Šta je novo?

mts - Problem sa Moj mts portalom

ugljesa93

Cenjen
Učlanjen(a)
19.03.2012
Poruke
642
Poena
180
Pozz svima. Jedno pitanje u vezi Moj mts portala. Dešava mi se jedna vrlo čudna situacija, pa me zanima da li neko ima ideju. Moj mts nalog koji koristim je neko vreme bio blokiran, na moj zahtev. Pre izvršene blokade, sve je funkcionisalo normalno i imao sam uvid u sve usluge koje koristim. Sve stranice i usluge na portalu su pre blokade naloga radile kako treba. Nakon što sam u poslovnici zatražio da se nalog deblokira, tada nastaje problem. Imam mogućnost da se ulogujem na nalog, ali se umesto trenutne potrošnje na mobilnim brojevima samo prikaže poruka "Dogodila se greška na serveru". Ako otvorim bilo koju od dostupnih stranica (npr. Računi ili Podrška), tada se prikaže samo prazna stranica, sa MILA asistentom. Takođe je zanimljivo da stranicu za pregled usluga nekad učita pravilno, a nekad neće. Ovaj problem se ne dešava ako nalogu pristupam kroz Moj mts aplikaciju, gde sve funkcioniše nesmetano i imam pristup svim uslugama.

E sad, šta sam sve pokušao. Ukratko, sve što je bilo do mene. Brisao keš, kolačiće (cookies), reinstalirao browser, pristupao sa drugih uređaja i različitih mreža, ali ništa od toga nije pomoglo. Problem sam prijavio mts podršci uz priložene screen shotove gde se jasno vidi da je problem prisutan. Međutim, nakon dužeg razmatranja i provera, prvo su mi rekli da im je potrebno vreme da provere osnovanost mog prigovora, ali naravno, problem nisu uspeli da reše, da bi me potom obavestili da je moj prigovor neosnovan i da je sa njihove strane sve u redu.

Da li možda neko ima ideju kako ovo rešiti, pošto iz mts-a ili ne znaju ili neće time da se bave? Ako bi značilo, mogu i ovde priložiti screen shotove sa prikazanom greškom. Hvala svima unapred! :)
 
Probaj nekoliko drugih pretrazivaca. Chrome, Edge, Opera, Brave, Firefox pa vidi jel i na njima problem prisutan.
 
Koristim Edge kao primarni pregledač, a do sad sam probao pristupiti preko Chrome-a i Firefox-a, svuda ista situacija.
 
Do njih je. Zahtevaj da se nalog kompletno obrise zbog ovog problema i onda kreiraj novi.
 
Citiram njihov poslednji odgovor.

Poštovani,

Obaveštavamo Vas da smo razmotrili Vaše prigovore i utvrdili da su neosnovani. Proverom je utvrđeno da ne postoje smetnje za pristup portalu i aplikaciji Moj mts. Preporučujemo da prilikom prvog sledećeg logovanja birate opciju "Zaboravljena lozinka" i da promenu lozinke izvršite putem JMBG broja i šifre korisnika. Ukoliko se nastavi problem sa promenom lozinke, molimo Vas da nam dostavite PrintScreen greške, na mail adresu: [email protected].
U cilju daljih ostvarivanja Vaših prava možete se obratiti RATEL-u ili drugim telima za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, u roku od 15 dana od dana prijema odgovora.

Eto, toliko o ljubaznosti. :)
 
Nazad
Vrh Dno