Šta je novo?

Opis igre: Duke Nukem Forever - Benchmark

Bench admin

Administrator
Administrator
Učlanjen(a)
01.07.2000
Poruke
911
Poena
619
Opis igre: Duke Nukem Forever

Nakon što je "obrnuo" novog Djuka, autor ovog teksta je ostao zbunjen i zatečen. Da li je moguće da smo više od decinije sa nestrpljenjem čekali igru koja kao da je negde od 2003. godine stajala zaboravljena na polici ugašenog 3D Realms-a, sve dok je Gearbox nije pronašao, očistio od prašine i rešio da je portuje na konzole i danas prodaje kao nastavak legende koja je obeležila pucački žanr? Ako zanemarimo 12 godina razvoja i fokusiramo se na pitanje da li je Forever dostojan Duke Nukem 3D hita iz 1997. godine, jednostavan odgovor je - ne, nije.


DukeForever%202011-06-16%2012-27-05-96.jpg


Složićete se da su sve ove godine razvoja i promene nekoliko razvojnih timova morali da uzmu svoj danak. Svesni ovoga, nekako smo progutali zastarelu grafiku, isprane teksture, užasne postprocessing efekte i loše animirane likove. Progutali smo i brojne bagove poput komada mesa čovekolikih veprova koji štrče i poskakuju iz zidova, podova, cevi i kutija, kao i one bagove koji su nas u par navrata primoravali da ponovo učitamo poslednji checkpoint, jer je igra iz nekog razloga u par navrata zapinjala kod aktiviranja nekih skriptovanih momenta što je Djuka sprečilo da napreduje. Ali, to su potpuno nebitne stvari, jer ovo je Djuk, jel tako?! Hmm…

http://games.benchmark.rs/opisi_igara/opis_igre_duke_nukem_forever
 
Autor nije bio toliko strog koliko je pretio :) Manje vise je ok review, ali se definitivno ne slazem sa platformskim elementima, Meni je to ogroman +, cak mi je zao sto igra nema vise toga.
 
Verovatno najupečatljiviji ovakav momenat je onaj u kome Djuk ismeva oklop Master Chif-a iz Halo igara i odbija da ga pokupi uz komentar “Power armor is for pussies!”. Ironoija je u tome što Djuk sada koristi sistem regenerisanja zdravlja koji je upravo Halo doneo sa sobom, a koji je danas prisutan u gotovo svim pucačinama.

Hehe, malo i mojih zapazanja za rivju. :)
 
Mala digresija...

Ovde se malo malo pa provlači da je Halo1 uveo obnavljajuće zdravlje. Otkud to? Zakleo bih se da zdravlje upravo nije bilo obnavljajuće u Halo1, već je jedini način za obnavljanje bilo skupljanje medikitova. (Da nije možda zbog nivoa težine na kom sam igrao? Sećam se da je bio onaj domah do najtežeg.)
 
Mala digresija...

Ovde se malo malo pa provlači da je Halo1 uveo obnavljajuće zdravlje. Otkud to? Zakleo bih se da zdravlje upravo nije bilo obnavljajuće u Halo1, već je jedini način za obnavljanje bilo skupljanje medikitova. (Da nije možda zbog nivoa težine na kom sam igrao? Sećam se da je bio onaj domah do najtežeg.)

Dobro si se setio. U Halo energetski stit je bio taj koji se regenerisao, dok su za zdravlje trebali med kitovi.
 
Jeste stit, ali opet je sve pocelo od tog trenutka i na taj princip obnove u zaklonu..
 
Vrh Dno