Šta je novo?

Odjavljivanje Telekom fiksnog telefona

snow381white

Poštovan
Učlanjen(a)
21.12.2016
Poruke
161
Poena
70
Najpre da se izvinim jer tema izlazi iz okvira podforuma ali ipak će ovde najmanje da smeta i delom je srodna sa tematikom.

Otac je odjavio fiksni telefon, svi računi su izmireni, signal je isključen istog dana kada je potpisan raskid ugovora. Međutim, dve stvari mi ne daju mira. Prva - nisu poslali nikoga da raskači kabl; a druga - nisu mu dali njegov primerak raskida ugovora.

Da li je to inače praksa da bivši korisnik ne dobije nikakvu pismenu potvrdu da je odjavio uslugu? Oni realno mogu za 2-3 godine da mu pošalju izvršitelje na vrata na konto toga što nije plaćao račune u tom periodu jer on nema nikakav dokaz da je odjavio fiksni + taj prokleti kabl i dalje visi na krovu. Bukvalno su pripremili odličan teren za prevaru.
 
Niko nece da dolazi da ti otkacinje nikakve kablove. Iskljucili su ti signal i to je to.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Kabl niko neće da skida. A što se tiče potvrde da je ugasio to možeš i sad naknadno da tražiš. Iako neće biti problema. Ali da budeš miran posto ti to očito smeta...
 
Čim se ništa ne čuje kad je podignuta slušalica, ugovor je raskinut. Poslednji račun se fakturiše do datuma prestanka isporuke usluge + potrošnja. Primer: 659/31≈21.26x23=488,94 i eventualno ako se nešto trošilo preko. Ovo sam sračunao pod pretpostavkom da će račun doći za 23 dana, odn. od 24. maja više nema telefonskog signala.
 
Nazad
Vrh Dno