Šta je novo?

Nestabilni MSI VR610x problem

Noriega

Slavan
Učlanjen(a)
16.05.2006
Poruke
90
Poena
309
Low-end klasa, kompjuter iz supermarketa, CeleronM530, 1*1GB DDR2, freeDOS, cena-prava sitnica... Deklarisani Bluetooth i web kamera ne postoje, razumljivo za te pare da ponesto i fali...

Ono sto se ipak ne moze tolerisati je da pri normalnom kancelarijskom radu programi pucaju. Pri malo vecem opterecenju (listanje slika, otvaranje velikih multimedijalnih fajlova) totalno zablokira i sl. Nekad tek posle 10tog pokusaja ukljucivanja pokrene sistem i boot OSa.

Kakva su iskustva sa reklamacijama u slucaju okvakvih kompova, gde se problemi javljaju u naknadno instaliranom OSu?

Koji test alat za XP bi mogao da mi da dijagnozu, ako je hardver neispravan?
 
MA batali testove, nazovi tehnicku podrsku i neka posalju nekoga po to, MSI ima onu 72h garanciju po kojoj u tomroku moraju da ti rese svaki problem.
 
Poslednja izmena:
Poslao... Javljam dalji razvoj situacije...
 
zato i imaju tu podrsku jer su servisi bili prepuni od ljudi...aman nikako MSI , GERICOM...
 
zato i imaju tu podrsku jer su servisi bili prepuni od ljudi...aman nikako MSI , GERICOM...

2 MSI-a, koji minimalno rade 8 sati dnevno, a ponekad se ne gase danima :)

Nikakav problem za vise od godinu dana koriscenja!

Bas se i ne slazem sa tvojom (pr)ocenom ,)
 
Poslednja izmena:
Evo kompletnog iskustva sa MSI "72h return" dvogodishnjom garancijom...

problem#1: Nece da se ukljuci. Pritiskom na taster ukljucuje se samo "power on" led indikator, masina ostaje mrtva. I tako iz pokusaj u pokusaj, na sve nacine, po 20-30 puta, dok se napokon ne pokrene, bez ikakvog pravila.
odgovor iz servisa: Ne umes da ga ukljucis. Moras duze da drzis dugme, onako, da sacekas malo, dok se ne ukljuci kako treba(?!?!).

problem#2: XP SP2 uredno updateovan, sa regularnim drajverima. Povremeno blokira bez ikakvog pravila, pri podizanju ili posle duzeg rada.
odgovor: Nije dobar windows. Kod laptopa se windows drugacije instalira nego na obicnom kompjuteru. (?!?!)

Racunar je vracen bez bilo kakve intervencije kao ispravan. Vidi se samo da su ga softverski testirali. Date dijagnoze je vlasnica ovog 7 dana starog racunara dobila preko telefona.

Ovim ne mislim da napadam niti optuzujem bilo koga. Cist primer kako u realnosti funkcionisu ove superefikasne visegodisnje garancije u najjeftinijoj klasi. Mozda nekom pomogne oko odluke pri kupovini.
 
Poslednja izmena:
Dobro si pomenuo da su informacije iz treće ruke. Navedeni odgovori su bez veze, ali , ako sam dobro razumeo, to su ljudi iz teh. podrške rekli vlasnici (koja se ne razume u računare), ona prenela tebi, a ti nama. Ko zna koliko se značenja izgubilo u toj igri gluvih telefona.
Sticajem okolnosti, u poslednjih nekoliko dana mi se dešavaju slični problemi: na jednom laptopu (po izveštaju iz treće ruke) slika se zarotirala za 90° ?!? :lupko:
 
Uvek treba staviti poslednji bios i poslednje drivere, ako i tada ima problema onda probas sa starim biosom i starim driverima, tj pravis kombinacije dok nenadjes odgovarajucu, ***a z4jeban0 znam ali tako je.
Stavi vistu i neces imati nikakvih problema.
Sto se tice paljenja, tu nemam pojma sta da kazem.
 
Dobro si pomenuo da su informacije iz treće ruke. Navedeni odgovori su bez veze, ali , ako sam dobro razumeo, to su ljudi iz teh. podrške rekli vlasnici (koja se ne razume u računare), ona prenela tebi, a ti nama. Ko zna koliko se značenja izgubilo u toj igri gluvih telefona.

Verovatno je pricu prilagodio musteriji, ili se nisu razumeli, nebitno...

Nov racunar se vratio iz servisa neispravan. Takvu garanciju ne treba uzimati za ozbiljno. Da je i 10 godina, dzhaba ti.

Sticajem okolnosti, u poslednjih nekoliko dana mi se dešavaju slični problemi: na jednom laptopu (po izveštaju iz treće ruke) slika se zarotirala za 90° ?!? :lupko:

Video sam da Intelovi drajveri imaju tu opciju, verovatno se da resiti u 3 klika... ;)
 
Samo vi kupujte i dalje nootbook-ove po super marketima pa cete proci kako ste prosli. Nije to televizor!!! tehicka podrska i servis za tako slozenu robu u marketima je NIKAKVA. Za 20eura vise mogao si ga kupiti u PIN-u i ne bi te bolela glava.
 
A koje veze ima tehnicka podrska s tim di se kupljen???? Otkad to? I koja je ralika izmedju notebooka iz kioska, mesare, super marketa i recimo PIN-a, ukoliko su uvoznik i uslovi garancije - ISTI?!??

U ovom slucaju valjda MSI daje i garanciju i teh. podrsku. Problem je u jeftinim krsevima a ne u super marketima :)

A mozda i gresim...ne znam :)
 
Nazad
Vrh Dno