Krajem jula ove godine, na letovanju u Crnoj Gori uplatio sam akciju 100MB u mtel mreži.
Do kraja meseca, stanje se iz dana u dan menjalo, opadalo tačnije, da bi se 1. avgusta resetovalo na 100MB.
U skladu sa informacijom, nastavio sam da koristim gprs, da bi mi stanje računa 07. avgusta iznosilo oko 2000 dinara, nakon čega gprs nisam koristio, a narednog dana 5000 dinara.
Prilikom provere stanja MB-a u roamingu, prikazano mi je da su mi MB i dalje na raspolaganju koji su prikazivani sve do kraja meseca avgusta.
Žalbu sam uložio čim je račun stigao, jer je isti nastao njihovom greškom i prosledjivanjem pogrešnih informacija. Odbili su je, ne navodeći razloge prikaza lažnog stanja i tvrdeći da sam potrošio naknadne MB-e.
Uložio sam prigovor na obrazloženje, tvrdeći da su eventualno potrošeni MB-i nastali njihovom greškom, zbog lažnog prikaza postojećih MB-a, smatrajući situaciju kao vid prevare.
Prigovor odbijaju i opet ne navode konkretne razloge, niti zašto mi je pogrešno stanje prosledjivano tokom celog meseca avgusta.
Na e-mail više ne odgovaraju, a pozivom 064/789 dobio sam drzak odgovor da odem u poslovnicu, gde me upućuju na slanje e-mailova.
Kao dokaz, u svakom momentu sam odradio screen shot stanja.
Kome dalje da se obratim? :smash:
Do kraja meseca, stanje se iz dana u dan menjalo, opadalo tačnije, da bi se 1. avgusta resetovalo na 100MB.
U skladu sa informacijom, nastavio sam da koristim gprs, da bi mi stanje računa 07. avgusta iznosilo oko 2000 dinara, nakon čega gprs nisam koristio, a narednog dana 5000 dinara.
Prilikom provere stanja MB-a u roamingu, prikazano mi je da su mi MB i dalje na raspolaganju koji su prikazivani sve do kraja meseca avgusta.
Žalbu sam uložio čim je račun stigao, jer je isti nastao njihovom greškom i prosledjivanjem pogrešnih informacija. Odbili su je, ne navodeći razloge prikaza lažnog stanja i tvrdeći da sam potrošio naknadne MB-e.
Uložio sam prigovor na obrazloženje, tvrdeći da su eventualno potrošeni MB-i nastali njihovom greškom, zbog lažnog prikaza postojećih MB-a, smatrajući situaciju kao vid prevare.
Prigovor odbijaju i opet ne navode konkretne razloge, niti zašto mi je pogrešno stanje prosledjivano tokom celog meseca avgusta.
Na e-mail više ne odgovaraju, a pozivom 064/789 dobio sam drzak odgovor da odem u poslovnicu, gde me upućuju na slanje e-mailova.
Kao dokaz, u svakom momentu sam odradio screen shot stanja.
Kome dalje da se obratim? :smash: