Nakon SSD-ova, sada mućke i sa RAM-om

PPC

Flash Drive
Učlanjen(a)
08.11.2019
Poruke
233
Poena
63
Da, zato sto zavere ne postoje i zato sto se niko nikada u istoriji planete nije udruzio da eksploatise nekog drugog. Ljudi kao vrsta jednostavno to ne rade. U zavere veruju samo tinfoil ludaci.





Nisu zavere samo "masoni i templari".
 

zamzung

3.5" Floppy
Učlanjen(a)
30.09.2012
Poruke
456
Poena
43
Interesovalo me je šta je po sredi pa sam poslao Patriotu (US) službeni mail da mi pojasne situaciju i večeras stiže opširan odgovor a suština cele priče je - "misprint" ( greška u kucanju/štampi).
Biće uskoro ispravljeno.

Ispratićemo i to.
 

PPC

Flash Drive
Učlanjen(a)
08.11.2019
Poruke
233
Poena
63
Fora je sto ovo nije prvi put da je Patriot shady.

2018. i 2019. Patriot je prodavao Viper Steel kit na 3733Mhz 17 19 19 koji je bio ultra popularni Samsung B Die, SKU PV416G373C7K i sa kojim su pokupili brdo "best buy" recenzija. Onda su negde krajem 2019. ili pocetkom 2020. za sve Steel modele dodali S(teel) u SKU pa je ovaj model postao PVS416G373C7K. To S su dodali preko cele Steel serije i to iskoristili da zamene i cipove na kojima su neki kitovi bili zasnovani pa je ovaj Samsung B Die zamenjen sa inferiornijim Hynix-om koji je i dan danas na njima i koji ima 17 21 21 latencije (i uz to se dosta losije overclockuje i tunuje).

Jeste, promenili su SKU i time svaka promena je u sustini opravdana, to je tacno. Ali taj deo SKU koji je bio promenjen se odnosio vise na ime same seriju koja je u nazivu ostala ista, dakle nisu se bas potrudili da razjasne situaciju i da budu potpuno transparentni. Brdo ljudi je kupilo taj kit u prelaznom periodu (i ja licno zamalo da to uradim) kao apsolutni "best buy" da bi na kraju dobili Hynix verziju. Radnjama je isto trebalo dosta vremena da skapiraju da se promena desila pa si uglavnom svuda nalazio do kraja 2020. 17 19 19 latencije po specifikacijama iako su bili noviji SKU sa 17 21 21 latencijama. Opet, dodavanjem tog S u SKU jesu "oprali ruke" ali moglo je to i bolje, recimo da je to bio baby steps ka ovome sada.

Sve ovo mozes da verifikujes na Wayback machine, B Die finder-u, etc. Imas ljude koji to komentarisu i u komentarima ovog aktuelnog Bildzoid videa a ja ti potvrdjujem da jeste bilo tako jer sam tada radio upgrade i gledao bas tu memoriju, video da je zbrka sa oznakama i preskocio.

1631688926876.png :D
 
Poslednja izmena:

RingeRaja

Super Audio CD
VIP član
Učlanjen(a)
18.03.2005
Poruke
5,300
Poena
83
Interesovalo me je šta je po sredi pa sam poslao Patriotu (US) službeni mail da mi pojasne situaciju i večeras stiže opširan odgovor a suština cele priče je - "misprint" ( greška u kucanju/štampi).
Biće uskoro ispravljeno.

Ispratićemo i to.
Nešto mi se javlja da im se i nije baš omaklo.
 

jurodivi

3.5" Floppy
Učlanjen(a)
15.08.2011
Poruke
3,604
Poena
83
Fora je sto ovo nije prvi put da je Patriot shady.

2018. i 2019. Patriot je prodavao Viper Steel kit na 3733Mhz 17 19 19 koji je bio ultra popularni Samsung B Die, SKU PV416G373C7K i sa kojim su pokupili brdo "best buy" recenzija. Onda su negde krajem 2019. ili pocetkom 2020. za sve Steel modele dodali S(teel) u SKU pa je ovaj model postao PVS416G373C7K. To S su dodali preko cele Steel serije i to iskoristili da zamene i cipove na kojima su neki kitovi bili zasnovani pa je ovaj Samsung B Die zamenjen sa inferiornijim Hynix-om koji je i dan danas na njima i koji ima 17 21 21 latencije (i uz to se dosta losije overclockuje i tunuje).

Jeste, promenili su SKU i time svaka promena je u sustini opravdana, to je tacno. Ali taj deo SKU koji je bio promenjen se odnosio vise na ime same seriju koja je u nazivu ostala ista, dakle nisu se bas potrudili da razjasne situaciju i da budu potpuno transparentni. Brdo ljudi je kupilo taj kit u prelaznom periodu (i ja licno zamalo da to uradim) kao apsolutni "best buy" da bi na kraju dobili Hynix verziju. Radnjama je isto trebalo dosta vremena da skapiraju da se promena desila pa si uglavnom svuda nalazio do kraja 2020. 17 19 19 latencije po specifikacijama iako su bili noviji SKU sa 17 21 21 latencijama. Opet, dodavanjem tog S u SKU jesu "oprali ruke" ali moglo je to i bolje, recimo da je to bio baby steps ka ovome sada.

Ja imam Viper kit od 3733 MHz sa 17-19-19 ali kasnije kad sam gledao svuda ih je bilo sa 17-21-21...doduše, nisam obraćao pažnju na oznake.

Slično je i sa Kingstonom koji takođe ima Fury kitove sa Hynix CJR čipovima, gro je sa 17-21-21 a mooožda negde ima sa 17-19-19 i skuplji su...a kod praktično svih proizvođača i modela oznake modula navode samo primarnu latenciju (tipa C17 negde u oznaci), ne i sekundarne, i u tom grmu leži zec. Za to su svi krivi, ne ssmo Patriot i Kingston...

Bukvalno moraš da kopaš po product sheetovima da bi video šta dobijaš (što 99% ljudi neće da radi i proizvođači to svesrdno zloupotrebljavaju), a Corsair je rešio čak ni to da ne radi...bagra, bre.
 

zamzung

3.5" Floppy
Učlanjen(a)
30.09.2012
Poruke
456
Poena
43
U principu,
oni mogu da napišu šta god hoće dokle god im slepo verujete.
Kažem ponovo - bez testiranja ne možete išta da se dokaže.

SSD obmana je pala na testovima a ne pukom citiranju specifikacija.

Ispade ovde da sam se jedini iscimao za pravo potrošača, makar da kontaktiram proizvođača.
 

RingeRaja

Super Audio CD
VIP član
Učlanjen(a)
18.03.2005
Poruke
5,300
Poena
83
Hoćeš da kažeš da treba da kupim SSD online kod nas, da ga testiram, pa ako je okay da ga zadržim, ako nije da ga vratim?
I tako dok ne ubodem pravi?

Mislim...ne razumem baš tu logiku.
 

zamzung

3.5" Floppy
Učlanjen(a)
30.09.2012
Poruke
456
Poena
43
Pa i nije ti logika. Procitaj temu opet.

On topic
Zanimljivo da se ni ovaj tzv "tester - vloger", od čijeg videa iz prvog posta je krenula diskusija, nije udostoio da kontaktira Patriot nego eno se dopisao (pinovan komentar ispod videa) nakon što sam Patriotu poslao upit sa linkom ka njegovom videu, gde sada tvrdi: Sve ok, možete da kupujete i dalje.
"Jak" vam neki izvor. :confused:
 

RingeRaja

Super Audio CD
VIP član
Učlanjen(a)
18.03.2005
Poruke
5,300
Poena
83
Vidi, ne želim da se nadmudrujem sa tobom, tvoja logika, tvoja stvar.
Poenta je da proizvođača treba naterati da ono što prodaje, to i napiše da prodaje.
Specifikacija je samo jedna i MORA da postoji na proizvodu.
 

PPC

Flash Drive
Učlanjen(a)
08.11.2019
Poruke
233
Poena
63
Ispade ovde da sam se jedini iscimao za pravo potrošača, makar da kontaktiram proizvođača.
Od ovoga bas velika vajda po principu "pitaj mog brata lazova". Ne znam da li si ispratio Gamers Nexus vs Gigabyte povodom spornog modela napajanja koje je Gigabyte uvaljivao uz graficke znajuci vrlo dobro sta radi. Pa taj nivo spina je u rangu Vulinove tetke, ono, nema dalje.

Isto tako je Sony spinovao 6 meseci za x900h debakl sa interpolacijom rezolucije, te software, te ispravice, te ovako, te onako. Onda na kraju izadju i kazu "mi smo prioritizovali fluidnost prikaza naspram rezolucije i to vam je sto vam je" a regularno promovisali kao 4k/120hz. Pa cekaj sta tu ima da se prioritizuje "fluidnost prikaza"?! To je ustvari bio "corporate language" za "nas chipset koji smo ugradili bi lagovao i kocio da je puna rezolucija i ne bi mogao da izbaci 120hz pa smo se odlucili da interpoliramo rezoluciju a da ostavimo refresh rate"... ma ajte molim vas, Misko vozi 5km zatvorenih ociju prica.

EDIT: To da li je Patriot backtrackovao odluku, povukao robu ili je to tek trebao da bude sledeci batch, da li tamo negde ipak postoje moduli sa losijim timingom, ostaje da se vidi...
 

zamzung

3.5" Floppy
Učlanjen(a)
30.09.2012
Poruke
456
Poena
43
So Patriot just got in touch with me that they made a mistake with the specs of the 4400 CL19 sticks on their website and working to get it fixed. So I guess you can go ahead and keep buying the 4400 CL19 kits.
Postavljam link ka izvoru citata, dole je i screenshot.

Nema reči o prevari, svakome se može desiti omaška u kucanju pa i meni.
Ispratiću zvanične informacije i realne testove.
Napuštam temu. ✌️
 

Prilozi

  • win.jpg
    win.jpg
    113.8 KB · Pregleda: 31

PPC

Flash Drive
Učlanjen(a)
08.11.2019
Poruke
233
Poena
63
Evo, pogledah malo blize, moguce je da je zaista u pitanju greska sto se tice ove situacije sa Patriotom. Promena u specifikaciji tj. greska se desila jos sredinom aprila ove godine a ispravka sredinom septembra sto je dovoljno dug period da se neki od tih modula nadju na trzistu, ako su zaista bili rebrandirani. Tesko da su promenili spec pa 5 meseci nisu prodali ni jedan proizvod, highly unlikely.

Dakle, ako se neki od takvih modula pojave u etru, onda su uhvaceni pa su brze bolje promenili, ako se ne pojave onda je zaista greska (iz XYZ razloga, takve stvari mogu da se dese).

Sto se tice ADATA SX8200Pro, Sony x900h, Samsung 970Pro i donekle Patriot Steel 3733 kita, tu su stvari vec cinjenice.
 

probotzor

3.5" Floppy
Učlanjen(a)
22.04.2012
Poruke
4,500
Poena
48
Ja sam skoro kupio Patriot P210 SSD, snimio sam i recenziju tada. Vece djubre u zivotu nisam probao. Brzine variraju, ide do 75 stepeni, cak i koci. Pre toga sam imao P200 model(i sad ga imam zapravo), koji sam dobio za recenziju i perfektan je.

Sad ne znam da li je i P200 los, ali sam ja dobio dobar review unit ili je P200 ipak dobar, a poceli su da fusare sa P210...
 

kovacm

3.5" Floppy
Učlanjen(a)
28.01.2005
Poruke
8,535
Poena
38
Da li čitaš "Licence agreement" kada instaliraš bilo koji software?

Da li citas “Licence agreement” kada prvi put upalis upravo kupljen TV? ;)

Da ga procitas, najverovatnije nikada ne bi ni koristio TV! ;)

Inace, morao sam da proverim datum threada!
- Pomislio sam da citam neki thread od pre 10tak godina jer me je podsetio na svinjariju oko razlicitih panela u “istim” modelima monitora...
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno