Benchmark
Znamenit
- Učlanjen(a)
- 11.09.2006
- Poruke
- 63,642
- Poena
- 1,385

Filip Majkić
Killing Floor je započeo svoje bitisanje u gejming svetu kao mod za Unreal Tournament još sada već gotovo nestvarno davne 2005. godine. Nakon nekoliko godina napornog razvoja, razvojni tim Tripwire Interactive je izbacio i standalone verziju ove igre, koja je pobrala brojne pohvale. Killing Floor je bio nešto potpuno drugačije od igara na koje smo do tada navikli, i istovremeno je bio izuzetno hrabar potez male kompanije/izdavača/developera, koja ga je razvijala.
Od tada do danas je prošlo puno vremena, kao i puno DLC-ova koji su izdati. Oni su donosili dodatne sadržaje, bilo da se radi o kozmetičkim dodacima, bilo da se radilo o mapama, klasama i slično, i u slučaju malih timova imamo razumevanja da se na ovakav način "dopuni” budžet. O kakvoj se igri zapravo radi?
Od moda do samostalne igre - i to ponajbolje u svom žanru
Najšira javnost je "horde mode”, kako se popularno naziva podžanr, upoznala u multiplej segmentima najpopularnijih pucačina. Sam Killing Floor je nastao iz moda, ali su mnogima daleko poznatiji Gears of War 2 ili Call of Duty Zombies mod, koji su popularisali ovaj pristup među najširom populacijom. Šta je "horda”? Krajnje ...
Ceo tekst pročitajte na Benchmark sajtu