Pošto sam trenutno u Nemačkoj, rekoh greota da se vratim bez dobrih Senhajzer slušalica. Pošto sam i ja laik u toj oblasti, a ovde naravno ima svih postojećih modela, lutao sam nekoliko dana Internetom, tražeći neka objašnjenja.
Elem, to što tebi (kao i meni) treba su, kao što reče boskovic, studijske/dj slušalice. Od Senhajzer modela, to su (cena u zagradi): hd200 (65e), hd270 (85e), hd280 (110e), hd265 (150e). Ja sam uzeo hd280 i stvarno mogu reći da su primetno bolje od mojih prethodnih Panasonik slušalica (koštale oko 30 evra svojevremeno), posebno u oblasti niskih frekvencija (desilo mi se čak da jedan mp3 ne prepoznam par sekundi po početku - prosto, ranije je to bila tišina).
Samo moram da skrenem pažnju na još nešto. Meni je zaista bilo potpuno neophodno prigušenje spoljašnje buke, kao i da same slušalice ne ispuštaju spolja zvuk, tako da su studijske bile jedina mogućnost. Međutim, postoji i drugi tip slušalica, koji je otvoren sa spoljašnje strane zvučnika (tj. umesto pune plastike, tu je neka mrežica). Za istu cenu, ovakve slušalice daju uverljiviji zvuk od zatvorenih (zato što nema interferencije sa plastičnom kutijom). Problem je, naravno, što i ti čuješ spoljašnju buku, a i zvuk iz slušalica se čuje spolja. Na primer, za cenu ovih hd280, mogao sam da kupim otvorene hd570, koje su imale stvarno povoljne ocene po netu. Interesantno, Senhajzer i nema zatvorenih slušalice skupljih od hd265, dok otvorene idu i preko 250e (hd600 - za njih kažu da su idealne za kompozitore klasične muzike

Znači, ko može da obezbedi tihu sobu za slušanje, bolje da uzme otvorene slušalice.
Nevezano za temu, ali moram da i ovo kažem