Šta je novo?

Odbijena žalba na račun, šta dalje? (mix net m)

prredrag

Cenjen
Učlanjen(a)
24.10.2011
Poruke
2
Poena
151
Krajem jula ove godine, na letovanju u Crnoj Gori uplatio sam akciju 100MB u mtel mreži.
Do kraja meseca, stanje se iz dana u dan menjalo, opadalo tačnije, da bi se 1. avgusta resetovalo na 100MB.
U skladu sa informacijom, nastavio sam da koristim gprs, da bi mi stanje računa 07. avgusta iznosilo oko 2000 dinara, nakon čega gprs nisam koristio, a narednog dana 5000 dinara.
Prilikom provere stanja MB-a u roamingu, prikazano mi je da su mi MB i dalje na raspolaganju koji su prikazivani sve do kraja meseca avgusta.

Žalbu sam uložio čim je račun stigao, jer je isti nastao njihovom greškom i prosledjivanjem pogrešnih informacija. Odbili su je, ne navodeći razloge prikaza lažnog stanja i tvrdeći da sam potrošio naknadne MB-e.
Uložio sam prigovor na obrazloženje, tvrdeći da su eventualno potrošeni MB-i nastali njihovom greškom, zbog lažnog prikaza postojećih MB-a, smatrajući situaciju kao vid prevare.

Prigovor odbijaju i opet ne navode konkretne razloge, niti zašto mi je pogrešno stanje prosledjivano tokom celog meseca avgusta.

Na e-mail više ne odgovaraju, a pozivom 064/789 dobio sam drzak odgovor da odem u poslovnicu, gde me upućuju na slanje e-mailova.

Kao dokaz, u svakom momentu sam odradio screen shot stanja.

Kome dalje da se obratim? :smash:
 
Mislim da je logicno Drustvu za zastitu potrosaca. S obzirom na tvoje dokaze, rekao bih da imas sanse da isteras stvar u svoju korist.
 
Protiv Telekoma,tesko...

Mozes se obratiti Centru za zastitu potrosaca pa da te upute na pravu adresu.

ALI,u ugovoru o koriscenju usluga mobilne telefonije Telekoma Srbije u clanu 5 pise:

Korisnik je saglasan da Telekom Srbija ima pravo da menja cene uslugai/ili druge komercijalne uslove...

Plus,imas caku a to je,citiram: Postpaid korisnici dobijaju racun sa detaljnom specifikacijom saobracaja i to je jedini i konacni tacni obracun.

Ajmo detaljnije: Servis za proveru stanja je usluga kojom se postpaid korisnicima DELIMICNO pomaze u pracenju potrosnje u tekucem mesecu.
Informacije koje se dobijaju se preiodicno azuriraju i ne preikazuju u realnom vremenu potrosnju.
Odnosno,bilo kakava informacija pre konacnog obracuna je okvirna i NETACNA i ne garantuju za istu.

Sve ti je jasno...
 
Poslednja izmena:
Ako jesi prekoracio, tj. stvarno potrosio vise, nemas gde dalje da se zalis.
MT:S stanje je daleko od azurnog, na to nema zalbe. (mozda bi zakonski i imalo, ali.. kadija te tuzi, kadija ti sudi :))

Znaci ostaje samo da li si stvarno potrosio >100MB ili ne. Imaj na umu da podosta telefona ne pita za povezivanje na mobilni net za recimo provere vremena pa cak i e-mailova. U zemlji se to ne primeti jer su sitni upiti i ignorisu se - u romingu se svaki od njih tarifiira po 100KB! (ili koliko je vec obacunska jedinica u kom romingu)
 
+ ovo sto je Alfa napisao... i mi smo (inace smo MTS dileri) imali puno slucajeva pogotovo sa svezim korisnicima Android telefona koji su preko grane pravili haos...
 
MT:S stanje je daleko od azurnog, na to nema zalbe. (mozda bi zakonski i imalo, ali.. kadija te tuzi, kadija ti sudi :))

(ili koliko je vec obacunska jedinica u kom romingu)

To sam i mislio, zakonski i ima osnov, ipak je Telekomov problem neazurno stanje - a nigde u poruci ne pise "stanje je informativnog karaktera i ne oznacava realnost". A da se Telekom pita, svakako su oni u pravu, i svakako da nije njihova greska - iako jeste!
 
Nejasno mi je zašto mi je stanje resetovano 1. avgusta na 100MB i zašto se redovno stanje računa menjalo (na osnovu sms-ova i poziva, kasnije gprs-a), dok je stanje preostalih MB-a ostalo nepromenjeno.
 
Od 1 do trece se rade obacun za prethodni mesec,zato resetuje.

Sve u svemu,treba da platis,oni su u pravu jer su drzavna firma,jos niko nije dobio spor na redovnom sudu protiv njih...

Tehnicki gledano i da smo u normalnoj drzavi ti bi dobio spor jer sve sto si rekao je ok,ali ***...
 
Sve u svemu,treba da platis,oni su u pravu jer su drzavna firma,jos niko nije dobio spor na redovnom sudu protiv njih...


Kako oboriti snagu ovih argumenata? Mada, moguce je da bi neko i dobio, ali se nikome ne isplati da ulazi u rizik parnicenja zbog 50-100 evra, pa da za 3-4 godine jos ispadne 1000. Gde je taj inat na koji smo tako ponosni?!
 
+ ovo sto je Alfa napisao... i mi smo (inace smo MTS dileri) imali puno slucajeva pogotovo sa svezim korisnicima Android telefona koji su preko grane pravili haos...
OT: Sta je to MTS diler? :) Prodavaca mobilnih koji ujedno prodaje i MTS pakete? (ozbiljno pitanje)

To sam i mislio, zakonski i ima osnov, ipak je Telekomov problem neazurno stanje - a nigde u poruci ne pise "stanje je informativnog karaktera i ne oznacava realnost".
Nigde u ugovoru ne stoji da ti imas nacin da pratis stanje racuna :) Tako da je #797* stvarno informativnog karaktera.
 
Nigde u ugovoru ne stoji da ti imas nacin da pratis stanje racuna :) Tako da je #797* stvarno informativnog karaktera.

Ne mora bas sve da pise u ugovoru da bi bilo zvanicno. Poruku dobijas direktno od Telekoma, i nigde nije naznaceno da je informativna (kljucni argument), niti se ogradjuju od tacnosti podataka. U normalnom svetu - dovoljan dokaz da si doveden u zabludu.
 
Ne mora bas sve da pise u ugovoru da bi bilo zvanicno. Poruku dobijas direktno od Telekoma, i nigde nije naznaceno da je informativna (kljucni argument), niti se ogradjuju od tacnosti podataka. U normalnom svetu - dovoljan dokaz da si doveden u zabludu.

Da li si negde dobio potvrdu da je provera na #797* precizna?
I da jesi, nije dovoljno ako nemas konkretan dokaz - papir ili snjimljen razgovor. Cisto sumnjam da imas pravo da snimas razgovor sa operaterom, tako da ovo drugo otpada i ostaje potreba za papirom.
 
Da li si negde dobio potvrdu da je provera na #797* precizna?
I da jesi, nije dovoljno ako nemas konkretan dokaz - papir ili snjimljen razgovor. Cisto sumnjam da imas pravo da snimas razgovor sa operaterom, tako da ovo drugo otpada i ostaje potreba za papirom.

Kao dokaz, u svakom momentu sam odradio screen shot stanja.
Covek je predosetio da ce na ovo da izadje.

A sto ne bi imao pravo da snimas razgovor - ako imaju pravo oni, imas i ti, u privatne je svrhe. Nema nigde potvrde da je provera 797 precizna - ali nema ni suprotne tvrdnje u poruci...mozda ima negde u ugovoru, ali ni ne znam gde je moj ugovor da bih proverio. Nadam se da nema, i da ce covek isterati svoje.
 
Poslednja izmena:
kada su prosle godine pustili nove tarifne dodatke za internet, ja sam ga uredno aktivirao (tada je moglo samo preko 789), nekoliko puta proveravao - aktivirali mi navodno. kad je stigao racun - tarifnog dodatka nigde nema, megabajti uredno naplaceni (i to poprilicno...). zalio sam se, zalba odbijena, i to je devojka iz poslovnice zvala na fiksni kuci, i mojoj majci rekla nesto u fazonu recite mu da mu je zalba odbijena, nista napismeno i slicno. nisam se dalje cimao, platio sam taj racun znatno kasnije, a broj ugasio sutradan i presao u telenor. "šut s rogatim ne može..." - pogotovu u SRB. najtužnije je što sam ja račun pltio posle nekoliko meseci - 25.septembra.2010, a pre neki mesec dobijem izvršno rešenje od suda, da su me tužili za taj dug - tužba podneta 4.oktobra. ja lepo kopiju računa, "fino" sročeno pisamce, pa vratim preporučeno toj istoj službi koja je podnela tužbu... a da vrhunac bude veći, pored toga tužili su me i za "račun" od 1,70 dinara!! ne bih otišao kod tih lopova nikad više, ne znam šta da mi ponude.
 
Covek je predosetio da ce na ovo da izadje.
Screen shot stanja????? Ti zezas ili si ozbiljno ne shvatas koliko je ovo NE-dokaz?

A sto ne bi imao pravo da snimas razgovor - ako imaju pravo oni, imas i ti, u privatne je svrhe.
Licno mislim da treba da ima, ali negde je bilo rasprave o legalnosti snimanja razgovora ako se ne varam - ako obe strane ne prihvate (ili nema sudski nalog ili sta vec), snimak nije legalan :(

Nema nigde potvrde da je provera 797 precizna - ali nema ni suprotne tvrdnje u poruci...mozda ima negde u ugovoru, ali ni ne znam gde je moj ugovor da bih proverio. Nadam se da nema, i da ce covek isterati svoje.
Da li imas negde potvrdu da je to stanje uopste zvanicno? Nemas... moras prvo to da imas :(

Ne izigvaram drvenog advokata Lelekoma, meni isto ne odgovara to "stanje", ali ne zelim da se zaludjujem da ista mogu da uradim po tom stanju, ne samo jer "kadija te tuzi, kadija ti sudi" vec jer ovde i nema osnova :(
Stoji da nemamo dobar nacin da pratimo stanje potrosnje neta i u zemlji, ali ne vredi pokusavati nesto po tom pitanju. Inace, svi operateri (ne samo nasi) imaju fine print da potrosnja u romingu NIJE real-time. To imas na papiru..
 
Nazad
Vrh Dno