nemanja123
Čuven
- Učlanjen(a)
- 28.10.2007
- Poruke
- 8,377
- Poena
- 645
Laptop koliko se sećam ne sme da se otvara, ali desktop može i time se ne narušava garancija, bez obzira što prodavci/proizvođači to ne žele.
Garanciju od 2 godine (tačnije saobraznost beše termin) se daje od strane države, tj ona primorava prodavce, dok sve preko zavisi od prodavca/proizvođača pod uslovima koji su navedeni u garantnom listu i uvek su lošiji od onih u prve dve godine. Za prve 2 godine treba samo dokaz o kupovini, a posle mora garantni list da bude ispunjen.
Cena matične od 143% cene celog proizvoda je čist bezobrazluk.
Sersis naplaćuje dijagnostiku van garancije od kupca, a kao ovlašćeni servis je plaćen i od strane proizvođača. Naš zakon obavezuje da i ta zamenska matična ima garanciju od 2 godine jer je nov deo (reparirani mogu godinu dana), a kao esencijalan deo laptopa bi trebalo da produži garanciju i na ceo proizvod (tako stoji u zakonu). Malo je diskutabilno jer matična ne čini većinu laptopa, iako po ponuđenoj ceni čini jedan i po laptop...
U ovoj situaciji bih kontaktirao direktno proizvođača i izneo celu situaciju. Često oni reše to na korist kupca. Ako ne mogu, makar se mogu kontaktirati gde se može nabaviti ta matična (čak i u inostranstvu) a da ne košta kao laptop i po. Naravno uz kulturno obraćanje i zaključak da kod ovakvog odnosa sa kupcima od strane ovlašćenog servisa i ako se je isti odnos i proizvođača, da će tvoja preporuka za njihov brend i lično korišćenje istog biti primorana da pređe u drugi tabor.
Garanciju od 2 godine (tačnije saobraznost beše termin) se daje od strane države, tj ona primorava prodavce, dok sve preko zavisi od prodavca/proizvođača pod uslovima koji su navedeni u garantnom listu i uvek su lošiji od onih u prve dve godine. Za prve 2 godine treba samo dokaz o kupovini, a posle mora garantni list da bude ispunjen.
Cena matične od 143% cene celog proizvoda je čist bezobrazluk.
Sersis naplaćuje dijagnostiku van garancije od kupca, a kao ovlašćeni servis je plaćen i od strane proizvođača. Naš zakon obavezuje da i ta zamenska matična ima garanciju od 2 godine jer je nov deo (reparirani mogu godinu dana), a kao esencijalan deo laptopa bi trebalo da produži garanciju i na ceo proizvod (tako stoji u zakonu). Malo je diskutabilno jer matična ne čini većinu laptopa, iako po ponuđenoj ceni čini jedan i po laptop...
U ovoj situaciji bih kontaktirao direktno proizvođača i izneo celu situaciju. Često oni reše to na korist kupca. Ako ne mogu, makar se mogu kontaktirati gde se može nabaviti ta matična (čak i u inostranstvu) a da ne košta kao laptop i po. Naravno uz kulturno obraćanje i zaključak da kod ovakvog odnosa sa kupcima od strane ovlašćenog servisa i ako se je isti odnos i proizvođača, da će tvoja preporuka za njihov brend i lično korišćenje istog biti primorana da pređe u drugi tabor.