Šta je novo?

Neke kvalitetnije slusalice

Mikky

Čuven
Učlanjen(a)
05.01.2002
Poena
619
sta preporucujete od nekih malo kvalitetnijh slusalica
posto bi to upario sa sb live 5.1 karticom pa bi uz kvalitetnu karticu uzeo i dobre slusalice

posto sam laik onda cu i da objasnim laicki sta mi treba, znaci ono da prekriju celo uvo tako da ne dopiru spoljasnji zvuci, da ima cist kvalitetan zvuk i dobar bass
takodje potenciometar i dugacak kabal potrebni

kako se krecu cene ovakivh slusalica?

Mozda Sony V700??
Ako neko ima iskustava sa slusalicama za studijski monitoring dobra/losa neka postuje.
Dje se mogu nac Sony MDR-7506s?

Malo kvalitetnije sa kablom i potenciometrom - pogledaj philips SBC-HP 250. Za studijski monitoring ponajpre neki senheiser ili AKG mada je i sony odlican.

:D

Pošto sam trenutno u Nemačkoj, rekoh greota da se vratim bez dobrih Senhajzer slušalica. Pošto sam i ja laik u toj oblasti, a ovde naravno ima svih postojećih modela, lutao sam nekoliko dana Internetom, tražeći neka objašnjenja.

Elem, to što tebi (kao i meni) treba su, kao što reče boskovic, studijske/dj slušalice. Od Senhajzer modela, to su (cena u zagradi): hd200 (65e), hd270 (85e), hd280 (110e), hd265 (150e). Ja sam uzeo hd280 i stvarno mogu reći da su primetno bolje od mojih prethodnih Panasonik slušalica (koštale oko 30 evra svojevremeno), posebno u oblasti niskih frekvencija (desilo mi se čak da jedan mp3 ne prepoznam par sekundi po početku - prosto, ranije je to bila tišina).