- Učlanjen(a)
- 01.07.2000
- Poruke
- 911
- Poena
- 619
Opis igre: Limbo
Oni koji tvrde da su video igre nova, kompleksna vrsta umetnosti nastala simbiozom više umetničkih žanrova, ukomponovanim sa svežim idejama, mogu čvrsto da se uhvate za Limbo i ne puštaju ga ni po koju cenu. U pitanju je niskobudžetna igra Playdead tima koja je na X360 stigla pre tačno godinu dana i prodala se u nešto preko pola miliona primeraka (što je zavidna cifra za igru ovog kalibra), da bi danas ugledala svetlost dana i na PC-u i PS3 konzoli. Ideja, koncept, dizajn i audio vizuelna komponenta, će vas od samog početka ostaviti zatečenim.
Od trenutka kada ugledate dva svetla oka siluete dečaka koji se budi u šumi, pa do samog kraja igre, nećete prestati da se divite onim što Limbo donosi ili bolje rečeno ne donosi, a da pritom uspeva da pruži dozu zabave kakvu nam nisu priuštile ni mnogo kompleksnije igre iz žanra. Bez i jedne izgovorene reči i bez i jedne linije teksta, igra baca igrača u misteriozni svet sazdan od tamnih silueta i kontrastne, pulsirajuće, beličaste svetlsoti u pozadini, zahvaljujući kojoj je svet igre i vidljiv. Vrlo brzo shvatićete da misteriozna šuma iz prve polovine igre ne želi da je napustite živi. Kako je u pitanju skrolujuća 2D platforma, sve što imate na raspolaganju da vašeg dečaka održite u životu su četiri tastera za kretanje i skakanje i jedan za aktiviranje raznih mehanizama. Dakle, u pitanju je najjednostavnija kontrolna šema koju koriste igre ne kompleksnije od Maria od pre 25 godina.
http://games.benchmark.rs/opisi_igara/opis_igre_limbo
Oni koji tvrde da su video igre nova, kompleksna vrsta umetnosti nastala simbiozom više umetničkih žanrova, ukomponovanim sa svežim idejama, mogu čvrsto da se uhvate za Limbo i ne puštaju ga ni po koju cenu. U pitanju je niskobudžetna igra Playdead tima koja je na X360 stigla pre tačno godinu dana i prodala se u nešto preko pola miliona primeraka (što je zavidna cifra za igru ovog kalibra), da bi danas ugledala svetlost dana i na PC-u i PS3 konzoli. Ideja, koncept, dizajn i audio vizuelna komponenta, će vas od samog početka ostaviti zatečenim.

Od trenutka kada ugledate dva svetla oka siluete dečaka koji se budi u šumi, pa do samog kraja igre, nećete prestati da se divite onim što Limbo donosi ili bolje rečeno ne donosi, a da pritom uspeva da pruži dozu zabave kakvu nam nisu priuštile ni mnogo kompleksnije igre iz žanra. Bez i jedne izgovorene reči i bez i jedne linije teksta, igra baca igrača u misteriozni svet sazdan od tamnih silueta i kontrastne, pulsirajuće, beličaste svetlsoti u pozadini, zahvaljujući kojoj je svet igre i vidljiv. Vrlo brzo shvatićete da misteriozna šuma iz prve polovine igre ne želi da je napustite živi. Kako je u pitanju skrolujuća 2D platforma, sve što imate na raspolaganju da vašeg dečaka održite u životu su četiri tastera za kretanje i skakanje i jedan za aktiviranje raznih mehanizama. Dakle, u pitanju je najjednostavnija kontrolna šema koju koriste igre ne kompleksnije od Maria od pre 25 godina.
http://games.benchmark.rs/opisi_igara/opis_igre_limbo