Šta je novo?

Novi fiskalni uredjaji od 2022?

Ista priča važi nebitno je da li je fizički uređaj ili program. Moji koji se bave istom delatnošću, daljinska prodaja, koriste licencirani softver, račune šalju emailom. Ako ti kupci fizički dolaze u radnju, onda moraš na nečemu da odštampaš(običan a4 štampač ili termalni).
Pomenuto besplatno rešenje esir takođe pije vodu ako si isključivo online i ne smeta to da radiš sa telefona.
 
DP25-MX restartovanje na minut. Neko resenje? Probacu svakako kad zavrsim sa poslom da vratim na fabricka podesavanja
 
Proveri napajanje, i ono može biti uzrok.
 


Trenutno kase imaju problema sa restartovanjem i to se zasad rešava tako što se isključi internet na kasi prebacivanjem na LAN. Za one kase koje ću već na LAN treba izvući mrežni kabl iz kase. Kad se problem bude rešio treba vratiti komunikaciju kako je bilo da bi kasa nastavila da šalje račune
 
za fiskalne stampace FP-700MX nema tog trika, jer se kucanje obavlja iz poslovnog programa, na IP adresu stampaca.
Lan kabl mora biti ukljucen da bi uopste ista odstampalo...
Od pocetka mi se nije svidjalo to sto Intraster radi daljinsko azuriranje svih prodatih stampaca, i obicno posle usledi nefunkcionalnost kase dok se ne ugase upale opet.
Ovaj put su ga bas crowdstrike-ovali, javite bas kada rese problem
 


Trenutno kase imaju problema sa restartovanjem i to se zasad rešava tako što se isključi internet na kasi prebacivanjem na LAN. Za one kase koje ću već na LAN treba izvući mrežni kabl iz kase. Kad se problem bude rešio treba vratiti komunikaciju kako je bilo da bi kasa nastavila da šalje račune

Kod mene ne može ni to, kasa (Intraster) se sama restartuje svakih 10ak sekundi od uključivanja, ne stignem ni da udjem u taj meni.

U servisu su nam rekli da ugasimo kasu i ništa ne diramo, trebalo bi u toku dana da bude rešen problem…srećom obično kucamo samo nekoliko računa dnevno.
 
Da li neko ima problem sa nekom drugom kasom, ili je problem samo sa INT-Raster kasama?
Samo oni, kod mene par Andorid rešenja, softveri na kompu, Geneko dugmetara, sve radi bez greške.
 
Kako prolaze sati, a niko se ne javlja na telefone u Int rasteru, plasim se da ce, pored ovog konstanog reset loop-a, uopste i moci da rese problem daljinskim putem.

EDIT:
Int raster se javio, ovo je instrukcija :
ili da ih ugasimo skroz da tako budu ugaseni printeri do 17h , posle da se proba upaliti.
Problem i dalje traje. i cekaju poresku jer i sa njima imaju problem .
Posle 17h da se upale printeri samo da se proba rade li ako ne rade i ista je situacija, preostaje nam samo da cekamo . Nadaju se da veceras do kraja dana ce biti reseno ali ne mogu da potvrde nista za dalje .
 
Poslednja izmena:
Kako prolaze sati, a niko se ne javlja na telefone u Int rasteru, plasim se da ce, pored ovog konstanog reset loop-a, uopste i moci da rese problem daljinskim putem.

EDIT:
Int raster se javio, ovo je instrukcija :
ili da ih ugasimo skroz da tako budu ugaseni printeri do 17h , posle da se proba upaliti.
Problem i dalje traje. i cekaju poresku jer i sa njima imaju problem .
Posle 17h da se upale printeri samo da se proba rade li ako ne rade i ista je situacija, preostaje nam samo da cekamo . Nadaju se da veceras do kraja dana ce biti reseno ali ne mogu da potvrde nista za dalje .
Hvala na informaciji! Pretpostavljam, kao i za printere, isto važi i za same kase? (za nas koji imamo sve u jednom)
 
Naša Raster 4G kasa je sve vreme povezana na LAN, izdat je račun i ne restartuje se, a nekim sticajem okolnosti je još preprošle godine pušteno ažuriranje koje je promenilo stavku GPRS na WiFi, ali može da se proveri status povezanosti na mobilne mreže. Sreća pa je svakako bio potreban 4G ruter u lokalu, što zbog POS terminala, a i WiFi-a. Kuc, kuc, ludnica. Pratimo svakako.
 
Nova sam na forumu, pa oprostite ako sam na pogrešnoj temi.
Pošto se kod mene u firmi svi prave mrtvi treba mi savet. Nismo u sistemu fiskalizacije, u pitanju je doo, ali treba da prodamo automobil fizičkom licu i naravno izdamo fiskalni.
Sedam dana pokušavam da podesim besplatni ESIR PU, ali ne ide. Probano na različitim androidima, pitana podrška.... Da li postoji neka druga opcija, program za windows, lupam sada, jer ja cu izdati fiskalni račun sada i ko zna kada :( ja ne znam šta radim pogrešno sa ESI-rom.
Hvala.
 
@Ndon kroz ePorezi u ESF zatraži bezbednosni element i preuzmi ga u poreskoj za nedelju dana pa sa njim preko čitača ličnih karata putem TaxCore portala izdaj fiskalni. Tako izdati računi prolaze preko LPFR, a potpisnici su W6UBPZO0, R7WS5MO0, itd. (sistem nasumično svaki put to promeni).
 
@Ndon kroz ePorezi u ESF zatraži bezbednosni element i preuzmi ga u poreskoj za nedelju dana pa sa njim preko čitača ličnih karata putem TaxCore portala izdaj fiskalni. Tako izdati računi prolaze preko LPFR, a potpisnici su W6UBPZO0, R7WS5MO0, itd. (sistem nasumično svaki put to promeni).
Hvala uji! TaxCore mogu preko računara? Imama gamebird čitač, valjda će raditi
 
Šta je potrebno uraditi sa besplatnom ESIR aplikacijom ako se kupi novi mobilni telefon pa bih da se odatle izdaju računi? Da li je potrebna neka deaktivacija na starom, pa na novom sve ispočetka sa sertifikatom ili mogu na oba telefona da ostanu aplikacije, a da se na novom samo ponovo zatraži i aktivira sertifikat? Ništa ne piše na sajtu poreske niti u uputstvu za korišćenjeaplikacije - barem ja nisam našao.
 
Opozoveš sertifikat ako ga nećeš više koristiti na starom telefonu, tražiš novi sertifikat za novi telefon i nadaš se da aplikacija radi i hoće da ga učita na njemu.
 
Moja firma koristi bezbednosni element za fiskalizaciju u obliku kartice koja se ubacuje u čitač.
Softver za fiskalizaciju je krenuo da prikazuje obaveštenje da sertifikat na kartici ističe za manje od 90 dana.

Na sajtu pausal sam pročitao da je potrebno da se traži novi bezbednosni element.
Ništa ne piše o tome da li je moguća obnova sertifikata u bezbednosnom elementu bez zamene samog elementa novim, kao što je moguće sa karticama za elektronsko bankarstvo....

Da li je neko od vas već radio obnovu sertifikata?

https://blog.pausal.rs/kako-obnovit...2a2dmmlHPMRjlZnGWw_aem_yzDBjURbOb8zZTisgdYXjw
 
Nije moguca obnova iako bi trebalo. Izvadi novu a staru vratis kad novu aktiviras.
 
Da staru ne vraćate, blokirajte je sa obrazloženjem „Izgubljena pametna kartica".
 
To je jos bolja opcija i laksa.
 
Isti đavo kad već mora da se ide po novu
 
Meni je pre par nedelja ujutru stigao sms da imam novu poruku na eporezima.
A tamo - obaveštenje da za 90 dana ističe bezbednosni element i kako da ga produžim.
Odmah sam kliknuo na taj link i podneo zahtev za produženje.
I evo prošlo je tačno 31 dan kada je i na kasi počelo da odbrojava koliko dana još važi.
U međuvremenu je kod mene dolazila, privatno, žena koja baš radi na tome.
Kaže da će taj novi element da stigne na nekih nedelju dana pre isteka starog, kao i da je bolje da se stari ne produžava već da se uzima novi.
 
A sta je sa nama kojima je BE u kasi. Jel moze samo da se obnovi preko ESF servisa? Istice mi za 45 dana BE a vidim u poreskom sanducetu krajem godine da mi je odobren zahtev za BE koji niko nije podneo i da ce da me obaveste kada kartica bude gotova. Da li poreska to automatski radi i kako su ovo planirali nije mi jasno
@Dantes u medjuvremenu odgovorio
 
A sta je sa nama kojima je BE u kasi. Jel moze samo da se obnovi preko ESF servisa?
Mora da se otvori kasa i zameni novom karticom. Nije moguće produženje postojeće na dodatni vremenski period (ovo navodim u narativu da neko drugi ne pomisli da je tako nešto izvodljivo).
 
Kaže da će taj novi element da stigne na nekih nedelju dana pre isteka starog, kao i da je bolje da se stari ne produžava već da se uzima novi.
Znači postoji mogućnost produženja starog?
Da li ti je rekla zašto je bolje uzeti nov od produženja starog?
 
Vrh Dno