Šta je novo?

Navodno: Loša firma MBsoft

  • Začetnik teme dejan04
  • Datum pokretanja
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
D

dejan04

Guest
Loša firma MBsoft

Kupio sam MSI 6600gt ful verziju u MB Softu krajem decembra.Poslali mi korišćenu karticu bez diskova, a uz to i neispravna. Mesec dana posle pozovem njihov servis a oni mi kazu da ima artiefekte i da pozovem sutra ako se popravi da mi vrate karticu ( smešno ). Sutra ista priča. A u maloprodaji imaju karticu na stanju. Šta da im radim?
 
Trazi pare nazad i zapreti inspekcijom.
 
Vec je bilo negativnih iskustava sa MB Soft-om i cini mi se nekim procesorom koji je prodat kao nov, a koriscen je... :S:


BTW, ja sam par puta isao kod njih i najiskrenije mi se ekipa nikako ne svidja. Svi su nekako "na nivou" i ljude gledaju sa nipodostavanjem. Serviseri (jednog, cini mi se sad vec bivseg znam solidno) su, cini mi se, OK, al' administracija je katastrofa...
 
Ma de, super u MB softu :)
 
Poslednja izmena:
Slobodno napisi ono sto si prvo napisao. Takve stvari treba da se znaju. ;)
 
ExR je napisao(la):
Trazi pare nazad i zapreti inspekcijom.

Covek je zaboravio da kaze par stvari:
1) U pitanju je dilerska firma Enter Computers a ne krajnji kupac.
2) To za popravljanje je cista laz, kartice koje prikazuju artefakte se ne popravljaju i to mu niko nije rekao, kao i to da mu je sutra receno isto to
3) Receno mu je da ce mu biti zamenjena cim stigne isporuka MSI-a (bio sam prisutan kad je kolega razgovarao sa njim)
4) Finansijsko razduzenje je mogao da dobije cim je ustanovljena neispravnost (umesto sto se svadja sa kolegom bez razloga)
5) Karta je kupljena 28.12. a predata je na servis 12.01. S obzirom na guzvu i cinjenicu da krajnji kupci imaju prednost pri reklamacijama, cekanje od 10-ak 15 dana za razresenje nije smak sveta kad su dileri u pitanju.
6) Sto se tice toga da je "karta bila koriscena i bez diskova", u kutiji koja i dalje stoji kod mene u servisu stoji disk sa driverima i to je ujedno i jedini disk koji ide uz kartu, posto se uz nju ne dobija game bundle (sto i pise na MSI stickeru na bocnoj strani kutije). Karta i sad izgleda nekorisceno, pa ne vidim kako je ustanovio da je koriscena.

Sve u svemu, dobar pokusaj "kolega" ;)
 
[Mancha], zabuna sa game bundle je verovatno nastala zbog cenovnika. Ja sam kupio (za sebe) 9600XT i u cenovniku je lepo pisalo sta stize, ali sam dobio samo disk sa drajverima.
Ne znaci mi nista, ali nije uredu...
 
Pozitivno iskustvo sa MB Softom prilikom kupovine MSI Mega Playera 516 bilo je u avgustu mesecu.
Ako me secanje sluzi osoba koja je ostavila veoma dobar utisak sto se tice ljubaznosti je Ivana. Sve mi je apsolutno objasnila vezano za MSI Mega seriju playera, zatim u servisu gde se podize oprema nakon placanja covek je bio maksimalno korektan objasnio mi da se baterija NE formira, otvorio kutiju da mi se uverim da zaista sve ima sto i treba da bude.
Znaci doziveo sam jedno lepo iskustvo i trenutno :,,: :,,: uzivam.
 
Meni jedino nije jasno kako to ljudi kupuju hardver a da ga na licu mesta ne pregledaju da nema nekih fizickih ostecenja ( slucaj sa onim Sempronom , a sada i ovaj HDD)
 
Svi se cudimo kad su prodavci ljubazni ili znaju da odgovore na neko pitanje koje im postavimo, a vezano je za ono sto prodaju. To bi trebalo da se podrazumeva, ali se to kod nas izuzetno retko vidja, pa se covek prosto iznenadi. Puno vode ce jos proteci Savom i Dunavom dok se svest kod ljudi (tj. prdavaca) ne promeni i shvate da su tu zbog nas kupaca, a ne mi zbog njih.

Pozdrav. :wave:
 
Ocigledno je da roba mora da se pregleda na licu mesta jer je takva situacija kod prodavaca.
Posto se Mancha javio sa objasnjenjem ocekujem i da se pokretac thread-a javi i pojasni situaciju.
 
ironmanbg je napisao(la):
Meni jedino nije jasno kako to ljudi kupuju hardver a da ga na licu mesta ne pregledaju da nema nekih fizickih ostecenja ( slucaj sa onim Sempronom , a sada i ovaj HDD)

uz to, koliko ja znam Hdd-ovi idu u providnim kesicama, mentol ne bi provalio da je ostecen na licu mesta. to mi pre lici na "kupio sam hard, na putu od radnje do kuce mi je ispao i skrljao se a oni *zlocesti* prodavci nisu hteli da mi zamene"
 
Da ga je*em ako moram u radnji da proveravam NOVU robu koju sam pazario... :wall: :wall: :mad:


p.s. Zato NISTA vise ne kupujem od firmi, vec od proverenih pojedinaca. ;)
 
Neiskusni... :d


p.s. Ili oni koji moraju preko racuna.. :(
 
Delija je napisao(la):
Da ga je*em ako moram u radnji da proveravam NOVU robu koju sam pazario... :wall: :wall: :mad:


E ova je bila dobra :D :d :D

Salu na stranu, moram da stanem malo na stranu MBSoft servisa. Licno sam se upoznao sa Manchom i stvarno je decko vise nego predusretljiv sto se tice bilo cega vezanog za hardver (bilo da je preko MBSofta ili nesto iz njegove polovne kolekcije). Kod njih u servisu sam uvek dobijao dobre savete i podrsku.

A sto se tice ostatka MBSoft ofisa, tu neznam sta da kazem - kao i u svakoj malo vecoj prodavnici hardwera, neko zna a neko je samo obavesten, neko je ljubazan a neko ne itd, to je neminovnost kod vecih prodavaca i distributera.

Ja hvala bogu nisam nikada imao probleme sa garancijom a ovo sto se pominje zvuci mi vise nego bezobrazno s njihove strane.
 
zulu je napisao(la):
uz to, koliko ja znam Hdd-ovi idu u providnim kesicama, mentol ne bi provalio da je ostecen na licu mesta. to mi pre lici na "kupio sam hard, na putu od radnje do kuce mi je ispao i skrljao se a oni *zlocesti* prodavci nisu hteli da mi zamene"
Zasto mislis da ima veze da li je nesto u providnoj kesi ili kutiji. Ko hoce da proverava, otvorice i kutiju, ko nece, samo ce strpati u torbu!
Nije sigurno taj hard neko lupao sekirom, pa da covek mora da primeti!
Ja recimo, nikada u zivotu nisam proveravao novu stvar, kupljenu u radnji, i garant ne bih provalio ostecenje dok ne dodjem kuci! I sta sam ja sad? Mentol?

Nemoj biti bezobrazan, i pazi kako upotrebljavas reci! Ne smes nikoga da vredjas na taj nacin, pogotovo ako nisi licno prozvan!
A i ona bezobrazna nagadjanja bi trebao da ostavis za sebe!
 
Ni ja ne zagledam nesto sto kupim novo, mada to uopste nije losa ideja s obzirom da kada se desi nesto slicno tesko je i prodavcima da budu sigurni da li je kupcu ispalo ili je stiglo tako (na HDD-u se vidi, ali na mnogim uredjajima ne bez raspakivanja, a desavalo se da stvari stignu ostecene). Naravno niko nije "*****" sto nije zagledao (vecina nas i ne proverava).

Skoro nam je bio neki deda u servisu da reklamira nov racunar (kupljen prethodnog dana) koji je imao dubok zarez posred maske (uzduz) i preko DVD-RW. Prvo smo se nacudili, zamenili mu sve, zapakovali u kutiju, kad eto njega sutra ponovo sa istim "problemom". Ispostavilo se da je covek pri raspakivanju selotejp na kutiji sekao rambo nozem ili cime vec i to ga bas krvnicki zabo u masku i povukao. A bio je 100% uveren da nije njegova greska.

Konkretnog slucaja sa HDD-om se ne secamo ni ja ni kolega u servisu (a obojica smo tu 3+ godina), zanima me kada je to bilo i ko je coveku rekao tako nesto. Ponavljam, kada se ustanovi da nesto podleze garanciji i kupljeno je skoro, a nema ga na stanju, uvek je moguce dobiti povracaj novca, pa i u slucaju tog HDD-a. To je pravo kupca, a prodavac vas svakako nece vuci za rukav da vam vrati novac.

Sto se tice prvog posta, MB Soft u gradu odakle je pomenuta firma uskoro otvara svoju prodavnicu, pa to izgleda neke svrbi. Slucajnost?
Prvi post, pa odmah pljuvanje i to anonimno i sa netacnim informacijama.
Mislim da postoje bolji nacini za ucesce na ovom forumu, narocito kad su u pitanju ljudi koji rade sa hardverom.
 
@2112

razlog za moj grublji nastup (ok, izvinjavam se) je sto mi cela prica oko hdd-a malko vonja (taj je post volsebno nestao). osim toga ja kad kupujem nesto sto kosta koliko hard disk i osetljiva je roba kao hard disk, ja to dooobro pogledam jos dok ne platim. kad sam kupovao graficku (takodje u mb softu, 7800gt) pola sata sam blejao u svaki kondenzator. ne sto sto sam picajzla vec da izbegnem moguca kasnija zezanja.

p.s. kako si, molim te, zakljucio da je i moje nagadjanje bezobrazno?!?
 
Uopste ne shvatam kako neko moze da opravdava da treba da se proverava nova stvar. Sta sad, sta god da kupim ja treba da proveravam da nije osteceno? Farmerke, mikrotalasnu, kola, graficku...Dajte pre na uvozniku je da proveri da mu nesto nije osteceno u transportu, a ako mu promakne da zameni bez pogovora.
 
A, pa oni ne smeju da otvaraju pakovanje. :d

BTW, jel' neko od vas ikada pazario hard u lepoj velikoj kutiji? :)
 
Poslednja izmena:
Ja kad sam PC Impulsu kupio Terratec Cinergy 400 kaze meni lik "Jel ti ne smeta sto je kutija malo ostecena" (ona sa fudbalskom loptom). Ja rek'o ne, ne smeta mi. Dodjem kuci kad onaj lim na kartici iskrivljen skroz, sva sreca je samo lim pa je nisam reklamirao. I zamislite da je bila neispravna, lik bi mi rekao da sam to ja uradio. Zato proverite, nista vas ne kosta!
 
Pa ti si svesno pristao na to da te za*ebe :)
Meni se sve cini da je pokretac ove teme tipican malverzant i da pali masu netacnim informacijama; na srecu, mozemo zakljuciti iz postova vecine da imaju sasvim pozitivna iskustva sa datom firmom, sto i nije cudno imajuci u vidu da su na dobrom glasu.

Takodje mislim da pokretaca teme treba lepo banovati ukoliko se u roku od 24h ne pojavi sa obrazlozenjem. Zar mi nemamo druga posla nego da drugima zabadamo klinove pod nokte jer su bolji u nas u poslu koji radimo? Ili smo toliko sujetni da ne mozemo da podnesemo da je neko bolji od nas pa je potrebno da ga nablatimo najgore sot je moguce?

Sto se provere novih stvari prilikom kupovine, ja mogu da iznesem svoje iskustvo kada sam pre 10tak godina kupovao HP 2c skener koji je u to vreme kostao poprilicno. Skener je uredno uvezen, placen sa uredno dobijenom garancijom, pakovanjem - znaci sve kako prilici. Kada smo doneli skener kuci nije radio. Glava skenera nije htela da se pokrece i posle nekoliko sati zezanja smo shvatili da ne radi. Sutradan smo ga vratili i uz izvinjenje dobili drugi na kucnu adresu.
Samo jedan slucaj gde 'gledanje' ne daje zeljene rezultate. Naravno to ne znaci da ne treba pogledati da li ima neko mehanicko ostecenje na sebi ali vecina ljudi se vodi principom da je novo i ispravno, sto na zalost i nije uvek tacno.
 
Dovoljno je da bilo kakva sitnica poljulja moje poverenje... Tako da nikad ne uđem više u tu firmu. Recimo taj incident sa
mesec dana posle pozovem njihov servis a oni mi kazu da ima artiefekte i da pozovem sutra ako se popravi da mi vrate karticu ( smešno ). Sutra ista priča.
...
 
Ronnie Coleman je napisao(la):
Dovoljno je da bilo kakva sitnica poljulja moje poverenje... Tako da nikad ne uđem više u tu firmu. Recimo taj incident sa ...

ne znam da li si procitao sta je [mancha] rekao.
 
Ma zatvorite temu. Ocigledno je da je neka mutna radnja u pitanju.
 
Znači ovako
sve što sam naveo u prvom trejdu je apsolutno istina. Nemam razloga da pišem drugačije.
Stoji samo da možda nije cela firma loša već neki pojedinac koji je pokušao da me pređe. Znam da je kartica korišćena ili probana i da su znali da je neispravna zato što je promenjena pasta na grafičkom procesoru i stavljena srebrna. Drugo kad sam sa njima dogovarao kupovinu u maloprodaji su mi rakli da ne praktikuju slanje post-expresom već da ide preko neke firme u Kragujevcu. Inače dogovorio sam FUL a ne LITE verziju (koja je bez diskova). Prošle nedelje kada sam zvao maloprodaju (nisam se predstavio) nudili su mi istu karticu i isto preko posrednika. Tu neko nekog ....Obećali su mi karticu do kraja nedelje pa ću vam javiti šta je bilo.
ps. Upoznati su sa ovim trejdom ( nije im prijatan ali sami su krivi )što je dobra stvar i pohvala za forum koji je respektabilan. Pozivam sve sa sličnim problemima da ih iznesu ovde
 
[SPAM] Kaze se tred ili ti thread......trejd je engleska rec za razmenu :)
Bez uvrede...
[/SPAM]
 
kUdtiHaEX je napisao(la):
Pa ti si svesno pristao na to da te za*ebe :)
Meni se sve cini da je pokretac ove teme tipican malverzant i da pali masu netacnim informacijama; na srecu, mozemo zakljuciti iz postova vecine da imaju sasvim pozitivna iskustva sa datom firmom, sto i nije cudno imajuci u vidu da su na dobrom glasu.

Takodje mislim da pokretaca teme treba lepo banovati ukoliko se u roku od 24h ne pojavi sa obrazlozenjem. Zar mi nemamo druga posla nego da drugima zabadamo klinove pod nokte jer su bolji u nas u poslu koji radimo? Ili smo toliko sujetni da ne mozemo da podnesemo da je neko bolji od nas pa je potrebno da ga nablatimo najgore sot je moguce?

Sto se provere novih stvari prilikom kupovine, ja mogu da iznesem svoje iskustvo kada sam pre 10tak godina kupovao HP 2c skener koji je u to vreme kostao poprilicno. Skener je uredno uvezen, placen sa uredno dobijenom garancijom, pakovanjem - znaci sve kako prilici. Kada smo doneli skener kuci nije radio. Glava skenera nije htela da se pokrece i posle nekoliko sati zezanja smo shvatili da ne radi. Sutradan smo ga vratili i uz izvinjenje dobili drugi na kucnu adresu.
Samo jedan slucaj gde 'gledanje' ne daje zeljene rezultate. Naravno to ne znaci da ne treba pogledati da li ima neko mehanicko ostecenje na sebi ali vecina ljudi se vodi principom da je novo i ispravno, sto na zalost i nije uvek tacno.

Bilo bi lepo da su i meni tako vrtili pa i za 30 dana. A oni posle 30 dana u servisu mi kazu da ima artiefekte pa će možada da je poprave (smešno). A izvinjenje se kod nas zaboravilo. Sramota za tu firmu
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno