.

Kod:
https://oriontelekom.rs/obavestenje-o-promeni/
Meni se nije promenio paket koji sam ugovorio, i naziv i sadržaj paketa je potpuno isti. Video sam ja to obaveštenje ali sam mislio da se odnosi na istekle stare pakete i ugovore kao i na one koji sklapaju nove ugovore. Mislio sam da, kao i kod mobilnih operatora, ostaje da važi ugovorena cena. Nije u pitanju iznos od dodatnih 170 dinara, nego način na koji je to urađeno.
 
ali sam mislio da se odnosi na istekle stare pakete i ugovore kao i na one koji sklapaju nove ugovore.
To si pobrkao lončiće sa MTS-ovim obaveštenjem o promena box paketa i mobilnih tarifa? U ZLOrion obaveštenju se ne spominje ni koji sve paketi su obuhvaćeni poskupljenjem a kamo li da preciziraju da li važi za one bez UO ili i one sa još uvek tekućom UO.
A i MTS je prvobitno mislio svima to da uvali pa su posle morali da smanje ambicije i da ne diraju pakete onima kojima još nije istekla UO.

Sve u svemu eto sad znaš za kojim se foricama služi Orion (a i drugi provajderi) pa možeš ako hoćeš da praviš podsetnike i stičeš navike da makar jednom mesečno odeš i pročitaš "Vesti" sekciju provajdera. Na taj način te neće iznenaditi sledeća promena cena, ukidanje TV kanala i slično.
 
Naravno da je moguće. Ljudi vi kao juče da ste se rodili i počeli da sklapate ugovore sa provajderima internet i TV usluga... Apsolutno svi praktikuju isti podmukli način "obaveštavanja" svojih korisnika o takvim promena: okače obaveštenje na sajt i to je to ko pročitao pročitao. Kod takvih promena nakon obaveštenja teče rok od mesec dana kome ne odgovara da raskine ugovor bez "penala".

To obaveštenje je okačeno na sajt krajem aprila tako da je rok istekao.

Kod:
https://oriontelekom.rs/obavestenje-o-promeni/
Ovo obaveštenje nema veze s mozgom jer ne informiše konkretno ni o visini poskupljenja ni o korisnicima koje će te promne pogoditi.
Sledeći put kad vidiš zvanično obaveštenje Oriona, molim te da ga odmah ovde okačiš, jer informacija je bitna i mnogima može biti od koristi.

Evo ja malo kopao, i naravno, sva obaveštenja je moguće naći na sajtu Milana Kragujevića, koga je neki genijalac banovao sa foruma....


Prepaid isto poskupeo i ovako treba da izgleda obaveštenje o poskupljenju:


Svakako najbitnija vest da svako ko nije zadovoljan novom cenom i novim paketom može da raskine ugovor bez penala pozivajući se na ovu promenu:

 
Sledeći put kad vidiš zvanično obaveštenje Oriona, molim te da ga odmah ovde okačiš,

Naravno da sam kačio i da sam i komentarisao kako samo ZLOrion može da objavi obaveštenje koje ne sadrži neophodne informacije nego upućuje korisnika da kontaktira podršku za te stvari. Ti samo nisi pažljivo pazio na času pa nisi to primetio.

Naravno da znam i da su promenili cenu prepaid paketima jer sam ja prepaid korisnik i komentarisao sam i gunđao ovde kad su 2 nedelje nakon što sam ih pitao kod tog prvog obaveštenja za postpaid poskupljenja pitao da li su planirana poskupljenja i za prepaid pakete dobio odgovor da nisu a posle video to obaveštenje koje najavljuje poskupljenje prepaid paketa (uz promenu upload-a i promenu imena paketa i "akcije").

na sajtu Milana Kragujevića, koga je neki genijalac banovao sa foruma

Milan nije banovan ni sa ovog foruma ni sa ove teme (ja sam npr bio banovan sa teme, i to posle diskusije u koju si se ako se dobro sećam i ti uključivao kao sporedni sagovornik / provokator) nego prosto ne želi više da piše na ovom forumu. Čita, prati šta se piše ali on sam više ne piše komentare.
 
Poena je da to svi rade, pitanje je samo kako posle izlaze u susret

nazalost drzavne provajdere niko ne sme istinu da kaze zato zapitajte se (kazem zato jer ako napisem tele^$^$ dobit cu ban odma), meni su roditelji imali wifi nekig loklanog malog provajdera uredno odjavili nema ugovora-istekao, kupio ga telekom/supernova krenuli da salju racuna a wifi ne radi godinu... odjavljen
Zovem gospodji sve objasnjenj to je bilo u doba najgore korone kaze da moji roditelji terba da odu u najblizi veci grad (120km) i licno odjave ili ce oni i dalje da salju racune i zahtevaju uplatu jer su oni kao prihvatili njih kao korsnika po automatizmu, nikakav dogovor moguc... posle xyz zvanja i petnji prihvatili su da im se posalje kopija licna karte i napismeno da odjavljujemo uslugu koja ne postoji... i sta sad reci, takodje je cena pretplate bila daleko veca ali ko te pita

naravno moji roditelji bi placali te racune jer ja njima ne mogu objasniti da ih ovi ne mogu naterat platiti za nesto sto ne postoji, ali aj objasni im
 
Jel se nekome desavalo da ovaj Orionov Huawei HG8245Q2 pogubi port forwarding rulove? Iz cista mira mi rulovi prestali da rade, njakao se da skontam sta je u pitanju i tek na kraju udjem u njihov ruter da vidim da se nije neka interna IP promenila, kad Port Mapping skroz prazan :O Nisam imao nikakve prekide interneta itd, samo od sebe nestala lista...
 
Verovatno ti ZLOrion remote resetuju konfiguraciju svih podešavanja osim za WiFi.
 
Oni svako malo rade update, čak su mi jednom i lozinku wifija promenili, a admin lozinka se menja redovno.
 
Jel se nekome desavalo da ovaj Orionov Huawei HG8245Q2 pogubi port forwarding rulove? Iz cista mira mi rulovi prestali da rade, njakao se da skontam sta je u pitanju i tek na kraju udjem u njihov ruter da vidim da se nije neka interna IP promenila, kad Port Mapping skroz prazan :O Nisam imao nikakve prekide interneta itd, samo od sebe nestala lista...
Meni jok ali bilo je ranije da oni mogu tvoja podesavnja da povuku i da ih vrate kad ide update rutera... ja nisam imao potrebe ali da desilo mi se jednom da se resetovao
 
Oni svako malo rade update, čak su mi jednom i lozinku wifija promenili, a admin lozinka se menja redovno.

Admin mi nije trebao jos uvek, a njihov Wifi ne koristim :)
Nego jel Orionovi ruteri podrzavaju onaj "full bridge mode"? Posle njihovog rutera imam svoju Ubiquiti mrezu pa bih radije prebacio potpunu kontrolu na to umesto da svaki port moram da forwardujem dva puta...
 
Može li mi reći neko ko koristi ORION TV da li su programi PINK ACTION, PINK FILM, PINK PREMIUM, PINK THRILLER, PINK MOVIES u HD rezoluciji?
 
Dobio sam 10G ruter sad sa paketom 10/2G radi se o Huawei HN8245Q
ONT je 10/2.5G ali nam su samo 4x 1GB wifi je klasika ide do ~500-600MBit

Koliko sam cuo imaju i iste huaweia + 10G port ali on nema wifi i ima neki huawei sa 4x 2.5G portovima (ne znam jer ima wifi)
Meni 10G nije sad bilo kriticki potrebno jer namam plocu sa 2.5-10G portom za sad upload sa 2 kompa ide 1.2Gbit zvao sam ih videt cu jel ce moci da porade na upload brzini jer je konstantna
 
Potpisao sam ugovor na 24m sa kraljevima krajem aprila i danas mi stigne veći račun za 170 dinara. Tačno jedan mesec sam imao garantovanu cenu i oni su prekršili ugovor. Pa ovo je hit! Čemu služi UO, ako provajder menja cene kako mu se ćefne?
 
Potpisao sam ugovor na 24m sa kraljevima krajem aprila i danas mi stigne veći račun za 170 dinara. Tačno jedan mesec sam imao garantovanu cenu i oni su prekršili ugovor. Pa ovo je hit! Čemu služi UO, ako provajder menja cene kako mu se ćefne?
Imaš fore mesec dana da raskineš ugovor, jer su prekršili ugovornu obavezu.
 
Samo ako je na vreme video nakavu povećanja cene na sajtu. Pratite resovno objave kod njih.
 
Ja sam poslao reklamaciju na račun i upravo su mi pozitivno odgovorili, poslali su mi novi korigovan.
 
Naravno da sam kačio i da sam i komentarisao kako samo ZLOrion može da objavi obaveštenje koje ne sadrži neophodne informacije nego upućuje korisnika da kontaktira podršku za te stvari. Ti samo nisi pažljivo pazio na času pa nisi to primetio.
Ma jesam pazio nego ta tvoja konstantna kuknjava razvodni informaciju pa sam bio uveren da ta promena sa "starih" na "nove" pakete ne odnosi na mene jer kao imam nov paket.
Meni recimo nije bitno kako je sastavljeno obaveštenje već šta piše u njemu (a pažljivim čitanjem se lako utvrdi da će povećanje cene obuhvatiti sve korisnike) i koji je rok u kome mogu da reagujem i da raskinem ugovor bez penala ukoliko nisam zadovoljan.
Naravno da znam i da su promenili cenu prepaid paketima jer sam ja prepaid korisnik i komentarisao sam i gunđao ovde kad su 2 nedelje nakon što sam ih pitao kod tog prvog obaveštenja za postpaid poskupljenja pitao da li su planirana poskupljenja i za prepaid pakete dobio odgovor da nisu a posle video to obaveštenje koje najavljuje poskupljenje prepaid paketa (uz promenu upload-a i promenu imena paketa i "akcije").
Pa eto, i tu sam informaciju propustio. Izgleda da sam razvio filter na tvoje gunđanje :D
Svakako na telesrbiji je Milan sve lepo objasnio u detalje tako da ću morati češće da je posećujem :)
Milan nije banovan ni sa ovog foruma ni sa ove teme (ja sam npr bio banovan sa teme, i to posle diskusije u koju si se ako se dobro sećam i ti uključivao kao sporedni sagovornik / provokator) nego prosto ne želi više da piše na ovom forumu. Čita, prati šta se piše ali on sam više ne piše komentare.
Baš šteta... Bio je veoma koristan član foruma.
Hvala mu za sajt! :)
 
Potpisao sam ugovor na 24m sa kraljevima krajem aprila i danas mi stigne veći račun za 170 dinara. Tačno jedan mesec sam imao garantovanu cenu i oni su prekršili ugovor. Pa ovo je hit! Čemu služi UO, ako provajder menja cene kako mu se ćefne?
E i kod mene ista situacija, zvao sam ih da se zalim, pozivao se na ugovor, posle par danas u me pozvali i dogovorio sam se da mi daju HBO paket za to povečanje od 170 din.
 
Potpisao sam ugovor na 24m sa kraljevima krajem aprila i danas mi stigne veći račun za 170 dinara. Tačno jedan mesec sam imao garantovanu cenu i oni su prekršili ugovor. Pa ovo je hit! Čemu služi UO, ako provajder menja cene kako mu se ćefne?
Kakve sada uslove nude za nove korisnike?Jesi li uspeo da dobiješ nešto preko ponude sa sajta?
 
Kakve sada uslove nude za nove korisnike?Jesi li uspeo da dobiješ nešto preko ponude sa sajta?
Rezime:
Zvali me iz pomenute službe. Ponudili su aktuelne pakete uz povoljnost 50% popusta u narednih 6 meseci, što u totalu izađe 12,5% popusta. Dakle, ipak može neka povoljnost da se dobije. Verovatno preko akvizitera može i bolje. Kako se vama čini?
Evo, ovo ti je moj ugovor krajem aprila.
 
izgleda da je moja žena prilikom potpisa ugovora verovatno ne obraćajući pažnju potpisala i deo u kome stoji da mogu tvoj fiksni broj da prodaju reklamožderima, jer vidim posle duže pauze ponovo imam neke propuštene poziva od istih...može li to nekako da se ukine kod njih? i zar nije nedavno bilo nešto na tu temu da to uzemiravanje telefonom ne sme više da se radi?

fiksni svakako nećemo obnavljati ali ima još koji mesec do isteka ugovora, treba izdržati te dosadnjakoviće...
 
Nazad
Vrh Dno