Šta je novo?

Nema vise penala za raskid ugovora

@ZeeGerman
На неки начин ми је жао што нећеш али разумем те.
Драго ми је да је до сада решавано у твоју корист и надам се да ће и сада.
Негде сам већ написао да је главни проблем што не уводе закон да корисник било чега има право да снима разговор који и друга страна снима(државне институције, провајдери итд). Надам се да ће то променити јер сви ем лажу, ем не знају ко је шта рекао, ем не знају свој посао и закон, итд...

У сваком случају срећно и све најбоље.
 
@dsa 2017-e sam raskinuo ugovor sa SBB-om tako sto sam se preselio u zgradu u kojoj je kablovski provajder bila Posta NET, pa SBB nije imao mogucnosti da mi pruzi uslugu na novoj lokaciji, i ponudili su mi raskid ugovora bez penala, a isteklo je 5 od 6 meseci promo perioda od 1 din mesecno. E sad, fazon je u tome sto nisam bio prijavljen ni na jednoj od te dve adrese, niti su oni izlazili na teren na novoj adresi, pa ne znam tacno sta nekoga sprecava da izmisli da se seli. Takodje ne znam da li se nesto od tada promenilo, ali mozes da razmislis o toj opciji.
Prljava taktika, ali bez slabe tacke.
 
Prljava taktika, ali bez slabe tacke.
Jedina slaba tačka da nađeš lokaciju koju ne pokrivaju, pa da fingiraš preseljenje na tu adresu... A stvarno ne znam kako bi došao do tog podatka koja lokacija nije pokrivena...
 
To bi bila slaba tacka drzavnog projekta, koji je prekopao ulice uzduz i popreko i uvodio instalacije i bez saglasnosti stanara, za SBB je lako naci.
 
Prljava taktika, ali bez slabe tacke.
Број 1 што си рекао, зашто бити јадан као они...
А ово друго слаба тачка је да ако једном ово(или нешто слично) провале они или било ко други то није нимало наивно дело у закону и утицаће на целокупан остатак живота...
ПС
Ја лично не знам где су то уводили без сагласности, обично је супротно - људи моле да што брже уведу, код мене су били на вратима за потпис(Славија), код гомиле фамилије итд...
и сви су потписали јер је опште познато да и ако нећеш неког провајдера добијеш бољи услов од другог ако их има више на адреси.
Не заборави да ако неко није ту довољно је 50% који јесу, а може и управник да дозволи ако му тражи више станара који заправо живе ту тј власници су(а остали изнајмљују и не може се доћи до власника).
 
Poslednja izmena:
Konkretno u zgradi u kojoj sam ziveo pre 2 godine, upravnica je zahtevala odgovor (i okacila mail prepisku na tablu) gde je zahtevala odgovor na osnovu cije saglasnosti su uveli MTS u zgradu, i posle par mailova zavlacenja prestali su da odgovaraju.

Sto se tice "prljave" taktike, to je vise bila sala na racun Prljavka koji ju je izlozio.
 
Pravi se luda prodavačica u Yettelu, kao mogu samo dva meseca pred istek ugovora da zahtevam raskid.

Otplatio sam telefon kroz šest rata pre dva meseca, htedoh prevremeno da raskinem ugovor jer nikakve pogodnosti nisam imao prilikom sklapanja ugovora. Napomuh joj da je usvojen novi zakon pre par godina - ona kao ne,to vam je neko pogrešno rekao.
 
Prodavcima u poslovnicama je delegirano da "prodaju" takvu priču. Moj ti je savet da im pustiš mail ili otkucaš izjavu u dva primerka, potpišeš i daš jednu njima u poslovnicu. Alternativno, možeš prodavačicu da pitaš da li bi isti odgovor dala tržišnom inspektoru.
 
Sad zvao CC, opet spomenem zakon koji je usvojen - kao ne ne, vi morate da platite 36.000din.

Kao koristio sam 30% umanjenu cenu pretplate za ovih sedam meseci. Ja kažem - nije problem, platiču razliku između umanjene i pune cene za ovih sedam meseci. "A ne,ne može to tako. Morate da platite punu cenu do isteka ugovora."
 
Sad zvao CC, opet spomenem zakon koji je usvojen - kao ne ne, vi morate da platite 36.000din.

Kao koristio sam 30% umanjenu cenu pretplate za ovih sedam meseci. Ja kažem - nije problem, platiču razliku između umanjene i pune cene za ovih sedam meseci. "A ne,ne može to tako. Morate da platite punu cenu do isteka ugovora."
To je lupetanje, visokog nivoa. Ako si 7 meseci pod ugovorom i tih 7 meseci plaćao xyz% umanjenu cenu paketa, moraš im platiti razliku za svaki iskorišćeni mesec, ali ništa unapred (ne korišćeno, u budućnosti) ne moraš da plaćaš. Oni uporno "igraju" na neznanje korisnika.

Mrzi me da guglam sad (u pokretu sam, na telefonu), ali potraži malo - ovo je jasno zakonski definisano.
 
Pravi se luda prodavačica u Yettelu, kao mogu samo dva meseca pred istek ugovora da zahtevam raskid.

..i da...zaboravih - ovo je najveći biser cele priče. Možeš dva meseca pre isteka da raskineš - pa u tom scenario bi zi najviše para uzeli: 22 meseca puta razlika u ceni između standardne cene paketa i promo cene (iako ti je u tom scenariu jeftinije da smo platiš preostala 2 meseca. Koji su to prevaranti, jbt 🤐🤐🤐
 
Sad zvao CC, opet spomenem zakon koji je usvojen - kao ne ne, vi morate da platite 36.000din.

Kao koristio sam 30% umanjenu cenu pretplate za ovih sedam meseci. Ja kažem - nije problem, platiču razliku između umanjene i pune cene za ovih sedam meseci. "A ne,ne može to tako. Morate da platite punu cenu do isteka ugovora."
Ovo je apsurd?
nema nikakve logike da zahtevaju placanje necega sto nije korisceno.

Inace se pazite i svake promene u ugovoru jer to povlaci da ne mozete da raskidate ili menjate provajdera naredna tri meseca

Svaka promena tri mesaca ste zarobljeni, to tek nikakvog smisla nema.
 
Da, isto vazi i kada uzmete tarifu bez ugovorne obaveze. Nema obaveze, ali moras 3 meseca biti kod tog operatera pre nego sto predjes kod drugog.
 
Da, isto vazi i kada uzmete tarifu bez ugovorne obaveze. Nema obaveze, ali moras 3 meseca biti kod tog operatera pre nego sto predjes kod drugog.

Ovo i ima smisla. Mislim da su ovo "napravili" pre svega zbog migracije brojeva - da se ljudi ne bi zavitlavali sa njima i svakih 15dana prenosili broj iz mreže u mrežu.
 
Yettelov odgovor :

6803BFB3-80EC-41B5-A7B3-DBA0C35871C2.jpeg
 
Izgleda da se tajna krije u ceni koju si platio za telefon.
 
Ma ono klasika - 6 x 30-ak hiljada.
 
Pa nije jedan telefon bio 180 000?

Oni tvrde da si dobio beneficiranu cenu aparata uz popust na uslugu.
na racunu obicno bude izrazena cena rate za telefon i posebno cena usluge,a jedino ti znas po stavkama koliko sta kosta
 
Pa jeste, onaj 13 Pro Max je skoro 180k bio, plus 2k pretplata.

Možda ono novo muvanje što su uveli gde je pretplata sa telefonom drugačija u odnosu na pretplatu bez telefona? Mada nema mi logike ni to, koliko sam video pretplata bude tu skuplja sa telefonom nego bez telefona...

1655305536547.png
 
Cekaj, koja ja cena bila bez rata? Ako je cena ista, pitaj ih onda koja je to povoljnija cena koju si dobio jer 180k ne deluje kao povoljnija cena.
 
Nznm, evo upravo sam ih pitao mailom. Smešni su...
 
175 990 je puna cena tog telefona u istyle, to je zvanicana apple cena za srbiju.

Plus pretplata 2249 dinara svaki mesec, znaci 29333 + 2249= 31 582 si placao svaki mesec

Verovatno racunaju da si dobio i neki popust na pretplatu za tih 6 meseci jer te duze za oko 6000 din svaki mesec
 
175 990 je puna cena tog telefona u istyle, to je zvanicana apple cena za srbiju.
To je sad akcija vidiš zar ne? Ista cena za 128 i 256 u iStyle-u.

Kad je akcija to ne znači zvanična cena tog uredjaja. Cena je blizu 200k jer je svaki skuplji za 20k u odnosu na onaj sa manje prostora.

A opet gledaš cenu godinu dana starog uredjaja.

Kad je izašao do pre par meseci bio je

128 max 175k
256 max 195k
512 max 225k

Tako da on jeste dobio povoljnu cenu za uredjaj i tu ga jašu zbog toga.


krastavac svi bi uzimali telefone za dinar i onda raskidali ugovore jer su otplatili telefon.

Kod Telenora je 6 mesečnih rata povlašćena cena, dok je kad se uzima na 24 rate puna cena.
 
To je sad akcija vidiš zar ne? Ista cena za 128 i 256 u iStyle-u.

Kad je akcija to ne znači zvanična cena tog uredjaja. Cena je blizu 200k jer je svaki skuplji za 20k u odnosu na onaj sa manje prostora.

A opet gledaš cenu godinu dana starog uredjaja.

Kad je izašao do pre par meseci bio je

128 max 175k
256 max 195k
512 max 225k

Tako da on jeste dobio povoljnu cenu za uredjaj i tu ga jašu zbog toga.


krastavac svi bi uzimali telefone za dinar i onda raskidali ugovore jer su otplatili telefon.

Kod Telenora je 6 mesečnih rata povlašćena cena, dok je kad se uzima na 24 rate puna cena.
Ma opušteno, sad bih otišao lagano da im platim tih 20k razlike i raskinem ugovor.
 
^ trebalo bi da mozes, jer platio bi telefon po punoj ceni i ne bi mogli da te zavlace.
 
Uf....upravo si mene prozvao :)

Opisaću moj slučaj (nemam pitanja, već delim iskustvo....ali ako neko ima nešto pametno da kaže - go ahead). Unapred izvinjenje onima koje smara preveliki komentar :)

Vilenim na SBB već nekoliko meseci (kvalitet signala, pucanje veze, zaključavanje portova na ruteru, itd.). Sporadičnih problema je uvek bilo (10 godina sam korisnik, retko ko za toliki period nema probleme), ali počev od decembra prošle godine je postalo nesnosno. Nije u pitanju samo zadovoljstvo, već egzistencijalna stvar, jer već 4 godine radim od kuće i stabilna konekcija mi je moranje. Naravno da sam pripremljen za ovakve situacije, poslodavac me pokriva mobilnim internetom koji može biti (i jeste) kratkoročni backup. Ipak, rezon mi je takav da neću i ne treba da plaćam nešto što ne dobijam. Zbog neispunjavanja ugovornih obaveza sa njihove strane, pretio sam im jednostranim raskidom ugovora (na njihovu štetu) u decembru prošle godine. Sad sam rešio da to realizujem.

"Uveo sam" drugog provajdera u stan 02.03.2022. Istog dana sam otkačio i spakovao njihovu opremu. Nešto kasnije (tenKre, nemam datum sačuvan) sam, putem forme na sajtu, podneo zahtev za raskid ugovora na sledeći način:

Poštovani,
Usled neispunjavanja ugovornih obaveza sa Vaše strane, odlučio sam da jednostrano raskinem ugovor 101664865, ID korisnika 2010598151. Na Vašu štetu, podrazumeva se. Molim Vas za instrukcije po pitanju povratka opreme (razduživanju).
S poštovanjem,


Tražili su (mailom) obrazloženje za raskid ugovora. Napisao sam referat sa sve datumima poziva, razgovora, izmenjenim mailovima, dolascima tehničara itd. Epilog je da su me pozvali telefonom da me obaveste da raskid ugovora "mogu da dobijem" samo ako platim ostatak ugovorne obaveze (glupost, nije po zakonu). Žena koja me je zvala, očito veze sa mozgom nema. Samo insistirao da mi kaže šta i kako sa opremom, jer sam hteo da izbegnem da mi natovare bilo šta od troškova kada je oprema u pitanju (ispravnost, pre svega). Uputila me na najbližu poslovnicu.

U poslovnici sam bio juče i razdužio opremu. Uz opremu, ostavio sam im svoju pismenu izjavu, kao i poslednju email prepisku (koja je inicirana gorepomenutim mojim zahtevom za jednostran raskid ugovora), u štampanoj formi. Sa njihove strane - meni se čini da oni tek jučerašnji datum smatraju zahtevom za raskid ugovora (ovo moram još da proverim sa pravne strane - da li je zaista tako ili se moj zahtev, poslat u pismenoj formi koju sam popunio kod njih na sajtu). Dali su mi 2 dokumenta. Jednim potvrđuju povrat opreme, dok je drugi zapravo zahtev za raskid (koga zanima, u attachmentu je, samo bez mojih ličnih podataka). Naravno, u istom su mi obračunali troškove koje treba da platim. Radi se o razlici u osnovnoj ceni i promo ceni po kojoj sam ja plaćao (pomenuto x puta na ovoj temi). U primerku dokumenta koji sam potpisao i ostavio njima, taj deo sam zaokružio, naveo da ne pristajem na to i pored dodatog komentara - potpisao.

Ugovor mi važi do 21.07.2022. Neko bi rekao da mi je pametnije bilo da izdržim do kraja (imao bih da platim još 3 meseca po cca 4200rsd i još proporciju za 21 dan jula), nego što teram mak na konac. Ovako, za prevremeni raskid mi traže nepunih 17.000 rsd. Što naš narod kaže, "ćeraćemo se". Kapiram da ću morati da platim 30 dana od zahteva za raskid, te mi jedino ostaje upitno (sa pravne strane) koji datum se vodi za zahtev za raskid - da li jučerašnji datum kada sam potpisao dokument u poslovnici ili datum kada poslat zahtev sa forme na sajtu. Preko toga im ne dam ni dinara. Račun za mart sam već platio, stoga mi ostaje da vidim da li plaćam ceo april + prvi i drugi maj ili samo deo aprila.

Džukele su neopisive i itekako ću da se iscimam da isteram svoje do kraja.
Ovde ti je sve lepo objašnjeno:
 
Uz dužno poštovanje...ali šta je ovde meni sve objašnjeno?

Navedeni tekst je "samo" lično mišljenje autora koje je potkrepljeno samo nekom ličnom analizom, ne i iskustvom. Takođe, dobar deo (ako ne i sve) pomenutog u tekstu je manje-više pomenuto ovde na prethodnih nekoliko strana.
 
Nazad
Vrh Dno