milika
Čuven
- Učlanjen(a)
- 22.12.2003
- Poruke
- 1,048
- Poena
- 650
Moja oprema
- Pristup internetu
- Kablovski internet
Mala rasprava o pravim performansama danasnjih 3D karti u odnosu na ono sto vidimo u igrama. Da li su programeri krivi za ocajan mainstream igara ove godine i astronomsku glad istih...
Za posmatranje uzecu sledeci model - 8800GTS - to kao neki stadard...
Sve to posmatrano na nekoj FPS sceni od 10 karaktera, svaki karakter sa 6.000 poligona - mislim da je realno... I jos pozadina sa 40.000 polygona - sve ukupno 100.000 - lako za racunati
Teksture po karakteru npr 5MB i 50 MB pozadina - lakih 100MB
8800gts ima (teoretski) 518 GFlops - da kzemo 500 i uzecemo samo 400 zbog mul zavisnosti..
Za rotaciju 100.000 poligona je potrebno 100.000*10 operacija npr - znaci 4.800.000 flopsa ali da kazem da sam pogresio duplo i jos zeru neka bude 1 MFlopsa - znaci danasnje kartice mogu transformisati datu scenu 400.000 puta u sekundi ili 400.000 fpsa - neznatno = 400Mflopsa
Nije to sve treba i teksture resit 100.000.000 tacaka 100M*50 opreacija (sve sa memory read write) = 5GFlopsa
Gruba racunica 400Gf / 5.4Gf = 74fps
Napominjem da je ova scena preterana i sve operacije su i po part puta uvecane da se pokaze kako je vse smesno lose napisano - da li drajveri - direct x - 3d engini birajte - verovatno svo troje...
Po meni treba stati ovo uludu trku izmedju jacih grafickih i losijih programera, ovo samo dzep potrosaca trpi... Sesti i napisati software kako treba i mozda necete imati FEAR u za 6mes nego za god dana, ali bi radio i na gf5700 bez frke...
Za posmatranje uzecu sledeci model - 8800GTS - to kao neki stadard...
Sve to posmatrano na nekoj FPS sceni od 10 karaktera, svaki karakter sa 6.000 poligona - mislim da je realno... I jos pozadina sa 40.000 polygona - sve ukupno 100.000 - lako za racunati
Teksture po karakteru npr 5MB i 50 MB pozadina - lakih 100MB
8800gts ima (teoretski) 518 GFlops - da kzemo 500 i uzecemo samo 400 zbog mul zavisnosti..
Za rotaciju 100.000 poligona je potrebno 100.000*10 operacija npr - znaci 4.800.000 flopsa ali da kazem da sam pogresio duplo i jos zeru neka bude 1 MFlopsa - znaci danasnje kartice mogu transformisati datu scenu 400.000 puta u sekundi ili 400.000 fpsa - neznatno = 400Mflopsa
Nije to sve treba i teksture resit 100.000.000 tacaka 100M*50 opreacija (sve sa memory read write) = 5GFlopsa
Gruba racunica 400Gf / 5.4Gf = 74fps
Napominjem da je ova scena preterana i sve operacije su i po part puta uvecane da se pokaze kako je vse smesno lose napisano - da li drajveri - direct x - 3d engini birajte - verovatno svo troje...
Po meni treba stati ovo uludu trku izmedju jacih grafickih i losijih programera, ovo samo dzep potrosaca trpi... Sesti i napisati software kako treba i mozda necete imati FEAR u za 6mes nego za god dana, ali bi radio i na gf5700 bez frke...
Poslednja izmena: