Šta je novo?

Novo Gmail upozorenje - hakeri napadaju za 10 sekundi

Benchmark

Znamenit
Učlanjen(a)
11.09.2006
Poruke
61,297
Poena
1,385
gmail.webp


Novo Gmail upozorenje – hakeri napadaju za 10 sekundi​


Hakeri koriste trenutak panike korisnika kojima je zaključan Gmail nalog, ciljajući na one koji traže pomoć na društvenim mrežama, preuzimajući njihove naloge za 10 sekundi

Kompletan članak: https://benchmark.rs/vesti/softver-i-servisi/novo-gmail-upozorenje-hakeri-napadaju-za-10-sekundi/
 
Meni je pre dve godine ukraden nalog kreiran 2005 godine, a možda i 2004. Znaci nalog sam aktivno koristio za skoro sve servise i u zemlji i u inostranstvu. Da ne govorim o Google Drive podacima, YouTube nalogu sa pratiocima i snimcima i privatnom arhivom, nalog banke, FB nalog, Microsoft nalog itd. Google ne pruža nikakvu podršku! Ne postoji mogućnost direktne komunikacije. Čak je i VTK uskočio u pomoć ali samo zbog zaštite ličnih podataka i mogućnost krađe identiteta. Ali niko iz Google nije želeo ni da priča samnom, sva usmerenja su bila ka redovnoj proceduri za oporavak naloga iako znam i identitet osobe koja mi je ukrala nalog i stranac je. Google je k... Da ne psujem ali najgore korisničko iskustvo koje sam imao. Užas.
 
Meni je pre dve godine ukraden nalog kreiran 2005 godine, a možda i 2004. Znaci nalog sam aktivno koristio za skoro sve servise i u zemlji i u inostranstvu. Da ne govorim o Google Drive podacima, YouTube nalogu sa pratiocima i snimcima i privatnom arhivom, nalog banke, FB nalog, Microsoft nalog itd. Google ne pruža nikakvu podršku! Ne postoji mogućnost direktne komunikacije. Čak je i VTK uskočio u pomoć ali samo zbog zaštite ličnih podataka i mogućnost krađe identiteta. Ali niko iz Google nije želeo ni da priča samnom, sva usmerenja su bila ka redovnoj proceduri za oporavak naloga iako znam i identitet osobe koja mi je ukrala nalog i stranac je. Google je k... Da ne psujem ali najgore korisničko iskustvo koje sam imao. Užas.
U celoj toj priči postoji samo jedan krivac, a to si ti. Google nalog, ili bilo koji drugi nalog, nije moguće ukrasti ako je korisnik security aware. Samo što je kod nas običaj da se krivica uvek svaljuje na platformu.
 
Био он крив или не, подршка им је заиста нула.
Нула им је и сигурносна процедура. Пре три године сам, због брисања историје, неким чудом после пар дана успео да набодем налог који се изненада појавио на телефону и који једино користим. После тога док се све није слегло (?!), без телефона нисам могао наћи налог на рачунару.
И нема промене мејла са којим се отворио налог, ако је na Gmail.
 
Био он крив или не, подршка им је заиста нула.
On je kriv i tu nema diskusije. A po svemu što si napisao, i ti si kriv. Molim te objasni mi zašto je njihova podrška 0 ako je problem izazvan vašom nepažnjom i vašim neznanjem. Ako vi sami niste sposobni za basic security, google ne može da vas zaštiti od vas samih.
Нула им је и сигурносна процедура.
Google koristi user name & password i podržava 2FA. Ovo je i više nego dovoljno svakome ko zna šta radi.
Пре три године сам, због брисања историје, неким чудом после пар дана успео да набодем налог који се изненада појавио на телефону и који једино користим. После тога док се све није слегло (?!), без телефона нисам могао наћи налог на рачунару.
И нема промене мејла са којим се отворио налог, ако је na Gmail.
Ti opisuješ neki process koristeći izraze kao što je "nabadanje" i "sleganje". 3 puta sam pročitao ovo što si napisao i totalno je besmisleno, što jasno ukazuje na neznanje nečega što je vrlo jednostavno.
 
Generalno da, google mozda ne odgovara licno, meni su odgovorili kad su mi ugasili nalog za placen nalog ok moja greska, i resio sam jer su i dalje naplacivali, javili su mi se na telefon i bas je devojka bila jako ljubazna .... znam da sam proceduru za kontakt nasao na netu, ali iskreno ne znam jel bi se za gmail javljali ali ako nemas registrovan mobilni broj koji je aktivan (sa kojim bi opet sam povratio nalog)
Ne znam kako oni mogu proverit identitet pa onda zasto bi se i javljalii samo da gube vreme sa prevarantima i ljudima koji ne mogu da dokazu da je nalog njihov

PS: 2FA moze biti i telefon i google 2FA bez toga nema smisla ako nalog nije registrovan na tebe licno (placen pa da znaju ko si)

Znam da su neki izgubili naloge isto tako i da su im preko maila trazili kopiju pasosa ali ne znam sta je dalje bilo......
 
meni je umro google play za moj main nalog ima 5 godina i dalje ne radi, jedno 4 radna dana sam proveo sa podrshkom promenio sam 3 mobilna telefona i eto zivim sa time:)
Bas bas su neupotrebljivi.
 
Podrška im je da se kaže da je imaju, potpuno beskorisna.
Ima tema na forumu u kojoj se može videti koliko je članova samo ovog foruma pisalo podršci da nam omoguće promenu države sa SCG koja više ne postoji. Nešto što se uz svu birokratiju reši za par nedelja njima su trebale godine. Odnos prema korisnicima čista nula.
 
Meni je pre dve godine ukraden nalog kreiran 2005 godine, a možda i 2004. Znaci nalog sam aktivno koristio za skoro sve servise i u zemlji i u inostranstvu. Da ne govorim o Google Drive podacima, YouTube nalogu sa pratiocima i snimcima i privatnom arhivom, nalog banke, FB nalog, Microsoft nalog itd. Google ne pruža nikakvu podršku! Ne postoji mogućnost direktne komunikacije. Čak je i VTK uskočio u pomoć ali samo zbog zaštite ličnih podataka i mogućnost krađe identiteta. Ali niko iz Google nije želeo ni da priča samnom, sva usmerenja su bila ka redovnoj proceduri za oporavak naloga iako znam i identitet osobe koja mi je ukrala nalog i stranac je. Google je k... Da ne psujem ali najgore korisničko iskustvo koje sam imao. Užas.
Trebalo je da vratiš nalog preko YouTube podrške, kod njih je lakše doći do živih ljudi. Ja sam uspeo. Oni zatim otvore tiket živim ljudima u Guglu i kad se to desilo, nalog mi je vraćen za 5 minuta.
U celoj toj priči postoji samo jedan krivac, a to si ti. Google nalog, ili bilo koji drugi nalog, nije moguće ukrasti ako je korisnik security aware. Samo što je kod nas običaj da se krivica uvek svaljuje na platformu.
Ne reci 2x. Tako sam i ja mislio dok se nije desilo. :D
 
On je kriv i tu nema diskusije. A po svemu što si napisao, i ti si kriv. Molim te objasni mi zašto je njihova podrška 0 ako je problem izazvan vašom nepažnjom i vašim neznanjem. Ako vi sami niste sposobni za basic security, google ne može da vas zaštiti od vas samih.

Google koristi user name & password i podržava 2FA. Ovo je i više nego dovoljno svakome ko zna šta radi.

Ti opisuješ neki process koristeći izraze kao što je "nabadanje" i "sleganje". 3 puta sam pročitao ovo što si napisao i totalno je besmisleno, što jasno ukazuje na neznanje nečega što je vrlo jednostavno.
Ne, ne i ne. :)

Preuzme ti Chrome sesiju sa kompromitovanog uređaja u tvojoj kući, zatim sve drugo ti poskida, bez problema za minut, 2FA, promeni ključeve. Kad si sam u kući i svi uređaji su ti sto posto sigurni, nemaš decu, nemaš goste da se kače na tvoj wifi, onda si siguran. Ako bilo šta od navedenog nije slučaj, itekako je moguće da ostaneš bez svega ako ostaješ ulogovan na bilo kom svom uređaju, a ja stvarno ne znam nikog ko se izloguje iz telefona, kompa, svaki čas, sa svog google naloga.

Jeste jednostavno, to se slažem, i veoma je sigurno ako baš paziš i znaš šta radiš, ali nije potpuno sigurno. Zato su potrebni živi ljudi u podršci i imaš ih stalno kada si profesionalan korisnik, umesto besplatan. Mi smo ušli u partnerstvo sa njima (deca imaju uspešan youtube kanal i to je zapravo i bio razlog za hijack). To što većinu ljudi nisu spržili još uvek je što nisu imali razloga za to, a ne što si izuzetno spretan. Tehnologija je puna rupa i ne potcenjuj. Zaštitiš koliko možeš da ti bude udobno korišćenje te tehnologije, ali preduzmeš adekvatne mere da možeš brzo da vratiš nalog i podatke (backup) ako ponovo dospeš u lošu situaciju.
 
Ja sam pre 7-8 godina uspeo kolegi da povratim nalog iako nije znao ni sifru, ni broj telefona, apsolutno nista. I jos mu kazem da je to nemoguce uraditi i na kraju uspem i pricam mu, google nije smeo da mi dozvoli da uradim to. Sada se ne secam ni sta je bila fora ali nisam znao bukvalno nista osim mail-a kome nisam imao pristup. Tako sam mogao bilo ciji nalog koji nema 2FA aktiviran. Google je rupa i previse se oslanjamo na njega obzirom koliko je nepouzdan.
 
Ti opisuješ neki process koristeći izraze kao što je "nabadanje" i "sleganje". 3 puta sam pročitao ovo što si napisao i totalno je besmisleno, što jasno ukazuje na neznanje nečega što je vrlo jednostavno.
Такав процес заслужује баш такве изразе. Процес да дођеш до налога који ти је активан нон-стор, и који је одједном недоступан и невидљив, сигурно је моја грешка.
Сада је процес много бољи, али тада без телефона не бих могао да вратим налог.
Опрости што смо те изнервирали иако ниси ни прозван нити радиш у Гугл подршци. 🙂
 
Stoji da su korisnici u većini slučajeva doveli do problema ali stoji i da korporacije jednostavno nije briga za "besplatne" korisnike, a počesto i za one koji plaćaju kešom uslugu.
U 95% slučajeva je korisnik kriv. Ja ne branim google, ali treba biti realan. Procenat ljudi koji su potpuno nesvesni je zastrašujuć. Samo pogledaj koliko je kompromitovanih naloga na Bech forumu. To su sve ljudi koji su koristili isti password za sve. Pogledaj koliko ima tema gde je neko ostao bez google, facebook, instagram, youtbe naloga... samo zato što koriste iste passworde za sve, jer "tako mi zgodno". A najtužnije od svega je, kad neko juri da povrati svoj "uhakovani" Instagram nalog, i konstantno menja password, i konstantno se žali da to "ništa ne pomaže", a zapravo mu je e-mail nalog kompromitovan. Još kad se ljudi sprdaju sa recovery options pitanjima i stavljaju gluposti kojih kasnije ne mogu da se sete, ili stave nešto što je lako pogoditi, naravno bez 2FA, e onda drvlje i kamenje na Google, Meta, Microsoft...whatever. Naravno, za password manager nikada nisu čuli ili ne žele da se cimaju sa time jer je to prekomplikovano i nije zgodno.
 
Meni ovo izgleda kao da si stekao da tako kažem profesionalnu deformaciju i da gledaš stvar samo iz jednog ugla zbog nje.
Čemu iznova i iznova ponavljati korisnik je kriv, to naprosto nije čitava priča.
Osim ako nisi sposoban da sagledaš čitavu priču jer si da tako kažem postao alergičan na usere i pomerio ti se kompas preterano na njih.
 
@alex303 nemoj da si toliko presiguran. Ja sam imao bedem oko svog gmail naloga, pa sam ostao ulogovan kod dece na laptopu i sutradan nisam imao ništa. :) Na kompu nismo našli ništa, imao malwarebytes i kaspersky. Preventivno sam im spljeskao oba laptopa i od nule instalirao win, uopšte ne želeći da mnogo istražujem kako mu je pošlo za rukom da preuzme Chrome sesiju. Mi iza 2 rutera, nema javne IP, komplikovane šifre, 2FA na mob, recovery mejl kome nema pristup, jedino što nisam imao su recovery kodovi ili USB token. To sam sad napravio i nisam se više nikad ni ulogovao na njihove računare.

Potpuno sam saglasan da je korisnik kriv, trebalo je od početka da postavim naloge, pristupe i podesim uređaje u kućnoj mreži kao u firmi. Ne bežim od te odgovornosti. Koliko prosečnih google korisnika to ume da uradi? Svako ko ima decu i to nije uradio je meta, a to je većina google korisnika.
 
"Korisnik je kriv" i "google podrška je loša" su dve različite stvari. Totalno različite.
Kao kada bi loši vatrogasci koji se ne odazivaju na poziv stalno pričali da je korisnik sam kriv za požar jer si sam zaboravio na peglu. Jeste, greška je napravljena, hajde da vidimo kako da rešimo problem.
Ili da dom zdravlja pusti čoveka da umre zato što je tokom godina jeo previše masno pa je zaslužio srčani udar.
 
Meni ovo izgleda kao da si stekao da tako kažem profesionalnu deformaciju i da gledaš stvar samo iz jednog ugla zbog nje.
Čemu iznova i iznova ponavljati korisnik je kriv, to naprosto nije čitava priča.
Postaje jako zamorno čitati iste postove i slušati iste priče skoro svaki dan i to ne samo na ovom forumu, nego svuda. Još crnje je kada se na takve postove/priče nadoveže još nekoliko istomišljenika koji se definitivno slažu da je platforma X smeće jer je njihov security practice nepostojeći.
Osim ako nisi sposoban da sagledaš čitavu priču jer si da tako kažem postao alergičan na usere i pomerio ti se kompas preterano na njih.
Naravno da sam sposoban da vidim celu priču jer sam predugo u njoj. Ne postoji savršena i sigurna platforma, ne postoje savršena rešenja, i nisu svi korisnici isti, i niko ne može da vas zaštiti od vas samih. Ja ne mogu osobu koja ima 65 godina da nateram da koristi password manager umesto da password napiše na parče papira i zalepi na monitor. Niti mogu da nateram nekoga da se izloguje iz neke platforme ili pritisne Meta+L kada nije na kompu/telefonu. Ljudi svesno žrtvuju sigurnost zarad zgoditka i ja tu ne mogu ništa. Upornim pisanjem i ponavljanjem se nadam da ću dopreti do nekoga ko će staviti prst na čelo i reći... wait a minute.
@alex303 nemoj da si toliko presiguran. Ja sam imao bedem oko svog gmail naloga, pa sam ostao ulogovan kod dece na laptopu i sutradan nisam imao ništa. :) Na kompu nismo našli ništa, imao malwarebytes i kaspersky. Preventivno sam im spljeskao oba laptopa i od nule instalirao win, uopšte ne želeći da mnogo istražujem kako mu je pošlo za rukom da preuzme Chrome sesiju. Mi iza 2 rutera, nema javne IP, komplikovane šifre, 2FA na mob, recovery mejl kome nema pristup, jedino što nisam imao su recovery kodovi ili USB token. To sam sad napravio i nisam se više nikad ni ulogovao na njihove računare.
Prestao sam da čitam kod kaspersky i malwarebytes...toliko o tome.
Potpuno sam saglasan da je korisnik kriv, trebalo je od početka da postavim naloge, pristupe i podesim uređaje u kućnoj mreži kao u firmi. Ne bežim od te odgovornosti. Koliko prosečnih google korisnika to ume da uradi? Svako ko ima decu i to nije uradio je meta, a to je većina google korisnika.
Korisnik je kriv u većini slučajeva. Koristite besplatan servis, nemate pravo na kukanje u slučaju da nema podrške. Google vama ne duguje ništa, niti je u obavezi da vam pomogne ako negde zabrljate il zaglavite. Pređite na Proton ili Gmx ako vam se ne sviđa. Prosto.
"Korisnik je kriv" i "google podrška je loša" su dve različite stvari. Totalno različite.
Jesu, ali ljudi to ne žele da prihvate. Kad god se nešto desi, Google je kriv. Nisam ja kriv što sam se gmailom ulogovao na shady torrent website koristeći isti password kao za gmail nalog kako bi skinuo Call Of Duty Black Ops 6 - CPY.exe. Google je dužan da mi pomogne jer ja plaćam YouTube premium preko Indije i njihov sam korisnik već 45 godina.
Kao kada bi loši vatrogasci koji se ne odazivaju na poziv stalno pričali da je korisnik sam kriv za požar jer si sam zaboravio na peglu. Jeste, greška je napravljena, hajde da vidimo kako da rešimo problem.
Ili da dom zdravlja pusti čoveka da umre zato što je tokom godina jeo previše masno pa je zaslužio srčani udar.
Totalno pogrešno poređenje. Ali totalno.
 
Korisnik je kriv u većini slučajeva. Koristite besplatan servis, nemate pravo na kukanje u slučaju da nema podrške. Google vama ne duguje ništa, niti je u obavezi da vam pomogne ako negde zabrljate il zaglavite. Pređite na Proton ili Gmx ako vam se ne sviđa. Prosto.

Ja se sa ovim slažem, koliko para toliko muzike, ali to ne znači da je pogrešno napisati istinu da je podrška loša i da je kvalitet njihovog servisa odgovarajući, jer u nekim slučajevima - nije. Nije mi bio problem da se pomirim sa time da sam koristio nešto veoma moćno, besplatno i sigurnosno šuplje, sa neadekvatnom podrškom. Nisam mogao da se pomirim sa time da sam se previše opustio, sa mišlju da to meni ne može da se desi - eto može kad si na bilo koji način iznad radara.
 
U 95% slučajeva je korisnik kriv. Ja ne branim google, ali treba biti realan. Procenat ljudi koji su potpuno nesvesni je zastrašujuć. Samo pogledaj koliko je kompromitovanih naloga na Bech forumu. To su sve ljudi koji su koristili isti password za sve. Pogledaj koliko ima tema gde je neko ostao bez google, facebook, instagram, youtbe naloga... samo zato što koriste iste passworde za sve, jer "tako mi zgodno". A najtužnije od svega je, kad neko juri da povrati svoj "uhakovani" Instagram nalog, i konstantno menja password, i konstantno se žali da to "ništa ne pomaže", a zapravo mu je e-mail nalog kompromitovan. Još kad se ljudi sprdaju sa recovery options pitanjima i stavljaju gluposti kojih kasnije ne mogu da se sete, ili stave nešto što je lako pogoditi, naravno bez 2FA, e onda drvlje i kamenje na Google, Meta, Microsoft...whatever. Naravno, za password manager nikada nisu čuli ili ne žele da se cimaju sa time jer je to prekomplikovano i nije zgodno.
Tačno. Ne treba da se koristi isti password za sve naloge. Ja nikad do sad nisam koristio isti password za sve moje naloge. A tu je i password manager...
 
Opšte poznato da kod nas na balkanu većini "normie" korisnika 2FA je tabu tema. Koliko puta sam čuo i video od javnih ličnosti kao "napravio sam novi IG ili X-Y nalog zato što sam izgubio/zaboravio šifru", takvi ljudi ni ne shvataju da postoji opcija reset password, ne znam kako kod takvih email više kao ne postoji samo username i password na IG npr. Da ne pričam o 2FA koja je tabu tema kod većina takvih "normies" korisnika kao što sam već rekao, ili backup urade digitalno pa kad se to kompromituje onda se dotična osoba čudi kako je hakovana.

Ne znam što se tu toliko komplikuje kao kako su dotičnom nekom ukrali nalog ili hakovali. Pa kao prvo gore što sam napisao, ljudi "backup" urade digitalno ako i stignu do tog procesa. Sledeće, skidaju random gde god stignu počevši od "shady" torrent sajtova i sve ostalo što ide sa tim. Znači bukvalno iza scene skinu malware, viruse, keyloggere, etc i nemaju pojma pa kad se desi nešto onda "hakovali me magično jer nisam ništa uradio".
Evo i druge stvari, dajete deci da vam se igraju na laptop ili surfuju po netu, telefone, itd i onda kuku majko hakovali me a nisam ništa uradio.
Pored svega ovoga i dan danas vidjam click-bait virus linkove po facebook komentarima na nekim postovima koji facebook ubacuje na home page kao reklama, čak i u nekim Youtube klipovima sam video takve stvari, mogu i tako da se ukradu lako sesije. Uglavnom ljudi ne pamte svaku stvar šta su otvorili ili gde su "kliknuli" i jednostavno ne znaju šta rade i misle da je to u redu.

Nije ovo preterano komplikovano samo ljudi su uglavnom neiskreni ili ego i ponos im ne dopušta da prinazju svoju grešku ili neznanje u digitalnom svetu kao što je Internet. Da se uradi "survey" koliko ljudi na balkanu samo kod nas koristi 2FA bilo bi "wt.f moment" koliko malo ljudi koristi čak i SMS 2FA ako ništa drugo iako to nije baš sigurna i bolja opcija ali bolje išta nego ništa.
 
@alex303 opet u suštini vrtiš istu priču, korisnik je uvek kriv i ako mu se ne sviđa neka ide kod drugog.
E vidiš to je poenta mog posta koji si citirao na početku, nije drugačije ni kod druge korporacije, korisnik je samo broj i na njega se eventualno obraća pažnja jedino kad se cifre alarmantno smanje.
Da ne pričamo o gomilama dokumentovanih iskustava ljudi koji su platili za uslugu i dobili manjkavu ili čak nepostojeću uslugu podrške.
Siguran sam da ti pružaš odličan support ali ovde ne pričamo o tebi nego o globanom stanju stvari, Google korporaciji konkretno.
Toliko od mene, koliko vidim vrtiće se ova diskusija još ukrug.
 
@alex303 opet u suštini vrtiš istu priču, korisnik je uvek kriv i ako mu se ne sviđa neka ide kod drugog.
E vidiš to je poenta mog posta koji si citirao na početku, nije drugačije ni kod druge korporacije, korisnik je samo broj i na njega se eventualno obraća pažnja jedino kad se cifre alarmantno smanje.
Izgleda da ne kapiraš sarkazam.
Da ne pričamo o gomilama dokumentovanih iskustava ljudi koji su platili za uslugu i dobili manjkavu ili čak nepostojeću uslugu podrške.
Što je opet krivica korisnika jer nije pre kupovine proverio sa kim ima posla niti je overio EULA/SLA, nego je kliknuo na accept i odrešio kesu. A da ne spominjemo scam sajtove i usluge gde bukvalno plaćaš da budeš nasamaren.
Siguran sam da ti pružaš odličan support ali ovde ne pričamo o tebi nego o globanom stanju stvari, Google korporaciji konkretno.
Toliko od mene, koliko vidim vrtiće se ova diskusija još ukrug.
Ja ne pružam nikakav support niti je to moj posao. Što se Google-a tiče, oni se po ničemu ne razlikuju od bilo koje druge "free to use" platforme.
 
Moj primer, koji svi ignorišu jer su zauzeti prepucavanjen, je čist kao suza loše podrške. Korisnici ništa nisu krivi.

Tako da moj pristup i savet drugima je da se potrude da im ne treba podrška bilo koje od ovih globalnih korporacija.
 
Ja kao neko koji je dugo odzavao ljudima sve i svasta, krivi su 10001% isti nema nikakve veze to sto google nije bolji, usluga je sasvim korekna za besplatnu, pomognu kad mogu, 98% ni ne mozes pomoci jer nemaju 2FA, imaju lazna imena itd i jednostavno takvima NIKAD ne mozes sigurno utvrditi da je njihov profil (prosek da je takva vecina da svaki ima minimum 20+ zaboravljenih naloga pa google da zaposli celu indiju ne bi resio sve!)

I dalje ponavljam ljudi su bahati i bezobrzani sve oce ali ne zele da uloze ni 1sec vremena, takodje i ovi 20-30 godina kvazi stracnjaci, administratori vidjao sam neverovatne freakove koji ne znaju ni osnovno a to im je posao i naravno korporacija xyz je uvek kriva za sve

PS: ja na svom gmail nalogu imam 300 exploited istih passworda koje i dalje koristim dok sam na barem 30 listi i bas me briga dajem im te sajtove bas da vidim kad krenu da mene ;)

[SAJ]ber Kurajber

Kazat cu ti kako si povratio taj nalog bez sifre i mobilnog, tako sto je google pametan i ima xyz nacina da pomogne sa pametnim resenjima (jer je 95% tesko ograniceno za digitalni svet), verovatno je google zapamtio uredjaj na kom je bio zaboravljen nalog, takodje je detektovao da isti korisnik gresi sifru, moguce da je ponudio recovery na jedino moguci nacin jer je imao poverenja u IP i komp na kom si bio, ponudio pitanje vratio nalog....
Ja sam ljudima xyz vracao naloge uspesno nikad nisam primetio da se to moze exploitovat, ili su registrovali mob broj ili je na nekom uredjaju ranije bio logovan ili nesto slicno

PPS: a i neko ko je imao blizu 300 naloga jedno krace vreme pojacali su oni bezbednost od abusera dosta, ja sam morao kupovat telefone, ip adrese itd, kupovina ruskih naloga je isto bilo problem jer oni vide promenu IP regiona i svasta nesto... ma gasili su mi naloge ko muve kad su navatali rusi koji su imali na milione, samo neko ko nije zagrizao sta ljudi rade i kakvih sve problema ima mogu mislit da se ovo resi lako
 
Poslednja izmena:
Kad se uzme da je gmail default bez kojeg se prakticno ne moze (android npr.) sto da se ne ocekuje neka odgovornost tj. korisna (živa) podrska i ako je gmejl besplatan. Da zanemarino silnu zaradu od reklama na gmejlu. Kao poredjenje moze da se uzme i icloud.
 
Naravno da se može i bez Gugla. Najveći problem u tom slučaju je kupovina android aplikacija, što opet velika većina ljudi ne radi. A ako ti treba nalog samo da bi ih instalirao, onda ti je svejedno, možeš i da ih menjaš svake nedelje.
nije drugačije ni kod druge korporacije

Što korporacija, ima manjih firmi gde rade živi ljudi. Jeste da nije besplatno, ali podršku ćeš uvek dobiti, pre ili kasnije
 
nije drugačije ni kod druge korporacije, korisnik je samo broj i na njega se eventualno obraća pažnja jedino kad se cifre alarmantno smanje
Probaj Amazon Support, iznenadices se.... Izuzetno ces se iznenaditi...
 
Nazad
Vrh Dno