Šta je novo?

Nvidia OMEGA drajveri - obavezno proveriti...

laxduke

Čuven
VIP član
Učlanjen(a)
17.01.2002
Poruke
893
Poena
619
U piranju je custom bulid verzija OMEGA drajvera za Nvidia kartice.
Donosi ogromno poboljsanje po pitanju kvaliteta textura i prikaza slike na ustrb malog pada performansi (8-10fps proporcijalno rezoluciji).
Vise informacija na http://www.omegacorner.com/

Ja sam pokrenuo sa Jedi Knight II, razlika je vise nego ocigledna :)
 
he he Omega :) Jel to 3Dfx krenuo da radi za nV ? :) Btw to gubljenje FPS-ova na ustrb kvaliteta ce da svrsta performanse na nivo Radeon 8500, a slika ce biti ista... Ma videcemo sta testovi kazu.
 
Ja ne znam koliko je to pametno... Kvalitet slike se moze podici sa standardnim drajverima - odaberi kvalitetnije teksture (po defaultu je na blend-u), onda stavi 2,4 ili 8 nivo Anisotropica i to je to... usporenja ce biti ali ce i slika biti bolja... to nije nikakva novost...

BTW, covek je pricao o D3D-u, a Jedi Knight je OGL... I znam da je velika razlika u kvalitetu, ja sam ceo JKII presao sa maksimalnim aniso nivoom... !!
 
Probao, na MX400 definitivno nema vajde.
 
byMaX je napisao(la):
Ja ne znam koliko je to pametno... Kvalitet slike se moze podici sa standardnim drajverima - odaberi kvalitetnije teksture (po defaultu je na blend-u), onda stavi 2,4 ili 8 nivo Anisotropica i to je to... usporenja ce biti ali ce i slika biti bolja... to nije nikakva novost...

BTW, covek je pricao o D3D-u, a Jedi Knight je OGL... I znam da je velika razlika u kvalitetu, ja sam ceo JKII presao sa maksimalnim aniso nivoom... !!

Ali nisi stavio
seta r_ext_compress_textures "0"
seta r_picmip "0"

Ajde stavi ovo pa da vidim kako ces onda da igras???
 
Ma smesna su ta super/mega/ultra/gama/wow/dzirlo "poboljsanja" koja se ne vide u igricama tj. vide ih samo ljudi iz NVidia-e.
 
Amon_Ra je napisao(la):
Ma smesna su ta super/mega/ultra/gama/wow/dzirlo "poboljsanja" koja se ne vide u igricama tj. vide ih samo ljudi iz NVidia-e.

Mmm, imam utisak da nisi ni probao, a vec si ih ocrneo.
Inace nisu iz nvidia firme, pise ih pojedinac.
 
RE: Amon
Covek pravi svoje drajvere za sve kartice, koliko sam video na sajtu, ne samo za Nvidiu (inace ne razumem bas opasku, drajveri nemaju veze sa ljudima iz NVidie)

RE: omnik
Koliko memorije ima taj MX na kojem si probao ? Jer covek tamo i sam kaze da ako nemas najmanje 64M video mema (na kartici) nece biti dobro...

Ja uglavnom skinuo, pa cu da probam, nis' ne kosta... (na GTS PRO 64M), javljam rezultate...
 
drapin je napisao(la):
RE: omnik
Koliko memorije ima taj MX na kojem si probao ? Jer covek tamo i sam kaze da ako nemas najmanje 64M video mema (na kartici) nece biti dobro...

Ja uglavnom skinuo, pa cu da probam, nis' ne kosta... (na GTS PRO 64M), javljam rezultate...

64mb, ne samo da nisam dobio nista sa ukljucenim FSAA nego sam izgubio u svakom pogledu (cak i D3D :D).
 
laxduke je napisao(la):
Ali nisi stavio
seta r_ext_compress_textures "0"
seta r_picmip "0"

Ajde stavi ovo pa da vidim kako ces onda da igras???

U cemu je fora? Zbog čega bih stavio da ne kompresuje teksture na hardverskom nivou... Tu dolazi do gubitka u teksturama kao sto dolazi do gubitka kada kompresujes BMP u TIFF... Drugim recima, nema razlike. r picmip je smesna opcija, prakticno iskljucuje mipmaping ali je isuvise tesko videti da su udaljene teksture u originalnom formatu, a engine i nije optimizovan za tako nesto... Slazem se da je sa ove dve opcije, dobijen maksimum detalja, ali isto tako, ne treba preterivati... pogotovo ako se za mnogo dropbacka dobije malo kvaliteta... Jos jednom , mislim da ovaj tip nije cudotvorac, te da su omega drajveri samo tweakovani originali sa ponekim setovanjem za kvalitet... Optimizacija koda je svedena na taj maksimum, a ne za default kao kod nVidiae... u tome je stos... Procitaj samo kritike na ozbiljnijim sajtovima...
 
delimir je napisao(la):
Hm...čudno kod mene je uvek bilo po defaultu na "best image quality"...

Ne, nisam mislio na opciju opšteg kvaliteta slike, koju možeš naću u D3D tabu u drajverima, već opciju textures u nVmaxu ili tako nekom programu... ako instaliras neki sa sajta, pogledaj, videćeš da stoji na blend...
 
OK, nisam znao da te driver pise "pojedinac", ali poucen nekim ranijim iskustvom kada su veoma pompezno najavljivali drivere za NVidia karte koji su se kasnije ispostavili kao sasvim obocni - mislio sam da je i ovo slicna prica. Skinucu ih i isprobati.

brw. Da li su univerzalni za sve karte?
 
byMaX je napisao(la):
...Procitaj samo kritike na ozbiljnijim sajtovima...
Ajd, please, ako ti je pri ruci, daj neki link - iskreno receno, mrzi me da "kopam" :) hrkk
 
byMaX je napisao(la):
U cemu je fora? Zbog čega bih stavio da ne kompresuje teksture na hardverskom nivou... Tu dolazi do gubitka u teksturama kao sto dolazi do gubitka kada kompresujes BMP u TIFF... Drugim recima, nema razlike. r picmip je smesna opcija, prakticno iskljucuje mipmaping ali je isuvise tesko videti da su udaljene teksture u originalnom formatu, a engine i nije optimizovan za tako nesto... Slazem se da je sa ove dve opcije, dobijen maksimum detalja, ali isto tako, ne treba preterivati... pogotovo ako se za mnogo dropbacka dobije malo kvaliteta... Jos jednom , mislim da ovaj tip nije cudotvorac, te da su omega drajveri samo tweakovani originali sa ponekim setovanjem za kvalitet... Optimizacija koda je svedena na taj maksimum, a ne za default kao kod nVidiae... u tome je stos... Procitaj samo kritike na ozbiljnijim sajtovima...

Samo par linkova za citanje, da ne pisem ovde carsave...

http://www.digit-life.com/articles/reviews3tcfxt1/
http://www.hardwarecentral.com/hardwarecentral/reports/140/6/
 
drapin je napisao(la):
Ajd, please, ako ti je pri ruci, daj neki link - iskreno receno, mrzi me da "kopam" :) hrkk

otidji na beyond3d.com, tamo je jos link na glavnoj strani...
 
Nazad
Vrh Dno