- Učlanjen(a)
- 01.07.2000
- Poruke
- 911
- Poena
- 619
Opis igre: Sniper Elite V2
Nakon prelaska kampanje u igri Sniper Elite V2, nismo mogli da se otrgnemo tom "deja vu" utisku, odnosno osećaju da smo odigrali rimejk prve igre iz 2005. godine. Jednostavno, sve ono što je krasilo original je tu i u nastavku, samo ovog puta propraćeno nekim prilično fensi efektima koji su ujedno bili i glavni motiv da kampanju odigramo do kraja.
Igrač je u ulozi Amera, obučenog snajperiste koji u svakoj misiji biva bačen iza neprijateljskih linija, sa ciljem da pred sam kraj rata, paralelno sa pohodom saveznika na Berlin, zaustavi naciste u daljem razvoju i pripremama za lansiranje prvih, pravih balističkih V-2 raketa. Tu su i Rusi koji očajnički žele da se dokopaju ove tehnologije, a pre svega naučnika koji na njima rade, a na vama je da to sprečite tako što ćete im smestiti metak u čelo sa poveće daljine. Ipak, na kraju se sve svodi na naizmenično čišćenje nemačkih i ruskih trupa po naizgled prostranim, ali ipak prilično linearnim nivoima. Tu su neki blagi obrti u priči, ali ništa što bi je nametnulo kao glavni motiv za daljim igranjem.
Tako u svaku misiju ulazite sa snajperskom puškom, Thompson automatom (sa jednim šaržerom) i prigušenim pištoljem sa dvadesetak metaka. Pištolje je idealan kada vam neprijatelj iznenada iskoči u neposrednoj blizini, kada je potezanje bilo kog drugog oružja previše riskantan (bučan) potez koji bi mogao da privuče nepoželjnu pažnju neprijatelja. Jednom kada se to desi i budete saterani u ćošak od strane nekoliko vojnika, skidanje sa ramena starog dobrog Thompsona je dobar potez,ali samo u skučenim prostorima, kao što su podrumi i prostorije srušenih zgrada (ili barem ono što je ostalo od njih). Ipak, sve osim snajpera je u potpunosti neupotrebljivo na daljini većoj od par koraka, čime su dizajneri očigledno želeli da snjaper koristimo što je moguće češće, a čemu ide u prilog i manjak municije za ostala oružja.
http://games.benchmark.rs/opisi_igara/opis_igre_sniper_elite_v2
Nakon prelaska kampanje u igri Sniper Elite V2, nismo mogli da se otrgnemo tom "deja vu" utisku, odnosno osećaju da smo odigrali rimejk prve igre iz 2005. godine. Jednostavno, sve ono što je krasilo original je tu i u nastavku, samo ovog puta propraćeno nekim prilično fensi efektima koji su ujedno bili i glavni motiv da kampanju odigramo do kraja.

Igrač je u ulozi Amera, obučenog snajperiste koji u svakoj misiji biva bačen iza neprijateljskih linija, sa ciljem da pred sam kraj rata, paralelno sa pohodom saveznika na Berlin, zaustavi naciste u daljem razvoju i pripremama za lansiranje prvih, pravih balističkih V-2 raketa. Tu su i Rusi koji očajnički žele da se dokopaju ove tehnologije, a pre svega naučnika koji na njima rade, a na vama je da to sprečite tako što ćete im smestiti metak u čelo sa poveće daljine. Ipak, na kraju se sve svodi na naizmenično čišćenje nemačkih i ruskih trupa po naizgled prostranim, ali ipak prilično linearnim nivoima. Tu su neki blagi obrti u priči, ali ništa što bi je nametnulo kao glavni motiv za daljim igranjem.

Tako u svaku misiju ulazite sa snajperskom puškom, Thompson automatom (sa jednim šaržerom) i prigušenim pištoljem sa dvadesetak metaka. Pištolje je idealan kada vam neprijatelj iznenada iskoči u neposrednoj blizini, kada je potezanje bilo kog drugog oružja previše riskantan (bučan) potez koji bi mogao da privuče nepoželjnu pažnju neprijatelja. Jednom kada se to desi i budete saterani u ćošak od strane nekoliko vojnika, skidanje sa ramena starog dobrog Thompsona je dobar potez,ali samo u skučenim prostorima, kao što su podrumi i prostorije srušenih zgrada (ili barem ono što je ostalo od njih). Ipak, sve osim snajpera je u potpunosti neupotrebljivo na daljini većoj od par koraka, čime su dizajneri očigledno želeli da snjaper koristimo što je moguće češće, a čemu ide u prilog i manjak municije za ostala oružja.
http://games.benchmark.rs/opisi_igara/opis_igre_sniper_elite_v2