Šta je novo?

Nove neispravne stvari i reklamacija istih

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.

petarboj

Slavan
Učlanjen(a)
08.06.2007
Poruke
1,293
Poena
375
I tako... Rešim ja da malo poboljšam taštin C2D sa 2 GM RAMa i, u tople dane, srditom grafičkom star oko 6 godina i nađem u firmi E*** zanimljivu ploču sa integrušom i podrškom za DDR3 koja je trenutno bruka jeftina. U pitanju je MSI G41M-P26 ploča ako nekom nešto znači :) Pazarim ja nju u četvrtak zajedno sa 2x4GB DDR3 na 1333MHz.

Zbog obaveza za vikend juče uzmem da to ugradim i sredim. Ali ne lezi vraže, ploča odbija saradnju. Ventilator na procesoru se vrti ali to je otprilike sve. Slike nema ni na integruši ni na grafičkoj preko PCIex (koju sam kasnije probao da vidim da nije integruša problem). Jedan štap memorije, drugi, razne kombinacije - ništa. Ni da berkne. Nema BIOSa, nema pištanja. Sa, bez harda - opet ništa. Probao sve kombinacije kojih sam se mogao setiti i nisam uspeo da dođem do nekog pametnog zaključka. Probam bez RAMa - pišti (ok, super, nije potpuno mrtva :D ).

I tako posle par utrošenih sati vratim sve na staru ploču, isto napajanje, isti procesor, ista grafička i sve radi. Izfrustriran rešim da danas pre posla vratim ploču i memoriju (peti dan od kupovine) i zaboravim na sređivanje ovog kompa dok mi se krv ne spusti na OK temperaturu :) Ali jutros u E***ju u NS odbiju da da mi vrate pare jer kao ne mogu da ih vrate iako je peti dan, jer moraju prvo da šalju ploču u službu za reklamacije i tek onda (posle 15ak dana) mogu da mi daju drugu ploču ako se ispostavi da je ova neispravna ili da mi vrate keš (WTF)!?!? Nisam imao vremena da se raspravljam a i kasnio sam na posao tako da sam ostavio ploču na toj čudesnoj reklamaciji u nadi da mi neće reći da je s pločom sve ok i vratiti istu nazad.

Ko je ovde u pravu i koja su zapravo bila moja prava kao kupca u ovom slučaju? Čisto da znam na šta mogu da se pozovem u ovakvim situacijama... Ja mislim da su ako sam to trazio trebali da mi vrate keš. Ambalaza je bila savršeno očuvana, ništa nije falilo.

I da, koliko vas je imalo sličnu situaciju? Mislim na to da nešto novo ne radi kako treba.
 
Od kesha se mozes oprostit.Mozda se to radi u nekoj drugoj zemlji,ali ovde ne.Cak I u slucaju da si I'm je vratio isti dan,oni nisu u obavezi da ti vrate pare,vec u najboljem slucaju(ako bi bio neki mnogo razuman prodavac)da ti daju drugu.Radio sam 4 g u komp.shopu,I znam to vrlo dobro.Sada je mozes cekati samo da je vrate sa reklamacije.To obicno traje od nedelju do mesec dana.Ranije je postojala zakonska obaveza da je vrate u roku od 45 dana,ali je to valjda ukinuto_Ono sto je dobro u celoj prici je to sto ako utvrde da je neispravna,dobices najverovatnije novu.Takva je situacija barem u vecini slucajeva kad su ploce u pitanju.
 
Mislim da je memorija u pitanju i da je u pitanju neki Patriot?
Mora da prodje 15. dana, da u servisu pogledaju sta je problem, kada ustanove da je ploca defektna ako je do nje, posle toga imas pravo da trazis novu plocu ili novac.
 
Generalno, oni ti i jesu rekli da je moraju poslati na servis, a onda ce ti ili dati novu ili vratiti novac. Ukoliko ploca ima problema, zamenice ti je. One se ne popravljaju.

Sto se tice Emmi-ja, ja imam samo pozitivna iskustva. Kada sam uzeo bio jedan SSD, posle par dana cimanja sa njim, vratio sam ga i opisao problem da mi se gubi iz BIOS-a posle restarta. Serviser je odmah uzeo i isprobao predamnom, ali problem se nije javio. Cak i u tom slucaju, pitali su me da li zelim da mi vrate novac ili bih da uzmem neki drugi. Ja sam doplatio i uzeo drugi.
 
Poslednja izmena:
Em*i ponovo udara! Da se ne ponavljamo, kao što u postovima gore kažu nakon tih 15 dana ili će ti dati novu ploču, ili ćeš dobiti keš. (ako ne srede nekako staru) Ja stvarno ne znam da li je porblem do njihovih škart komponenti, ili jednostavno svi ljudi kupuju kod njih pa nekome po verovatnoći mora da se zalomi bofl deo.
 
Poslednja izmena:
Memorija je 2X DDR3 4GB 1333Mhz Exceleram CL9. Sad sam je probao u drugom kompu sa i5 650 na poslu i radi kako treba. Mislim, i da ne radi, dosla bi ploča bar do BIOSa, majku mu :) ***, znaci čekanje. Samo ono, smor je, obično kupujem polovne stvari sa oglasa na Benchu i kao ajde neću da kupim polovno da ugrađujem u tuđi komp, tamo vamo, i ispadne 10x veći problem. Mislim da je realno da ovo bude nekako pravno regulisano. Ako se zalomi nova neispravna stvar. Šta da je nekome frka za neku komponentu, ode u prodavnicu, iskešira 20-30% više nego što bi platio za istu stvar iz oglasa istestiranu i proverenu sa sve garancijom. I na kraju se čovek oseća kao prevareni magarac - platiš više, čekaš, a mukotrpno zarađene pare si iskeširao i ne možeš da uzmeš ništa drugo. Bedak.
 
Poslednja izmena:
Tastin?Pa to je!Znali su da je za tastu,pa dali bofl,sve je regularno.Ja bih jos i c4 uglavio kad se pregreje-BOOOOM!!!!
:-D
 
Od kesha se mozes oprostit.Mozda se to radi u nekoj drugoj zemlji,ali ovde ne.
Βеровао или не,може се добити кеш ако је у питању неисправна ствар. Мислим,ако се не варам,да је рок 7 дана да се ствар врати.
Мени су вратили кеш без проблема,враћао сам DVD уређај који је при томе био исправан,али је мени правио проблем SATA порт,што сам тек касније приметио.
Чак и да мораш да чекаш да сервис то прегледа,увек имаш избор,друга плоча или паре,немаш обавезу да узмеш нешто у замену.
Наравно,нико ти неће предложити да ти врати паре,то сам мораш нагласити ако хоћеш :)
 
Postoji zakonski rok za dead on arival robu (robu koja je neispravna prilikom prvog paljenja ili instalacije) ali cini mi se da je on manji od 5 dana. U principu ne vidim sta je problem da sacekas 15 dana, tj tasta jos malo da radi na starom kompu... Opcije su ti iznete u radnji, takav je zakon. Ne verujem da bi dobio neku pogresnu informaciju jer se prodavci sa takvim situacijama svakodnevno susrecu...
 
Βеровао или не,може се добити кеш ако је у питању неисправна ствар. Мислим,ако се не варам,да је рок 7 дана да се ствар врати.
Мени су вратили кеш без проблема,враћао сам DVD уређај који је при томе био исправан,али је мени правио проблем SATA порт,што сам тек касније приметио.
Чак и да мораш да чекаш да сервис то прегледа,увек имаш избор,друга плоча или паре,немаш обавезу да узмеш нешто у замену.
Наравно,нико ти неће предложити да ти врати паре,то сам мораш нагласити ако хоћеш :)

Mozda je on napisao to malo grubo ali nije rekao da je to crveno slovo. U svakom slucaju je vise tacno nego sto si ti napisao. Po zakonu niko nije u obavezi da vraca novac nazad, to sto neki rade, rade iz razloga dobrog odnosa sa kupcima. Druga stvar, cak i da odluce da vracaju novac, nisu u obavezi da mu iskesiraju "odma'-sad", imaju rok 30 dana da vrate novac.

Konkretno u ovom slucaju je ljudski sa njihove strane da prime plocu na reklamaciju i da tu reklamaciju "poguraju" maksimalno, i rese je u roku od par dana. Pogotovo sto su oni uvoznici za tu plocu. To moze da se ispita za dan-dva, a da se njemu ponudi nova ista ploca, neka druga uz doplatu ili ako je jeftinija uz povrat dela novca. Postoji i opcija vracanja punog iznosa ali ih na to niko ne obavezuje.
 
Postoji zakonski rok za dead on arival robu (robu koja je neispravna prilikom prvog paljenja ili instalacije) ali cini mi se da je on manji od 5 dana. U principu ne vidim sta je problem da sacekas 15 dana, tj tasta jos malo da radi na starom kompu...
Неке фирме за DOA одмах враћају паре,неке не. То је тај рок од неколико дана од куповине.
 
Meni od pocetka teme u glavi samo jedna recenica: "Koji k**** si kupovao novu 775 plocu i DDR3 ram?".
Da sacuvas cpu? Pa i ubogi celeron G1820 je bolji od bilo kog C2D cpu-a. Za razliku od 30ak eura si kupio 99% refabrished plocu i napravio sebi problem.
Ili ja ne vidim tvoju stranu ili tebi matematika ne ide?
Na momentali povrat novca imas pravo samo u slucaju kupovine preko interneta, telefonom ili od putujuceg trgovca.
U ovom slucaju ti za 8 dana moraju odgovoriti da li prihvataju reklamaciju a za 30 dana resiti istu.
 
http://www.parlament.gov.rs/upload/archive/files/cir/pdf/zakoni/2014/1892-14.pdf

Strana broj 30, citiracu jedan paragraf

ZAKON je napisao(la):
Ако се несаобразност појави у року од шест месеци од дана преласка
ризика на потрошача, потрошач има право да бира између захтева да се
несаобразност отклони заменом, одговарајућим умањењем цене или да изјави
да раскида уговор.

Mislim da to mozes da odradis, ili makar probas..
 
A tema stara skoro 3 godine.
 
Moja greska, nisam obratio paznju na datume.. :d
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno