Šta je novo?

Nevolje sa NeoBee

dkurel

Čuven
Učlanjen(a)
30.01.2003
Poruke
151
Poena
619
Elem... Korisnik sam Neobee-jevog wireless-a u Somboru neko vreme. Ovo je licno vidjenje i trudio sam se da budem sto nepristrasniji, ali nisam zadovoljan uopste!
Prvo konfiguracija:

Antena HyperLink Tech 24 dB (sve fabricko - kupljeno u Netiksu)
Antenski kabl od 5m (ne znam tip, ali onaj tanki)
OvisLink AP1200 u klijent modu
ZipSlack u starom P II kao PPPoE klijent, firewall i ruter

Neobeejevu antenu vidim golim okom (nema vise od 500 m vazdusnom linijom)

Kada je montirano - sve je radilo savrseno i postizao sam 256k bez najmanjeg problema, bez gubitaka paketa ali...
Bez pomeranja antene, odjednom, protok postaje uzasan za sve sto nije www.neobee.net ili www.metrohive.net.
Tehnicka podrska koju pitam sta se desava, bojazljivo mi deklamuje odgovor za *****e "pa znate, imamo tehnickih problema", ili nesto sofisticiraniji "uups, vidi,vidi, pa ne radi access point tamo kod vas" , "znate, vi ste platili kapacitet DO 256k" ili "joooj... ne znam ja to, pozovite administratora pre podne... u ponedeljak... ali njega trazite direktno... od 8 - 16..."
kada odradis traceroute ili nesto slicno - stvar puca na cisco7200.neobee.net, ali svejedno - glupavom korisniku treba sugerisati da proveri svoju antenu jer, sigurno je problem u prijemu... :mad: :wall: :crash:

I ovo traje vec par meseci...

Proverio sve bar 10 puta, trazio sve moguce i nemoguce razloge (da nije slucajno nesto kod mene). Avaj... nije...

Ljudi, ne znam da li vas ima jos, ali bas bih voleo da cujem da li sam ja jedini koji se zali... U svakom slucaju - odoh ja na SBB kabl cim pre, a u medjuvremenu YUBC dialup rulZ :type: Izgubio sam dosta vremena i zivaca sa "provajderom sa najboljom ponudom" (u nekom casopisu to videh - tuga) ... i savetujem svakome da ih izbegava u sirokom luku u slucaju da zeli da radi nesto ozbiljno. Dosta mi je jeftinih Internet provajdera!
Sramota!
:mad:
 
Poslednja izmena:
"Dosta mi je jeftinih Internet provajdera!"
Sam si sebi odgovorio :p
 
Ma naravno!

I to treba razglasiti svuda, cisto da ljudi znaju sta kupuju i da se ne zeznu na isti nacin. Zemljo Srbijo!

Nije gre'ota sto je jeftino - ali u nekom normalnom svetu - postoji i donja granica za kvalitetnu uslugu. Kod nas ne postoji i protiv toga se treba boriti. :smash:
 
Poslednja izmena:
Pazi, nije sve ni u parama. Bezicni net trazi i mnogo znanja sto oni ocigledno nemaju.
 
Ne bih rekao da je neznanje...
Mozda samo javasluk ili im se ne isplati da se zezaju sa Somborom...
Bilo kako bilo - ja placam pristup Internetu posteno i redovno, pa ne vidim zasto ga oni ne bi posteno i redovno isporucivali za cenu koju sami formiraju. Toliko.
 
Nazad
Vrh Dno