Šta je novo?

nVidia i Electronic Arts

DusaN

Čuven
Učlanjen(a)
19.01.2002
Poruke
4,962
Poena
825
http://www.beyond3d.com/forum/viewtopic.php?topic=5311&forum=10

...retail boxes of current and future EA PC titles will carry the "NVIDIA: The Way It's Meant to Be Played" logo...

nV i EA sada, slicno kao nekada 3Dfx i EA, da li je ovo mozda pocetak kraja za nevidiju?
 
Steta sto, umesto da naprave karticu kako treba, koriste ovakve "trikove". Uostalom i u uvodu Unreal-a pise isto to pa radi brze/bolje/lepse na ATi-ju :)
 
Sto je najtuznije, Unreal 2, UT2003 a POGOTOVO Splinter Cell izgledaju lepse na nVidia karticama nego na ATI-ju... Sa druge strane, na ATI-ju su brze (kada govorimo o kartama iz istog cenovnog ranga naravno)
 
byMaX je napisao(la):
Sto je najtuznije, Unreal 2, UT2003 a POGOTOVO Splinter Cell izgledaju lepse na nVidia karticama nego na ATI-ju... Sa druge strane, na ATI-ju su brze (kada govorimo o kartama iz istog cenovnog ranga naravno)

To za Splinter Cell i one greske oko svetla i nekih tekstura su zato sto su upotrebljavali neke nVidia zasticene funkcije, zato sto nisu mogli drugacije zabog bugova u DX8, a DX9 ih nije ispavio kako treba, a sada ih je DX9a kao ispravio.
O tome vise na sledecim linkovima
http://www.beyond3d.com/forum/viewtopic.php?t=4595&postdays=0&postorder=asc&start=0
http://forums.ubi.com/messages/message_view-topic.asp?name=pcdemo&id=zzlav
 
Nisam znao razlog sto je na ATI-ju "ruznije", samo sam preneo iskustvo :) Lepo je sto se to ispravilo! SC je prelepa igra
 
Slicna je situacija u Enclave-u, gde se na Atiju automatski disejbluju pixel shaderi i naravno igra izgleda drugacije u odnosu na to kako bi trebala, pa po tome ispada da nijedan ATI nije ni DX8 karta :D:D Doduse, ovo se odnosi samo na 8500 i 9000 verziju, za ove jache nemam pojma, mada i oni imaju taj bag tako da je kod njih verovatno slicna situacija
 
Nazad
Vrh Dno