Bas me zanima kako ce Netflix da provali kod istog providera deljenje accounta, gde su IP adrese dinamicne iz istog poola.
Onda moze slobodno da pocne ljudima da salje dodatne racune kod svakog restarta rutera jer zaboga sad nisi vise na istoj IP adresi.
Sa registracijom uredjaja preko Mac adrese bi bilo moguce ali o tome niko ne prica za sad, a i tad samo koriscenje profila u isto vreme ne odakle.
Dobro ova nasa prica sa drugim drzavama je vec diskutabilna i proverljiva.
Meni to smesna prica , sta mi nije smesno je politika cena i ko sto sam vec rekao cim isteknu gift kartice ako cena ne odgovara cao dovidjenja.
Krenuli smo sa 78TL sad 131TL ili bilo 3,82eu sad 6.41 srecom i dalje drasticno manje nego kod nas ali bezobrazno poskupljenje.
Tehnicki ne jer ukucani ne koriste. Ali kada bi neko od ukucana pustio na tv, a ja pustim na poslu ili u prevozu do posla, jeste razlicita adresa ali i dalje je jedno domacinstvo tj. household.
Dovoljno je da vidi MAC adrese i WiFi na koji se povezuju i zada da se upozore oni koji se X vremena nisu logovali na taj WiFi.
To je barem najmanji problem provaliti deljeni nalog. Stvar je što moraju da se “brane” od toga, jer pobogu, akcionari traže to.
E sad, koliko će efikasno to raditi… to je ono što nikad neće efikasno raditi, jer znaju da im je deo profita tu. Pogotovo sa ostalim striming servisima koji su im uzeli deo kolača.
Ne verujme ni da su im toliko ostali servisi oteli tržište, koliko su se sami zeznuli povećanjem cena bez povećanja kvaliteta/sadržaja, a ne rade ništa da privole postojeće kupce da ostanu: nema povoljnije cene (kao što ostali imaju pri plaćanju na godinu dana), prevode ne dodaju, a ni postojeći nisu dostupni u svim zemljama već kako im se ćefne i zavisi od podešavanja interfejsa (umesto da lepo označiš u podešavanjima koje jezike znaš i da ti njih nudi).
Što se prevoda tiče, primetio sam da na telefonu nudi sve moguće prevode (u dve kategorije, gornja kao na TV-u, a donja odvojena crtom sa svim ostalim), dok na TV-u nema svih prevoda već samo tih predefinisanih (rekao bih po lokaciji, zemlji gde je Netflix kupljen i/ili po podešavanju jezika interfejsa.
- Video sam to na filmu "The ugly truth".
Moj je plan da jednog meseca uzmem Netflix, taman za to vreme pogledam šta me zanima. Narednog neki drugi servis i tako ukrug. Nema se vremena svakako za sve, a ako Netflix nastavi sa ovakvom produkcijom onda i nije neka šteta...
Ako uzimaš sve "legalno" to ima smisla. Ako se dovijaš onda imaš Disney (za 20€ godišnje, pa ti se ne isplati mesečno rizikovanje i šaltanje, van toga što je onda veća cena), Netflix (isto preko Turske, mada povećaše cenu po drugi put za kratko vreme...) i Amazon Prime Video (za 10-ak € godišnje ako se ide preko Poljske, pa se kao i za Disney ne isplati). Jedino se Netflix isplati tu da se povremeno otkazuje
- Ja sam samo Amazon Prime uzeo korektno, nemački, jer mi znače pogodnosti pri kupovini sa Amazona.
Koliko sam ja razumeo ukoliko posumnjaju da se “deli” nalog neće ih blokirati, već će to dodatno naplatiti. A ti se posle dokazuj da si to bio ti, da nisi delio nalog i da ti vrste novac.
Ja sam razumeo, kao što je i ranije pisano, da će osobu "van domaćinstva" upozoriti da ne koristi pretplatu po pravilima, dati opciju da doplati za "pozajmljivanje" lozinke i da će je blokirati dok to ne uradi.