Šta je novo?

Nokia N70 i navigacija

• Začetnik teme dawson
  • Datum pokretanja
D

dawson

Guest
ovako o ovoj temi je jako puno pisano ali skroz razbacano i ne za odredjen telefon,dakle znate nokia n70 s60v2 interesuje me da li postoji neki dobar program sa kojim mogu da vidim gde se trenutno nalazim da mi objasni kako da dodjem do nekog odredista i slicno..dobro bi bilo da je neki free software ja sam pokusavao da koristim navizon ali skroz sam pocetnik u koriscenju tih programa i uopste symbian softwera...

zeleo bih usput da pitam i sta je razlika izmedju gps navigacije i bluetooth navigacije kao prvo nisam ni znao da se moze koristiti navigacija preko bluetootha :p :wall: ajde dajte mi neki link ili slicno gde ima sve lepo napisano sta je gps navigacija i slicno...

hvala unapred

Probaj garmin mobile xt za symbian s60.

Sto se ovog grugog tice, BT se ne moze koristiti za navigaciju, to si ti nesto pogresno cuo.
poz.

Postoje externi GPS prijemnici koji se povezuju sa uredjajima preko Bluetooth konekcije. To je ujedno i jedini nacin da osposobis GPS na svom telefonu.

Probaj garmin mobile xt za symbian s60.

Sto se ovog grugog tice, BT se ne moze koristiti za navigaciju, to si ti nesto pogresno cuo.
poz.

pogledao sam ovaj program ali sam nasao samo za s60v3 a ja imam s60v2 nesto za moju verziju symbiana? pitacu usput mozda neku glupost da li je moguce na moj telefon da se instalira s60v3? :wave:

naveli ste mi samo 1 program ja sam probao mnoge ali nikako da se snadjem neka mi se neko javi ko je instalirao na noki-i n70 neki software i koji mu radi? ja sam probao i tomtom ali isto se ne snalazim...

plizzz help

Garmin bi sigurno trebalo da radi kod tebe jer sam citao po net-u da su ljudi to instalirali bas ba n70. E sada, stvarno ne znam da li bi ti radila ova verzija za s60 v3 ali nije veliki, probaj pa akone radi nadji verziju za v2.
poz.
p.s. tomtom ti i nije neki izbor jer su mape nasih krajeve (ex-yu) jako lose, posebno Srbija, CG, BiH, MK.